Razendsnelle bezorging door vriendelijke medewerker

Zelfde dag bezorgd!

Ik had een leveringsprobleem. Werd prima opgelost. Betrouwbaar bedrijf

Mijn ervaringen in de winkel in Zutphen waren al goed, maar ook online is er niks op aan te merken. het aanbod is duidelijk, betalen is veilig en de bezorging was op tijd. De doos is stevig en alle wijnen even lekker. Vanuit Rotterdam kunnen we gewoon blijven genieten.

Altijd goede wijn en geweldige service

Snelle correcte service na een bestelling

Uitstekend!

Keurige geleverd conform afspraak, veel dank!

Professioneel prettig Snel en betaalbaar

Zie hierboven

Geweldige wijnen en geweldige service!

Al diverse keren heerlijke wijnen - en ook nog betaalbaar! - via een supernette bezorgservice geleverd gekregen. Ben heel blij met deze leverancier, die ook nog eens in een sfeervol pand in Zutphen zit. Altijd leuk om er even binnen te wippen en een wijnadvies te vragen.

Perfecte service. Perfecte wijnen.

Zoals altijd is de service uitstekend en zijn de wijnen heerlijk.

goede service en snelheid na bestelling wijn online

Een overzichtelijke website en gemakkelijk om wijn te bestellen. De verwerking en levering van de bestelling gaat supersnel.

Uitstekende service en heerlijke wijn

Schaapveld deinst er niet voor terug losse flessen te verkopen. Zo kun je zelf je perfecte seizoensbestelling doen per 1, 2 of 6 flessen. In elke soort en prijsklasse heeft Schaapveld ons tot nu toe alleen het beste geleverd.

Makkelijk, snel besteld en de volgende dag in huis

Makkelijk, snel besteld en de volgende dag in huis

Mooie wijnen

Prachtige site met zeer veel aanbod. De wijn stond al netjes klaar in de winkel.

Geweldige wijn en geweldig geleverd

Super ervaring

Goede afhandeling en reactie op mail.

Afspraak over levering wordt meerdere keren niet waargemaakt.

Een aantal keren is mijn bestelling niet of te laat geleverd. Geen bericht, geen excuses. Jammer.

stipt en volledig

Groot sortiment en unieke zaak

Snel gebracht enniet te duur! Uitstekende service.

uitstekende wijnkennis en service

Uitstekende kennis en advies van goede wijn en een perfecte service

uitstekend

uitstekend snel accuraat

Komt zoals afgesproken, bellen als er problemen zijn met de bestelling om te overleggen en zijn zeer adequaat. Fijne zaak!

Perfect!

Zeer klantvriendelijke benadering en snel geleverd. Bedankt Peter!

Heerlijke wijnen uit Portugal

Assortiment van vier verschillende wijnen uit Portugal besteld. Mooi assortiment en prima prijs.

Helemaal ok

Alweer de zoveelste bestelling . Ik word telefonisch - bij een vraag over mijn bestelling - altijd zeer vriendelijk geholpen. De Siciliaanse wijn die ik besteld heb was uitstekend (prijs/kwaliteit) De nieuwe chauffeur nog een beetje verdwaasd , onwennig. Info over uitlevering is onvoldoende, komt niet vanzelf etc. Kan beter

Fijn bedrijf, top service en enthousiaste en inspirerende verkoop