Snelle correcte verzending en heerlijke wijnen.

Uitstekend.

Goeseven snelle service

Zowel in de webshop als op de afhaal locatie goed voorzien van informatie. Eigenaar weet veel van wijn en kan aan de hand van een gesprek met de persoon een wijnprofiel maken.

Fantastisch snelle service!

Heerlijke bubbels binnen 24 uur in huis!

Leiwand!

Altijd tikken we weer heerlijke Oostenrijkse vrienden op de kop bij de Wijngoeroe (en soms ook iets van een ander land)

Zeer klantvriendelijk

Wijnflessen besteld voor de kerstperiode welke ik op zou halen, echter werd dezelfde dat nog gebeld met de vraag of ze het even langs moesten brengen omdat ze in de buurt kwamen. Zeer vriendelijk en meedenkend

Top geregeld

Beste 0,0 champagne die ik ooit heb geproefd

Perfect voor mijn half zwangere familie tijdens kerst. Het was een feestje.

Mooi, ruim assortiment icm vriendelijke service

Mooie wijnen, voor elk wat wils. Altijd tijd voor elke klant. Proeven? Vaak niet eens een probleem. Mijn vaste adres.

Helemaal goed

Hele Goede wijnen en Goede service

goede snelle en attente service

Voor de eerste keer besteld, had nog een paar vragen via social media gesteld buiten kantoor uren en werd gelijk antwoord opgegeven Super snelle verzending en zeer goed verpakt. Op naar de volgende bestelling

wijn prima, verpakking prima, bezorging slecht

2 dagen na de beloofde bezorgdatum kwam iemand uit een andere wijk bij mij aan de deur. Bij hem was mijn wijn bezorgt. dus niet een buur maar een totaal andere wijk,,,,

wijn prima, verpakking prima, bezorging slecht

Selle en correcte afhandeling, ga zo door

Na inlog kan ik geen download van Factuur vinden! Zou wel handig zijn.

Snelle afhandeling, prima zo

Na inlog is het niet mogelijk een Factuur te downloaden, dit zou wel handig zijn.

Snelle afhandeling, prima zo

Eenvoudig bestelmenu. Makkelijk alles te vinden. Razendsnel geleverd!!!

Snel!

Heel snel en goed verpakt geleverd

Goede servive Snelle levering.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Fijn bedrijf!

Ik gebruik alleen De Wijn Goeroe als ik wijn wil kopen. De kwaliteit van dienst, informatie en wijn is altijd hoog en betrouwbaar. Als ik maar een suggestie moet/mag geven, dan zou ik zeggen dat wijn vanuit minder bekende regio's zou kunnen worden aangeboden.

Goed assortiment en snel geleverd

helemaal goed

Vlotte en correcte service en wat erg belangrijk is dat de wijn echt goed verpakt geleverd wordt!!!