Mooi aanbod, goed advies.

Mooi aanbod van kwalitatief goede wijnen, goed advies in het pakhuis op wijn spijs gebied.

Het bestelde wijnjaar (2013) kwam niet overeen met de geleverde wijnjaar (2016)

2016 was volgens bevriende kenner in ons geval beter wijnjaar, dus we nemen de gok en nu zo gelaten.

Goede wijnen & perfect advies

Ruim assortiment

Positief

Gemakkeljjk bestelproces en zelfs op nieuwjaarsdag is mijn bestelde wijn afgeleverd 😃

Top wijnwinkel met topwijnen!

Hele fijne wijnwinkel voor zowel particulier als horeca. In elke prijsklasse kwalitatief goede wijnen, zonder de bekende namen van grote (bulk)wijnhuizen. Vooral uit Duitsland, Oostenrijk en Italië zijn heerlijke pareltjes te vinden.

Super snel geleverd rond de kerst periode

Goede service en heerlijke wijnen.

De wijn Goeroe heeft voor ieder wat wils!

Mooie wijnen, goede website, snelle levering!

Bijzonder om bij binnenkomst (eerste keer) meteen 'herkend' te worden.

Een prettige ambiance en erg fijn om wijnen te kunnen proeven voordat je ze koopt zonder enige druk van verplichting. Eindelijk weer en wijnimporteur met de juiste stijl en verstand van zaken.

Ruim aanbod en snelle afwikkeling

Ruim aanbod, goede website met info en snelle afwikkeling en bezorging.

Supersnel en netjes verpakt geleverd binnen 2 dagen

Tot nu toe bij iedere bestelling een kortingsvoucher voor de volgende bestelling.

DE WIJNEN VAN CRISTO ZIJN LEKKER

De wijnen van Cristo zijn lekker en keurig verpakt helemaal goed!

Snelle service, goede verpakking, maar jaargangen allen anders dat op website

Beter om jaargangen van site halen, of aanpassen op moment dat er nieuwe jaargang op de planken staat. Had graag de bestelde jaargangen van aantal wijnen gehad, maar kreeg 2 jaar jonger. 2017 ipv 2015.

Uitstekend.

Lekkere wijn, snelle bezorging, en fijn van de kortingsbon van 5 euro, die kan ik dan mooi bij de verzendkosten leggen.

Prima wijnen met goede en snelle service...

Heerlijke wijnen, goede service en snelle levering ...

Jammer

Na een eerste prima ervaring, een paar weken geleden (volgende dag in huis), was ik deze keer wat teleurgesteld: zondag 13-10 een doosje Pirineos besteld (ordernummer 3004). Was donderdagavond 17-10 niet gearriveerd op het aangegeven afleveradres. Jammer: de helft was bestemd voor een vriendin die de volgende dag naar het buitenland verhuisde. Moet ik zelf stappen ondernemen richting PostNL, of doen jullie dat? mvrgr, Yannou van Beek

Top kwaliteit wijn tegen een goede prijs! Super snelle levering. Chapeau!!

daar ik al verschillende jaren zeer goede ervaringen met De Wijn Goeroe heb, kan ik deze leverancier iedereen aanbevelen! Top!!

Smaakvolle wijn en keurig verpakt bezorgd!

Correcte zending

Snelle levering!

Super snel geleverd

Snelle levering van heerlijke wijnen

Uitgebreide selectie en uitstekende snelle service

Al meerdere keren bestellingen geplaatst die razendsnel aankomen in praktische verpakkingen waardoor nooit schade voorgekomen is. Heerlijke wijnen en vriendelijke prijzen. Ik blijf klant!

Prachtwijnen

Bijzondere wijnen

Goede service en ruime keuze waar niets op aan te merken is.

Of je nu op het bezoekadres of in de webshop koopt, er wordt iets over de wijn vertelt en in de webshop is er een beschrijving over de wijn te vinden. Prettig en duidelijk en de keuze is groot/divers.

Goed, snel maar dure bezorg kosten.

Ik zocht een specifieke fles wijn die hier gelukkig werd verkocht. Juist omdat ik maar 1 fles besteld vond ik de bezorgkosten van 7,50 aan de forse kant. Zou het dus alleen aanbevelen als je iets specifieks nodig hebt.