Fast, easy and unexpensive!

Just great overall!

• Betrouwbaarheid

Hey Nestor, How nice to hear that you are very positive about your order at Oeteldonkstijl :) I wish you a great day and maybe we'll meet in the future! Greetings Krijn

Perfect! Snelle levering en mooie kiel.

Hele fijne website. Snelle levering en groot assortiment.

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Jacqueline, Goed feestje gehad ;)? Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar in de toekomst! Met vriendelijke groet, Krijn

TOP Fijne site, snelle levering, voor een goede prijs

Genoeg keuze, zelfs de maten kloppen ongeveer, Ik was snel klaar met kiezen en de andere dag in huis. Goed en goedkoop gesteld.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Piet, Bedankt voor het mooie compliment! Ik hoop dat je een top carnaval hebt gehad ;) Bedankt voor het vertrouwen in Oeteldonkstijl en wellicht treffen we elkaar in de toekomst. Groetjes Krijn

Foute artikel verzonden

In eerste instantie de verkeerde artikelen ontvangen. Na een vriendelijk telefoongesprek deze bij de winkel omgeruild. Een foutje kan gemaakt worden, maar goed oplossen is ook service! Succes met deze drukke tijd!

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Wilfred, Super fijn om te horen dat we samen tot een oplossing zijn gekomen! Hartelijk dank voor het delen van je review :) Wij gaan weer gas geven ;) Groetjes Krijn

Snel verstuurd, is snel vertrouwd.

Binnen 48 uur bezorgt, en tevreden.

• Betrouwbaarheid

Hey Stephan, Wat fijn om te horen dat je zeer positief bent over je bestelling bij Oeteldonkstijl :) Ik wens je nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar in de toekomst! Groetjes Krijn

Goed bedrijf en goede kwaliteit

Ik ben erg blij dat ik mijn carnavalsjasje heb kunnen verreiken met leuke emblemen

• Betrouwbaarheid

Hey Laura, Wat fijn om te horen dat je jouw jasje hebt kunnen aanvullen met mooie emblemen :) Bedankt voor het vertrouwen in Oeteldonkstijl en ik wens je alvast een onvergetelijke carnaval toe! Groetjes Krijn

vriendelijk geholpen

ben zeer goed geholpen ,want ik kreeg 2 de zelfde maten opgestuurd ,in plaats van maat 34 en 42 2 keer maat 34 maar dat werd snel opgelost en had de dag erop de goeie maat in huis snelle service uitstekend geholpen .

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen m.a.p., Fijn om te horen dat we samen tot een snelle oplossing zijn gekomen! Ik hoop dat de jasjes als gegoten zitten en klaar zijn voor een nieuw carnavalsseizoen :) Ik wens je nog een fijne dag toe! Groetjes Krijn

Snelle levering en goed product

Alles op tijd geleverd en zag er prima uit

• Betrouwbaarheid

Goedenmiddag Sandra, Wat een mooie opsomming in je review ;)! Het doet ons goed als bedrijf zijnde om te lezen dat klanten tevreden zijn met onze service en producten. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Krijn

goede service snelle verzending

twee emblemen voelen en beetje klein uit, maar ze waren wel heel mooi.

• Betrouwbaarheid

Hey Inge, Ten allereerste hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring met Oeteldonkstijl. Fijn om te horen dat je tevreden bent met je emblemen, hopelijk staan ze mooi op je jasje :) Ik wens je nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar in de toekomst! Groetjes Krijn

Goede kwaliteit van emblemen Snelle levering zelfs naar België. Super

• Betrouwbaarheid

Hi Mark, Wow...5 sterren! Super bedankt voor het delen van je review. Wat goed om te horen dat je tevredn bent met onze service :) Ik wens je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Krijn

De emblemen zijn goed, alleen afmetingen van het jasje zijn soms vaag

• Betrouwbaarheid

Hey Maud, Bedankt voor het delen van je eerlijke mening. Feedback wordt altijd gewaardeerd. Ik zal het intern bespreken met het team om te kijken of wij het gemakkelijker kunnen maken voor in de toekomst :) Hartelijk dank en ik wens je een fijne dag. Groetjes Krijn

