Mooi product, goede service

Mooi product, goede service

Orderinformatie per email, telefoon, sms. Zeer persoonlijk. Slaaploods doet er duidelijk alles aan om het de klant naar de zin te maken. De geleverde producten zijn uitstekend; vakwerk.

Snelle levering en goede service

Ik heb een topdekmatras besteld. Op de site stond 7 à 8 weken levertijd. Dit werd echter al binnen 3 dagen geleverd! Daarna nog een bestelling voor hoeslakens gedaan. Over deze bestelling werd ik nog gebeld of het klopte dat ik 2 verschillende formaten had besteld. Dit was inderdaad het geval maar wel heel attent dat dit werd nagevraagd voor verzending levering.

Kwaliteit valt echt verschrikkelijk tegen.

Het is echt heel slap spul en niet wat ik verwacht had.

Mooie kwaliteit, snelle service

Telefonisch goed geholpen bij de bestelling van boxspring hoezen en hoofdbord. Snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Wat een goede service!

De medewerk(st)ers hebben heel goede produkt kennis en kunnen goed advies geven. Toen ons bed niet meteen geleverd kon worden kregen we een tijdelijk bed. 30 dagen proefslapen is fijn, omruilen was ook geen probleem. We slapen heerlijk en zijn ook erg blij met de uitstap verlichting.

Heel prettig geholpen

Zeer prettig geholpen met goede informatie over de matrassen + tips. Ook aardige bezorger. Het matras ligt lekker. Een aanrader.

Zoooo tevreden

Bestelling geplaatst,correcte correspondentie. De afgesproken levertijd is nagekomen en correcte levering. Ik kende de firma niet maar raad deze zeker aan.

Matras snel en keurig geleverd.

Vandaag mijn tweede matras geleverd gekregen, binnen enkele dagen na bestelling in huis. Tijdens het proefslapen viel ik al vrij snel in slaap.

Zeer goed geregeld juiste geleverd

Zeer tevreden over hoe mijn bestelling afgehandeld is tijdens deze4 corona crisis.

Prima service als chat met een medewerker en goed advies

Prima ervaring met de slaaploods

Fijne webwinkel

Ik zocht een topper ter vervanging van mijn oude, dunnere topper. Via Slaaploods een fijne, dikkere koudschuim topper gevonden en gekocht. Was gratis, snel en netjes geleverd!

Super snelle service

Bed uitgekozen, kwam precies zoals op de foto! Oede kwaliteit Makkelijk in elkaar te zetten Snelle levering Gemak met betalen. Super ga zo door

super service en goede kwaliteit

Prima afstemming over de levering door dit bedrijf.

Super snel en klantvriendelijk

Was knap snel. Bij een vraag kreeg ik onmiddellijk antwoord. Perfect materiaal. Ik ben heel blij met mijn voetbord met tv lift. Jammer dat ik maar 1 bed heb, lol. Ik kan deze zaak zeer beslist aanraden. Mvg. Carmen

Heel goed via telefoon geholpen. Staaltjes werden opgestuurd. Heel correct qua briefwisseling zowel bij bestelling, telefonisch en aflevering. Op de minuut op tijd geleverd in deze moeilijke tijden. Chapeau. We zijn zeer zeer tevreden.

Ik heb goede ervaring en ben tevreden

Ben zeer tevreden!

Snelle levering van op maat gemaakt tijk.

Snelle levering, product voelt super en ik kan weer lekker slapen in een bed dat voelt als nieuw.

Snelle levering, mooi verpakt

Duidelijke website, eerlijke beschrijving over verschil matrassen.

Goed advies, ligt lekker

Door middel van mijn ligpositie en andere slaapgewoontes (en wensen) kon de werknemer mij een heel goed advies geven over welk matras ik kon kopen. Die heb ik gekocht en hij ligt ontzettend lekker! Ze proberen je niet iets aan te smeren en veel geld uit te laten geven maar echt kwaliteit te leveren en dat is fijn.

Werd tot mijn verrassing snel gebeld en matras werd volgens afspraak netjes op tijd de dag erna al geleverd

Prima en klantvriendelijke zaak

Een half puntje aftrek omdat het niet meteen lukte de juiste bestelling te sturen, na overleg was dat meteen in orde!

Snelle levering en goed advies

Goed advies en zeer snelle levering.

prima geholpen

goed advies en uitstekend geholpen, ook de bezorging was perfect!