Super meedenkend, erg behulpzaam en mooie kwaliteit.

Ik wilde een embleem laten maken voor iets bijzonders. Een goede vriendin en haar partner hebben hun eerste kindje verloren. Hier wilde ik iets speciaals voor doen en dankzij oeteldonkstijl is het iets heel moois geworden. Ik ben zelf totaal niet creatief, maar door samen te werken en mee te denken is het gelukt. Ze zijn erg meedenkend en behulpzaam. Ik ben echt super blij met hun geweest. Nog een keer heel erg bedankt voor het prachtige resultaat.

Echt top!

Ik bestelde een simpele oeteldonk aanvoerdersband maar kreeg er een leuk persoonlijke kaart bij. Verzendtijd was enigszins wel wat lang maar dat maakt nu niet uit omdat er toch geen carnaval kan worden gevierd!

Geweldig!!!

Ze deden wat ze beloofden en alles werd ook snel geleverd !!!

• Betrouwbaarheid

Toppie Snelle levering en goeie kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Mooi spul, lange levertijd.

Voldoet zoals omschreven. Op zondag besteld, woensdag 10 dagen later binnen gekregen.

Goeie service en kwaliteit

Snelle levering, kwaliteit-prijs goed!

Top winkelen

Duidelijk omschreven producten met duidelijke foto. Goede afhandeling en vlotte bezorging. Top!

Goede kwaliteit

Snelle bezorging, goede kwaliteit en zelfs een persoonlijk kaartje!

• Betrouwbaarheid

Super goede en persoonlijke service!

kwalitatief erg mooi embleem geworden ondanks ik een getekend ontwerp had ingeleverd. Persoonlijk contact en snelle levering. Super!

snel geleverd

De bestelling is snel geleverd, maar was niet volgens de beschrijving op de website. De boerenzakdoek zou 100% katoen zijn, maar deze was 100% polyester helaas.

• Betrouwbaarheid

Hoi, Dankjewel voor je positieve review! Jij bent in ieder geval helemaal het mannetje tijdens carnaval met je Oeteldonk veters. Veel plezier tijdens carnaval. Groeten, Teun

Leuk en snel

Ze hadden zelfs een leuke kaart bij gedaan

• Betrouwbaarheid

Hey Yannick, Altijd leuk als ons persoonlijke kaartje goed is ontvangen. Jij zult het in ieder geval niet koud meer hebben met de gebreide Oeteldonk sjaal met carnaval. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel! Groeten, Teun

Het kwam snel en was van goede kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Hoi Romy, Fijne dat je producten die je hebt besteld lekker snel binnen waren, zoals beloofd natuurlijk! Jij hebt nu in ieder geval je zelf ontworpen Oeteldonk emblemen om indruk te maken op de rest, veel plezier ermee! Groeten, Teun

Ok maar niet zoals de afbeelding -> keurig opgelost door kantenservice!

Het pak voldeed maar op de afbeelding van de achterkant zou een tekst staan, deze stond er niet op. Terugsturen had geen zin ivm de tijd dus we hebben zelf een patch laten maken. De klantenservice heeft het echter keurig voor me opgelost, echt heel netjes van ze!

• Betrouwbaarheid

Hallo, Vervelend om te horen dat het producten niet naar wensen is geweest. Dit willen we graag met je oplossen. We hebben je laatst een mailtje gestuurd maar hebben hier nog geen reactie op voorbij zien komen. Mocht je deze nou niet ontvangen hebben op een of andere manier, stuur ons even een mailtje en dan lossen we graag samen op. Groetjes, Sjoerd

Snelle levering, matige emblemen

Binnen 24 uur in huis de dag de dag voor Carnaval, super levering! Helaas vielen tijdens Carnaval de emblemen van m’n Kiel. De lijm zat er nog op, maar m’n embleem helaas niet.

