Pluspunten

Snelle levering, mooie site, niet duur, planten keurig verpakt.

Soort track &trace systeem waardoor je de levering kunt volgen.

Pluspunten

Leuke webshop! naar wens geleverd.

Pluspunten

Het is een duidelijke webshop en de levering van de planten was snel. De chauffeur was erg behulpzaam en had goede tips.

Pluspunten

Snelle levering en mooie kwaliteit planeten!

Pluspunten

De planten werden al snel bezorgd. De bezorger was vriendelijk en heeft ons nog goed advies gegeven.

Pluspunten

We zijn heel blij met de geleverde planten. Duidelijke webshop. Netjes op tijd geleverd.

Pluspunten

Bij levering waren we niet thuis maar de planten stonden netjes op de afgesproken plaats. De planten hadden voldoende water gekregen voor levering dat hebben we bij andere webwinkels weleens anders mee gemaakt! ga zo door.

in jullie afbeeldingen kunnen we heel veel informatie vinden over het product maar misschien is het ook handig om een actuele product foto te gebruiken!

Nogmaals hartelijk bedankt voor uw bestelling. Leuk om te horen dat alles naar wens is geleverd. Bedankt voor uw tip omonze webshop nog gebruiksvriendelijker te maken. We zijn druk bezig om van alle producten in onze shop actuele foto's te maken. Begin volgend jaar hopen wij hier me klaar te zijn. Vanaf volgend jaar ziet u in ieder jaargetijden hoe de producten er op dat moment uit zien. U zult dan bv. bij een hortensia kunnen zien hoe deze plant er in de winter, lente, zomer en herfst uitziet zodat u precies ziet wat u koopt! met vriendelijke groet, Toine van Herwijnen

Pluspunten

Ik ben heel blij met de geleverde planten. vriendelijke chauffeur met planten kennis. Bedankt voor de tips!

Pluspunten

Klantvriendelijk, servicegericht, kwaliteit producten en snelle levering

Nvt

Pluspunten

Top producten geleverd! Ga zo door!!

Pluspunten

De eigenaar is erg behulpzaam. Hij heeft veel goede kwaliteits handels staan

Pluspunten

Pluspunten

wat een prachtige kwaliteit planten die jullie geleverd hebben. echt top!!!! ga zeker volgende keer weer bij jullie bestellen. gr ad.

Pluspunten

Vriendelijk personeel, goede kwaliteit!

Pluspunten

Goede service en goede kwaliteit. Gastvrij ontvangen.

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

De bestelling is in goede orde ontvangen

Hoefpad 9 4288JJ Uitwijk