topkwaliteit en snelle levering

Zeer tevreden met het bestelde product. In prima verpakking geleverd.

Keurige communicatie en service

Top product!

Heb hoezen besteld om mijn oude bed weer mooi te maken. In 1 woord FANTASTISCH! En ik ben niet snel tevreden.

Hadden 3 tophoezen voor topmatras gekocht voor schoonvader die toen in ziekenhuis verbleef Pas na een maand deden we het pak open en zagen we dat er 1 ontbrak. Heb gebeld en dit werd direct opgelost. Het wordt nageleverd. Zelfs een maand na ontvangst dus. Bedankt voor het vertrouwen en de vriendelijkheid en begrip van de dame aan de telefoon.

Mooie service

Via site in contact. Vragen werden snel en vakkundig beantwoord. Snelle en goede levering. Ik had teveel betaald en ook dit werd snel teruggestort Geweldig deze goede vakkundige levering met top afhandeling

Goed geholpen bij mijn keuze

Goed geholpen bij de keuze van bed slaap weer heerlijk

Volgende dag al geleverd

Snelle levering en goed product

Le ering conform afspraak, stof en kleur zoals op de website

uitstekend

goede ervaring

Super netjes

Prachtige hoes voor onze boxspring ontvangen. We hebben 2 verschillende matrassen die erg uit elkaar schoven en met deze hoes blijven ze goed naast elkaar zitten! Ziet er prachtig uit en goede pasvorm!

Besteld maar nooit iets gezien

Besteld maar nooit aangekregen

Niks ontvangen

Ik kan het product niet beoordelen want ik heb niks ontvangen

Product is heel goed en sneller bezorgt dan was gepland.

Snel, eenvoudig en duidelijk!

Snelle levering en keurig gebeld op de vooraf aangegeven leverdag over het tijdstip van levering.

Kan niet beter

Fantastisch!

Makkelijk te bestellen en super levering!

Levering was mooi op tijd.

Goede kwaliteit/ prijsverhouding!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede ervaringen, zeer snel geleverd.

Gewoon prima, de adviezen, de stof en de levering.

Een hoes besteld voor mijn boxspring met achterwand. Even contact opgenomen en netjes en vakkundig te woord gestaan. Bestelling conform geleverd.

Helemaal top !

Prima topper voor een goede prijs, keurig verpakt en binnen de aangegeven tijd geleverd. Alleen de bezorging via post-NL was minder goed, het pakket is niet aan huis bezorgt maar gewoon rechtstreeks naar een ophaalpunt in winkelcentrum waar je ook nog eens parkeergeld moet betalen. Zeer slecht dus !!!

Geleverd wat is besteld

Perfect passende hoezen en uitstekend gestikt. Onze boxspring is als nieuw.

Top winkel

Waren op zoek naar een topper, goed geholpen met het juiste advies

Stalen stof zijn na afstemming geleverd

Waar in eerste instantie onduidelijkheid bestond over de verzending van stalen stof, is door de klantenservice adequaat gehandeld.