prima wijnwinkel in het mooie Zutphen

af en toe om ik in Zutphen en koop dan enkele flessen wijn, altijd goed, en indien nodig goed advies. recent via de webshop wij besteld ook dit is prima verlopen, snelle service en de wijnen zijn heerlijk.

uitstekend

Goede website, vlotte afhandeling en heerlijke wijn ontvangen

Zeer kundige en vriendelijke medewerkers en prompte thuisbezorging. Kortom: first class!

een prettige en op service gericht wijnhandel met goed advies.

ruim twintig jaar word ik altijd voorzien van prettig advies voor goede wijnen voor redelijke prijs. Woonde ik eerst enigszins in de buurt, na mijn verhuizing naar Amsterdam kon soms met hulp telefoon de service gehandhaafd blijven.

Super aanbod en uitmuntende service.

Vlotte service en altijd een mooi aanbod. Geven ook goed advies. Snelle levering. Het liefst gaan we langs de winkel, maar als het even niet anders kan is online een mooie uitkomst.

Prachtige zaak, met ruime sortering, deskundige medewerkers en uitmuntende service.

Ik ben al tientallen jaren klant van Schaapveld en ben nimmer teleurgesteld over de kwaliteit op alle onderdelen.

online bestelling niet geleverd en geen contact gekregen

Voor Pasen een doosje wijn besteld. Helaas niet geleverd. Telefonisch konden we geen contact krijgen en de mail met navraag is ook niet beantwoord. Nu kan ik mij voorstellen dat het zo vlak voor deze dagen weer even een piekmoment is en mijn telefoontje en mail kwam pas op de zaterdag voor Pasen ( woensdag ervoor besteld). Eerder bestelen dus...

Goed geholpen door vriendelijke wijnkenners!

Ik weet wat ik lekker vind, maar er is zo veel te kiezen. Blij dat er daar vriendelijke mensen werken die mij de bomen in het bos aanwijzen!

Uitmuntende wijnkennis

Zeer vriendelijk en gedreven personeel,ze weten echt alles van wijn en geven uitstekend advies

Ben nog steeds uitermate content met Schaapveld. Alleen de notities kunnen wat scherper. Komen wel erg vaak met elkaar overeen en zijn soms ook erg algemeen. Wellicht wat angstig om altijd helemaal open te zijn. Succes

Zeer snelle bezorging

Vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag in huis.

Op zaterdag besteld, bijna een week later nog niks in huis

De website wekt de indruk dat bestellingen snel worden verstuurd, maar ik heb nu - na bijna een week - nog niks binnen. Ik had de wijn (12 flessen) besteld voor een dinertje, maar daar zal ik dus iets anders voor moeten regelen. Jammer

Altijd op tijd

Elke bestelling die ik plaats is op tijd klaar en het assortiment wijnen is fantastisch.

Proost. Gezondheid. Op de volgende.

Zeer vriendelijke en deskundige hulp. Hele goede ervaringen met thuisbezorgen.

Vriendelijk en vakkundig

Mijn eerste bestelling, enkele dozen rode en witte Piqueras, bevalt heel goed. Uitstekende wijn voor een zeer vriendelijke prijs. Ons bezoek aan de winkel in Zutphen, enkele weken geleden, was een feest.

Geweldige wijnhandel met een fantastische website!

Je wordt in de winkel super geholpen door mensen die het vak echt verstaan! Ook online heeft wijnhandel Schaapsveld het goed voor elkaar.

Gepassioneerde wijn met dito service

Mooie wijnen met een gepassioneerd verhaal en gewoon service. Aanrader!

Voor elke gelegenheid een goede fles wijn

Veel keuze in goede wijnen van de hele wereld in verschillende prijsklassen. Met mogelijkheid om te proeven en bezorging aan huis. En sympathieke medewerkers!

perfect

Mijn 1e ervaring is perfect.

heel erg goed

Prettig contact in de winkel. Daar is ook kennis van zaken. Groot assortiment. Levering thuis is vlot.

Gewoon een topzaak. Altijd lekkere wijn en super goede service

Bij Schaapveld kun je terecht voor gewoon een lekker flesje wijn, goed en eerlijk advies, een smaakvol cadeau of een online bestelling. Ze hebben me in al die jaren eigenlijk nog nooit teleurgesteld. De hren en dame in de winkel zijn altijd vriendelijk, hebben verstand van zaken en doen hun werk met een grote glimlach.

Ze weten echt alles van wijn ,je kan het zo gek niet bedenken en super vriendelijk

Alles tip-top in orde

meer dan goed

Goede wijn en snelle service.

Prettige website, wijn goed omschreven, fantastisch dat je de wijn per fles kan bestellen! En niet te vergeten: de snelle service. Bij de laatste bestelling echter werd 1 fles na een dag nog na geleverd ... wat mij betreft verstuur je dan alles in één keer een dagje later. In plaats van 5, geef ik daarom 4 sterren.

Goede wijn behoeft geen krans. Dat geldt ook voor de service.

Zie hierboven. Goede wijn+goede service+snelle levering.