we kregen een heel goed advies en de bestelling en bezorging was super snel

we kregen een heel goed advies en de bestelling en bezorging was super snel

Uitstekend!

Heerlijke wijn, die zeer snel geleverd werd.

top!

fantastische wijnen, zeer kundige en vriendelijke verkopers

Snelle service en goddelijke wijn!

Om vijf voor vier het wijnpakket besteld en de dag erop rond twaalf uur de bestelling al bezorgd gekregen. De eerste fles was geweldig van smaak. Een engeltje op je tong! Helemaal blij mee. En nu de andere flessen nog proeven. Wat een avontuur! Zo wordt het leven tijdens corona een stuk aantrekkelijker...

Waanzinnige Amarone om nog even te bewaren

Wijnhandel Schaapveld is een plezier om te bezoeken. Schitterend pand, je kijkt je ogen uit. Huidige bestelling ging via webshop, 6x amarone, Stefano Accordini 2018. Wat een geweldige Amarone biedt Schaapveld aan, je wil niet stoppen met eraan ruiken en weer proeven. Proberen om >5 jaar te bewaren.

Vlekkeloos

Prettige en persoonlijke communicatie, snel geleverd en goede wijnen

Uitstekende en snelle service!

Fantastische wijnen, en snel geleverd!

Snelle levering, aardig en netjes personeel.

Heldere omschrijving voor bestelling, perfect geleverd

Heldere omschrijving voor bestelling, perfect geleverd

Prima service.

Heerlijke wijn.

Prima. Vlot en heel correct

Van de bestelling was er 1 fles niet in halve liter. Daarna 0,75 voor dezelfde prijs gekregen.

Altijd snel geleverd. Nog op tijd voor de kerst.

Goede adviezen, deskundig meedenken, betrokken en enthousiaste mensen, zorgvuldige levering thuis van heerlijke wijnen.

Fijne winkel

Fijne bezorging thuis. Ook voor de betaalbare wijnen.

Beste wijnhandel in de omgeving

Top! Snelle levering

ben heel tevreden

Uitleg en omschrijving van de wijnen sluiten heel goed aan bij mijn wensen.

Tot nu top kado!

Ik woon in Spanje en had de wijn besteld voor mijn dochter in NL. Ik weet nog niet hoe ze de wijn vindt want ze wil deze wijn niet zomaar open maken. Ik neem aan dat het tijdens de feestdagen wel gaat gebeuren. In ieder geval keurig op tijd bezorgd.

een prachtige zaak met een zeer ru9me sortering

Ik kan hier altijd slagen.

Perfecte wijn, adequate omdoos, stipte levering

Meedenkend, behulpzaam, heel vriendelijk. Er is aandacht voor je als klant.

Ik kende Schaapveld als een goede wijnhandel. Een grote bestelling nu geplaatst voor mijn werk. Ook dat is voor hen geen probleem om het snel te verzorgen. Wanneer het met bezorgen dreigt niet goed te gaan, ondernemen ze direct actie. Top wijnen en top service!

Mooi assortiment

Mooi assortiment en aantrekkelijke website met duidelijke beschrijvingen en genoeg info om online te kunnen beslissen. Fijn dat er mee gedacht wordt! Prima service.

Het afleveren tijdstip is nauwkeurig.

Fantastisch!

Alles is fantastisch aan Schaapveld: hun winkel, hun wijnen en hun deskundigheid, kortom, meer dan gewoon een wijntje kopen.

Mooie uitgebreide keuze Levering was einige dagen later dan aangegeven op de site Opmerkelijk vond ik dat bezorger zonder vooraankondiging plotseling aan de deur stond. Flessen waren prima verpakt. Inhoud nog niet geproefd

Fijne wijnen

Goede promotie, goede website en fijne wijnen