In één woord: súper

Het bestellen ging gemakkelijk, het contact ging super goed. De vacht die binnen kwam was écht heel erg mooi !! Goede kwaliteit voor een fijne prijs. Wij zijn meer dan tevreden over Sheepy. Grtjs van Emmy uit Veghel

Super kwaliteit

2 keer een sheepy besteld. Hele mooie kwaliteit en persoonlijke en vriendelijke omgang. Zeker een aanrader!!

prachtige kwaliteit!

Ik kocht ze bij Winterwelvaart in Groningen. Wat een prachtige grote vachten zijn dit, ik ben er super blij mee!!

We zitten er warmpjes bij

Alles ging goed en we zijn er blij mee

Prachtig product, leuk ingepakt. Extra leuk voor iemand die geboren is in Dordrecht, die noemen ze namelijk Schapekoppen (ja, zonder tussen N)

super service en top kwaliteit

wat je ziet is wat je krijgt, geen afwijking in kleur of wat dan ook. Dit gecombineerd met een supersnelle levering.

Superblij mee!

Prachtige schapenvacht ontvangen, nog mooier dan ik gehoopt had! En heel leuk verpakt, top!!

Snelle levering en prachtig product

Prachtige sheepy's!

Ik heb twee vachten besteld, helaas weken de kleuren teveel af en na contact met Sheepy stuurden ze meteen twee nieuwe zodat ik er twee passende kleuren kon uitkiezen en de rest kon terugzende, wat een top service. Heb nu twee prachtige witte vachten!

Zo mooi, dat ik er nog één ga bestellen!

Prachtig!

Lekker

De bestelling was eerder dan verwacht

Boven alle verwachtingen

Van de website tot en met de levering met een handgeschreven kaartje...TOP...het geleverde product top kwaliteit...komt snel weer een bestelling!!

De bestelling werd een dag eerder bezorgd dan was aangegeven, dus het was een zeer snelle levering. Er zat een handgeschreven persoonlijk kaartje bij van Natasja. Heel attent!

Grandioos

Mooi produkt en super snelle levering

Mooi vacht, snel geleverd en een persoonlijk handgeschreven kaart!

Snelle levering, mooi vacht en een leuk handgeschreven kaartje, top!

Snelle service.Mooi verpakt met een leuke persoonlijke kaart. Ontzettend mooie vacht ben er erg blij mee. Zal zeker nog eens bij jullie kopen.

Alles perfect verlopen

👍

Prachtig

Snelle levering. Prachtige vachten die ook nog eens in een superleuke zak werden geleverd. Ben er heel erg blij mee. Dankjewel Sheepy!

Prachtige vacht, snelle levering

Na een fijn telefonisch advies een mooie vacht ontvangen die ik ga gebruiken voor de Babymassage!

Toppie

Prachtig schaapvacht.

TOP!

Bestelling donderdagavond geplaatst, aflevering zaterdagmorgen 👍

Één echte beauty!

Altijd een plezier om de Sheepy zak in ontvangst te nemen. We hebben nu twee vachtjes liggen. Echt sfeervol en gezellig. De bestelling en levering verloopt vlekkeloos. En de vachtjes lossen alle verwachtingen in. Prachtige kwaliteit!

Alles ik prima verlopen, alleen is de kortingbon niet in mindering gekomen op het te betalen bedrag, maar we betalen met afterpay, dus dat gaat wel goed komen.

Prachtige kwaliteit!

Wat een prachtig vachtje, heel netjes en snel geleverd.

Top service. Snelle levering. Klant in Amerika is super tevreden met paar schapenvachten van Cheepy.