Bed weer als nieuw!

Bedankt voor de super fijne service. Enorm blij met het resultaat!

goed, mooi, snel geleverd!!

Precies wat we zochten, alles klopt en dat ook nog eens voor een vriendelijke prijs op korte termijn geleverd.

Goede service. Betrouwbaar. Mooi product

Alles mooi op tijd en binnen neergezet. Aansluiten was fluitje van een cent, werkt prima!

Snelle service, netjes verpakt en verzonden

Makkelijke site, bestelling keurig en volgens afspraak geleverd en top produkt

Isem

Makkelijk te bestellen goed klantenservice en bezorging

Makkelijk te bestellen goed klantenservice en bezorging

Snelle service, goede toppers.

Snelle service, goede toppers

prima service vanaf de winkel tot de plaatsing thuis

Goede service in de winkel. Keurige plaatsing thuis met instructie.

Zeer goede service & mooi product!!

Reeds meerdere hoofdborden besteld. Zeer mooi & goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij het laatst bestelde hoofdbord mochten we eerst stofstaaltjes ontvangen om de beste keuze te kunnen maken, alsook was het mogelijk om een afwijkende maat van hoofdbord te bestellen. Dit alles gepaard met zeer zeer goede service, en goede levering, waarvoor dank!!

Goede informatie.

Duidelijke communicatie en levering op afgesproken termijn.

Snelle bezorging na bestellen. Goeie update voor de klant betreffende bezorging. Goede afspraak kunnen maken ivm met bezorgen. Goede tip betreffende plaatsing product. Goede prijs. Heerlijk matras!!

Super service!

Goede kwaliteit producten, fantastische service.

Prima geregeld en verzorgd

prima.

prijs kwaliteit verhouding , prima,, netjes op de hoogte gehouden wanneer er wordt geleverd, snelle levering.

Een fijn bedrijf. Super

Snelle levering, goed advies en de matras kwam op de afgesproken tijd.

Gedaan wat er gevraagd werd . Meedenkers . Top !

Matras zeer goed afgewerkt en bezorgd

Des ondanks de coronatijd zeer goed geholpen in de winkel.

Duidelijke website en koop en leveringsproces

Fijne en duidelijke website. Heb er al eerder iets besteld. Wordt netjes geleverd. Factuur als bijlage zou ik prettiger vinden dan in d mail. Dit ivm archiveren.

Goede service en raadzaam adres

Na de operatie van mijn man was ik op zoek naar elektrische boxspring . Na een paar adressen te hebben bezocht, en radeloos op internet surfen kwam ik bij Slaaploods breda . Ff chatten met elkaar en mijn probleem uitgelegd, mocht ik dezelfde dag komen op de zaak. Goed gesprek niet dwingend om te verkopen en samen ons een boxspring opgesteld . Mijn man kan nu perfect uit bed stappen en ik zeer tevreden met de mijne.

Snelle levering, hoge kwaliteit

goed meedenken bij een niet standaard oplossing

Samen een oplossing gevonden voor een voetbord dat niet eens door de fabrikant kan worden geleverd. De kwaliteit van het product is zeer goed te noemen!

We zijn goed geholpen in de winkel en achteraf ook met het hoofdbord welke niet naar boven ging vanwege de afwijkende maat (aangeboden oplossing: nieuw hoofdbord uit 2 delen ontvangen). Slaapt heerlijk

Levertijd in tegenstelling tot ander bedleveranciers is echt heel snel. De levering ging ook goed. Omdat het hoofdbord niet door het trapgat paste, dachten de jongens mee en hebben zelfs geholpen om deze door het raam boven heen de tillen. Dus dit was echt heel fijn! Ook geven ze handige tips om de motor zelf aan het bed te monteren. Verder had ik de afstandsbediening laten vallen waardoor het klepje was afgebroken. Na een telefoontje werd er netjes een nieuw klepje opgestuurd. Top service! En we hebben natuurlijk een hee mooi nieuw bed!

Heel goede ervaring

Duidelijke website, prima contact via mail en telefoon, en een super fijn bed ontvangen