Snel service

Top producten ga zo door

• Betrouwbaarheid

Hi Willem, Een 10! Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat we je snelle service hebben kunnen bieden. Groetjes Zoë

super snelle levering in een drukke tijd !

mooie gehaakte glazenhouders gekocht paar dagen van te voren en ze waren op tijd en verrekte handig ;)

• Betrouwbaarheid

Hoi Marlies, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je onze bekerhouders tijdig binnen had en dat je ze handig vond :) Groetjes Zoë

Snel verzonden, goede kwaliteit

Snel verzonden en goede kwaliteit!

• Betrouwbaarheid

Hi Tes, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen verzenden en dat je tevreden bent met de kwaliteit van de producten. Groetjes Zoë

Snelle services

Goed spul

• Betrouwbaarheid

Hi Jeff, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat we je een snelle service hebben kunnen bieden. Groetjes Zoë

Groot assortiment voor een goede prijs

Keuze uit een groot assortiment voor een goede prijs. Vlot werkende website. Fijn dat je je bestelling kunt afhalen.

• Betrouwbaarheid

Hoi Naomi, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met ons ruime assortiment en de lage prijzen die wij bieden :) Groetjes Zoë

Super service en meedenkend personeel

• Betrouwbaarheid

Hi Jack, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat we je goede service hebben kunnen bieden en dat mijn collega's goed hebben meegedacht met je :) Groetjes Zoë

Besteld en netjes verzorgd bezorgd

• Betrouwbaarheid

Hoi Marjanne, Dankjewel voor de review! Goed om te horen dat we je bestelling netjes hebben kunnen bezorgen :) Groetjes Zoë

Goede service!

• Betrouwbaarheid

Beste Isabelle, Een 10! Dankjewel. Fijn om te horen dat je onze service goed vond. Groetjes Puck

Keurig afgewerkt jasje oeteldonk

Snel geleverd, super kwaliteit, geen geld! Echt heel blij mee…. Vooral mijn zoon van 22 paste het perfect. Super service.

• Betrouwbaarheid

Beste Pos, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. :) Groetjes Puck

2x sjaals besteld netjes verpakt bezorgd.

• Betrouwbaarheid

Beste Eric, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat de bezorging netjes is verlopen. :) Groetjes Puck

Goede en snelle levering

Ik zou hier zo weer wat bestellen

• Betrouwbaarheid

Beste Angelique, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat alles goed was. Groetjes Puck

Producten zijn als omschreven. Snelle verzending

• Betrouwbaarheid

Beste Marleen, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat de producten snel waten geleverd. Groetjes Puck

Fijne bontjasjes

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Beste Jacqueline, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat de bondjas fijn was. Groetjes Puck

Goede service snelle bezorging

Ik had een aantal producten besteld op deze site en ze kwamen allemaal in goede staat binnen. Via de mail werd er duidelijk gecommuniceerd wanneer het pakketje aan zou komen en deze verwachting is waargemaakt. Volgend jaar zal ik zeker weer carnavalsproducten bestellen op deze website!

• Betrouwbaarheid

Beste Lisa, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot volgend jaar! Groetjes Puck

Prima ervaring snelle correcte levering

Kwaliteit zoals verwacht

• Betrouwbaarheid

Beste Mayella, Dankjewel voor je 10! Daar zijn we superblij mee. Fijn om te horen dat de kwaliteit van de producten naar je verwachting waren. Groetjes Puck

• Betrouwbaarheid

Beste Tim, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat alles goed was. Groetjes Puck

Bezorging netjes op tijd

De bezorging was netjes op tijd en zag er verzorgd uit. Prima.

• Betrouwbaarheid

Beste Joze, Dankjewel voor je review. Goed om te horen dat je pakketje netjes op tijd was. Groetjes Puck

Perfect en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Beste Robin, Een 10, dankjewel! Fijn om te horen dat je zeer tevreden bent. Groetjes Puck

Snel en top

• Betrouwbaarheid

Beste Nienke, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. :) Groetjes Puck

Goeie kwaliteit, snel geleverd en goede prijs!

• Betrouwbaarheid

Beste laura, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Groetjes Puck

tja......

leuk, je plaatst een bestelling, hij komt na 2 dagen met briefpakketje, de patches zijn wat aan de dunne klant, tot zo ver geen probleem en geen klagen. maar dan komt de eerste en ook een tweede verzoek om je bestelling te beoordelen. de eerste geen probleem die negeer ik gewoon, maar de 2de melding om 5 uur in de ochtend die zorgt er voor dat ik lekker 1 1/2 ster geef aan dit bedrijf wat blijkbaar koste wat het kost reviews wil genereren op het internet. ik wou Alaaf zeggen maar dat mag niet in Oeteldonk.

• Betrouwbaarheid

Beste Ben, Bedankt voor het invullen van de review. Vervelend om te horen dat je het verzoek tot het invullen van een review als vervelend hebt ervaren. We versturen deze verzoeken om andere consumenten een goed beeld te geven van ons als webshop, daarom stellen we deze beoordelingen zo op prijs. Onze excuses dat het in jouw geval niet zo is ervaren, we doen dit uiteraard enkel met goede bedoelingen. Groetjes Gijs

Mooie en leuke emblemen, snel geleverd. Heel tevreden!

• Betrouwbaarheid

Beste Ardie, Een 10, dankjewel! Fijn om te horen dat je heel tevrede bent over onze webshop. :) Groetjes Puck

toppie

toppie

• Betrouwbaarheid

Beste Wendy, Dankjewel voor je review. Goed op te horen dat alles naar wens was. Groetjes Puck

Ben heel erg tevreden , snel en correct

• Betrouwbaarheid

Beste Annet, Dankjewel voor review. Fijn dat je zo erg tevrede bent over onze webshop en producten. :) Groetjes Puck

Goede snelle service

Goed geholpen. Snelle service. Vriendelijk personeel

• Betrouwbaarheid

Beste Saskia, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat de service je goed beviel. :) Groetjes Puck

Boogershof 6-8 5298 MN Liempde