Kwaliteits service

Goede service/ goede kwaliteit /leuke prijs. Proeft naar meer.

mooie aanbieding, snel geleverd.

Al eerder vachten besteld bij Sheepy, dat bleek prima kwaliteit voor een goede prijs. Dus na een mooie aanbieding nog maar 1 besteld. De leuke-papieren- verpakking is ook een pluspunt!

Prachtige vachten!

Vandaag de grijze langharige vacht ontvangen en wat is 'ie mooi!! Super blij mee. Je wordt er hebberig van. Maar ik heb er inmiddels drie in verschillende kleuren... hoeveel vachten heeft een mens nodig? :) En wederom snelle & nette verzending. Dank en vást tot een volgende keer ;)

Zeer blij en tevreden!

Prachtige fleece, perfect formaat en zeer handige schapenvachtborstel. En supersnel geleverd. Dankjewel!

Super levering, snel. Mooie vacht.

Goede communicatie, prima product.

Heb vandaag mijn schitterende schapenvacht gekregen, erg blij mee! Zo heerlijk zacht, persoonlijke noot erbij en erg verzorgd verpakt! Voor herhaling vatbaar!! Bedankt Sheepy!

Tip top!

Ik contacteerde Sheepy via whatsapp met een specifieke vraag. Dit werd direct opvolgd en 2 dagen later had ik mijn schapenvacht met borstel al bij mij thuis. Prachtige vacht, duidelijk kwaliteit. Zeer fijn contact en prima opvolging!

Prachtige vacht

Snel bezorgd hele mooie kwaliteit

Mooie vachten, snelle en keurige verzendin

In één woord SUPER

Heel blij met mijn borstel

Heb enkel een borstel besteld en daardoor heb ik evenveel betaald voor de borstel als voor de verzending , en toch ben ik super tevreden . Met deze borstel maakt een borstelbeurt echt een verschil ! En wat een service : super snelle levering in stevige verpakking , niet te groot , met gebruiksaanwijzing en persoonlijk kaartje bovenop ! Aangenaam verrast ! En mijn volgende schapenvacht wordt zeker een Sheepy ! Zonder twijfel !

heel positief

snelle service goed communicatie mooi product leuke verpakking

Persoonlijk

Volgende dag al geleverd in een heel leuke zak, persoonlijk geschreven kaartje door natasja, wat ik zeer persoonlijk en tof vind, extra raad op kaartje hoe mijn schapenvachtje te onderhouden. Super

Mooie vachten maar slecht bereikbaar bij vragen.

Met de vachten niks mis, maar zodra je hebt besteld wordt er niet meer gereageerd op vragen. Niet via mail, fb of insta, dat is wel een beetje jammer.

Heel goed adres.

Mooie vachten,snelle levering.goed verpakt.

Wat een mooie schapenvachten in een gezellige verpakking!

Ik was al enige tijd op zoek naar mooie schapenvachten voor een betaalbare prijs. De voorkeur ging ook uit naar een bedrijf uit de buurt, zodat ik de vachten zou kunnen zien. Tot ik op de website van Sheepy kwam. De foto's, beschrijving en video zijn heel duidelijk. Toen ik ook nog een aanbieding kreeg toegestuurd, ging ik overstag. De bestelling was snel binnen en de verpakking met het logo van Sheepy op een leuke witte zak was een aangename verrassing. Het zag er uit als een cadeautje! Ik bewaar de vachten in de leuke zak als ik de vachten opsla. Ik ben echt blij met deze bestelling!

Het uitzoeken van de vacht was niet moeilijk, de omschrijving was duidelijk. Het bestellen was eenvoudig en de levering was snel. De vacht ziet er perfect uit, precies wat ik verwacht had. Ik ben erg tevreden.

Snel verzonden, prima product

Ik bestelde een schapenvacht borstel voor een aantal vervilte schapenvachtjes. Inmiddels heb ik de blaren op mijn vingers, maar de vachtjes zijn nu weer helemaal dik en zacht en wollig ! Prima kwaliteit en werd snel verzonden. Ik ben heel tevreden.

Top!!!!

Ik heb een borstel besteld om m'n schapenvacht te borstelen. Website duidelijk, betaling duidelijk. Snelle levering, verpakking netjes. Wat ik heel erg kon waarderen was het handgeschreven kaartje wat er bij zat. Een klein gebaar maar dat blijft wel hangen, tenminste bij mij wel. Kortom super tevreden.

Heel mooie vacht, maar misschien niet de beste keus voor een baby.

De vacht werd daadwerkelijk de volgende dag bezorgd! En mijn telefonische vragen werden vriendelijk en uitgebreid beantwoord. Ik kreeg zelfs gratis een maatje groter dan besteld, misschien was de kleinere niet op voorraad. Uitstekende service dus. De vacht (valentyna, geschoren) is echt heel mooi. Wit, zacht en soepel, met wat lichte krullen en een mooie vorm. Voor een baby had ik toch liever een iets vollere, dichtere vacht gehad, ik vraag me af of hij gauw gaat 'pletten' als er veel op gelegen wordt. Maar voor in je interieur een prachtige vacht voor een goede prijs.

Mooie kwaliteit

Heel mooie vacht. Volgende dag al in huis in een leuke zak.

Pracht vacht, zonder dralen binnen.

De hele setting van het bedrijf is er een van korte, persoonlijke lijnen en een terecht enthousiasme over een mooi - eerlijk - product.

Super snelle levering en hele mooie vachten!

Heel tevreden

Snel, mooi, betrouwbaar. Precies wat ik had uitvezocht. Waargemaakt wat is beloofd. Met een leuke persoonlijke noot.

super

hele snelle levering, heel wit en zachte vacht, erg blij mee

Goede kwaliteit, betrouwbaar en persoonlijk

Door omstandigheden niet direct het goede artikel ontvangen, maar dit is prima opgelost door persoonlijk contact met mij op te nemen, prima prijs/kwaliteit.

Atoomweg 6

9743AK Groningen

Over Sheepy

De hoogste kwaliteit schapenvachten en producten vind je bij Sheepy - Diervriendelijk - Ecologisch gelooid - Prachtige natuurlijke kleuren - Ruikt neutraal - Zacht - Soepel leer - Sterk - 380+ beoordelingen, gemiddelde 9,8 op Kiyoh -Met GRATIS uniek meegeleverde opbergzak bij je schapenvacht