primA

goede wijnen, goede service, bezorging volgens afspraak flexibel en klantgericht

Mooie wijn, goede prijs, snelle service

Sinds een aantal jaren bestel ik regelmatig wijn bij Schaapveld, mooie wijn voor een goede prijs. Duidelijke proefnotities, dus weet ik wat ik koop en als je iets extra lekkers wil dan kan dat ook….

Goede wijn en duidelijke communicatie betreffende levering

Uitstekend!

Heerlijk wijn, snel geleverd!

zondermeer een wijnkoper van hoge klasse.

een fijne zaak, met een ruime en zeer goede sortering. Vakbekwame medewerkers, die een goed advies aan de klant geven. Kortom, ik hoop nog vele jaren daar klant te mogen zijn.

Duidelijke website, makkelijk om bestelling te plaatsen en te betalen.

op tijd geleverd

ok

Altijd goede service!

Altijd wordt ik goed geholpen en de kwaliteit van de wijnen is heel goed.

Goede service, lekkere wijn

Goede service, lekkere wijn

Bestelling door PostNL niet goed geleverd en na melding bij Schaapveld, werd dit uiteindelijk goed afgehandeld. Wijn in goede orde ontvangen.

Verrassend snelle en complete levering

's Avonds laat besteld, volgende middag geleverd. Fantastisch!

Geen enkel minpuntje

Op tijd geleverd.

---

Keuze wijn is makkelijk. Kwaliteit altijd goed nl

Prima communicatie en levering

kwaliteit besteld en snel afgeleverd

xxx

Correct.

De afhandeling van de bestelling was correct en snel. We kregen de indruk dat de levering van de bestelling door het bedrijf zelf zou gebeuren, maar het werd door Post.nl gedaan. Zeer tevreden, nu nog de wijn proeven tijdens de eerste feestelijke happening.

Goede wijn tegen reeele prijs

Fantastische wijnen keurig op tijd geleverd

Geen 5 sterren omdat het mail systeem hapert. Geen reactie en geen track&trace code ontvangen

Mooie keuze voor biologische wijnen

Veel aanbod van biologische wijnen uit Europa. In meerdere opzichten smaakvol!

Altijd goede wijn

Gewoon heerlijk dat welke wijn je ook kiest dit een prima keuze is.

Razendsnelle bezorging

‘S Ochtends besteld, ‘s middags bezorgd, ‘s avonds aan de ternauwernood tot rust gekomen wijn. Adembenemende service!

Mooie doos

Ik moet nog proeven ben benieuwd. In ieder geval wel complimenteer de verpakking. Top.

Online een heldere/goede service en in persoonlijk contact zeer klantvriendelijk en servicegericht. Meer dan prettig om een mail met bezorgmoment te ontvangen