Het was een snelle levering met twee dagen had ik mijn matrashies en was makkelijk om de hoes om de matras te krijgen zoo als het bij het filmpje staat.

Goed goede service

Goede uitleg goede service

Snel en accuraat

Woh wat een fantastische boxspring hoes, maakt onze slaapkamer helemaal af!

Enorm zitten twijfelen om bjj het opknappen van onze slaapkamer een nieuw bed te kopen. Ervoor gekozen omdat niet te doen, maar ons Ikea bed op te pimpen met de hoezen van de slaaploods. En wat is het mooi geworden. Levering snel en hoezen zien eruit alsof ik wel een nieuw bed heb. Onze stylist kende jullie niet, maar gaf aan nu veel vaker jullie hoezen te gaan adviseren aan haar klanten.

Dé oplossing voor een steeds schuivend topmatras

Topmatras blijft nu mooi op zijn plek!

keurig geholpen

Na wat aanloop problemen die zijn opgelost zijn we Prima volgens afspraak geholpen

Prima ervaring met slaaploods

We wilden graag een nieuwe hoes om ons bed maar er kon geen standaard hoes om het hoofdbord ivm afwijkende maat. We hebben hiervoor advies gekregen en medewerkers hebben ons hier prima mee geholpen. We zijn heel blij met het resultaat. Heel erg bedankt hiervoor.

Werkelijk prachtig bed, helemaal op maat gemaakt!

Vanaf het eerste contact in de winkel tot en met de levering van het bed, de service is top! Ik kende de Slaaploods niet, maar ben er naartoe gegaan omdat zij de TV lift ook in een xl maat aanboden. Ik werd er tot mijn verbazing echt uitstekend geholpen. Er werd meegedacht over de maat en de kleur en alles kon naar mijn wensen gemaakt worden, tot aan de nachtkastjes in dezelfde kleur als de boxspring. Het bed werd gebracht en keurig in elkaar gezet. Fijn om weer eens zo’n positieve ervaring te hebben!

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Zoek niet verder, beste prijs kwaliteit en super snel geleverd!

Snelle levering en product is perfect

Simpel maar hele goeie site, levering is snel en product is ook perfect, zelfs achteraf mogelijkheid.

Mail ontvangen goed geholpen in de winkel

paste perfect en razendsnel geleverd

paste perfect en razendsnel geleverd

Onderlegger topper

Had het probleem dat toppermatras continue verschoof Antislipmat werkt perfect

Goed advies en vriendelijk

Vriendelijk en goed advies. Ik zou jullie zeker aanbevelen bij kennissen.

Super snel geregeld

Stalen besteld voor een nieuwe hoes voor ons bed, was precies wat ik er van verwachten. Klaar zijn met verbouwen bestel ik zeker de hoezen bij slaaploods. Gewoon top

Xx

Geweldige service

Heel snel geleverd, en toen er een beschadiging aan de bestelling bleek te zitten, werd er direct een vervanging gestuurd na 1 telefoontje met een vriendelijke dame van de klantenservice. Hier kun je met een gerust hart je spullen kopen.

Met persoonlijke aandacht de juiste matras kiezen

We gingen voor 2 nieuwe matrassen naar de Slaaploods. Het kiezen van een matras is best lastig maar door de professionele toelichting en het uitproberen van de verschillende matrassen kwamen we tot de goede keuze. Daar slapen we nu al enkele weken met veel plezier op. (levering was ook snel en goed geregeld)

bij aankoop goed te woord gestaan, levering snel,

Helaas bleek het een groot probleem om de tv lift te monteren. Wij hebben een boxspring waaraan de meegeleverde beugels niet konden worden bevestigd. In de showroom wordt gedaan alsof er een universele manier was om de tv lift te bevestigen.

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Elke boxspring of elk bed is anders en op 9 van de 10 bedden kan onze koppelset gebruikt worden. Helaas op uw bed niet, maar dit is eenvoudig op te lossen. Als u contact met ons opneemt, voorzien we u graag van tips en advies hiervoor. Hopelijk bent u verder wel tevreden met het product. Met vriendelijke groet, Erwin Slaaploods.nl

Uitvinding

Ik erger me al een hele tijd aan de kleur van mijn heerlijke bed. En dan kom ik ineens dé oplossing tegen: de boxspringhoes van Slaaploods. Wat een oplossing!! Mijn bed ziet eruit als nieuw.

snel geleverd

Topdekmatras is naar mijn volle tevredenheid geleverd. De stevigheid welke ik zocht is ook echt aanwezig, ik slaap er beter door en heb een veel betere ondersteuning van mijn lichaam. Echt een aanrader!

Prima service!

Prima service en heel vriendelijk personeel.

Goed product. Snelle levering. Super

Prima pasvorm, ziet er netjes uit.

Prima vlotte bezorging en goed product .

Zie hier boven.

Nikkelstraat 10