Makkelijk bestellen en snelle levering

Site is overzichtelijk en bestellen en betalen gaat gemakkelijk. De levering gaat supersnel. De flessen zijn zeer veilig ingepakt

Heerlijke wijnen !

Een zeer uitgebreid assortiment heerlijke wijnen ! Echter zal ik de volgende aankoop bij jullie aan de Schuttevaerweg komen doen. De bezorging via PostNL liet te wensen over , pakket werd niet keurig bezorgd, maar zijn niet eens aan de deur geweest en hebben het pakket direct bij een afhaalpunt gedropt !

Zoals altijd Alles prima gegaan!! Ps Ik heb nog 2 flessen primitivo tegoed toch!? Groetjes Marlies

Heerlijke wijn, eerlijke prijs

En tot in de keuken gebracht door Mr Wijngoeroe himself, service : 100 punten !

Fe service is heel goed en je wordt heel vriendelijk geholpen, ook met vragen over de wijnen krijg je een goede uitleg. Onze ervaring over de Wijngoeroe is zeker een 10 waard.

Weigeren een factuur te geven.

De bestelling was vlot verlopen, maar ik kreeg geen factuur. Ik wacht al enkele weken, maar geen reactie. 3 mails gestuurd, zonder antwoord. Ik heb ze gebeld en aan de telefoon vertelden ze mij dat ze het gingen nakijken, maar nadien geen vervolg.

Ophalen in de winkel werkte perfect.

TOP

IK BESTEL AL EEN TYDJE JULLIE HEERLIJKE PROSECCO SPUMANTE, SAN MARTINO, BRUT EN SUPERIORE DAT NAV FEESTJE VAN ONS BIJ 'UP TOWN' GLASHAVEN BIJ NIELS, WAAR WE DEZE HEERLIJKE DRANK GEPROEFD HEBBEN1 WE ZIJN ITALIE LIEFHEBBERS1 EN OOK NOG ZEER SNEL BEZORGD, TPPERS ZIJN JULLIE SALUTE MARLIES

Heerlijke wijnen en goede service

Al meerdere keren besteld. Elke keer lekkere wijnen en goede service. Ook onze gasten genieten van de wijnen en weten inmiddels de Wijngoeroe te vinden. Wij blijven terug komen!

Het advies op gebied van wijn&spijs is altijd raak.

Alleen maar kwaliteitswijnen die niet perse duur zijn. Het kan wel, maar het hoeft niet. Ze zijn wel allemaal heel erg goed. En het advies van Lammert op het gebied van wijn & spijs is feilloos!

Alles goed

From Austria I ordered 6 bottles of Austrian wine for dutch friends. Everythng went well.

Goed &snel geregeld

Goed & snel geregeld

Goed!

Keurig op tijd geleverd tot asn de voordeur

ellende

Zonder overleg is een doos 2017 Spatburgunder Sasbacher Limburg Erste Lage 2016 - 75CL - 13% Vol. gestuurd terwijl we een 2016 besteld hadden bij de WIJNGOEROE. In de orderbevestiging staat ook dat er 2016 geleverd zou worden. Daarna 19 juni een email gestuurd en daarop is totaal niet gereageerd. Jammer want met een wijngroep zouden we 2 jaargangen naast elkaar willen proeven. De 2017 hebben we namelijk in Duitsland recent gekocht. Slechte/Geen service en afhandeling dus

Bijzondere wijnen, goed omschreven

Mooie wijnen, snel geleverd. Leuk assortiment

Prima service en lekkere wijn

Snelle service, Veel keuze Vriendelijk Redelijk geprijst

Goede wijn en snelle levering

S’avonds besteld. De dag erna werd ik gebeld dat ik mijn huisnummer vergeten was te noteren. Het was een heel gezellig gesprek, netjes afgehandeld. De dag erna had ik al mijn bestelling. Ik raad ze zeker aan.

Lekkere wijn, goede service en vriendelijke eigenaar!

Voor een vriendin een lekkere wijn gekocht. Ging heel makkelijk in de webwinkel en ik had veel mogelijkheden om het op te halen. Toen ik binnenkwam, wist de eigenaar al dat ik het was (goed gegokt haha) en hebben we een leuk gesprek gehad. Het is een echte liefhebber en dat maakt de ervaring nog net leuker. Dank!

mooie wijnen - goede dienstverlening

mooie wijnen - goede dienstverlening

Service en kwaliteit

Mooie collectie, voor elke beurs wat. Bestel onregelmatig, maar altijd goede service. Een vraag? Dan geven ze snel reactie. En ze doen wat ze beloven. Vandaag op tijd bestellen is daadwerkelijk de volgende (werk)dag geleverd. En fatsoenlijk verpakt, nooit schade. Zeker de moeite waard om de winkel eens te bezoeken.

De service is top alleen de wijn lijkt helemaal niet op de wijn, die nergens meer verkrijgbaar is. Dus ben bang dat ik er iemand anders gelukkig mee moet maken haha

Prettige samenwerking Snelle levering Indien nodig goede communicatie

Netjes verpakt en snel verzonden

Super handige website, snel verzonden, goed verpakt

Snelle levering. Correcte afhandeling.

Ik zal deze wijnhandel aanbevelen. Heerlijke wijnen en een correcte afhandeling.

Super easy, super fast!