Snellen levering en goed product.

Na aankoop vrijwel direct een track en trace ontvangen en de topper werd zoals aangegeven binnen 1 werkdag geleverd.

Top service, niet eerder meegemaakt!

Enthousiast heb ik matrashoezen besteld uit een mooie collectie stoffen. De levering was keurig conform afspraak. Door omstandigheden zijn de hoezen even blijven liggen. Recent wilde ik de hoezen aanbrengen en constateerde dat deze niet paste. Bestelbevestiging gecontroleerd en vastgesteld dat ik zelf de maatvoeringen had verwisselt. Na overleg met de binnendienst van de Slaaploods kwam het nieuws dat men na retournering van de hoezen kosteloos nieuwe (met je de juiste maten) zou laten maken en opsturen. Niet eerder zo'n top service mee gemaakt! Nogmaals hartelijk dank!

Prima hoezen en service. Heb zelfs antwoord gekregen op mijn vraag terwijl het weekend was.

Heel vriendelijk gehopen

Slaaploods heeft erg mooie en handige producten. Ik werd aan de telefoon erg vriendelijke geholpen!

Goede ervaring , zou daar opnieuw bestellen

Tijk besteld voor onze topper Bestelling verloopt netjes, goede communicatie, op tijd geleverd Dus prim,a ervaring

Tevreden over t eindresultaat maar niet over de weg ernaartoe.

Er werd eerst een voetenbord van een andere klant geleverd maar dat werd netjes en snel rechtgezet, 2 dagen later werd het uitgewisseld en kon de installatie beginnen. Daarbij stelde ik echter vast dat mijn TV niet gemonteerd kon worden op de lift. Dat irriteerde me wel mateloos omdat ik vooraf specifiek had gevraagd of de lift voorzien was voor een montage met VESA 300x200mm en daar een positief antwoord op had gehad. De max montagebreedte was maar 225mm. Ik heb dus zelf nieuwe gaten in de lift moeten boren wat natuurlijk niet dezelfde afwerking heeft. Voor die prijs zou dat toch niet mogen en toch zeker niet als je er specifiek naar hebt gevraagd.

Zeer meedenkend!

Ik had binnen een week een bed op maat nodig. Dat kon Slaaploods leveren. Jammer dat de interne communicatie niet waterdicht was waardoor mijn bestelling bleef staan en E dus twee dagen later kwamen leveren. Maar hee, wat maakt het uit. Het was nog steeds heel snel. Het bed is makkelijk te monteren zoals werd gezegd bij de aankoop. Het bed is mooi afgewerkt en van stevig materiaal. Ook de kleur is helemaal spot on!

Snelle levering, super service, mooi product

Nieuw hoofdbord besteld in de door mij gekozen kleur stof. Heel snel en netjes geleverd. Prima communicatie hierover. Zeker aan te raden.

duidelijk en een goede prijs

Leveren zo als belooft

Goed verloop van de aankoop,

Bij Slaaploods Breda zijn we goed geholpen. Ze namen alle tijd voor je. Omdat we twijfelden over de kleur kregen we enkele kleurmonsters mee om de juiste keuze te maken. Levering gebeurde ook volgens afspraak, nette beleefde chauffeur

Keurig bedrijf

Geleverd product was klepje niet goed, meteen nieuwe opgestuurd.

Alles is netjes behandeld

Alles is netjes behandeld

We hadden eerst een hard matras wat voor ons te hard was en zonder moeite hebben ze het omgeruild. Het enige is dat dit samen gaat met PostNL en die komen afspraken niet na. Ze zouden langs komen en op het laatste moment mailen ze af dat ze dag later komen. Ook het aantal mails die je krijgt met de afspraken over het omruilen van PostNL vind ik teveel.

Geen klachten

Enkel de hoes werd geleverd

Enkel de hoes werd geleverd maar na een belletje is het opgelost.

In één woord:"Geweldig!!

Zeer tevreden over het product en nog meer over de service en het klantencontact. Op zoek naar een prima leverancier van een TV-meubel? Dan heb je die bij het lezen van deze beoordeling gevonden!!

Goede kwaliteit en goed geregeld

Helder advies, correcte afhandeling en informatie tijdens bestelproces en keurige bezorging. Thuis alleen lastig om nog verschil te voelen tussen de Ergo Sens Classic en Ergo Sense Partner matras. Voelt hetzelfde aan de traagschuim (winter) kant. We gaan van de zomer wel eens kijken wat dan het verschil is.

Duurt even voordat je hem hebt maar is een prima kwaliteit. Oogt heel chique.

Losse motor voor elektrische boxspring besteld. Binnen 24 uur bezorgd. Goed verpakt en duidelijke handleiding. Montage is zonder gereedschap mogelijk. Bed werkt weer perfect!

Goede kwaliteit tegen passende prijs

Heldere website, veel keuze en duidelijke uitleg over aanbod.

Snelle levering, mooi product

Keurige en snelle levering, duidelijk handleiding,

Mooie hoes, kwalitatief erg goed

Hoes besteld voor grote boxspring. Origineel antraciet en we hebben onze slaapkamer een makeover gegeven naar iets licht. Hoes is gemaakt van een mooie stof, kleur is mooi. Maten klopte perfect.

Heel goed product

Ik ben héél blij met de speciale beschermhoes voor mijn topper van 120x190x8cm Prima ding

Prima Boxspring deluxe en snel geleverd

We hadden snel een bed nodig en wilden de Boxspring deluxe hebben. ' s morgens gebeld om te horen welke kleur in voorraad was, online besteld en daags nadien geleverd. Slaap er prima op. Spijtig dat de pootjes (grijze hoekpootjes) zo klein zijn waardoor de robot stofzuiger niet onder de boxspring kan. Ik ga op zoek naar andere pootjes.