Goede kwaliteit

Goeie matrassen

Leuk geholpen

Zeer vakkundig en snel.

Zeer tevreden, prettige ervaring.

Ben zeer tevreden over de service.

Het personeel is zeer deskundig en kon het beste advies geven voor mijn behoeften.

Goed geholpen op een plezierige manier

Een tv kast gekocht voor aan het bed. Goed meegedacht met onze wensen. Uitlevering en plaatsing prima

Klantvriendelijk!

Aan alle kanten ben ik geholpen zowel voorafgaand, tijdens als na de koop toen er iets niet goed bleek te zijn. Er wordt met je meegedacht en naar een oplossing gezocht. Ik zou de Slaaploods zeker aanbevelen!

Mooi afgewerkt! Ziet er zeer goed uit . Heb het wel maar een paar dagen in huis maar super .

Goed op de hoogte gehouden

Precies wat ik heb besteld volgens mijn opgegeven maat gemaakt

Voor de derde keer matras Ramona besteld, een goed betaalbaar matras, en heel snel geleverd.

Goed product, voldoet aan verwachting!

Had verkeerde stof besteld, telefonisch alsnog aangepast, vriendelijk en kordaat geholpen. De uiteindelijke stof bleek goedkoper, het teveel betaalde bedrag werd snel terug betaald. Super service! Ook de bezorging verliep heel vriendelijk met zorg!

Goed contact en mooie hoezen ontvangen!

Goed passende matrashoes

Product voldoet aan de beschrijving. Mooie passende matrashoes, prima stof. Levertijd is wel 3 weken, wat er niet bij vermeld wordt, dus niet voor een snelle koop.

Heel goed.

Duidelijke communicatie. Producten volgens afspraak geleverd. Mooie kwaliteit en prima passend.

Fantastische boxspring covers

Mijn boxspring was nog in goede staat, alleen stond de kleur mij niet meer aan. Heb andere kleur hoezen besteld bij slaaploods en het past perfect. En mijn kamer heeft een hele metamorfose gekregen. Goede service!

Exact wat je verwacht.

Twee Boxspring hoezen besteld, die snel geleverd zijn. Zien er uitstekend uit en zijn heel netjes gemaakt. Er was iets vertraging met de levering waarvan we tijdig op de hoogte zijn gesteld.

Prima, mooie hoes.

Mooie en prima hoes. Past perfect bij een matras met afwijkende maat.

Gewoon dik tevreden dit is de tweede keer dat we ze kopen niks op aan temerken.

Niets ontvangen

Na 12 dagen nog niets ontvangen en kan dus geen review geven

Goede adequate afhandeling en vriendelijke service

Zoals hierboven vermeld

Super snelle levering

Hele snelle levering en goede kwaliteit

Snelle verzending

Ik had alleen kleurstalen besteld en die zijn snel verzonden.

Lekker snel geleverd.

Goede communicatie

topkwaliteit en snelle levering

Zeer tevreden met het bestelde product. In prima verpakking geleverd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.