Formidabel

Op tijd geleverd en gekochte goederen voldoen buiten verwachting. Zeer tevreden

Ik ben heel tevreden

Makkelijke uitleg via filmpje en makkelijk te bestellen na de uitleg en ook snel in huis.

Wij zijn erg tevreden over de service van Slaaploods. Ook het bezorgen en plaatsen ging helemaal naar wens. Dankjewel voor deze fijne ervaring.

Snelle levering en goede service na foute levering

Ik had een topmatras besteld, en tot twee maal werd er een matras geleverd welke 20 cm. te lang was. Achteraf bleek dat het fourief op de verpakking vermeld stond. Het matras was 20 cm. langer dan wat op de verpakking stond. Heel vervelend, maar de retourservice was goed.

Best

Best

Fijn geholpen bij het uitzoeken van het bed. Ze denken met je mee, en ook de montage en levering ging uitstekend.

Uitstekende service!

Zeer snelle feedback en zeer correct. Een aanrader! Perfect op maat gemaakte overtrek voor mijn boxspring besteld.

Helemaal top

Het product wat ik had besteld zou ongeveer 15 dagen levertijd hebben maar het was er binnen 2 dagen.

De manier om vooraf telefonisch contact te hebben (Prima) De manier over de vragen betreft de bezorging (prima) De bezorging van extern bedrijf (prima) Telefonisch contact tussen door (zeer vriendelijk)

Uitstekende service en geweldig product

Goed matras, goede communicatie en bezorging

Fantastisch en heel deskundig

Raad iedereen aan om eerst eens bij de slaaploods te kijken alvorens ergens anders heen te gaan. Value for money.

Goede klantenservice en matras

Klantenservice staat op 1 bij mij, kan menig bedrijf een puntje aan zuigen. Het matras is echt super, normaal last van mijn heupen en heb ik bij dit matras geen last meer van,genieten en weer uitgeslapen!

Goed geholpen met tips en advies en snelle levering

Net een bescherm hoes afritsbaar voor me splittopper binnen gekregen , ziet er prachtig uit. Nu ff worstelen om hem erom te krijgen

klantvriendelijk en behulpzaam

niet de goedkoopste maar wel vriendelijk en bekwaam...

perfect contact

perfect contact met Willem, ondanks de drukte dacht hij goed mee met de bestelling die ik in mijn hoofd had. Snelle levering, goed verpakt!

zeer goed

goede communicatie, snelle levering

product goed, bereikbaarheid en aanpak prettig en vetrouwenwekkend.

Door de extra dikke matras en de bijbehorende boxspring kunnen we nu makkelijk zonder hulp de overstap maken van rolstoel naar bed en andersom. We vonden het contact en de hulpvaardigheid een groot pluspunt. Verder, een algemeen punt: de duidelijke beschrijvingen op internet.

Alles perfect!

Alles netjes in orde. Bedankt!

prettig

Welden vriendelijk te woord gestaan.

Héél erg blij met Slaaploods.nl

De eerste boxspring die wij hebben aangeschaft voor het oudste kind, daar waren we ontzettend blij mee. Ziet er mooi en solide uit en slaapt heerlijk. Dus toen het jongste kind een nieuw bed nodig had, hebben we helemaal niet verder gezocht en dezelfde aangeschaft, maar dan in een ander formaat. Omdat deze kamer toch wat kleiner is. Na het bed ontvangen te hebben, hadden we toch een beetje spijt van het formaat, want er bleek met wat schuiven toch meer bed in het kamertje te passen. Contact opgenomen met Slaaploods, en heel snel, tegen een heel schappelijk tarief mochten wij het bed omruilen voor een ander formaat. Bij levering kregen wij het oude bed niet goed uit elkaar, waardoor we niet volgens afspraak de boel klaar konden zetten. Maar de medewerker maakte er helemaal geen punt van, hij heeft ons geholpen. Ook heeft hij het nieuwe bed ook helemaal voor ons in elkaar gezet. Ik was zo blij met deze service. Kortom, goed product, goede communicatie en goede service. Maximum aantal sterren van mij.

Showroom was goed en netjes ,geld ook voor de bezorger.ra

Super geholpen er wordt meegedacht en afspraken worden nagekomen echt super Heel blij met eindresultaat

Goede eerste ervaring met Slaaploods

Via de site een Split Topper besteld. Deluxe koudschuim. Eerst via de chat advies gevraagd, netjes geholpen door medewerker.. Direct een bestelling geplaatst, echter kreeg een foutmelding bestelling was niet doorgekomen. Via de chat nogmaals bestelling gedaan, medewerker heeft alle gegevens nogmaals ingevoerd, enkele minuten later bevestiging gekregen. De volgende dag bestelling keurig netjes in huis. Dit was mijn eerste ervaring met Slaaploods en wel een zeer goede. Nu nog het slaapcomfort testen, zal wel een aantal dagen duren.

In een woord fantastisch

Na een slechte ervaring met de concurrent Boschbedding was ik nog al sceptisch maar jullie hebben me Echt goed geholpen

Een top matras besteld, binnen een week geleverd. Matras ligt geweldig.