Prima product en service

Voordat ik de bestelling plaatste heb ik telefonisch advies ingewonnen. Prima advies gekregen, want alles sluit aan op mijn verwachtingen. Ik ben erg blij met de Bamboo Topper 180x200 cm, 6 cm dik. Ik slaap er heerlijk op. De topper is ook snel bezorgd. Kortom: ik ben een zeer tevreden klant.

Helemaal super top kwaliteit

Super kwaliteit en dat voor een redelijke prijs. Hadden we veel eerder moeten doen een echt aanrader. Blij met ons matras van 180 bij 220

Alles snel en keurig geregelt!

Via de site was mijn bestelling snel en gemakkelijk gemaakt. Zoals beloofd ook de volgende dag geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Bestelling en de levering zijn spoedig verlopen.

Zeer tevreden. Alleen vonden we het erg jammer dat de hoofdkussens opwaren. Anders hadden wij deze gratis erbij gekregen.

Perfecte service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik kan niet anders zeggen dat ik super tevreden ben met slaaploods. Super vriendelijk en geduldig in de winkel, totaal niet opdringerig. Herkennen je ook als je een week later terug komt om te bestellen. Verder ben ik heel blij dat ze snel hebben kunnen leveren. Ik wilde graag binnen 8 dagen een bed hebben; ze moesten even controleren of het ging lukken, maar dezelfde dag had ik al bevestiging dat het kon. Daarnaast hebben ze het ook nog een gratis afgeleverd en gemonteerd. Ik slaap inmiddels meer dan een week op het bed en deze slaapt heerlijk. Hier kunnen menig grote winkels een voorbeeld aan nemen.

Heerlijk matras hadden we jaren eerder moeten doen.

Goede service en goede kwaliteit

Slaaploods wist ons direct te vertellen welk voetenbord wij nodig hadden voor ons bed dat wij één jaar eerder hadden gekocht bij hen. Direct een afspraak gemaakt om de bestelling thuis af te leveren op een voor ons wenselijk moment. Communicatie ging snel en duidelijk. Daarnaast was het voetenbord ontzettend makkelijk te monteren en ziet het er prachtig uit! Ontzettend blij met Slaaploods!

Op tijd, naar boven gedragen en in elkaar gezet!

Alles volgens afspraak

Snelle en correcte aflevering van de bestelling tegen een aantrekkelijke aankoopprijs.

Betaalbare kwaliteit met service

Mijn aangekochte artikelen voldoen goed aan mijn verwachtingen. Levering uitstekend.

Geweldig! Super bedden en super service

Wij hadden al een bed in Nederland van slaaploods waar we heel tevreden over zijn en hadden op Kreta nieuwe bedden nodig. Ik vroeg of zij ook daar konden leveren en dat werd geregeld. Aanpassingen aan de bedden kon allemaal geregeld worden. Binnen 3 weken kwamen onze bedden op Kreta aan! Goed verpakt en niets beschadigd. Wij zijn er helemaal blij mee en kunnen slaaploods dan ook van harte aanbevelen!

Goed geholpen in de winkel. Na kleine vergissing gelijk opgetreden en naar volle tevredenheid gehandeld. Perfect. We slapen weer heerlijk.

Toppers

Bij slaaploods een boxspring besteld. Werd ook echt na 2 weken geleverd. Alles was goed verpakt en we konden zien wanneer het bed werd geleverd. Bed voldoet aan de verwachting.

Goed en heerlijk topdek.. 1 kant traagschuim en ander koud schuim voor ieder wat wils !!! Super . Snel verzonden en steeds op de hoogte gehouden

Mooi en volledig naar wens gemaakt, super bed. I'm a happy woman. :)

Wij hadden ons bed besteld, maar de voorraad van de stof was niet binnen. We hebben er daardoor iets langer op moeten wachten, maar is zeker de moeite waard. Fantastisch king size bed, in de kleur die we wouden en zalig om in te slapen. Een echte aanrader. Super service.

Ik had per ongeluk de verkeerde maat matrashoes ontvangen. Voordat ik deze terug gestuurd had, kreeg ik de hoes in de goede maat al thuis gestuurd. Super goede en snelle service.

Mooi maatwerk!

Goed passende dekbedhoes, netjes geleverd

Super product!

De levering was sneller dan verwacht! Daarnaast heb ik snel antwoorden gekregen op mijn vragen, goeie service! Ik ben erg blij met de matrashoes. De matras werkt ook goed met het warme weer.. hij blijft koel ondanks het warme weer.

Netjes afgeleverd

Prima geholpen

Ivm vakantie was er wat haast bij. Telefonisch overlegd, er werd goed meegedacht en ben goed geholpen

Zeer goed ervaring.

Topsplitmatras bij slaaploods gekocht.UITSTEKEND GEHOLPEN.Matras voldoet heel goed,tegen een prima prijs.

super

aflevering van bed stipt op de afgesproken dag, matras bleek na een week slapen te hard voor mij, zonder probleem kon ik het omruilen voor een zachter matras, kortom, top service, als ik weer een bed of matras nodig heb ga ik zeker weer naar Slaaploods.nl

Kwaliteit en service zijn super

Uiterst snelle levering na twee dagen ondanks buiten maat. Na een weekje aanpassen prima matras!

Prima topper

Goed advies gekregen in de winkel, tot nu toe tevreden. De tijd zal het leren.

Over Slaaploods.nl B.V.