jullie leveren snel en van hoge kwaliteit

Enig punt dat ik nog wil maken is dat jullie een aanbieding hadden (ivm nieuwe website) en als goede klant ik daar gebruik van wilde maken. Helaas is dat niet gelukt (te late reaktie gekregen op mijn mail). Een mooie korting wordt dan een behoorlijke dissatisfier. Jammer

Prachtige vachten, uitstekende service

Snelle en makkelijke communicatie toen bleek dat de vacht onderweg ergens bleef hangen. Er werd direct een andere vacht verstuurd. Top service. Ik heb inmiddels meerdere vachten allemaal even mooi. Geen geurtjes aan de vacht en ze blijven mooi.

geweldig

Sheepy geeft enorme snelle service en de producten zijn geweldig. Ik raad iedereen aan om een schapenvacht bij Sheepy te kopen!

Via de chat heel snel, op zondag nota bene, uitgebreide informatie gekregen. Daarna was de vachtborstel snel in huis en ik ben er erg tevreden over

Onduidelijk

Niks ontvangen! :(

Hi Regina, Heb je echt niks ontvangen? Wat was je bestelnummer? Als dat echt zo is dan had ik dat graag gehoord via de mail en natuurlijk je bestelling toegestuurd of terugbetaald. Kun je mij dit toelichten? Een hartelijke groet, Sheepy

Mooie vacht van goede kwaliteit

De vacht werd een paar dagen later verzonden als belooft, maar verder ben ik zeer tevreden. De vacht is erg mooi en zacht en lekker warm!

Prima vacht - leuke site!

Misschien is het een idee om bij de bestelgevens ook het afhaalpunt van bijv. Post.nl te kunnen aangeven! Het ophaalpunt had nu bijv. Mijn naam niet gekregen!

perfect

zoals afgesproken geleverd en waanzinnig mooi

Ik wist niet of mijn bestelling goed was doorgevoerd. Dus even contact opgenomen. En binnen 5minuten antwoord terug. Vriendelijk, snelle levering en de kwaliteit is top!

super content

Prachtig schapenvel gekregen en ben er super content mee.

Precies zoals het vachtje werd omschreven! Mooi zacht en wit.vind er wel veel geur van wasmiddel che

Zie hier boven

Hrlemaal goed vanaf bestelling tot uoteindelijke lvering. Perfect, ook de communicatie!!

Mooi, Snelle levering mis alleen de factuur

Mooie producten, ben er blij mee mis alleen een factuur

Helemaal verliefd op deze prachtige stoelpads

De stoelpads zijn zo mooi en zacht! Dat smaakt naar meer. ;-)

Mooie vacht

Erg mooie vacht. Ik had er al 3 die ik ooit elders heb gekocht maar deze is toch wel van een mooiere kwaliteit. Erg blij mee, bestel er binnenkort nog eentje!

What you see is what you get. De levering was vertraagd door drukte en daar was van te voren voor gewaarschuwd. Tevreden

Prachtig mooie schapenkleeden!

Natasja heeft passie voor haar bedrijf en haar klanten. Reageert gelijk via Whatsapp. Prachtig diep zwarte ( natuurlijk ) schapenkleed besteld. Ruikt niet en is super zacht. Wordt verstuurd in een mooie grote stevige Sheepy zak.

Mooie producten, keurig ingepakt en zelfs een lief kaartje erbij!

Mooie producten, keurig ingepakt en zelfs een lief persoonlijk kaartje erbij!

Prima afhandeling en goede kwaliteit!

Goede en vriendelijke service, snelle afhandeling en mooie kwaliteit schapenvacht.

Super mooi velletje!

Ruikt niet, soepel, zacht! Super mooi velletje in een mooie witte kleur. Er waren wat leveringsproblemen, maar Natascha heeft goed gecommuniceerd en mee naar een oplossing gezocht.

Besteld, betaald, bezorgd. Top

Uitstekend!

Mooie spullen en een persoonlijke benadering. De webshop laat dat zien maar ook als je belt met een vraag.

Elke keer weer een succes

Klopt altijd helemaal.

Geweldig mooi en zacht vachtje

Mijn katten hebben nu een heerlijk vachtje waar ze voluit van genieten en lekker op slapen. En het staat natuurlijk heel schattig!

Fijne winkel/website!

Heel persoonlijk en goede hulp bij het uitzoeken van zo’n prachtig schapenvacht!

Over Sheepy

De hoogste kwaliteit schapenvachten en producten vind je bij Sheepy - Diervriendelijk - Ecologisch gelooid - Prachtige natuurlijke kleuren - Ruikt neutraal - Zacht - Soepel leer - Sterk - 380+ beoordelingen, gemiddelde 9,8 op Kiyoh -Met GRATIS uniek meegeleverde opbergzak bij je schapenvacht