• Betrouwbaarheid

Hoi Patrick, Wat vervelend om te horen dat de emblemen van je kiel zijn gevallen! Dit hebben we eerlijk gezegd nog nooit gehoord of zelf meegemaakt op deze manier. Natuurlijk moeten de emblemen blijven plakken onder elke omstandigheid, echter adviseren wij om de emblemen toch nog als extra beveiliging vast te naaien op het jasje. Dit komt omdat het met carnaval zo enorm druk is, dat iedereen langs elkaar schuurt. Dit kan er voor zorgen dat een embleem toch loslaat op een gegeven moment. Ze horen uiteraard niet los te laten, maar soms is de sterkste lijm nog niet bestand tegen dit mooie feest. Mocht je nog vragen hebben kun je ons altijd een mailtje sturen! Groetjes, Sjoerd

Goede snelle service

Snelle service en klantvriendelijk

• Betrouwbaarheid

Hoi Claudia, Jij hebt het vast en zeker niet (heel) koud gehad tijdens carnaval! Die Oeteldonk sjaal en de beenwarmers hebben je hopelijk lekker warm gehouden. Tot volgend jaar! Groetjes, Sjoerd

snelle levering en goede kwaliteit

de emblemen waren snel geleverd en de kwaliteit was ook goed

• Betrouwbaarheid

Hoi Kiki, Goed om te horen dat de prijs en snelheid van je bestelling goed ervaren zijn. Hopelijk hebben alle Oeteldonk emblemen een mooi plekje gekregen en heb je een prachtige carnaval gehad! Groetjes, Sjoerd

Goede levering en top kwaliteit

Fijne website, snelle en goede levering!

• Betrouwbaarheid

Hoi Loïs, Goed om te horen dat je tevreden bent met ons! Jij hebt er in ieder geval alles aan gedaan om het niet koud te krijgen tijden carnaval met die Oeteldonk kleding! Tot volgend jaar. Groetjes, Sjoerd

De sjaal kwam de volgende dag al binnen, super snelle service!

• Betrouwbaarheid

Hoi Ilse, Super bedankt voor dit prachtige cijfer! Hopelijk heb je een goede carnaval gehad in Oeteldonk met deze Oeteldonk sjaal. Groetjes, Sjoerd

Makkelijke site, snelle levering

• Betrouwbaarheid

Dag Lieke, Dankjewel voor deze review! Hopelijk hebben wij een bijdrage kunnen leveren aan een prachtige carnaval met deze Oeteldonk producten. Groetjes, Sjoerd

• Betrouwbaarheid

Hoi Sophie, Hopelijk heb je een heerlijke carnaval gehad met je Oeteldonk dorustrui! Je zult inmiddels al wel weer een beetje hersteld zijn van de carnaval, hopelijk heb je al weer zin in 11-11! Groetjes, Sjoerd

Heel tevreden

Positieve ervaring

• Betrouwbaarheid

Dag Henk, Bedankt voor dit mooie rapportcijfer! Hopelijk hebben onze Oeteldonk emblemen een mooi plaatsje gekregen op je jasje en heb je super genoten in Oeteldonk. Groetjes, Sjoerd

Correcte levering volgens afspraak. Super, erg tevreden.

• Betrouwbaarheid

Hoi Michel, Hopelijk is je Oeteldonk embleem goed bevallen en is je hart weer rood wit geel gekleurd! Hopelijk heb je al weer een beetje zin in volgend jaar. Groetjes, Sjoerd

snelle levering en doen wat gezegd is

oke

• Betrouwbaarheid

Hoi Toon, Jij hebt gekozen voor het gemak met ons xxl herenpakket! En gelijk heb je. Hopelijk heb je een goede carnaval gehad en tot weer de volgende! Groetjes, Sjoerd

Top service en snelle levering

Leuke producten met een snelle levering, en goede service!

• Betrouwbaarheid

Hoi Katrien, Wat goed om te horen dat alles bevallen is! De Oeteldonk producten hebben hopelijk bij kunnen dragen aan een nóg betere carnaval. Tot volgend jaar. Groetjes, Sjoerd