Prachtige Stoelkussens echt eenaanwinst en mooie kwaliteit Top !!

Snel, betrouwbaar, mooi product, milieuvriendelijke verpakking

Superproduct!

Heel mooi product, superblij mee!

Fantastische vachten

Ik heb al meerdere vachten gekocht, ze zijn allemaal prachtig. Snelle levering altijd. Prima bedrijf, een aanrader.

Snelle levering , mooie vachten . Erg tevreden .

Heel erg tevreden, de vacht is net zo mooi als op de foto en snel geleverd.

What you see is what you get. De borstel voor vachten is heel handig .

voor kwaliteit en keuze van schapenvachten moet je hier zijn.

Net mijn vierde vacht ontvangen, Prima. Snelle levering in een creatieve verpakking.

Mijn bestelling is keurig geleverd. Tip: Een filmpje plaatsen op de website hoe je een schapenvacht precies moet borstelen.

Prettige online shop

Het zachte - en mooi uitziende vacht in een sterke papieren zak ontvangen. De online bestelling werkt met een vriendelijke en vlotte bediening.prettig

Heel snel ontvangen, mooi verpakt en prachtig kleed!

Fantastische kwaliteit schapenvachtjes .

Inmiddels mijn 2 e schapenvachtje gekocht bij sheepy. Erg blij mee. Wel iets prijziger maar Mooie natuurlijke tinten en het is even zoeken geweest maar ik krijg wat ik zoek bij Sheepy.

Goed afhandeling , binnen de beloofde bezorg dag was het pakketje bij mij thuis . En precies wat ik verwachte van mijn bestelling

Een persoonlijke noot bij een prachtig product

Op zoek naar een mooi kraamkado kwam ik uit bij Sheepy. Ik was blij om te lezen dat er een gepassioneerd persoon achter zit, die veel weet en graag vertelt over haar producten heb ik een bestelling geplaatst. Via de whatsapp knop op de site heeft ze me snel en enthousiast geholpen om er een onvergetelijk kado van te maken voor de jonge ouders. Bedankt!

Mooi product

De Sheepy’s zijn erg mooi en voldoen volledig aan de verwachtingen. Dank voor het persoonlijke briefje.

Top! Heel tevreden!

Goed geholpen! En prachtige vachten…. Heel blij mee!

Zeer tevreden over mijn bestelling !

Zeer tevreden over mijn bestelling!

Snelle verzending, goede kwaliteit product

Vré goe.

Niets meer aan doen.

Super tevreden!

Snelle levering, kwalitatief zeer goed! Product komt overeen met de bijbehorende foto. Tevens sprak het diervriendelijke en ecologisch gelooid zijn van de vachten me erg aan. Bijkopen van een speciale borstel is wel aan te raden, dan kun je hem mooi houden.

Mooie kwaliteit hun producten !

Sympathiek wanneer je een vraag stelt Prachtige schapen vacht en hele fijne pantoffels

Is mijn tweede vacht!!

Hoop dat deze ook zo goed gaat bevallen!! PS. Natasja had bij de aflevering een kaartje toegevoegd omdat de kortingcode niet werkte. Ze vertelde alsnog de korting van 10 euro terug te storten. Is tot op heden niet gebeurd.

Snelle levering, vriendelijk personeel, klantenservice goed bereikbaar, en mooie plaids

Snelle levering, goede service en leuk ingepakt, top

Goede service, snelle levering.

De schapenvacht is heerlijk zacht en snel geleverd!

Goede prijs-kwaliteit

Snel geleverd, product is precies wat ik ervan verwachtte.

Over Sheepy

De hoogste kwaliteit schapenvachten en producten vind je bij Sheepy - Diervriendelijk - Ecologisch gelooid - Prachtige natuurlijke kleuren - Ruikt neutraal - Zacht - Soepel leer - Sterk - 380+ beoordelingen, gemiddelde 9,8 op Kiyoh -Met GRATIS uniek meegeleverde opbergzak bij je schapenvacht