Prima wijnaanbod

Zeer tevreden met het wijnaanbod. Goede kwaliteit/prijs verhouding en mooie aanbiedingen. Prima service.

Mooie winkel met gezellige en vakkundige medewerkers.

Bij binnenkomst altijd gezellig, tijd voor een praatje maar bovenal deskundige mensen die me altijd helpen aan heerlijke wijnen.

For quality and quantity of choices, in all price-ranges, simply the best.

A vast amount of experience and knowledge, and love(!), translated into an unparalleled selection of wines covering all regions, all styles, and all tastes. Furthermore, the wines extend over the widest price range, providing wines for all occasions and all pockets. This is all backed-up with unswervingly helpful and friendly advice, and a top-class delivery service. It can't be beaten!

Eén van de beste wijnhandelaren van Nederland

Zeer vakkundige medewerkers Een zeer bijzonder en mooi assortiment Behulpzame en professionele assistentie Goede prijs/kwaliteit verhouding

Fantastische wijn, redelijke prijzen, super Service!!

Rijke keuze aan voortreffelijke wijn ook uit minder bekende wijngebieden, dat is juist zo leuk!

Goede selectie wijnen

Schaapveld heeft een uitgebreide selectie wijnen en een goede website om je keuze te maken. Snelle bezorging aan huis en ook mooie winkel. Van een 9 naar 10 zou invoering van een klantenkaart kunnen zijn. Nu alleen korting bij 12 dezelfde flessen en niet bij 12 verschillende.

In mijn zoektocht naar een beperkt beschikbare fles wijn ben ik zeer goed geholpen! Mooi aanbod en zeer klantvriendelijk.

Goede website en uitstekend advies.

Prima omschrijvingen, makkelijk te bestellen en zelfs bij de bezorging nog aanvullend advies.

Accuraat

Altijd snel vriendelijk thuis afgeleverd

Snel en ,Goed verpakt

Goede en snelle service

Goede service en snelle levering.

Prima wijnkeuze, onvoorspelbare bezorging

Schaapveld biedt een ruime keuze aan wijnen. Ik koos 8 wijnen in 18 flessen. Dat bood mij een mooi scala. Bij elke bestelling maak ik een aantekening over de dag en het tijdstip van bezorging. Dat helpt niets: door puur toeval was er bij aflevering een volwassene in huis.

Karige verpakking

Ik vroeg nog of de mooie fles van 85 euro in een feestelijke verpakking of mooie kist ofzo kwam. Het antwoord was ja, maar ik krijg de fles in een doosje waar geen extra beschermdoos omheen zit waar de adresstickers opgeplakt zijn. Dat valt erg tegen voor zo’n dure fles.

Fijne wijnwinkel, veel keuze uit heerlijke wijnen

Altijd fijn om wijn te halen bij Schaapveld. Heel veel keuze in verschillende prijsklassen en allemaal heerlijke wijnen. Goede service ook!

Goede wijnen, mooie aanbiedingen en fijne service

Zie tekst boven

Uitstekende snelle service

Wijnpakket besteld, vlak daarna bezorgd

Alles is perfect. Levering, de mensen het assortiment!

Ik ga er graag naartoe. Prachtige winkel. Deskundig gezellig en enthousiast advies. Een heel goed assortiment. En af en toe staat er ook wat om te proeven.

De website was voor mij makkelijk te hanteren om een keuze te maken. Vooral de professionele toelichtingen zijn een enorme hulp bij het kiezen uit die enorme sortering die voorradig is. Daarna een prompte levering. Het was zaterdag maar mijn colli werd dezelfde dag bij Post.nl aangeleverd. Maandag reeds in huis. In een woord 'uitstekend' en uitnodigend voor een volgende bestelling.

Accuraat

Een vlotte bezorging op mijn bestelling van heerlijke kwalitatief goede wijnen

Steeds de goede wijn voor mij

Assorti!

perfecte wijnen

De wijnen zijn altijd goed en worden volgens afspraak geleverd

Geweldig qua informatie en service

Kwaliteit staat voorop in deze winkel.

Uitstekend!

Binnen enkele uren werd mijn bestelling geleverd. Heerlijke wijnen, zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastische wijnwinkel, heel veel keuze en deskundige medewerkers

Het leuke van Wijnhandel Schaapveld is dat ze een breed aanbod hebben van heerlijke wijnen in diverse prijsklassen, allemaal prima wijnen. De medewerkers zijn heel deskundig en vriendelijk en hun advies + beschrijving op de website helpt om voor jezelf de juiste keuzes te maken. Heel betrouwbare wijnhandel, de verzending van de wijnen verloopt altijd perfect.

Eenvoudig bestellen en snel in huis

De bestelprocesure is eenvoudig. Een werkdag daarna worden de bestelde flessen afgeleverd. De beschrijving van de wijn.is duidelijk over de smaak en intensiteit