Heerlijke wijn, goede service

Probleemloos

Geweldige service!

In eerste instantie was op de eoa manier mijn order vergeten, vervolgens ben ik gebeld door de wijnwinkel, de bestelde wijn was uitverkocht, en toen kreeg ik een upgrade naar een nog fantastischer wijn!

Prachtige winkel, groot assoriment en top personeel

Ik kom er geel graag. Sfeervolle winkel. Mooi assortiment. Top mensen. Deskundig vriendelijk gezellig.

Mijn voorkeur gaat uit naar Italiaanse wijnen en daar is bij deze verkoper voldoende keuze

Een mooie winkel met de wijnen overzichtelijk gerangschikt. Een behulpzame en adequate personele bezetting.

Binnen 24 uur had ik mijn bestelling al thuis!

Ik was zeer verrast dat ik nog geen 24 uur nadat ik mijn bestelling geplaatst had de twee dozen wijn al kreeg bezorgd! Dat noem ik nog eens service !

Prima webwinkel met mooie beschrijvingen. Snelle en vriendelijke bezorging.

Prima webwinkel met mooie beschrijvingen. Snelle en vriendelijke bezorging.

Prima Service en Mooie Prijs en Prestatie Verhouding

Prima Service en Mooie Prijs en Prestatie Verhouding

Goed aanbod,snelle levering,enthousiaste medewerkers.

Die is erg goed

Mijn ervaring is goed , de leveringen zijn goed en de web site is prettig en overzichtelijk. Ik heb hoofdzakelijk online met ze te maken. Zou de winkel als ik in de buurt ben graag bezoeken

Punctueel

Ruime keuze, handige verpakking van 12 flessen in een grote doos. Aflevering conform mijn wensen en punctueel. Vertrouwd.

Top service!

Veel tijd en aandacht voor klanten.

Topzaak

Mooie winkel, kundig personeel maar ook online supersnelle levering!

De beste wijnzaak die ik ken.

Prima wijnen! Goede service. Communicatie over levering klan beter.

Zeer ervaren mensen die echt alles weten van wijn

Snelle levering en aan huis.

Prima wijn voor een gezellige avond

Heerlijke wijnen, goed advies, snelle levering.

Kortom.. een aan te bevelen wijnwinkel!

Prettig!

Snelle levering, goede en ook betaalbare wijnen!

Prima service!

Bestellingen worden heel correct uitgevoerd. Als er al iets misgaat, zonder dat zij er wat aan kunnen doen, wordt het altijd keurig opgelost.

Goede wijn behoeft geen krans, uitmuntende stevice wel!

Het bestelde kon deels niet geleverd worden. Dan komt er meteen een voorstel voor passende vervanging.

Vriendelijk en deskundig

Je wordt op een vriendelijke manier welkom geheten. Op alle vragen wordt geduldig antwoord gegeven. Er zijn wijnen in alle prijs categorieën. Services aan huis leveren gebeurt perfect.

Prima wijn en voortreffelijke service

Altijd prima wijnen, leuke aanbiedingen, uitstekende bezorgservice. Nu wijn mooi verpakt in twee cadeau dozen van stevig karton maar met een hout look.

Veel keuze, heerlijke wijnen, uitstekende service

Zoals altijd is het weer volop genieten van de heerlijke wijnen van Schaapveld.

Zie boven

prima wijnwinkel in het mooie Zutphen

af en toe om ik in Zutphen en koop dan enkele flessen wijn, altijd goed, en indien nodig goed advies. recent via de webshop wij besteld ook dit is prima verlopen, snelle service en de wijnen zijn heerlijk.

Pelikaanstraat 4 A

7201DR Zutphen