Volhardende organisatie

Ze hebben zich echt hard gemaakt voor ons. Iets wat wij als particulier niet hadden kunnen bereiken is Aviclaim gelukt. Top gedaan!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Corendon

Casus snel opgepakt en goed geregeld

Vanuit een vertraging bij de terugvlucht naar Nederland van 2 dagen bij Transavia is deze claim goed opgepakt. De luchtvaart maatschappij wilde er eerst niets van weten en vertelde dat de vertraging door de weersomstandigheden waren veroorzaakt. Maar met behulp vanuit Aviclaim is het gelukt om toch een vergoeding hiervoor te ontvangen.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Goed contact gehouden over de situatie van mijn claim.

Goede klantenservice en altijd goed op de hoogte gehouden met mijn claim.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Ryanair

Uitstekende club

Prima communicatie, goed verwachtingenmanagement, snelle afhandeling. Erg tevreden.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Brittish Airways

Prima geregeld

Alles correct behandelt.

In een woord Superrrr

Toppp ervaring en zou jullie iedereen aanbevelen Echt toppers zijn jullie!!!!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TUI Fly

Aviclaim bleef doorgaan om het bedrag tweug te krijgen. Zelf was dat me nooit gelukt. Wel nemen ze een flink percentage van het bedrag, maar daar hebben ze ook wel voor gewerkt.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Xiamen air

Claim uit 2019 nog niet betaald.

Na gewonnen rechtzaak heb ik een claim voor een vlucht uit 2018 nog steeds niet. Wordt blijkbaar weinig actie ondernomen richting Iberia. Mede passagiers hebben de vergoeding al jaren geleden ontvangen. Erg teleurstellend

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Iberia

Door het doorzettingsvermogen van avoclaim heb ik geld terug gekregen.

Extreem onprofessioneel gedrag

Ik zou Aviclaim aan niemand aanraden! Ik heb in januari een claim gedaan voor een geannuleerde vlucht met KLM vanuit London naar Amsterdam. Maanden gingen voorbij en ik kreeg constante emails dat klm niet reageerde en niet betaalde. Later kreeg ik via een connectie binnen KLM te horen dat aviclaim al meer dan een maand mijn geld had op hun rekening. Toen ik aviclaim hierover belde kreeg ik alleen maar vragen naar mijn hoofd geworpen over hoe ik hierachter was gekomen, geen enkel soort uitleg of excuus. Daarnaast hebben ze rente getrokken op mijn geld en ook nog is 29% van mijn totale claim ingehouden. Ook hebben ze een deel van mijn onkosten niet eens in de claim opgenomen. Ik heb later Aviclaim gecontacteerd via email over het liegen, bepaalde delen niet claimen en dat hun website steeds errors had. Zij gingen echter niet in op dat zij rente over mijn geld hadden genoten en hebben wederom geen excuses aangeboden. Ik ben net 18 jaar en ga echt niet moeilijk doen om een paar tientjes, maar zodra het gaat om een paar honderd euro en dan ook nog is liegen tegen mij, dan trek ik wel de grens.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

snelle en correcte behandeling claim

Correcte afhandeling van claim.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Brussels Airline

Snel geregeld

Zelf kwam ik er bij Easyjet niet doorheen. Je wordt, volgens mij, bewust genegeerd en gefrusteerd. Gegevens die je hebt zijn in een keer niet goed en het is onduidelijk welke gegevens ze precies willen hebben. Daarnaast zou bij een vertraging van meer dan vijf uur verplicht moeten worden dat de vliegtuigmaatschappij actief in contact treedt met de passagiers

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Prima afwikkeling

Kwestie van tijd en geduld - maar je hoeft verder zelf ook niets te doen - op een gegeven moment komt het geld op je rekening - 75% van de totale claim - Dasmooi !

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? British Aireays

Snel en goed geregeld

Gebruiksvriendelijk en efficient, al moet je het wel even door hebben. Als je vliegt met voornamelijk e-tickets en digitale instapkaarten is het wel even gedoe om een en ander aan te leveren. Wel vreemd: nadat de compensatie was uitgekeerd, kreeg ik nog mails met updates van het proces.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Regelt alles voor je, geld binnen no-time op je rekening.

Weinig tot geen moeite gedaan en alles uitbeaald.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Turkish Airlines

Top geregeld

Snel geregeld!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Austrian

Efficiënte intake en voldoende terugkoppeling gedurende het proces.

De intake verliep soepel en al snel werd het proces in werking gezet. Bij iedere stap die gezet werd kregen we een mailtje ter informatie. Daarna wachten op antwoord van de tegenpartij. (in stilte). Uiteindelijk heeft de tegenpartij de claim geaccepteerd en is er direct tot uitbetaling overgegaan. Dus een succesvol proces.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? BA

Ik heb mijn geld terug gekregen, het duurde maar een paar maandjes. Ze luisterde goed naar mijn verhaal en hielden me op de hoogte. Jammer dat er zo'n groot gedeelte van het geld af gaat. Ik snap dat dit de kosten zijn.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Vueling

Snel, betrouwbaar, en goede communicatie

Ik heb eerder claims ingediend via andere organisaties, dit duurde vaak lang (maanden) en was een onduidelijk process. Dit was de eerste keer bij aviclaim en binnen een maand was de zaak afgehandeld en had ik me geld terug. Ze houden je continue op de hoogte van de voortgang en de vervolg stap met tijdslijn wat erg prettig is, en komen afspraken na. Volgende keer ga ik weer naar aviclaim.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Austrian airlines

volhouders en met resultaat

Bijna twee naar na dato rechtszaak gewonnen en claim uitbetaald. Prima gedaan Aviclaim. Nu die andere zaak die ik bij jullie heb liggen ook nog winnen en dan is het feest compleet!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Austrian

Achteraf kom je erachter dat ze 29% service kosten op het bedrag zelf houden.

Claim ingediend bij Aviclaim, en dan kom je erachter dat ze zelf 29%servicekosten rekenen, schandalig. Dit is mij nergens opgevallen, dat dit het geval was. Klacht wel snel en goed afgehandeld.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Goede service, heldere communicatie

Het heeft even geduurd (2 jaar), maar uiteindelijk compensatie ontvangen en alles werd door Aviclaim geregeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Iberia

Erg goede ervaring met dit bedrijf. Een echte aanrader!

Eerst via de website van de luchtvaartmaatschappij geprobeerd de schade te claimen. Dit was gewoon niet te doen. Daarna Aviclaim ingeschakeld dat ging uitstekend. Je upload de gegevens en klaar. Je wordt vervolgens keurig op de hoogte gehouden over de voortgang en na een week of 6 de compensatie ontvangen. Een echte aanrader!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Twee jaar later toch uitbetaald gekregen.

Aviclaim nam de claim ober en ontzorgde. Juist als eje ee niet meer aan denkt krijg je toch een claim uitbetaald. Bedankt.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Gewoon makkelijk en met resultaat!

Heb er zelf weinig voor hoeven doen, werd netjes geïnformeerd

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Klm

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?