Snel bezorgd

Mooi materiaal en snel bezorgd

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Anja, Toppie! Fijn om te horen dat je tevreden bent met zowel de producten als met onze service ;) Ik wens je voor nu nog een fijne dag en wellicht treffen we elkaar in de toekomst. Met vriendelijke groet, Krijn

Brabant op z'n best

Het Brabantse gevoel .van sfeer tot bestellen aan toe .alles op z'n Brabants...

• Betrouwbaarheid

Hi Jordy, Juist...alles op z'n Brabants ;) Hopelijk kwamen de Brabanste emblemen goed van pas! Super bedankt voor je review en wellicht treffen we elkaar in de toekomst. Houdoe! Groetjes Krijn

Nu al zin in volgende carnaval door deze kwalititief goede materialen

Je krijgt wat je besteld, oftewel, geen rommel of slecht materiaal

• Betrouwbaarheid

Hi Ralph, Hartelijk dank voor je positieve review! Goed om te lezen dat je zeer positief bent ;) Nog een fijne dag en tot volgend jaar carnaval. Groetjes Krijn

Mooie spullen, snel verstuurd

• Betrouwbaarheid

Hey Linda, Zulke reviews zijn altijd welkom ;) Wat fijn om te lezen dat je positief bent over Oeteldonkstijl! Bedankt voor het achterlaten van je review en ik wens je nog een fijne dag toe. Groetjes Krijn

hieronder

uitstekende service, uitvoering en bezorging

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Hi Jouke, Hopelijk kwamen de boerenzakdoeken goed van pas ;) Leuk om te lezen dat je over alles positief bent! Groetjes Krijn

• Betrouwbaarheid

Hey Leon, Perfect, niks meer aan doen ;) Bedankt voor het achterlaten van je positieve review. Ik wens je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Krijn

Hele goede service

Er was iets fout gegaan met mijn bestelling er miste 2 kikkers Na 1 mailtje werd het de volgende dag verzonden

• Betrouwbaarheid

Hey Stephanie, Hopelijk gaat alles goed met :) Goed dat je contact met ons hebt gezocht nadat je je bestelling incompleet aantrof! Wij denken graag met je mee ;) Wat fijn om te lezen dat alles daarna goed terecht is gekomen. Nog een fijne dag! Groetjes Krijn

Prijs/kwaliteit

Hallo, Duidelijke website, goede prijzen en snel conform afspraak geleverd. Ook mail verkeerd gehad m.b.t. beschikbaarheid, dit werd netjes behandeld.

• Betrouwbaarheid

Hi Roy, Hopelijk is je jasje goed bevallen en heb je een leuk feestje gehad ;) Fijn om te lezen dat je onze service als positief hebt ervaren! Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Krijn

Alles gaat gemakkelijk en goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen William, Goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! Bedankt voor het achterlaten van je review en voor het vetrouwen in Oeteldonkstijl ;) Ik wens je nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar in de toekomst! Groetjes Krijn

Doen wat ze beloven!

Vandaag besteld, morgen in huis! Ook al is carnaval begonnen. Prettig!

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Peggy, Wow...een 10! Die zijn altijd welkom ;) Hopelijk heb je een leuk feestje gehad en kwam de hippie bril goed van pas! Voor nu nog een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Krijn

Ook in drukke tijden lekker vlot geleverd

• Betrouwbaarheid

Hi Lisette, Wat super fijn om te lezen dat je positief bent over je bestelling bij Oeteldonkstijl! Hopelijk heb je een leuke carnaval gehad :) Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar in de toekomst. Groetjes Krijn

Retourneren geen probleem

Behalve dat ik mijn spullen sneller dan verwacht binnen had (ze beloven binnen 1 dag, maar ik was daar wat sceptisch over want ik bestelde op vrijdag voor Carnaval - dus erg druk), ging het afhandelen van een retour ook erg snel!

• Betrouwbaarheid

Hi William, Ten eerste bedankt voor het plaatsen van een review! Dit waarderen wij enorm :) Leuk om te lezen dat je positief verrast was over onze service. Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar in de toekomst ;) Groetjes Krijn

Goede service en after service, ook voor Kielegat spullen

Goede service en after service, ook voor Kielegat spullen. Meerdere emblemen, 3 sjaals, een shirt en nog wat zaken gekocht. Snel geleverd, goede prijs en toen er bij 1 kinder sjaal een haak in zat werd er kosteloos een nieuwe toegestuurd en mochten we de oude ook nog houden. Dus gewoon top. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Betrouwbaarheid

Hey Niels, Bedankt voor je positieve review! Leuk om te lezen dat je positief bent over onze service :) Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe en tot de volgende keer! Groetjes Krijn

Snelle service!

