Snel, duidelijk, eerlijk

Het telefonisch contact met slaaploods was fantastisch. Ik was op zoek naar een bepaald type matras waar ik op geslapen had bij een vriendin en voor het eerst sinds jaren geen rugpijn had als ik wakker werd. Het juiste matras gevonden met de medewerkster van Slaaploods. Duidelijke informatie over het matras gekregen (zoals in het "inliggen" en de tijd die dat duurt en het regelmatig draaien) Het contact was heel erg vriendelijk en prettig, Duidelijke afspraken over de levering (super nette levering door postnl extra) Alles in een handomdraai geregeld. Na jaren eindelijk een heerlijk matras. Hier kom ik zeker terug en ik kan dit bedrijf bij iedereen aanraden, voor de service en de kwaliteit van de geleverde artikelen.

Goede service, snelle levering

Na een aantal keer telefonisch advies gevraagd een week later al de levering netjes geleverd. Top bedrijf.

Top service voor een eerlijke prijs

We zijn in de showroom langs geweest om de matrassen te kunnen testen. Binnen 2 weken is het bed geleverd en netjes in elkaar gezet. Wij zijn heel blij

Na even gemaild te hebben, snelle reactie en precies op de afgesproken dag geleverd

Goede service, vriendelijke mensen bij het verstrekken van informatie.

Goede service en informatie

Prima en uitstekende webshop.

Het bestelproces lukte niet goed voor een topper hoeslaken. Na telefonisch kontakt hierover werd dit prima opgelost doordat een medewerkster dit voor mij heeft besteld. Factuur werd apart toegezonden. Duidelijke en nette mail gekregen wanneer hoeslaken dat niet op voorraad was toegezonden zou worden.

De hoes om het bed hangt naar beneden, hoe span ik hem.

Correcte afhandeling en bezorging

X

X

Correct, snel en netjes.

super service

Vanuit het bedrijf supergoed geholpen en contact gehad. Ik geef geen 10 omdat het voetenbord toch niet helemaal goed aansluit

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Bij slaaploods werkt het bestellen duidelijk en snel. Het product zelf is heel erg mooi in kwaliteit. De bezorging was bijzonder goed, wordt netjes voor je in elkaar gezet en de bezorger denkt mee in eventuele beslissingen, zoals het aanleggen van stroom etc. Al met al een hele goede ervaring, aanrader!

Snel en persoonlijk

Werd dezelfde volgende dag al gebeld of ze het matras de dag erna al konden leveren. Had hem dus na 2 dagen in huis. (Was op voorraad)

Goede prijs kwaliteit verhouding

Uitstekend. Eigenlijk krijg je zelfs meer kwaliteit dan de prijs. Zeer tevreden

Perfect gemaakt en keurig geleverd

Zie boven

Prijs kwaliteitsverhouding is goed

Tussen bestelling en levering vind ik wat te lang, 8 dagen is te veel

Perfecte service

Alles was snel, verzorgd en mooie afwerking.

Gewoon fijn product geleverd, ziet er goed uit

Voldoet aan de eisen. `Vertraging bij de leverancier werd uitstekend gecommuniceerd.

Prima kwaliteit

Snelle levering van een prima kwaliteit boxspring. Heerlijk op geslapen - aanrader !

Prima, vlotte service, mooie kwaliteit

Positief

Super service, mooi product

Ik heb 2 x bij Slaaploods besteld, en de ongebruikelijke maten waren geen enkel probleem. De service is ‘ouderwets’ goed en de productie in Nederland, dus extra punten voor binnenlandse bedrijven en onze economie. Aanrader :-)

Zeer tevreden!

Snelle levering, goed verpakt, en een erg mooi hoofdstuk!!

top service, snelle levering en goede kwaliteit

Duidelijk online bestellen, hele snelle bevestiging en levering. Mooi product.

snelle en goede aflevering

Alles goed geleverd

Goede service!

We zijn eerst naar de showroom geweest voor advies over een boxspring. Daarna een bestelling geplaatst. De boxspring werd geleverd en gemonteerd. Nadien kwamen we erachter dat het voetboard los zat. Dit hebben ze netjes opgelost. Goede service. We slapen heerlijk.

De klant staat op nummer 1 geen verkoop praatjes.

Zelf geen rekening gehouden met de maat van het hoofdboord, hier kwam ik enkele dagen achter na bestelling. Met één telefoontje was het verholpen, zeer vriendelijk te woord gestaan en de wijziging was geen enkel probleem. Levering ook precies volgens afspraak, ik ben super geholpen bedankt.