Geweldige service!

Na 2 keer opnieuw een pakketje naar ons te hebben opgestuurd, die we dus niet hadden ontvangen, kwamen we er achter dat wij het verkeerde adres hadden doorgegeven, oeteldonkstijl heeft het alsnog kostenloos naar ons goede adres opgestuurd, super bedankt Marleen, je bent een topper!

Fantastische service!

Volledig met handgeschreven kaartje! :)

• Betrouwbaarheid

god nondejuu mooi taske jonge

en snel da ie was

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en tevreden over producten

• Betrouwbaarheid

Hoi Monique, Super bedankt voor je beoordeling! Jij bent al helemaal Oeteldonk-ready met je Oeteldonk emblemen en je Oeteldonk heuptas :D. Dat wordt feesteeeen!! Nogmaal bedankt, en mocht je nog iets missen? Je weet ons te vinden ;). Fijne carnaval! ~Sjoerd

Gemakkelijk en snel

Duidelijke site, niet duur en snel geleverd

• Betrouwbaarheid

Hoi Yvonne, Dankjewel voor dit perfecte cijfer! We vinden het leuk om te horen dat je zo positief bent over ons. Je gaat vast en zeker veel plezier beleven met deze Oeteldonk producten tijdens carnaval! :D. Nog maar heel eventjes wachten ;). Groetjes, Sjoerd

Erg goed contact en mooie emblemen.

Ontwerp heel mooi geworden, heel aardige medewerkers en snel reactie. Fijn op de hoogte gehouden van alle fases van het embleem. Heel mooi embleem geworden, zijn er super blij mee!!

• Betrouwbaarheid

Hoi Sterre, Wat super dat je zo blij bent met je eigen gemaakte embleem! We vonden het leuk om er aan mee te werken. Hij zal vast en zeker prachtig staan op het oeteldonkjasje! We wensen je nu al een fijne carnval. Groetjes, Sjoerd

Overzichtelijke website, snelle levering, product komt overeen met de site

Snelle levering, product is conform website.

• Betrouwbaarheid

Hoi Tessa, Hopelijk heb je het lekker warm gehouden met onze Oeteldonksjaal! Dankjewel voor je mooie review en hopelijk tot carnaval! Groetjes, Sjoerd

Makkelijk betalen en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Hoi Walter, Dankjewel voor je mooie review! Hopelijk zijn de Oeteldonk emblemen goed in de smaak gevallen. Hopelijk zien we je richting carnaval weer terug bij ons! We kunnen niet wachten. Groetjes, Sjoerd

Geen klachten om over te bedenken.

Een met de hand geschreven kaartje erbij, en de levering was snel en goed verlopen. Prima ervaring!

• Betrouwbaarheid

Hoi David, Hopelijk heb je een fijne 11-11 gehad! Jij viel in ieder geval niet buiten het bootje in Den Bosch met het Oeteldonk jasje en Oeteldonk emblemen. Tot carnaval en hopelijk tot de volgende bestelling! Groetjes, Sjoerd

Goede en snelle Servers

Hoi Peter, Ge-wel-dig inderdaad, dat cijfer dat je ons geeft! Bedankt voor de dikke tien en al vast veel carnavalsplezier, het komt al dichterbij ;). Groetjes, Sjoerd

• Betrouwbaarheid

Hi Boy, Bedankt voor je KiyOh review! We zijn erg tevreden met deze puntenlijst, super bedankt! Nog veel plezier van je Oeteldonk beanie! Groetjes, Marleen

Pluspunten

Snelle levering (volgende dag in huis) en leuk geschreven kaartje van het bedrijf!!

• Betrouwbaarheid

Wauw, wat een leuke review Huub! Super bedankt voor deze mooie punten lijst en natuurlijk je complimenten :). Nog heel veel plezier van je Oeteldonk artikelen en wellicht tot snel! Groetjes, Marleen

• Snelheid/Levertijd

Beste Bert, Ik wil je bedanken voor deze mooie puntenlijst! Ik wens je nog heel veel plezier van je Oeteldonk emblemen. Tot snel! :) Groetjes, Marleen

• Betrouwbaarheid

Heel erg bedankt voor deze mooie review Erwin! Ik wens je nog heel veel plezier van je Oeteldonk artikelen en wellicht tot snel :). Groetjes Marleen.

Hoge verzend kosten

• Betrouwbaarheid

Beste Femke, Bedankt voor de KiyOh review! We zijn erg tevreden met deze 8. :) De verzendkosten zijn in verhouding natuurlijk goedkoper wanneer je meer besteld. Echter snap ik dat het voor deze sjaal en body jewels erg duurt lijkt. Helaas zijn dit kosten die we zelf ook moeten maken dus deze zullen toch blijven. In ieder geval wel heel erg bedankt voor de tip! We gaan kijken of we er toch nog iets mee kunnen. Groetjes, Marleen

• Betrouwbaarheid

Beste John, Super bedankt voor deze 10! Echt heel fijn om zo'n beoordeling te krijgen. Ik wens je nog veel plezier van je Oeteldonk artikelen! Groetjes, Marleen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Echt perfect geholpen, super personeel achter de telefoon

• Betrouwbaarheid

Wauw, wat een top review Wendy! Echt heel leuk om te horen. Nog veel plezier van je Oeteldonk emblemen! :) Groetjes, Marleen

• Betrouwbaarheid

Hoi Lise! Bedankt voor je mooie review! Veel plezier van je Oeteldonk sjaal! Graag tot ziens! Groetjes, Maud.

• Betrouwbaarheid

Hoi Mark! Bedankt voor deze geweldige review! Veel plezier van je Oeteldonk emblemen! We zien je graag terug. Groetjes, Maud.

Pluspunten

Snelle levering met een persoonlijk kaartje bij mijn bestelling! Super geregeld.

• Betrouwbaarheid

Hoi Rishma! Super leuk om je review te lezen! Hier worden we natuurlijk heel vrolijk van :)! Ik hoop dat de Oeteldonk producten ook helemaal naar wens waren. Groetjes, Maud.

• Betrouwbaarheid

Hoi Remco! Bedankt voor deze geweldige review! :) Ik hoop dat de dorustrui en het pakket naar wens waren en dat je een fijne carnaval hebt gehad! Tot ziens! Groetjes, Maud.

Pluspunten

Leuk kaartje erbij!

• Betrouwbaarheid

Hoi Huub! Fijn om te zien dat alles zo naar wens is! Bedankt voor deze geweldige review en ik hoop dat Oeteldonk handschoenen naar wens waren! Groetjes, Maud.

Pluspunten

Had zelf een foutje gemaakt en kreeg snel het goede product gratis opgestuurd en mocht zelf het andere product houden, top service!!

• Betrouwbaarheid

Hoi Vince! Bedankt voor je super review! Een foutje is menselijk natuurlijk :). Hopelijk was je carnaval geslaagd en we zien je graag terug! Groetjes, Maud.