Snelle levering van prima topper

Onze vorige topper was na 8 jaar aan vervanging toe en we wilden graag een uitvoering met memoryfoam. De keuze is gevallen op de Matrastopper Deluxe Nasa. Na 1 nacht wennen slaapt ons bed weer heerlijk. Ook voor de levertijd niets dan lof, in plaats van de 1 a 2 weken levertijd ontvingen we de topper al binnen een paar dagen, dit ondanks de Coronacrisis.

Maatvoering klopt gewoon niet, 1,55x2,05 is niet 1,60x2,10

Teleurstellend, blijkt regelmatig voor te komen. Meer klanten met deze klacht terug gevonden in de reviews.

Prima product voor een goede prijs, heel snelle levering

Gewoon niets op aan te merken.

Probleem naar tevredenheid opgelost .

Heel erg tevreden

Heel erg tevreden met de nieuwe matrashoezen. Heel stevig en mooi materiaal. Slaapt heerlijk 😴😘

Kundig en plezierig contact

Vlotte levering op afgesproken dag en tijd.

Top bestelling netjes snel ontvangen

Matras topper snel en netjes ontvangen

Snelle levering, goed product voor een redelijke prijs

Snelle levering, goed product voor een redelijke prijs

Bedlampjes gekocht goed product en snel geleverd.

Goed advies, snel bezorgd, topper ligt top👍

Goed advies, snel bezorgd, topper ligt top👍

Duidelijke communicatie en goede service

Voetenbord met TV lift gekocht bij Slaaploods. Na een paar dagen bleek de gekozen stof niet op voorraad in de fabriek. Netjes een mail gehad over de vertraging van het voetenbord. Vrij kort daarna alweer een mail met een leveringsvoorstel. Toch nog vrij snel afgehandeld!

Super klantvriendelijk!

Correcte en snelle levering. Beantwoorden vlot alle vragen en staan klaar met hulp en kennis ter zake. De matras is super en elke eurocent waard.

Mijn ervaring is dat mijn aankoop zeer goed bevalt.

Heel duidelijk en het klopt dan ook allemaal.

Hetzelfde Als het eerste gewoon prima.

Mooie oplossing en snelle verzending

Zonde om je hele topper weg te gooien, ook vanuit milieuoogpunt. Heb nu de hoes vervangen, ging makkelijk met de lange rits. Staat mooi en slaapt prima

Snelle en goede service

Goede communicatie en oplossingsgericht

Vriendelijk geholpen, volop keuze

Goed geholpen, er is veel mogelijk qua stoffen en kleuren voor de hoofdborden. Spullen werden netjes afgeleverd

Zeer klantvriendelijk.

Heb verschillende keren gemaild naar de klantenservice en iedere keer een vlugge en zeer constructieve respons gekregen voor mijn probleem. Ik ben ook zeer tevreden over de levering. Slaaploods is zeker aan te bevelen. Ben blij dat ik de firma heb leren kennen.

Top bedrijf

Goede prijs en goede kwaliteit. Netjes op de afgesproken tijd geleverd. Een aanrader voor iedereen om daar je bed te kopen.

Echt goede service

Ik had gevraagd of er ivm een operatie sneller geleverd kon worden, in eerste instantie niet, maar men heeft er toch gehoor aan kunnen geven/

snelle levering, product redelijk

de levering was flexibel en snel. Product; nieuwe matrashoes matig. tientallen cm stiksels los. Zie je niet maar is niet zoals verwacht.

Zeer goed snel geleverd

Heel tevreden goed gemaakt onze nieuwe hoezen voor de matrassen. Wij hebben een Bnb en krijgen veel gasten. Het was tijd voor een verfrissing.

Heel goede matras

Het is een heerlijke matras we bevelen het bij anderen ook aan

online besteld, snel geleverd en prima kwaliteit