Snelle levering mooie jas

Goede maat jas en goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Michiel, Bedankt voor de 5 sterren, die vallen altijd wel in de smaak ;) Goed om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Hopelijk komt de jas goed van pas, maar dat zal wel goedkomen :) Ik wens je nog een fijne dag! Groetjes Krijn

Perfect snel geleverd en product voldoet aan verwachting

• Betrouwbaarheid

Hey Rolf, Wat fijn om te horen dat je zeer positief bent over je bestelling bij Oeteldonkstijl :) Ik wens je nog een fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar in de toekomst! Groetjes Krijn

Makkelijk te bestellen, product kwam snel binnen en ziet er mooi uit. Nog even wat emblemen plakken en de Carnaval kan beginnen!!!

• Betrouwbaarheid

Hey Edwin, Inderdaad alles erop plakken en gas geven:)! Bedankt voor je review en veel plezier toegewenst met de Carnaval! Met vriendelijke groet, Krijn

Fijn en vlot verwerkt Top!!!!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Hi Adje, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en je bestelling! Voor nu nog een fijne dag toegewenst en wellicht tot de volgende keer :) Groetjes Krijn

besteld en dag erna meteen in huis. Bestelling was compleet en alles was helemaal nieuw

• Betrouwbaarheid

Hi Elke, Fijn om te horen dat je blij bent met o.a je Oeteldonk sjaal en handschoenen ;). Deze komen zeer van pas met deze koude dagen...:) Voor nu nog een fijne dag toegwenst! Groetjes Krijn

Prima winkel

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Hey Stevie, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Nog veel plezier met je aankopen en wellicht treffen we elkaar in de toekomst:) Groetjes Krijn

Perfect!

Overzichtelijke website. Mooie kwaliteit spullen. Fijne en snelle levering!

• Betrouwbaarheid

Goedenmiddag Miranda, Wat een mooie opsomming in je review ;)! Het doet ons goed als bedrijf zijnde om te lezen dat klanten tevreden zijn met onze service en producten. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Krijn

Topservice

Goede, snelle en kundige service. Prima verpakking.

• Betrouwbaarheid

Hey Joke, Een goede service bieden aan onze klanten is een van onze prioriteiten! Fijn om terug te lezen dat je daar positief over bent:) Voor nu nog een fijne dag toegewenst en wellicht treffen we elkaar in de toekomst! Groetjes Krijn

Zeer snel geleverd

Mooie spullen jammer dat er al vele zaken uitverkocht waren anders had ik meer besteld

• Betrouwbaarheid

Hi Fred, Bedankt voor het delen van je mening! Het is een gekkenhuis rond deze tijd van het jaar ;) Ondanks dat ben ik blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! Fijne dag:) Groetjes Krijn

uitstekend

snelle levering goeie kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Hi Priscilla, Hopelijk gaat het goed met je! Super bedankt voor je review en je 10! Het doet ons goed om te lezen dat je blij bent met je bestelling :). Voor nu nog een fijne dag toegwenst! Met vriendelijke groet, Krijn

Geweld

Super snel en gwn prima sjaal

• Betrouwbaarheid

Goedenmiddag Simon, Ten allereerste hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring met Oeteldonkstijl. Het is altijd fijn om te horen als bedrijf zijnde dat je tevreden bent met onze service en producten:) Nog een fijne dag toegewenst! Groetjes Krijn

Snelle levering top

Snelle nette levering

• Betrouwbaarheid

Dag Hans, Hartelijk dank voor je 10! Fijn om te horen dat je positief bent over onze service. Nogmaals dank voor het invullen van je eerlijke review. Dit helpt ons enorm om constant te blijven verbeteren :) Groetjes Krijn

Goed.

Goede service, in eerste instantie verkeerde maat besteld,belletje gepleegd, juiste maat doorgeven, klaar.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Hey Cees, Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met onze klantenservice! Wij denken graag met je mee :). Bedankt voor het invullen van je review en nog een fijne dag! Groetjes Krijn

Snel

• Betrouwbaarheid

Hi Daniële, Bedankt voor je 10! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service :). Alvast een fijne dag toegewenst en wellicht tot de volgende keer. Groetjes Krijn