In de week voor carnaval nog een mooie jas bestellen, omdat je nog niet genoeg op zolder hebt hangen, en vervolgens de volgende dag al geleverd krijgen! Top service!

• Betrouwbaarheid

Hey Jennifer, Wat fijn om te horen dat je positief bent over onze service! Hopelijk heb je een leuke carnaval gehad. Ik wens je nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar in de toekomst! Groetjes Krijn

Snelle en goede service

In de week voor carnaval nog iets besteld. Dit duurde iets langer maar er kwam een nette mail dat ze met het probleem bezig waren en dat het tijdig geleverd zou moeten worden. Dit was het geval!! Dankjewel!

• Betrouwbaarheid

Hey Bart, Wat fijn om te horen dat jouw producten op tijd zijn geleverd! Ik wil je bedanken voor het achterlaten van een review en voor het vertrouwen in Oeteldonkstijl :) Met vriendelijke groet, Krijn

Goeie mensen

Het pakketje kwam heel erg snel hij me huis goeie stof van de trui

• Betrouwbaarheid

Hi Lucas, Hopelijk heeft onze Oeteldonk coltrui je warm gehouden deze carnaval ;) Wat fijn om te lezen dat je positief bent over Oeteldonkstijl! Super bedankt voor het vertrouwen in Oeteldonkstijl en wellicht treffen we elkaar in de toekomst :) Fijne dag! Met vriendelijke groet, Krijn

Geweldig product

Snelle levering en het product was nog beter dan verwacht

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Roland, Wat fijn om te horen dat onze producten het boven verwachting goed doen. Hartelijk dank voor het achterlaten van je positieve review, dit waarderen wij enorm als bedrijf zijnde :) Ik wens je nog een fijne dag toe en wellicht tot een volgende keer! Groetjes Krijn

netjes

op tijd binnen

• Betrouwbaarheid

Hi Xiara, Veel plezier gehad van je Oeteldonk shirt? ;) Super bedankt voor het plaatsen van je positieve ervaring met Oeteldonkstijl. Ik hoop dat je een leuke carnval hebt gehad! Voor nu nog een fijne dag toegewenst en wellicht treffen we elkaar in de toekomst! Groetjes Krijn

Kei gaaf

Helemaal top en mega snel geleverd. Zelfs toen ik 2 dagen voor Carnaval bestelde.

• Betrouwbaarheid

Hey Kay, Dat noem je nog eens service hè? ;) Super fijn om te horen dat je positief bent over Oeteldonkstijl! Hartelijk dank voor het plaatsen van een review, dit waarderen wij enorm. Nog een fijne dag toegewenst :) Groetjes Krijn

Top snel geleverd

Netjes verpakt, avond besteld, volgende dag binnen.

• Betrouwbaarheid

Hi Irmgard, Wat super fijn om te lezen dat je positief bent over je bestelling bij Oeteldonkstijl! Hopelijk heb je een leuke carnaval gehad :) Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar in de toekomst. Groetjes Krijn

Super snelle levering,mooie emblemen!

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Miranda, Wow....een 10! Die zijn altijd welkom ;) Hopelijk zijn onze emblemen een mooie aanvulling op jouw carnavalskleding! Ik wil je in ieder geval alvast bedanken voor het achterlaten van een review en voor het vertrouwen in Oeteldonkstijl. Groetjes Krijn

Top snel bezorgd 2 dagen voor carnaval besteld en na een dag binnen

Super snel

• Betrouwbaarheid

Hi Tim, Wow....een 10! Die zijn altijd welkom ;) Hopelijk heb je een leuke carnaval gehad in Den Bosch en kwamen de artikelen goed van pas! Ik wens je voor nu nog een fijne dag. Groetjes Krijn

Snel netjes geleverd wat er is besteld

Netjes op tijd geleverd voor de datum dat het nodig was.

• Betrouwbaarheid

Hey Elise, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling van Oeteldonkstijl. Hopelijk kwamen de mooie emblemen goed van pas! Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar weer in de toekomst :) Groetjes Krijn

Ondanks verlate bestelling heel tevreden. Aan de telefoon heel vriendelijk. Toch nog voor de carnaval bestelling ontvangen. Wat ik ook erg op prijs stelde was het email bericht.

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Yvonne, Wat fijn om te lezen dat je artikelen nog optijd zijn binnengekomen voor carnaval :) Ik ben blij om te lezen dat je het contact met Oeteldonkstijl als positief hebt ervaren. Super bedankt voor je 10 en wellicht treffen we elkaar nog in de toekomst ;) Groetjes Krijn

Super snelle levering

Super snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Hi Miranda, Wat super fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service! Hopelijk kwamen de artikelen goed van pas en heb je een geslaagde carnaval gehad ;) Nog een fijne dag toegewenst. Groetjes Krijn