Goede en snelle Servers

Hoi Peter, Ge-wel-dig inderdaad, dat cijfer dat je ons geeft! Bedankt voor de dikke tien en al vast veel carnavalsplezier, het komt al dichterbij ;). Groetjes, Sjoerd

• Betrouwbaarheid

Hi Boy, Bedankt voor je KiyOh review! We zijn erg tevreden met deze puntenlijst, super bedankt! Nog veel plezier van je Oeteldonk beanie! Groetjes, Marleen

Pluspunten

Snelle levering (volgende dag in huis) en leuk geschreven kaartje van het bedrijf!!

• Betrouwbaarheid

Wauw, wat een leuke review Huub! Super bedankt voor deze mooie punten lijst en natuurlijk je complimenten :). Nog heel veel plezier van je Oeteldonk artikelen en wellicht tot snel! Groetjes, Marleen

• Snelheid/Levertijd

Beste Bert, Ik wil je bedanken voor deze mooie puntenlijst! Ik wens je nog heel veel plezier van je Oeteldonk emblemen. Tot snel! :) Groetjes, Marleen

• Betrouwbaarheid

Heel erg bedankt voor deze mooie review Erwin! Ik wens je nog heel veel plezier van je Oeteldonk artikelen en wellicht tot snel :). Groetjes Marleen.

Hoge verzend kosten

• Betrouwbaarheid

Beste Femke, Bedankt voor de KiyOh review! We zijn erg tevreden met deze 8. :) De verzendkosten zijn in verhouding natuurlijk goedkoper wanneer je meer besteld. Echter snap ik dat het voor deze sjaal en body jewels erg duurt lijkt. Helaas zijn dit kosten die we zelf ook moeten maken dus deze zullen toch blijven. In ieder geval wel heel erg bedankt voor de tip! We gaan kijken of we er toch nog iets mee kunnen. Groetjes, Marleen

• Betrouwbaarheid

Beste John, Super bedankt voor deze 10! Echt heel fijn om zo'n beoordeling te krijgen. Ik wens je nog veel plezier van je Oeteldonk artikelen! Groetjes, Marleen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Echt perfect geholpen, super personeel achter de telefoon

• Betrouwbaarheid

Wauw, wat een top review Wendy! Echt heel leuk om te horen. Nog veel plezier van je Oeteldonk emblemen! :) Groetjes, Marleen

• Betrouwbaarheid

Hoi Lise! Bedankt voor je mooie review! Veel plezier van je Oeteldonk sjaal! Graag tot ziens! Groetjes, Maud.

• Betrouwbaarheid

Hoi Mark! Bedankt voor deze geweldige review! Veel plezier van je Oeteldonk emblemen! We zien je graag terug. Groetjes, Maud.

Pluspunten

Snelle levering met een persoonlijk kaartje bij mijn bestelling! Super geregeld.

• Betrouwbaarheid

Hoi Rishma! Super leuk om je review te lezen! Hier worden we natuurlijk heel vrolijk van :)! Ik hoop dat de Oeteldonk producten ook helemaal naar wens waren. Groetjes, Maud.

• Betrouwbaarheid

Hoi Remco! Bedankt voor deze geweldige review! :) Ik hoop dat de dorustrui en het pakket naar wens waren en dat je een fijne carnaval hebt gehad! Tot ziens! Groetjes, Maud.

Pluspunten

Leuk kaartje erbij!

• Betrouwbaarheid

Hoi Huub! Fijn om te zien dat alles zo naar wens is! Bedankt voor deze geweldige review en ik hoop dat Oeteldonk handschoenen naar wens waren! Groetjes, Maud.

Pluspunten

Had zelf een foutje gemaakt en kreeg snel het goede product gratis opgestuurd en mocht zelf het andere product houden, top service!!

• Betrouwbaarheid

Hoi Vince! Bedankt voor je super review! Een foutje is menselijk natuurlijk :). Hopelijk was je carnaval geslaagd en we zien je graag terug! Groetjes, Maud.

Pluspunten

Snelle levering. Leuke verpakking. Prima prijs ten opzichte van andere leveranciers.

Nvt

• Betrouwbaarheid

Hoi Monique! Bedankt voor deze super review! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Hopelijk was het Oeteldonk pakket helemaal naar wens! :) Groetjes, Maud.

• Betrouwbaarheid

Hoi Kim! Bedankt voor je mooie review! Veel plezier van je Oeteldonk emblemen en broche! Graag tot ziens! :) Groetjes, Maud.

Pluspunten

Snelle, goede EN persoonlijke service! Ik kreeg een handgeschreven kaartje waarin mij veel plezier werd gewenst tijdens carnaval! heel attend!

• Betrouwbaarheid

Hoi Bas! Wat leuk dat je dit zo ervaart en natuurlijk bedankt voor deze geweldige review! Ik hoop dat je ook daadwerkelijk een fijne carnaval hebt gehad en we zien je graag nog eens terug! :) Groetjes, Maud.

Pluspunten

Zeer vriendelijke en snelle klantenservice.

Er zit niet heel veel datail in de zelf ontworpen embleems

• Betrouwbaarheid

Hoi Mats! Bedankt voor je bestelling en de feedback! We proberen altijd zoveel mogelijk detail erin te verwerken maar helaas is dit niet altijd mogelijk omdat het wordt geborduurd. We zullen je feedback uiteraard meenemen en kijken of we nog iets kunnen verbeteren! :) Groetjes, Maud.

Hoi! Bedankt voor deze geweldige review! Ik hoop dat alle Oeteldonk producten naar wens waren! :) Groetjes, Maud.

Pluspunten

Heel leuk dat ik een persoonlijk kaartje kreeg, in mijn geval van Maud (thanks!).

De sjaal en handschoenen zijn niet de allerbeste kwaliteit. Vrij dun materiaal. Maar dat kun je misschien ook niet verwachten voor die prijs.

• Betrouwbaarheid

Hoi Marleen! Wat een super review! Bedankt voor je feedback over de sjaal en handschoenen, we proberen voor deze lage prijs natuurlijk de beste kwaliteit te leveren, maar we gaan kijken of we nog iets kunnen verbeteren! Ik hoop dat je een leuke carnaval hebt gehad in Oeteldonk en graag tot ziens! :) Groetjes, Maud.

Pluspunten

Goede kwaliteit en snel geleverd

• Betrouwbaarheid

Hi Femke! Super om te zien dat je zo tevreden bent! Ik hoop dat de Oeteldonk producten helemaal naar wens waren en dat je er veel plezier van hebt gehad tijdens carnaval! We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Maud.

• Betrouwbaarheid

Hoi Sarah! Bedankt voor je bestelling en deze mooie review! Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad van je Oeteldonk sjaals en handschoenen! :) Groetjes, Maud.

Pluspunten

Snel geleverd en prima prijs !

• Betrouwbaarheid

Hi Julian! Wat een top review! Super om te zien dat je zo tevreden bent over de prijs en levering! We zijn hier natuurlijk super blij mee en wensen je veel plezier van je Oeteldonk producten en La Casa de Papel outfit. Groetjes, Maud.