Super kwaliteit zijn hun producten, klantvriendelijk

Schapenvachten zijn unieke vachten Mooi verpakt Ademt vriendelijkheid uit Een vraag wordt snel beantwoord en gekeken naar een oplossing

Uitstekend!

Zeer goede en vriendelijke service. Snelle levering andere dag al in huis. En het schapenvachtje is prachtig, staat mooi op bank of stoel. Erg blij mee!

Zeer goede service en mooie producten

Erg tevreden over de prettige service, en het schapenvachtje is prachtig. Blij mee!

Prachtige witte kleur!

De Valentyná Sheepy is prachtig wit en zacht en heeft geen gele gloed. Heel mooi, in het echt nóg mooier dan de foto laat zien op de website!

Heel mooi schapenvacht.

Het is een mooi en zacht schapenvacht.

Een echte aanrader!

Onze bestelling werd heel snel thuisbezorgd, waarvoor dank aan iedereen die daar een steentje toe bijgedragen heeft! Prima service, echt waar.

niet goed

de verzendkosten voor het pakketje wat door de brievenbus gaat zijn erg hoog wat ik jammer vind want ik heb nu wel 5 euro teveel betaald zou graag 5euro terug betaald willen hebben vrg hieke

Hoi Hieke, U heeft helemaal gelijk. Er is iets fout in onze website waardoor er hogere verzendkosten zijn gerekend. Wij zullen het verschil terugboeken. Verwacht dit binnen 14 dagen op uw rekening. U had natuurlijk altijd rechtstreeks contact met ons op mogen nemen via email, telefoon of whatsapp. Ziet u een kans om uw review te verwijderen of aan te passen als u tevreden bent over deze oplossing en onze excuses? Met vriendelijke groet, Natasja

mooi zacht

decoratief blijft goed liggen op zetel niet geinformeerd over onderhoud na vraag hieromtrent snel hierop antwoord gekregen: onderhoud met speciale vachtborstel niet wassen

*****

Supersnelle afhandeling en levering.

Prachtige volle vacht zonder luchtjes

Prachtige vachten en snelle levering in mooie verpakking!

Fantastische shop

Al vele spullen gekocht, altijd snel in huis. En het zijn echt super vachten. Ook de borstel om je vacht mee te borstelen is super. Al met al alles TOP.

Goede service en snelle levering

Echt een aanrader

Top product!

Heel fijn om naar tijden weer de vacht te borstelen. Erna voelde het heerlijk zacht. Goed product en snel verzonden!

Precies geleverd wat ik besteld had

Mooie vacht, lekker zacht en ook nog eens de lekkerste Tony erbij!

Mooie vacht wel wat anders van kleur

Ik heb van Sheepy een heel mooi IJslands exemplaar, een natuurlijke vacht met mooi gemêleerde kleuren. Nu een gewassen/ geverfde grijstint en een langharig exemplaar besteld. Het natuurlijke komt er doorheen wat hem een beetje grijsgelig maakt. Persoonlijk zou ik voor een natuurlijke gaan. Deze valt wat tegen.

Heel professioneel en persoonlijk

Herl persoonlijk en goed geholpen . Helaas is de pakket nog niet binnen . Na 2 keer uitstel geeft post.Nl nu : de bezorgtijd onbekend “ Heel kwalijk

Prima, en snelle levering

Post.nl heeft er een beetje een zooitje van gemaakt maar de vacht is super mooi. Het wachten waard.

Hele mooie vacht!

Blij met mijn Ashley! Ik kreeg dit mooie vachtje voor een mooi prijsje! Prachtige lange grijze haren en super zacht! Nu de vraag nog wie er thuis op mag zitten!

Mooie vacht en goede communicatie

Wow

Heerlijk / zacht kleed.

Heel erg klantvriendelijk, erg mooie producten. Ik zeg: doen!

Ja deze vachten zijn wat duurder dan van Ikea en consorten. Maar zoveel meer karakter en erg betrokken mensen bij Sheepy, persoonlijke service van een klassiek niveau. Kom daar maar eens om bij de klantenservice van een grote retailer.

Mooi!

Nu al voor de 2e keer een mooie vacht besteld en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit , prijs en de snelle levering! Top! Dankjewel :)

Goede communicatie en service, mooie producten!

Goede communicatie met de verkoopster, snelle reactie en een leuk kaartje bij levering, met tips. Prachtige producten en snelle levering!

Atoomweg 6 9743AK Groningen

Over Sheepy

De hoogste kwaliteit schapenvachten en producten vind je bij Sheepy - Diervriendelijk - Ecologisch gelooid - Prachtige natuurlijke kleuren - Ruikt neutraal - Zacht - Soepel leer - Sterk - 380+ beoordelingen, gemiddelde 9,8 op Kiyoh -Met GRATIS uniek meegeleverde opbergzak bij je schapenvacht