Snel, accuraat en netjes

Super blij met nette en professioneel contact en snelle levering en ook alles compleet. Materiaal en spullen van goede kwaliteit

Verkeerd matras geleverd

We bestelden een topper. Hebben hierover telefonisch advies ingewonnen. Hier goed in geholpen en bestelling geplaatst. De aangegeven levertijd werd niet gehaald. Dit leek een fout van PostNL. Telefonisch contact met Slaaploods verliep prettig. Topper bleek 10 cm te kort. Ook de kwaliteit van het tijk vonden we matig. Daarom besloten hem terug te sturen en geen nieuwe bestelling te plaatsen. Na 2 weken gevraagd of we het geld nog terug mochten ontvangen. Hierover kreeg ik een net bericht dat er iets verkeerd was gegaan en we het geld zouden terugontvangen. Dat is inmiddels gebeurd.

Snelle levering en goeie kwaliteit voor een goeie orijs

Topdekmatrasovertrek 90x200cm besteld op donderdag en de zaterdag geleverd. Prima kwaliteit.

Snel geleverd. Voor een paar tientjes weer een matras als nieuw.

Vriendelijke en deskundige medewerkers

Anderhalf jaar geleden al een boxspring voor mijn zoon gekocht. Nu waren wij toe aan een nieuw matras. Na 1,5 uur rijden kwamen aangekomen bij een nette winkel. We kwamen voor de Ergo Sense Partner matras maar de “classic” bleek uiteindelijk voor ons veel comfortabeler te liggen. En deze was nog goedkoper ook! Uiteindelijk eerder geleverd dan verwacht.

alles volgens afspraak.

Kan niet beter !

Snelle levertijd, goede communicatie en prima product!

Geen nadere toelichting nodig!

Duidelijke site, vlot in levering en goede communicatie

Positief, een aanrader

Prima bedrijf

Goed en snel geholpen

Gevonden op internet.

Besteld en snel geleverd

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Ottimo!

Ottima esperienza, il servizio clienti super disponibile, mi hanno sempre risposto velocemente fornendomi informazioni e aiuto. Sono riusciti ad accontentare le mie richieste anche in Italia, e io sono molto contenta e soddisfatta! Il prodotto è arrivato il giorno esatto che mi avevano indicato per cui TOP!

Zeer goede service en vriendelijk

Snelle reactie en mooi product (voetbord met tv)

Om de juiste kleur te bepalen van het voetbord met tv hebben wij een aantal stof staaltjes opgevraagd, deze werden snel geleverd. Ook de levering van het voetbord was snel. We zijn heel blij met het voetbord!

zeer goed

goede uitleg over het product en snelle service

Prima communicatie en vlotte levering. Prima product.

mooi product, het wachten waard

Ik heb een bamboe matras hoes bestelt. Moest er twee weken op wachten maar het is een mooi product, het wachten waard.

Snel

Stalen snel binnen

Goed bed snel en netjes geleverd

Mooi resultaat!

Heldere instructies bij bestelling en op het bed plaatsen en vlotte levering voor een handgemaakt item.

Product zoals verwacht goede service

Had last van mijn rug, heb daarop contact gezocht en de oplossing die ze boden was goud waard! Lever tijd klopte precies.

Snelle afhandeling en service

Snelle afhandeling van levering en klacht

Topkwaliteit en snelle levering

Wij bestelden een luxe matrashoes, waarvoor de levertijd 1-2 weken was. Binnen een week was het pakket bezorgd! Uiterst snelle levering en top kwaliteit matrasdek!

Prima advies!

Ik was op zoek naar een nieuwe topmatras - maar wist niet zo goed welke ik moest kiezen. Dus een mailtje gestuurd naar Slaaploods, met de vraag of zij mij konden adviseren - waar ik heel snel een antwoord op kreeg, met een helder en duidelijk advies. Op basis hiervan een topmatras aangeschaft, dat de volgende dag al goed verpakt werd bezorgd - en sindsdien slaap ik weer heerlijk! Een prima bedrijf, dat meedenkt met de klant en bestellingen netjes en op tijd afhandelt. Wat mij betreft een aanrader!

Goede communicatie, snelle verzending

Een medewerker heeft mij goed geholpen met de de juiste maat voor de matrashoes te bepalen. De hoezen passen perfect. Snelle verzending!