Zeer behulpzaam en klantvriendelijk!

Hele goede ervaring met Slaaploods.

Prachtig zo'n nieuwe bamboe matrastijk

Mooie hoezen, passen goed

Goede service, duurde wat langer dan ik had verwacht. Maar hoezen moesten op maat gemaakt worden, ik werd goed op de hoogte gehouden.

Als je de maat goed opmeet past alles perfect!! Wij zijn er heel erg blij mee! Ons heerlijke bed nieuw leven ingeblazen

Snelle en klant vriendelijk als je contact zoekt

Erg fijne en snelle bezorging. Alles netjes ingepakt tegen beschadiging tijdens het vervoer.

Zeer tevreden over de slaaploods.

Heel vriendelijke service, de verwachte levertijd wordt duidelijk vermeld, en het maken van een levering afspraak ging ook heel soepel.

Snelle en prima levering van goede tijk

Snelle en prima levering van goede tijk

Kwaliteit / prijs is top

Alles conform afspraak. Op tijd en netjes verpakt

Goed! Voor herhaling vatbaar

Wij hebben een hoes voor ons hoofdbord besteld om de kwaliteit stof te bekijken. Die was prima. Maatvoering ook. Gaan nu binnenkort hoezen voor matras en boxspring bestellen. Hierdoor hebben we dan voor het oog een compleet nieuwe boxspring. Ook een motor vervangen. Na de bestelling ontvingen we al snel een mail met de verwachte levertijd. Slaaploods levert goede kwaliteit.

vernieuwde matras

Het meten van de matras tbv van de nieuwe tijk wordt heel goed uitgelegd. Na bestelling zijn wij goed op de hoogte gehouden van het verdere verloop.

Super snel.

Formidabel.

Is heel goed

Is heel goed

Goede communicatie

Moest even op het kussen wachten, maar dat maakt niet uit. Ik werd prima op de hoogte gehouden.

Héél relaxed!

Super simpel om via hun website te bestellen! Vooraf even een sample van de stof aangevraagd en gelijk de volgende dag in huis. Na m’n bestelling werd het binnen de genoemde termijn keurig netjes bezorgd tot achter de voordeur. Even wat onduidelijkheid mbt de montage maar werd direct opgelost! Als ik op het gebied van slapen weer iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn. Slaaploods, top en hartelijk dank!

Kwaliteit en échte service

Mooie kwaliteit boxspring hoes. Nog mooier is de persoonlijke service die ik niet verwachtte. Een fout van mijn kant soepel en simpel opgelost. Zes sterren!

Met de hoes is mijn bed weer als nieuw

Ik heb eerst stalen voor het hoofdbord besteld. Die kwamen al heel snel. Via de site is het bestellen super makkelijk. Een week later zou de hoes worden bezorgd. En dat klopte precies. Ik ga nu ook een hoes voor het matras bestellen! Prima product en duidelijke bestelwijze en communicatie.

Prima ervaring. Vlotte levering.

Zeer goed.

Gemakkelijk je bed vernieuwen

De kleur was iets anders dan het proefmonster. Dat is jammer. De bekleding voor het hoofdvorm was veel te groot… Verder voor het bed perfect qua maatvoering! Erg makkelijk er om heen te krijgen.

Ze doen wat ze beloven

Klasse

helemaal blij met ons upgrade van het bed.

wij hebben een achterwand en hoezen voor de boxspring besteld. Ons bed lijkt als nieuw. Mooie stof, perfect passend.

Precies wat ik zocht

We waren op zoek naar een nieuwe boxspring, de matras was nog goed. Doordat je deze bij slaaploods zelf samen kon stellen was de beslissing gauw gemaakt.

Goed bed, fijne service!

Ik heb een 1 persoons boxspring gekocht en hij is prima! Snel in elkaar gezet, makkelijk verplaatsbaar en ligt heerlijk. De service is heel vriendelijk en behulpzaam.

Supper

Er wordt gelijk met een oplossing gezocht en gekeken

Prettig contact en adequate service

Prettig contact en adequate service

Top service!

Goede service, super meedenkend! Proefkussens mee gehad om te testen! Ook al eerder matrassen gekocht. Op advies pas later voor kussens gegaan. Eerst wennen aan de matrassen en dan pas kussens gaan kopen was het advies!

Nikkelstraat 10

4823 AB Breda