Een matraswig gekocht voor een goede prijs. Product was snel binnen maar het leek alsof de matraswig erg lang in t magazijn had gelegen. Was aan 1 kant iets verkleurd en zelfs verhard, plus er zaten wat beschadigingen in t schuim. Omdat de matraswig onder een topper ligt en ik geen zin had om de matraswig om te ruilen, heb ik m gewoon gehouden. Functioneert verder prima. Ik zou slaaploods wel willen aanraden om te letten op dit soort kleine minpuntjes. Verder tevreden. Ook met de topper die ik via bol.com bij slaaploods heb gekocht.

Vriendelijk en snel

Op zoek naar een nieuwe splittopper kwam ik bij Slaaploods terecht. Ik ben telefonisch vriendelijk te woord gestaan en werd uitgebreid geïnformeerd over de verschillende toppers. Ik heb daarna direct mijn bestelling gedaan en deze werd, na 2 dagen vertraging bij PostNL, keurig verpakt bij ons afgeleverd! Wat een zaligheid! We slapen weer heerlijk op ons bed met deze topmatras! 10x beter dan die standaard meegeleverde topmatras van ons Swiss Sense bed! Aanrader!

prima bedden winkel

online shop /winkel , wij hebben eerst thuis op de online shop gekeken , waarna we besloten hebben om toch even in de winkel (loods) zelf te gaan kijken . Dit is ons buitengewoon goed bevallen . Alle soorten matrassen , toppers e.d. zijn daar uit te proberen . Vriendelijk personeel die je rustig alles uit laat proberen . Eigen inbreng in producten was mogelijk . Stukje extra stof om zelf een krukje te bekleden ……. geen probleem . Ook levering van goederen (gratis) was keurig volgens afspraak . Top winkel

Gewoon goed en betrouwbaar

Waterdichte matrashoes besteld keurig op maat perfect geleverd volgens afspraak Gewoon correct en betrouwbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed Topdekmatras op maat gemaakt voor onze boot

Fijn dat jullie met ons meedachten over hoe we onze slaapplek in de boot het best konden gebruiken en welk matras we moesten kiezen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtig bed, heel goede service en vriendelijk geholpen

Goede service, en via email vriendelijk en snel geholpen. We hadden voor onze zoon een 1-persoons elektrisch verstelbare boxspring gekocht. Door de grijze stof ziet het bed er mooi en trendy uit en de draadloze afstandsbediening werkt perfect. Absoluut een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

The place to be to sleep well

Ik en mijn broer zijn vriendelijk ontvangen en hebben voor de koop eerst goede informatie gehad voor dat we een beslissing hebben gemaakt. Voor goede kwaliteit een goede prijs. Men zegt altijd als je een nieuw matras koop dan zullen de eerste drie nachten moeilijk slapen zijn, nou ik kan u vertellen zonder te liegen dat ik en mijn broer de eerste drie nachten hebben geslapen als doorndoosje. Thanks Slaaploos van een tevreden klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en mooi product!!!

Goede service en mooie bed hoesje, ik heb bambooe bed hoesje besteeld en het is een comfortable!! Mooie product!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden. Snelle levering. Product naar verwachting.

Fantastische prijs/kwaliteit

Een hoofdbord besteld voor mijn boxspring. Werd snel geleverd en voldoet helemaal aan de verwachtingen! Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heb een matrashoes besteld. Was sneller geleverd en de maat klopte ook.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super mooie spullen. Wij hebben een matras vernieuwer gekocht. Zo mooi en dik ritsen zijn mooi . Wij gaan vaker kopen daar. Dank jullie wel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, vriendelijk personeel en snelle, nette levering

Wij hebben een matrashoes besteld voor de camping. Na de automatische bestelbevestiging ontvingen wij nog een persoonlijke bestelbevestiging. Erg netjes! De levering van de hoes was conform afspraak, snel en netjes.

Echt ouderwets super

Beste, Er was een probleempje met transport schade. Binnen dezelfde terug bellen en oplossen is echt waar andere een voorbeeld aan kunnen nemen. Ouderwetse klasse met service, ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed product, voldoet aan de omschrijving.snelle en nette levering.

een bedrijf wat goed is

een bedrijf die zijn afspraken nakomt met een goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende kwaliteit en aardige mensen.

Een topper koudschuim deluxe in de winkel opgehaald. Snel en vriendelijk geholpen. We slapen er nu een week op. Prima kwaliteit en inderdaad koeler dan onze vorige topper.

Goede afspraken. Geweldig uitgevoerd

Tv kast snel geleverd en tot volle tevredenheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima product, snelle en probleemloze levering

Gemakkelijke website waarop het juiste product snel en eenvoudig geselecteerd en besteld kan worden. Mogelijk om verschillende serviceniveau's te selecteren, natuurlijk wel tegen betaling. Communicatie via email werkt goed en is duidelijk. Gemaakte fout door Slaaploods wat betreft het betaalde serviceniveau (levering tot in de slaapkamer) werd snel en probleemloos hersteld. Levering verliep zonder problemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Was een fout met de bezorgers Slaaploods heeft zijn verantwoordlijkheid genomen en het netjes opgelost! Top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en een vriendelijke man

Wilde alleen een onderstel omdat de matrassen nog goed zijn, top service gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk en kundig geholpen!

Vriendelijk te woord gestaan en goed advies gehad ook na twijfels over het door mij aangekochte matras waar ik mijzelf de tijd niet voor gaf om aan te wennen. In eerste instantie retour gemeld wat geen probleem was en later toch weer beslist om langer de tijd te nemen waar begrip voor was ondanks mijn eigen wispelturigheid,lees ongeduld! Mijn mening,prima zaak waar je vriendelijk en kundig geholpen wordt zoal het hoort!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle , goede levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Verkoper hielp goed met het kiezen van het bed. Bed was eerder klaar dan verwacht. De bezorger/monteur was vrolijk, aardig en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Degelijke kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Slaaploods.nl B.V.

Filter op Taal