Goede kwaliteit/prijs verhouding

Razend snelle levering

‘a Ochtends besteld, ‘s middags in huis. Vriendelijke bezorging

Altijd goede wijn, vlot geleverd

Altijd goede wijnen en kennis van zaken

Vriendelijk behulpzaam en terdege kennis van de wijnen inde winkele.

goed assortiment met soms aparte wijnen

klantvriendelijk

Zowel de wijn als de service is voortreffelijk.

Allereerst is de wijn altijd heerlijk, ook in het minder dure segment. De winkel is uitnodigend, door de deskundige en persoonlijke aandacht van de medewerkers en de ruime mogelijkheid te proeven. De bezorging aan huis door de vaste en aardige chauffeurs is betrouwbaar en snel.

prachtige zaak met goede sortering en vakbekwame medewerkers.

de zaak is gevestigd in een monumentaal pand, waarin de sortering aan dranken voortreffelijk uitkomt. Het is een feest daar je keuze te maken.

Altijd geweldige service

Bestelling geplaatst en kwam het te vroeg ophalen in de winkel maar dat was uiteraard geen probleem! Zo klaar gezet en kon het meenemen. Zoals altijd was het weer een zeer prettige ervaring!

Deskundig en snel

Deskundig en fijn assortiment

Prima wijn, prima bezorgservice

Bezorgen aan huis kan in goed overleg. Wijnen zijn prima. Informatieve nieuwsbrief.

Topservice

Vakmensen

Mijn ervaringen zijn in een woord: Geweldig!

Ze houden keurig in m'n EPD bij welke wijnen ik heb gekocht en weten als ik even geen keus kan maken, aan de hand van m'n EPD precies weer precies de wijnen van mijn keuze in m'n Schaapveld tasje te doen belanden

Top wijnen en top service

Goeie wijnen, mooie winkel en goeie service. Wat wil je nog meer.

Perfecte wijnhandel met veel kennis en uitstekende service!

Met veel enthousiasme en kennis genieten van de lekkerste wijnen vanuit Zutphen.

Perfect zoals altijd!

Fijne afhandeling. Indien iets niet meer op voorraad is altijd een belletje met een vervanger, super geregeld!

Om 23 uur besteld, volgende dag al geleverd. Uitstekend wijnen.

bestelling eenvoudig - jammer dat post NL de wijn niet aflevert.

bestellen was eenvoudig. de communicatie over de levering ook prima. Echter PostNL vindt het blijkbaar te veel werk om het aan huis af te leveren. zou zaterdag komen. hele dag thuis geweest. vervolgens krijg ik een mail dat ik het bij het post nl punt kan afhalen. Jammer

Fijne bezorgservice.

Fantastische keuze. Ook de "huiswijn" (mijn..) is prima: de Domiziano. Ik zou in de folders graag het alcoholgehalte vermeld zien van de aangeboden wijnen. Het zegt nl. wel degelijk iets van de kwaliteit van de wijn. Gegroet. In vino veritas. Johan.

Had een doos wijn besteld en die werd met een paar dagen keurig bezorgd zonder extra kosten. Prima

Wederom goede en accurate levering. Uitstekende service. Ik beveel Schaapveld van harte aan.

Vlot

Vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Zoals altijd, snelle, accurate, enthousiaste aflevering van mijn bestelling.

Zowel de kwaliteit van de verwerking en afhandeling van de bestelling als die van de wijnen zelf is uitstekend. Bezorging altijd binnen 24 uur door eigen bezorgers. Een persoonlijke en uiterst klantvriendelijke benadering?

goede service netjes afgeleverd

goed verpakt snelle levering correcte aflevering!

Levering volgens afspraak SNEL!

Mooie wijnen, deskundige, vriendelijke mensen

Mooie wijnen, deskundige, vriendelijke mensen. En voor hetzelfde bedrag als een supermarkt wijn kan je hier ook nog terecht.