Top!!!!

Ik heb een borstel besteld om m'n schapenvacht te borstelen. Website duidelijk, betaling duidelijk. Snelle levering, verpakking netjes. Wat ik heel erg kon waarderen was het handgeschreven kaartje wat er bij zat. Een klein gebaar maar dat blijft wel hangen, tenminste bij mij wel. Kortom super tevreden.

Heel mooie vacht, maar misschien niet de beste keus voor een baby.

De vacht werd daadwerkelijk de volgende dag bezorgd! En mijn telefonische vragen werden vriendelijk en uitgebreid beantwoord. Ik kreeg zelfs gratis een maatje groter dan besteld, misschien was de kleinere niet op voorraad. Uitstekende service dus. De vacht (valentyna, geschoren) is echt heel mooi. Wit, zacht en soepel, met wat lichte krullen en een mooie vorm. Voor een baby had ik toch liever een iets vollere, dichtere vacht gehad, ik vraag me af of hij gauw gaat 'pletten' als er veel op gelegen wordt. Maar voor in je interieur een prachtige vacht voor een goede prijs.

Mooie kwaliteit

Heel mooie vacht. Volgende dag al in huis in een leuke zak.

Pracht vacht, zonder dralen binnen.

De hele setting van het bedrijf is er een van korte, persoonlijke lijnen en een terecht enthousiasme over een mooi - eerlijk - product.

Super snelle levering en hele mooie vachten!

Heel tevreden

Snel, mooi, betrouwbaar. Precies wat ik had uitvezocht. Waargemaakt wat is beloofd. Met een leuke persoonlijke noot.

super

hele snelle levering, heel wit en zachte vacht, erg blij mee

Goede kwaliteit, betrouwbaar en persoonlijk

Door omstandigheden niet direct het goede artikel ontvangen, maar dit is prima opgelost door persoonlijk contact met mij op te nemen, prima prijs/kwaliteit.

Hoogwaardige kwaliteit

Snelle levering van mijn schapenvacht. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Er zat een kaartje bij mijn bestelde schapenvacht met een handgeschreven persoonlijke boodschap waardoor je je als klant serieus genomen voelt. Kortom, bij SHEEPY zal ik binnenkort weer een bestelling plaatsen.

Super tevreden altijd een persoonlijke noot wat ik zeer waardeer groetjes angel

Super tevreden Altijd een persoonlijke noot Wat ik zeer waardeer Angel groetjes

Very much pleased

My feet love it . It feel great when you get up in the morning.

Zeer persoonlijke service!

Mijn ervaring met Sheepy is uitmuntend! Persoonlijke vragen over de producten worden snel met een appje duidelijk. Echt een prachtig product geleverd die volledig aan alle verwachtingen voldoen. Ik zou iedereen Sheepy aanbevelen.

Snelle en goede levering

Snelle levering, duidelijke communicatie, en een heel mooi en zacht schapenvel!

Snelle levering, prima kwaliteit

Super, zeer tevreden

Super mooie witte schapenvacht

Ik heb van mijn man de witte schapenvacht Valentyna gekregen maat M. Wat een prachtige vacht, mooi wit zonder gele verkleuring/gloed. Ook de maat was perfect voor over een stoel. Heel erg blij mee! De bestelling was snel en in een leuke zak afgeleverd. Ik kom voor een volgende vacht zeker bij jullie terug! En zal Sheepy ook aan anderen aanbevelen!

Mooie leuke verpakking en binnenin een handgeschreven kaartje. Dat is fijn en maakt de onpersoonlijke online aankoop toch iets persoonlijker.

Overzichtelijke website en goede producten

Ik was online op zoek naar een schapenvachtje en kwam via een forum terecht op de website van Sheepy. De shop ziet er overzichtelijk uit en is erg gebruiksvriendelijk (handige filters, chatoptie, informatie over onderhoud en herkomst producten etc.). De bestelling verliep ook makkelijk en snel. Het vachtje werd in een leuke en goede verpakking geleverd. Enige piepkleine minpuntje is dat het misschien handig is om bijvoorbeeld standaard de onderhoudsborstel als optie aan te geven bij het selecteren van een vacht. Nu we het vachtje een paar weken op de bank hebben liggen, merk je wel dat het handig zou zijn om de vacht af en toe netjes te kammen. Alleen vind ik het zonde om alleen een losse borstel te bestellen en helemaal te laten bezorgen, dus laat ik het nu zo.

Hoi Marloes, wat leuk om je uitgebreide review te lezen, wordt gewaardeerd! Wat betreft het minpuntje; dit is inmiddels aangepakt! De borstel wordt nu standaard in het afrekenproces aangeprezen. Bedankt voor de tip! Groetjes, Bert van Sheepy.cc

Het product (kussen van ijslands) is mooi en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Snel en goed verpakt ontvangen!

Prachtige schapenvacht

Prachtige schapenvacht, super snel geleverd. Ontvangen in papieren verpakking (geen plastic) met een handgeschreven kaartje erbij. Heel leuk, echt top!

Puur natuur down to earth

Snel en volgens afspraak geleverd met een persoonlijke noot! Spullen milieuvriendelijk maar veilig verpakt. Produkten prima.

Geweldige kwaliteit en klantvriendelijk

Goede service, heldere communicatie, prachtig product

Positieve prettige ervaring met deze webshop. Prachtige vachten die niet ruiken. Leuke verpakking.

Super service en super product!

Je zou het kopen voor de verpakking alleen al :)! Super goede service en super goed product!! Je merkt dat het echte kwaliteit is.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en met vragen kreeg je die ook snel beantwoord via WhatsApp, zelfs buiten kantooruren.

Goede communicatie en snelle en persoonlijk levering

Wat een mooi produkt! Origineel verpakt en met een persoonlijke boodschap. Wat een verwenmonent