Uitermate tevreden

Ik heb vandaag onze nieuwe matrashoezen in gebruik genomen. Wij hebben een boxspring uitgevoerd in leer en die begonnen helemaal af te bladderen. Gekocht bij een gerenommeerde woon&slaap winkel maar zij deden niets met deze klacht. Slaaploods gevonden op internet en kleurstalen opgevraagd. Uiteindelijk besteld en binnen 2 weken de hoezen in huis. Erg mooi afgewerkt, degelijk materiaal en makkelijk te monteren. Erg tevreden!!

Mooi resultaat

We hebben overtrekken besteld voor onze boxspring en het hoofdbord. Alles past prima en het monteren ging erg vlot. Mooie kwaliteit stof en afwerking. Een prima oplossing voor ons bed, in skai, die begon af te bladderen. Ons bed lijkt weer nieuw!

Een mooie oplossing

Ben verrast heb dit niet eerder gezien. Wat een goede oplossing voor matrassen die er nu mooi uitzien, na de hoes gebruikt te hebben. Is een mooi geheel, qua kleur met het hoofdeinde van het bed.

Goede levering. Netjes gebeld over de schade aan de verpakking. Zal jullie zeker aanraden bij vrienden en familie .

helemaal goed

Levering volgens afspraak, echter toen er iets fout bleek te zijn gegaan, is dit uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost.

1 vd weinige bedrijven waar we matrashoezen op kleur konden bestellen. Levering vlot, hoes op maat gemaakt voor schappelijke prijs.

Goed! Snelle levertijd en de boxspring hoes voldoet aan de verwachtingen

Bestellen is eenvoudig. Ook de kleurenstaaltjes die ik op voorhand heb besteld waren duidelijk. Snelle levertijd en de hoes past goed! Geen gekke vouwen of kreukels maar gewoon een mooi strak bed.

G

G

Goed product, goede service

Erg blij met mijn hoofd bord hoes

Perfecte fit

Dit bedrijf weet wat ze doen. Ik had nieuwe hoezen voor de boxspring matrassen besteld evenals een nieuwe hoes voor het hoofdbord. Beetje twijfelachtig of het wel goed zou komen, want had ik wel goed gemeten, straks klopt het niet....maar nee. In een woord: perfect! Past precies en bed ziet er weer als nieuw uit. Zo blij mee!

Vooralsnog goed

Aardige dame aan de lijn gehad. Bestelling geplaatst en betaald. Nu nog leveren. Wordt vervolgd.

Zeer behulpzaam en meedenkend

Wij waren op zoek naar een bed op zeer korte termijn en er werd heel goed meegedacht en gekeken wat er op voorraad was. Een aantal dagen later hadden wij het bed al in huis!

Fijne winkel

Prima geholpen bij ruilen van het gekochte product.

Perfect passende hoezen

Helaas zonder splitten verstelbare bodem, deze zelf er in genaaid.Met het zelf beklede hoofdbord van dezelfde stof is het plaatje’nieuw bed’ compleet.Blij mee.

Prima overleg inzake maatvoering boxspring hoezen

Duidelijke aanwijzingen van Erwin. Ben nu in afwachting van de levering hoezen

Goede website en sales service

Ww konden stalen bekijken die opgestuurd werden tegen kleine vergoeding. Goed advies en check op bestelling van hoofdbord zodat we de gewenste wandmontage kregen. Dit mag op website en bestelformulier wel een mogelijkheid zijn om aan te klikken. Liep nu telefonisch na check door sales en waren extra kosten aan verbonden die niet op website stonden.

Goed!

Goed geholpen. Snelle levering!

Top!!

Geweldige hoes, past precies, mooi dik!!

Overzichtelijk, makkelijk te bestellen wordt netjes op de hoogte gehouden Alweer een nieuwe bestelling geplaatst

Goed product en goede service!

Zie boven

Voldoet aan de verwachtingen

Het vervangen van de hoezen ging makkelijk. Ziet er weer netjes uit.

Goed geholpen en goede service

We werden netjes en goed geadviseerd . De levering volgende volgens afspraak

Omdat de stof die om ons bed zat niet standaard was hebben wij op aangeven van slaaploods x m2 besteld en daar laten bezorgen. Slaaploods heeft toen gezorgd voor het stofferen super geregeld ook het bezorgen en het eind resultaat.

Heel tevreden

Ben nog steeds blij met de hoezen

Een nieuwe ombouw voor mijn boxspring want ik was dat groen zat na 2 jaar. Nu heb ik een beige ombouw en het is prachtig!