wat een topkwaliteit

Online een bestelling gedaan en in Uitwijk afgehaald. heel erg tevreden over de kwaliteit.

Slechte service

Helaas heb ik 1 dode, 1 verlepte en 1 gedeeltelijk verdroogde plant ontvangen bij mijn zending. Ik snap niet dat ze deze durven te leveren. Nadat ik hierover geklaagd heb, met foto's ter illustratie, krijg ik het antwoord dat de planten iets verbrand zijn, maar dat dat zeker goed komt. Het aankoopbedrag wordt alleen vergoed als ik de planten op mijn kosten retour stuur. Dat is toch geen service! Ik ben heel erg teleurgesteld.

Duidelijke webshop en snelle levering

Gemakkelijk kon ik alles bestellen en de levering was er binnen een paar dagen. De chauffeur heeft netjes meegeholpen met uitladen en nog advies gegeven over de planten.

Goede kwaliteit, klantgerichte service

Mooie kwaliteit planten/bomen en erg klantvriendelijk geholpen. Inmiddels meerdere aankopen hier gedaan en we hopen hier nog vaak te kopen.

Kennis van zaken! super assoritiment.

Goed geholpen en mooie planten kunnen kopen!

Goede service en kwaliteit voorop

Vanwege de grootte van de plant was een speciale bezorging nodig. Dat werd keurig verzorgd. De plant kwam daarna helemaal mooi uit de verpakking. Alweer keurig verzorgd. Mooie kwaliteit.

Pluspunten

Vriendelijk, bij navraag goede en snelle informatie, betrouwbaar, zelfs gratis levering in Belgiƫ.

Iets eerdere melding van levering, zodat men ook thuis kan zijn bij levering. (In de middag melding dat levering vroeg in de avond is.)

Pluspunten

vriendelijk en goed bereikbaar

Pluspunten

Goede kwaliteit planten, goede service!!!

Pluspunten

Goed advies. Prima bezorging. Mooi materiaal!

Pluspunten

goede website en makkelijk bestellen

Pluspunten

Mooie planten, snel geleverd

communicatie rondom bezorging. Zonder vooraankondiging kregen we in de loop van de dag bericht dat planten bezorger onderweg was. We waren helaas niet thuis die dag en hebben de planten maar in de voortuin laten zetten.

Pluspunten

Netjes geleverd volgens afspraak. Beuken zien er mooi uit en goed tot onderaan vertakt. Aan te bevelen.

Pluspunten

Prachtige planten! Ben zeer tevreden over de afhandeling.

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt voor transport met post.

Pluspunten

Planten waren keurig verpakt en afgeleverd op de afgesproken dag. Mooie planten overigens! Chapeau!

Pluspunten

Uitstekende service. Klantvriendelijk.

N.v.t.

Pluspunten

Vakkundig personeel, snelle levering

Voor zover alles onze levering alles in orde

Pluspunten

Makkelijke/overzichtelijke site. Vriendelijke chauffeur bij aflevering van de planten.

Contact zoeken als de order gereed is, zodat u niet voor een dichte deur komt te staan. Of een aflevermoment in uw bestelschema invoeren.

Pluspunten

Zeer ruim aanbod, deskundig advies! De bestede planten zijn keurig volgens afspraak geleverd via de bezorgservice.

Pluspunten

Deskundig advies

Pluspunten

snelle levering. goede producten

communicatie