Top op alle fronten

Fantastisch assortiment Vriendelijke mensen met kennis van zaken Snelle service

Uitstekend. Zowel de wijnen als de bezorging.

Zie boven..

Prima adres

Goede prijs-kwaliteit verhouding voor zeer "smakelijke"wijnen

Veel heerlijke #bio wijnen!

Ruim assortiment heerlijke biologische wijnen. Goed voor jezelf en goed voor de aarde.

Geen klachten

Mooie wijnhuizen

Uitstekende wijnen en service!

Na de bestelling goed en snel geleverd

Accuraat

Nieuwsbrief aantrekkelijk, bezorging prima. Bezorging laatste 2x onaangekondigd, maar ging toevallig goed

Zeer ervaren mensen

Hele leuke en vriendelijke mensen die echt alles van wijn weten en je een super goed advies geven

Ruim gevarieerd aanbod

Prijs/kwaliteit is goed. De waardering is informatief

Prima service, prima wijn.

Goede voorlichting en snel bezorgt.

Geweldige wijn, geweldige service.

Wij kopen al tientallen jaren onze wijn bij Schaapveld. Goede adviezen, prima service, uitstekende wijnen en een goede prijsstelling. Hoop nog lang jullie klant te mogen zijn.

Excellent

Fantastische wijnen zeker ook in het lagere prijssegment (rond de €10). Goede verzendservice, 1 dag later thuisbezorgd. Ga zo door.

Top altijd snelle levering

Top wijnen voor een goede prijs

Uitstekend met een prima service!

Prachtige Wijnen voor een Mooie Prijs en een Uitstekende Service

Wat wil een mens nog meer, wanneer hij zo tevreden is.

Zeer positief

Een grote en goede selectie van wijnen van over de hele wereld en vriendelijke n behulpzaam personeel. Goede antwoorden op vragen over de wijnen en adviezen bij welke gerechten welke wijnen passen. Voor mij altijd top.

Professioneel

Snel en vriendelijk

correct en snel uitgevoerd en vriendelijk.....

de order - groot of klein - wordt efficient afgehandeld, het gaat daarbij ook nog zeer vlot en last but not least , het gaat ook nog op een persoonlijke en vriendelijke wijze. complimenten dus !

Wat een fantastisch mooie wijnhandel!

Prachtig assortiment. Zeer vakkundig advies. Deskundige medewerkers. Hele mooie wijnhandel, goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. Bijzondere wijnen, die met veel achtergrond-informatie worden toegelicht. Een must voor iedere wijnliefhebber!

prachtige en goed gesorteerde zaak. Deskundige medewerkers.

ik ben reeds tientallen jaren klant en ben daar nimmer teleurgesteld.

Ietsje minder

De leveringen waren altijd top. De order werd dezelfde dag van de bestelling direct klaar gemaakt en verzonden. Volgende dag in huis. Top. Maar sinds kort duurt het allemaal wat langer. Soms zitten er twee dagen tussen voordat het verzonden wordt. Daarom ben ik minder enthousiast. Je rent op de doorlooptijd zoals hierboven geschetst. Als dat niet gehaald wordt, is er een probleem. Want ik zorg dat ik thuis ben als ik weet wanneer Post.nl langskomt. Nu wordt het moeilijker want de dag erna heb ik meestal afspraken en ben ik niet thuis. Dat geeft allerlei complicaties nog afgezien van het feit dat je de wijnen mist als je gasten krijgt. Dat is allemaal heel jammer. Hoop dat deze mail er toe mag bijdragen dat het oude niveau weer gehaald gaat worden. Ben dus ook even gestopt met mijn enthousiasme over Schaapveld naar familie, vrienden en kennissen.

Betrouwbaar en deskundig

Problemen besproken Heel goed opgelost

Top wijn top service

Vooral de service vind ik goed. Bij bestellen kun je aangeven wanneer en waar het bezorgd moet worden … bijvoorbeeld in garage! Het wordt daarna ook snel gebracht. En de wijn is top maar dat is ook logisch… we kiezen voor ons zelf de lekkerste :)