altijd prima wijnen

heel positief, ik had nu helaas een wijn met kurk, maar een andere fles was weer prachtig

fijne aanbiedingen

via de mail ontvang ik mooie aanbiedingen van wijn

Ziet er goed uit,

Maar ik kan het nog niet beoordelen

Alleen de aangekondigde bezorgmail kwam niet. Nu stond de bezorger er en was ik toevallig thuis , maar anders kwam hij voor niks

Gewoon goed

Snel, zorgvuldig, kan niet beter

Bestelproces prima, levering iets minder goed

De wijn hebben we nog niet geproefd, maar die zal in orde zijn. Het bestelproces op de site ging uitstekend. Levering boven de € 50 gratis, ook mooi. De aflevering verliep helaas wat minder goed. Beloofd was levering de volgende dag, hetgeen de dag daarna werd. Dat is niet erg, dan kan gebeuren. Maar op de dag van levering was het aangegeven tijdvak van levering tussen 8.00 en 18.00 uur. Dat zou gedurende de dag exacter moeten worden, maar dat werd het dus niet, helaas. Daar valt dan toch lastig de hele dag rekening mee te houden. Het uiteindelijk afgeleverde pakket was overigens in goede conditie. Ook uitstekend verpakt. Complimenten daarvoor.

Jullie zijn gewoon goed.

‘s Ochtends besteld, ‘s middags al geleverd!

Snelle levering, lekkere wijn.

Vlotte levering van ongebruikelijk drankje.

Zocht Laplandia wodka, lastig te vinden maar gelukt!

Goede service, maar ongepland snel

De leveringen van bestelde wijnen gaan altijd goed, maar het aangegeven tijdstip van gewenste aflevering wordt nog wel eens vergeten. Dit keer liep het toevallig goed af, maar iets meer aandacht voor het gewenste tijdstip van levering - dan is er iemand thuis! - kan misschien geen kwaad. Verder niets dan goeds over de levering.

de wijn is goed als altijd

dit keer zondag besteld en niet op maandag geleverd. dinsdag om 17 uur gebeld waar de bestelling bleef, en na ik breng het zo...zonder excuses werd het toch pas tegen 19:30 uur. Dit kan toch wel beter denk ik.

Vrijwel altijd goede wijn

Al velen jaren koop ik een groot deel van mijn wijnen bij Schaapveld. Door de goede adviezen is de kwaliteit van de wijn die ik drink steeds beter en op een hoger plan gekomen. Groot assortiment bio gecertificeerd en daarnaast van kleine ambachtelijke wijnhuizen. Heel gastvrije ontvangst en ik ga altijd weer een nieuw ontdekking de deur uit.

Mooie wijnen en snelle bezorging

Mooie wijnen en snelle bezorging

Groot assortiment dus veel keus aan heel goede wijnen

Heerlijke wijnen. Door de uitstekende kennis van de wijnhandel durf ik gerust af te gaan op hun beschrijvingen van de wijnen en word ik steeds positief verrast door hun keuzes en adviezen. Betrouwbare en snelle levering.

Heerlijke wijnen en zeer klantvriendelijk

Tot nu toe altijd heerlijke wijnen gescoord voor een zeer nette prijs. De levering is altijd keurig en zelfs een keer op zondag. De locatie in Zutphen is in een prachtig monumentaal pand en wil je wijnadvies, ook daar is men niet te beroerd voor. Schaapveld blijft een van mijn vaste leveranciers! Chapeau!

Goed aanbod, makkelijke levering

Schaapveld biedt een mooi assortiment aan biologische wijnen.

Geen enkele reden om ontevreden te zijn, super

Van bestellen tot afleveren allemaal even goed

uitstekend

uitstekend maar de tekst op deze pagina is bijna onleesbaar door doodgewone onduidelijkheid vanwege de lichtgrijze kleur.

Super vriendelijk, behulpzaam en grote kennis van wijn.

Zo fijn dat ze een enorm assortiment heerlijke biologische wijnen hebben. Nooit te beroerd om mee te denken en wijnen te laten proeven. In de winkel altijd een warm welkom.

Heerlijke wijn, top levering

Professioneel en hartelijk

Klantvriendelijk, zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Zorgvuldige verpakking en levering.

Ok

Mooi geleverd. Aardig begeleid