Goede producten en snelle service

Prima producten en snelle goede service

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Lieke, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Groetjes Zoë

Goede en snelle bezorging

Ik vond de bestelling goed en snel geleverd

• Betrouwbaarheid

Hoi Appie, Dankjewel voor je review! Fijn dat je je bestelling snel in huis had. Groetjes Zoë

snelle en volledige levering

Het leek even fout te gaan met de betaling van mijn bestelling, maar perfect te woord gestaan via de telefoon. Daardoor alles snel geregeld.

• Betrouwbaarheid

Hi Ciska, Dankjewel voor de 10! Fijn om te horen dat we je telefonisch goed hebben kunnen helpen en dat je je bestelling snel in huis had. Groetjes Zoë

Geweldig de bestelling van de van de Oeteldonk emblemen

Onze kleinzoon uit Rotterdam en nog nooit carnaval had gevierd was erg blij dat hij de boerenkiel van opa mocht dragen en dat deze vol zat met oude, maar ook de nieuwe Oeteldonk emblemen. Volgend jaar ga ik zeker nog meer bestellen!

• Betrouwbaarheid

Hi Conny, Dankjewel voor je review! Wat leuk om te horen dat je kleinzoon carnaval heeft kunnen vieren met een mix van oude en nieuwe emblemen :) Groetjes Zoë

Netjes optijd binnen

• Betrouwbaarheid

Hey Am, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn dat we je bestelling netjes op tijd hebben geleverd. Groetjes Zoë

Suppersnelle levering zelf tijdens de carnaval Top feest mede door jullie Ga zo door !!!!

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen D, Dankjewel voor je review! Wat leuk om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren en dat je hierdoor een leuke carnaval hebt gehad :) Groetjes Zoë

Goede kwaliteit

goede kwaliteit en snelle service

• Betrouwbaarheid

Hoi Berthe, Dankjewel voor de 10! Fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

Afspraken niet nakomen

Op de site stond “voor 18:00 besteld morgen in huis”. Blij bestelde ik mijn bestelling om 17:00 op een vrijdag. Helaas kreeg ik mijn bestelling 5 dagen later binnen en heb ik gecarnavald in mijn oude carnavalskleding. De kwaliteit is voor de rest wel goed.

• Betrouwbaarheid

Hi, Dankjewel voor je review! Normaal gesproken is het bij ons inderdaad dat als je op werkdagen voor 18:00 besteld dat je het de volgende dag in huis was. Nu sloten wij op vrijdag 17-02 om 17:00, waardoor we je bestelling niet meer dezelfde dag hebben verzonden. Dit kon je terugvinden op onze website en je kreeg ook een pop-up hiervan als je de website opende. Wellicht heb je hier overheen gelezen of is het je niet opgevallen, dat kan gebeuren. Hopelijk heb je er geen minder leuke carnaval door gehad. Als je je bestelling niet meer kunt gebruiken mag je deze uiteraard altijd retour sturen! Groetjes Zoë

Top service!

Snelle verzending en goede producten

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Maarten, Dankjewel voor je review! Fijn dat we je top service hebben kunnen bieden. Groetjes Zoë

top bezorging

snel en klaar voor volgend jaar

• Betrouwbaarheid

Hey Marjan, Dankjewel voor je review! Fijn dat we je alvast aan carnavalsartikelen voor volgend jaar hebben kunnen helpen :) Groetjes Zoë

3 dagen te laat waardoor carnaval bijna voor bij was

Ik kreeg het 3 dagen later binnnen waardoor ik het bij een andere bedrijf heb moeten bestellen en die hielden zich wel aan de afspraak

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag Ruud, Hartelijk dank voor je review! Dit helpt ons enorm met het verbeteren van ons bedrijf. Allereerst; excuses voor het ongemak met je bestelling. Jouw pakketje heeft vetraging opgelopen bij PostNL zie ik terug in het systeem. Zodra wij een pakket overhandigen aan PostNL vallen eventuele vertragingen buiten onze macht (helaas). Mijn collega heeft contact met u gezocht op 6-3 via de mail. Helaas hebben wij hier geen reactie op mogen ontvangen. Mocht u in de gelegenheid zijn om een reactie te sturen, dan zie ik die graag tegemoet komen, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, Krijn

Perfectt

Goede en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Hoi Marianne, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

Goede service, leuke spullen

Duidelijke website, heldere communicatie omtrent wat je kunt verwachten. Verwachting klopt ook.

• Betrouwbaarheid

Hey Jannike, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze webshop :) Groetjes Zoë

Heel goed snelle levering!

• Betrouwbaarheid

Hoi Minka, Dankjewel voor de 10! Fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

Mooie emblemen. Snel verzonden alleen weer toch in 2 dagen geleverd, maar dat komt door Post.nl niet door Oeteldonkstijl.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen R, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat je onze emblemen mooi vindt :) Helaas zijn er bij PostNL de afgelopen weken veel vertragingen van bezorgmomenten geweest. Hier balen wij zelf ook enorm van! Gelukkig zijn jouw emblemen wel nog vóór carnaval geleverd. Groetjes Zoë

alles prima

goed en op tijd geleverd voor goede prijs

• Betrouwbaarheid

Hi Gerard, Dankjewel voor je review! Goed om te horen dat we je producten snel hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

Topbedrijf !!

Goede producten, divers, fijne communicatie en goede en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Pascale, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop :) Groetjes Zoë

toppie

zal we handig zijn als er een beschrijving bij ziet hoe je de emblemen op de kiel kan plaatsen

• Betrouwbaarheid

Hi John, Dankjewel voor je review. Bedankt voor de tip! We gaan kijken of we hier voor volgend jaar goede instucties over kunnen schrijven. Groetjes Zoë

weinig op aan te merken. Alleen de communicatie rondom de verzending zou een tandje beter kunnen.

Andere bedrijven geven bij de aankoop een leveringsmoment bij benadering en een track en trace de dag voor of van levering en veel exacter moment van levering.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Marcel, Dankjewel voor je review! Fijn dat je over het algemeen tevreden bent. Helaas is het zo dat vanaf het moment dat je bestelling bij ons de deur uit gaat alle updates gegeven moeten worden door PostNL. Als het goed is krijg je vanuit hen updates en mailtjes met de track&trace code. Groetjes Zoë

Net voor carnaval en na sluitingstijd toch nog bestelling verzonden,zodat ik het mooi op tijd binnen had.

• Betrouwbaarheid

Hi Bart, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat we je bestelling toch nog net voor carnaval hebben kunnen verzenden. :) Groetjes Zoë

perfect

perfect, volgens verwachting en snel

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Erik, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben geleverd. Groetjes Zoë

Super snel, helemaal in orde

Binnen 2 dagen bezorgd, zelfs in de week van carnaval

• Betrouwbaarheid

Hi Thijs, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat we ook in de carnavalsweek je bestelling snel hebben kunnen bezorgen. Groetjes Zoë

goede snelle levering

alles correkt en snel geleverd

• Betrouwbaarheid

Hey Erik, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je je bestelling snel in huis had :) Groetjes Zoë

Snel geregeld

• Betrouwbaarheid

Hoi Peter, Dankjewel voor je review! Fijn dat je je bestelling snel in huis had. Groetjes Zoë

Super goed super snel

Kwaliteit goed Snel geleverd

• Betrouwbaarheid

Hey Twan, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de artikelen. Groetjes Zoë