Besteld maar nooit iets gezien

Besteld maar nooit aangekregen

Niks ontvangen

Ik kan het product niet beoordelen want ik heb niks ontvangen

Product is heel goed en sneller bezorgt dan was gepland.

Snel, eenvoudig en duidelijk!

Snelle levering en keurig gebeld op de vooraf aangegeven leverdag over het tijdstip van levering.

Kan niet beter

Fantastisch!

Makkelijk te bestellen en super levering!

Levering was mooi op tijd.

Goede kwaliteit/ prijsverhouding!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede ervaringen, zeer snel geleverd.

Gewoon prima, de adviezen, de stof en de levering.

Een hoes besteld voor mijn boxspring met achterwand. Even contact opgenomen en netjes en vakkundig te woord gestaan. Bestelling conform geleverd.

Helemaal top !

Prima topper voor een goede prijs, keurig verpakt en binnen de aangegeven tijd geleverd. Alleen de bezorging via post-NL was minder goed, het pakket is niet aan huis bezorgt maar gewoon rechtstreeks naar een ophaalpunt in winkelcentrum waar je ook nog eens parkeergeld moet betalen. Zeer slecht dus !!!

Geleverd wat is besteld

Perfect passende hoezen en uitstekend gestikt. Onze boxspring is als nieuw.

Top winkel

Waren op zoek naar een topper, goed geholpen met het juiste advies

Stalen stof zijn na afstemming geleverd

Waar in eerste instantie onduidelijkheid bestond over de verzending van stalen stof, is door de klantenservice adequaat gehandeld.

Top bedrijf

We zagen een mooie hoes alleen de maat van ons hoofdbord stond er niet bij. We belde het bedrijf en kregen een hele bijzondere behulpzame vrouw aan de lijn . Geen probleem dit passen we wel aan. En ja hoor ook stapsgewijs samen door de bestelling gelopen en besteld . Alles ruim binnen de tijd geleverd. Dus we zijn helemaal te bij met dit bedrijf . We raden dan ook iedereen aan om een bestelling te plaatsen voor dit bedrijf.

mooie matras Hoezen

Blij er mee

top zaak, beloven wat ze zeggen!

Het is een beetje gek om te moeten melden maar dit is een bedrijf wat waar maakt wat ze beloven. Dit was mijn vierde bestelling en wederom zeer tevreden! Ga zo door!

Slaaploods is top.

Bij aankomst in de winkel zeer goed geholpen ondanks dat het bijna sluitingstijd was. De matras werd netjes twee weken later thuis bezorgd. En slapen heb ik in de laatste jaren niet zo goed gedaan wat een top matras.

Prima product, goede communicatie en vlotte levering

Voor de vierde keer bij dit bedrijf een bed besteld. De boxspring was weer geheel naar onze wens. Er wordt duidelijk gecommuniceerd over levertijd en verzending.

Snelle levering.

Spullen worden snel geleverd.

Duidelijke website, snelle levering en volgens verwachting

Na een zoektocht kwam ik uit bij Slaaploods.nl. Duidelijke website met goede omschrijving en foto's. Snelle levering volgens afspraak. Bestelde matras voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Top service en produkt.

Ik had een verkeerd profijt besteld en heb dit telefonisch kunnen herstellen. Prima service. Het produkt wat geleverd is voldoet ook helemaal aan de wens.

Wij hebben Slaaploods bezocht om een Voetenbord met TV lift te kopen. Ik wilde het voetenbord eigenlijk meteen meenemen, maar een van de verkoopadviseurs (Daisy) adviseerde mij om eerst het trappengat op te meten. Reden daarvoor was te zien in de shworoom, waar enkele voetenborden stonden die waren geretourneerd door klanten omdat ze het geheel niet via de trap naar de slaapkamer konden krijgen. Enigszins teleurgesteld maar ook opgelucht vanwege het goede advies eerst maar thuis het trappengat opgemeten. Na opmeten meteen teruggebeld dat het allemaal past. Afspraak gemaakt voor levering en een dag later konden wij al van onze TV in bed genieten.

Zeer mooie tv lift en zeer compleet

Zeer mooi afgewerkt en compleet geleverd, plug en play

Mooie kwaliteit.

Super blij met onze hoofdbord hoes. Mooie kwaliteit en kleur. Past perfect

Nikkelstraat 10 4823 AB Breda