Snelle levering en fijn bed

Overtrekken voor topper besteld volgende dag al in huis super.

Snelle levering, erg tevreden

Vriendelijk, behulpzaam, beleefd

Door mijn eigen fout had ik de verkeerde matras besteld. Toen ik erachter kwam, belde ik Slaaploods en binnen twee dagen had ik een nieuwe matras. Edwin Roks, van Slaaploods, was zeer behulpzaam, vriendelijk en beleefd.

Prima concept. Eerst shoppen online en dan dem bevestiging van jouw keuze halen in de showroom

De wijze waarop wij snel en kordaat werden bediend is een verademing

goed opgelost

De eerste leveringsdatum werd niet gehaald vanwege een verkeerd geleverde bekleding maar dit werd snel opgelost en de tweede leveringsdatum, op zeer korte termijn, werd keurig gehaald. Communicatie via telefoon en mail was ook prima.

De artikelen zijn volgens afspraak geleverd. Fijne kwaliteit voor een faire

Een goede kwaliteit voor een faire prijs.

Super goed beoordeeld!

Ik kreeg een service gerichte medewerker aan de lijn die alles voor me heeft uitgezocht. De volgende dag had ik de bestelling in huis en we zijn erg tevreden.

Super service en heel klantvriendelijk

Ik heb een boxspring op maat gekocht. Gezien de winkel wat ver is voor mij hebben ik alles via de mail gedaan. Ze hebben me keurig geadviseerd en goed uitleg gegeven over wat verstandig is. Ik kon zelf de leverdatum kiezen en ze konden al vrij snel leveren. Ik ben heel tevreden en zou iedereen aanraden hier heen te gaan.

Superservice

Post NL bezorgservice besloot op zaterdag toch maar niet te leveren maar Slaaploods liet het daar niet bij zitten. Gevolg? Toch nog een bezorging en een nieuw bed voor mijn zoon op de zaterdag ipv maandag. Superservice dus!

Ontzettend snelle levering en goede kwaliteit

Een zeer goede ervaring

Super geholpen

De tijk ( matrasbeschermer) was aan vervanging toe, wel belangrijk om de goede maat te bestellen. Toch maar even gebeld, super goed geholpen . Hele snelle levering.

Helemaal top

Hele snelle levering en een heel goed bed! Zeker een aanrader.

Vriendelijk personeel en snelle flexibele service

Ik werd goed geholpen en geadviseerd en decommunicatie verliep prima. De levering was snel en je kon makkelijk zelf de bezorgdag kiezen.

Snelle verzending

Vandaag bellen en inderdaad morgen in huis

prima geholpen

zeer goede uitleg-snel geleverd vriendelijke personeel alleen moet je bij de ingang van de straat iets duiderlijk zichtbaar maken

Er was even een klein probleempje omdat de achterkant zoals afgesproken niet bekleed was, maar werd meteen opgelost. Goede service, gunstige prijs en top kwaliteit!

Goede kwaliteit/prijs verhouding met prima service

Wij hebben een topmatras pocketvering met latex gekocht en zijn daar heel tevreden over. De service, advies en levering was prima. Kortom, aan te bevelen.

Super tevreden over onze aankoop en super geholpen door de verkopers.

Super aardige verkopers en goed advies gekregen ze nemen echt de tijd voor je in een woord super tevreden en mijn man en ik slapen heerlijk op onze nieuwe topmatrassen!

goed advies snelle levering prima kwaliteit.

goed advies snelle levering prima kwaliteit fijne zaak

Echt goede service

Goede service. Snelle levering. Product zag er prima uit

Top zaak, goede spullen

Fijne zaak. Goed advies. De mensen passen de levering aan aan jouw wensen. Goede service. De spullen zijn uitstekend voor een concurrerende prijs. Aardige verkopers . Zeer goed telefonisch bereikbaar.

Mijn vrouw en dochter zijn er super blij mee en daar wordt ik dan ook weer blij van!

Het Hoofdeinde en Voeteneinde met ingebouwde lift ziet er geweldig uit en functioneerd geweldig, wij zij er zeer tevreden over!

Goeie prijs en tevreden over levering

Op deze site hebben we een tv lift voeten meubel besteld, wat stukken voordeliger was als in een bedden winkel. De levering was ook vrij snel en vriendelijke bezorgers.

super

Supersnel advies, pragmatische oplossingen en nog mooi ook.

Mooi, elegant en chique.

Het is een mooie afwerking voor onze boxspring. Alleen de stof heeft een vreemde geur.