Snel, kwaliteit en uitstekende begeleiding.

Prima kennismaking met een organisatie die doet wat zij belooft.

Prima wijn

Hadden de wijn al in Frankrijk gedronken maar hier ook prima. Geen top wijn maar van goede smaak. Adequate en snelle levering

exakte en snelle levering

heb dit adres via een wijnkenner en was zeer tevreden

Makkelijk bestelling plaatsen, snelle bezorging en prima verpakt tegen breuk

Bestelling goed en snel uitgevoerd.

Het was even zoeken naar de wijn die ik zocht (Blaufrankisch), eerst leken er tien verschillende soorten te zijn, uiteindelijk bleef er 1 over.

Snel geleverd en goed verpakt

Voor herhaling vatbaar

Alles klopt. Levering op tijd en goed verpakt

Ander jaartal gekregen dan besteld

Op mijn mail werd niet gereageerd. Er zijn wijn sites die dat zorgvuldiger doen

Top wijn en top service

Top wijn en top service

Overzichtelijke website, mooi verpakt en snelle veilige verzending via flessenpost

uitstekend

prima service , snelle levering , goede kwaliteit.

Duidelijk site, goede omschrijving van de wijn en goede verpakking en verzending

Niks meer aan toe te voegen, precies wat je wil verwachten van een goede webshop

Heel prettig en professioneel

Er was iets fout gegaan met mijn bestelling; werd meteen door CSR rep gebeld en op de hoogte gebracht van het probleem. Ook mijn keuze van de wijn werd toegelicht en vakkundig ondersteund. Al met al kijk ik uit naar mijn volgende bestelling!

Geweldige wijn

Wijngoeroe heeft een divers assortiment van zuid franse wijnen. Geweldig ! Top

Alles snel en netjes geleverd

Supersnel geleverd

Snel geleverd, goed verpakt, goede communicatie

Goede service, snelle bezorging

Goede ervaringen als terugkerende klant.

Genieten!

Bestelproces is makkelijk te doorlopen - enorme keuze en duidelijke beschrijvingen. Leuk om zelf samen te kunnen stellen en zo diverse wijnen te kunnen proberen. En .......... tegen een zeer aantrekkelijke prijzen ! Had uit een weekaanbieding van een bepaald huis diverese wijnen gekozen en kan deze nu rustig uitproberen.

Mooi assortiment, goede prijs, snelle levering

Ik zocht een bepaalde wijn, deze verkoper had een goede prijs en een snelle levering. Prima verpakt. Aanrader!

top kwaliteit en snel geleverd

ik heb nu meerdere malen mogen proeven van de kwaliteit van de wijn en de dienstverlening. En dat zal nog wel een tijdje zo blijven als het aan mij ligt. In mijn geval gaat het om de picpoul

Goeie wijn, vriendelijke en goede feedback

Prima wijn

Correcte bezorging en ben duidelijk geïnformeerd over de bezorging. We hebben een wijn kado laten bezorgen in een kado kistje . Ging perfect

Top netjes geleverd

Heerlijk wijn voor herhaling vatbaar

Gemakkelijk toegankelijke en overzichtelijke website. Uitgebreide keuze, simpel bestelproces, bezorging keurig

prima ondanks latere levering

Helaas was levering langer dan normaal maar er is correct op gereageerd.