Kwaliteit en kennis van zaken

Snelle levering en groot assortiment

Dit moeten jullie niet periodiek herhalen

Zie hierboven

Fijne wijnhandel met geweldig assortiment

Schaapveld is een geweldige wijnhandel in een prachtig oud pand in Zutphen. Het assortiment is uiterst groot, de deskundigheid en service gerichtheid van de eigenaren is uitzonderlijk. Meelopen naar de auto met de dozen wijn en gratis persoonlijk komen afleveren zijn maar een paar voorbeelden.

Ruim assortiment en prettige behandeling

Goede aankoop advies en bezorging

Goede ervaring

Mijn ervaring met Schaapveld is heel goed. De enkele problemen die we gehad hebben werden adequaat opgelost.

Ten aanzien van de laatste levering niet goed

We hebben niets ontvangen. Ook geen bericht.

Wijnhandel Schaapveld heeft al jarenlang een uitstekend aanbod van wijnen naar kwaliteit en prijs.

Het assortiment van Wijnhandel Schaapveld is gericht op kwaliteit en betaalbaarheid. De medewerkers zijn deskundig, zijn vlot en vriendelijk en bovenal klantgericht.

Interessante aanbiedingen die mij blijven verrassen en mijn smaak verder doen ontwikkelen.

Wat een fijn aanbod die mij stimuleert om een grotere diversiteit aan wijnen uit te proberen. Draagt duidelijk bij aan het verder ontwikkelen van mijn smaak. Een minpuntje is dat er niet gecommuniceerd wordt over hoe en wanneer mijn bestelling geleverd wordt. Een aantal keren nu verrast door het voor de deur staan, waarbij we gelukkig thuis waren.

Alleen maar positief en enthousiasmerend!

Onze ervaring is altijd positief. Vragen worden beantwoord en er is altijd goed advies wat aansluit bij je smaakprofiel. De sfeer in de winkel is goed en Martijn krijgt 5 sterren! Wij zijn al jaren klant en vinden het nog steeds erg leuk om naar de winkel te gaan voor advies. Ga zo door!!!!!!

Enthousiast kundig advies ongeacht prijs

Altijd genoeg tijd om te adviseren.

Zie onder

Mijn ervaring is en blijft nog steeds voortreffelijk

Tot nu toe slecht

Heb bijma een week geleden wijn besteld en nig steeds niet binnen.

Fantastisch rood wijntje

N.a.v. de nieuwsbrief een doos rode wijn besteld. https://www.schaapveld.nl/product/1072920111/cantine-due-palme-negroamaro-del-salento-domiziano-2022 Iedereen op de verjaardag was razend enthousiast over deze zachte soepele wijn. Ik heb de link al meerdere malen doorgestuurd.

Geweldige service

Snelle reactie en levering

Super mooie wijnhandel

Snel online geregeld en keurig bezorgd !!

Als altijd: top!

Prima service, ruime keuze en goed advies.

vriendelijke en deskundige hulp bij het kiezen en bestellen

zie boven

De perfecte wijnhandel

Aan de hand van snaak notities meerdere malen wijnen geselecteerd en altijd in de roos. Fantastische wijnen voor een redelijke prijs. De prijzen zijn gewoon vergelijkbaar met de betere wijnen in de supermarkt, dus waarom zou je niet bij zo’n geweldige speciaalzaak je wijn kopen met zo’n enorme keuze.

Aardig en verstand van wijn!

Neemt de tijd voor he

Heel fijne wijnwinkel

De wijnen zijn heerlijk. Snelle levering. En deskundig advies.

Heerlijke wijn, goede service

Probleemloos

Geweldige service!

In eerste instantie was op de eoa manier mijn order vergeten, vervolgens ben ik gebeld door de wijnwinkel, de bestelde wijn was uitverkocht, en toen kreeg ik een upgrade naar een nog fantastischer wijn!

Prachtige winkel, groot assoriment en top personeel

Ik kom er geel graag. Sfeervolle winkel. Mooi assortiment. Top mensen. Deskundig vriendelijk gezellig.

Mijn voorkeur gaat uit naar Italiaanse wijnen en daar is bij deze verkoper voldoende keuze

Een mooie winkel met de wijnen overzichtelijk gerangschikt. Een behulpzame en adequate personele bezetting.

Pelikaanstraat 4 A

7201DR Zutphen