Geweldige service

Doordat ik binnen 5 dagen een matras nodig had belde ik met slaaploods om te vragen of dat mogelijk was. Las op de site dat je altijd kon informeren of iets mogelijk was. Zeer vriendelijke medewerkers die mij meteen konden garanderen dat hij die zaterdag bezorgd kon worden. Kreeg vlak voor bezorging ook nog meerdere berichten hoe laat ik het matras kon verwachten. Bedankt slaaploods, echt geweldig!!!! Gr Linda

Nette behandeling goede uitleg komen afspraak na

Idem

Zeer vriendelijk en snel. Mooi boxspring

Een matras op de gok (goede recensies) besteld. Via de chat netjes te woord gestaan en vervolgens een vlotte levering ondanks dat die maat niet op voorraad was. Alles volgens afspraak verlopen. Ook zeer tevreden over de matras.

prima contact

Het contact was prima en alle vragen werden netjes beantwoord. Ook toen de stof vertraging had werd er meteen contact opgenomen.

Omruilen van matras

Begin Juli een nieuwe matras aangeschaft bij Slaaploods. Alleen jammer genoeg zelf het verkeerde matras besteld hier deden ze totaal niet moeilijk over! Het matras kon zonder problemen of kosten heel gemakkelijk omgeruild worden Fijne service en daarnaast ook nog een heel matras voor zijslapers

deskundig advies en goede kwaliteit

Na 2 keer stalen opgestuurd gekregen te hebben voor een boxspringhoes hebben wij een keuze gemaakt. Het eindresultaat is fantastisch. Past perfect en ziet eruit alsof het altijd zo hoorde te zijn. We zijn erg tevredenz

Goed contact via de chat/ Snelle levering zoals beschreven op de site

Zeer goed advies via de chat Snelle levering zoals beschreven op de site Alles goed geregeld

goede ervaring

Goede ervaring met de TVlift, via telefoon instructies gekregen. Goede service en begeleiding. Dank!

Wij hebben de basic matrashoes besteld. Binnen een week geleverd. Prima kwaliteit.

Goeie service en nette bezorging

Heel blij met onze boxspring,goeie kwaliteit voor een heel redelijke prijs. Bezorging was ook heel netjes,alles werd naar boven gebracht. Kortom ,wij zijn heel tevreden.

Prima uitleg in de winkel en keurige bezorger

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Zeer vriendelijk geholpen. Telefonisch bepaalde zaken kunnen overleggen en veel duidelijk gekregen. Levering was zeer goed en snel geregeld. Ook in elkaar zetten was zo gedaan. Zeker aan te bevelen :)

Snelle levering, top product.

snelle levering, en super product. Had 2 bed box spring bed bodems van 220 lang besteld, 8 poten per bed!! Top!! En gelijk een mail wanneer ik de bezorging wilde. Alles is gewoon super duidelijk!

Goede en snelle service. Ben blij met mijn aankoop.

Boxspring gekocht voor onze zoon, super snel geleverd. Een mail ontvangen waarin netjes gevraagd werd of de leverdatum akkoord is. Keurig een telefoontje gehad met bevestiging vd datum. Op de dag voor levering zelfs een mail gehad met het tijdvak waarin de bezorger komt. Bezorger van postnl was vriendelijk en behulpvaardig. Bed prima verpakt. Wanneer onze eigen boxsprings vervangen moeten worden, dan kopen wij deze ook bij slaaploods.nl.

Hoes voor topper, Goed product en snel geleverd

Ik heb van te voren nog contact gehad. Goed antwoord op mijn vraag. Product ontvangen en goede handleiding, zowel bijgevoegd en op youtube. Wij zijn tevreden.

Topzaak!

Snelle levering en erg goede service. De medewerker die ons bed kwam brengen en in elkaar zetten was erg vriendelijk! Bed is wat je ervan verwacht.

Prachtig bed.Goede service en buiten gewoon vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Vriendelijke bejegening en prima advies!

Allereerst een vragenlijst over slaaphouding en voorkeuren wb hardheid matras e.d. Daarna advies en het uitproberen van matrassen. In alle rust mocht je werkelijk alles uitproberen. Afhandeling en levering volgens afspraak. Prima!

Vlotte levering, prima prijs.

Vandaag is de topper en het dekbed afgeleverd. Vlotte service met PostNL pakketdienst. De kwaliteit moeten we de komende tijd gaan ervaren.

Zeer correcte benadering

Geven een goed advies en prijs gunstig. Zeer goede aflevering en service.

Zeer tevreden.

Reeds verschillende keren iets gekocht bij Slaaploods en altijd zeer tevreden qua kwaliteit en service.

Prima service, goede kwaliteit

Ik heb inmiddels al 9 boxsprings gekocht bij Slaaploods en tot zeer grote tevredenheid. Ontzettend vriendelijk personeel. Heel meedenkend. Bij 1 elektrische boxspring weigerde de motor. Direct zeer professioneel opgelost!