Eerlijke prijzen en een net retourneerbeleid; en dat voor zo'n groot bedrijf

Ik heb hier vaker camera's en lenzen gekocht, en de occasions hebben een eerlijke prijs die vaak dichtbij de markt(plaats) waarde komen, maar dan met een (half) jaar garantie. Ook één en ander geretourneerd omdat dit toch niet beviel, en gelukkig nooit problemen mee ondervonden. Nu voor 't eerst maar een lens voor de volle prijs gehaald. Helaas geen korting mogelijk, maar de prijs zal vanuit Sony vast hebben gestaan. In de winkel werd de tijd voor me genomen, tot ik zei dat hij de volgende klant wel mocht helpen. Dat bleek een pasfotoshoot voor een heel gezin te zijn, en daar stond ik een kwartier met de lens in mijn handen om uit te proberen. Desalniettemin raad ik de winkel toch aan. Misschien hebben ze het soms te druk, maar dat geeft wel aan dat meer mensen het een goede winkel vinden. Voor de prijzen die je soms moet betalen voor camera's en lenzen is het toch prettig dat ze hier netjes en eerlijk omgaan met retours, ook wanneer je iets fysiek in de winkel koopt. Mijn tip zou zijn om de (tweedehands) occasions in de gaten te houden. Hier zitten soms echt pareltjes tussen. De (korte) garantie hierop stelt toch weer meer gerust dan zoiets prijzigs door een particulier te laten verzenden.

Vriendelijke hulp gehad

Medewerker uiterst vriendelijk en behulpzaam

Goede klantenservice

Goede service begint met de mogelijkheid tot contact per mail en deskundige winkelmedewerkers die tijd vrijmaken voor informatieverstrekking

vriendelijke service

kwam naar de winkel voor een nieuw objectief, bij binnenkomst meteen begroet. Werd snel geholpen, werd niet gepusht om iets erbij te kopen.

Topverkoper met kennis van zaken die ook echt de tijd nam.

Ik heb een hele goede afweging kunnen maken bij de keuze van mijn nieuwe camera. Verschillende camera's werden tegen elkaar afgezet met alle voors en tegens. En dan vooral kijkend naar wat ik belangrijk vind. Ook nam de verkoper uitvoerig de tijd om mijn vragen te beantwoorden over instellingen en hoe knoppen werkte. Dat is nou precies wat ik wilde horen. Daarom is het ook fijn om naar de winkel te komen ipv alleen online te shoppen.

Prima check na aankoop

Bij verschillende lenzen paar filters gekocht. Medewerker heeft nog even goed nagekeken of de filtermaat passend was bij de lenzen. Zocht ook nog de combideals zodat ik goedkoper uit was. Dank me de goede service!

Kijk, zo lezen we het graag! Fijn dat je voorzien bent van de goede service die je verdient!

Lark m2 gekocht, niet op voorraad. Levering binnen 5 dagen, super produkt

Fijn dat we ondanks het ontbreken van de voorraad de Lark toch snel hebben kunnen leveren!

Betrouwbaar en persoonlijk advies.

Ik ben zeer tevreden over de hulp die ik gekregen heb. Ik kon online geen keuze maken en ben naar de winkel gegaan in Utrecht Leidsche Rijn. Aldaar zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. Personeel had verstand van zaken en konden mij goed adviseren. 10/10. Ga hier volgende keer zeker weer heen!

Glimlach + kennis = Goed gevoel voor de klant

Het is zo fijn een winkel te hebben gevonden waar ze zo met je meedenken. De kennis die hier in huis is, is als klant erg fijn. Ze helpen je net zo lang tot je precies datgene hebt waar je naar op zoek was, maar zijn ook zo eerlijk om te zeggen wanneer je beter voor iets anders kan gaan of zelfs er beter voor kan kiezen nog even te wachten. Ze staan je met een vriendelijk woord en grote glimlach te woord, waardoor je als klant met een goed gevoel de deur uitloopt. Waarom dan maar 4,5 ster en geen 5? Er is altijd ruimte voor verbetering. Al zou ik zo even snel niet echt iets kunnen opnoemen.

We waarderen je lovende woorden en het delen van je ervaring, Monique! Fijn dat we je zo deskundig en vooral op geduldige wijze hebben kunnen adviseren. Mochten we in de toekomst nog wat voor je kunnen betekenen, we staan voor je klaar!

Goede service en uitleg

Maandje geleden een voordelige lens gezien, maar dit werd mij afgeraden. Een beetje zoom/telelens zou 5x duurder zijn. Dus in eerste instantie niks aan me verkocht. Tot vandaag! Zelf nog eens gekeken en vergeleken, filmpje op de site meerdere keren teruggezien en de Sigma 150-600 voor mijn Canon 200D (ook bij Kamera Express gekocht ooit en nog steeds blij mee...) gekocht. En prijs ook nog aangepast naar de Sigma Benelux prijs. TOP...

Uitstekende klantenservice!

Dit is een shop waar je met een gerust hart kunt bestellen. Het belang van de klant staat erg hoog in het vaandel. Zelfs 30 dagen retourtermijn doen ze niet al te moeilijk over. De producten die ik van hen heb ontvangen, waren 100% in orde en goed verpakt. Graag bestel ik weer bij hen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar goede ervaringen.

We doen dagelijks ons uiterste best om de beste service voor de klant te kunnen leveren, daarom maken eerlijke reviews zoals deze ons juist ontzettend blij om te mogen lezen. We zien je graag weer in onze webshop, of in een van onze winkels, natuurlijk!

Wat een ontspannen en deskundige advisering bij de aanschaf van onze nieuwe systeemcamera.

Ons oriëntatie bezoek werd door de fijne aanpak van de verkoper direct al een aankoopgesprek. Mede door het keuzeproces en de mooie aanbiedingen die ons vrijblijvend werden voorgeschoteld.

Zeer goed geholpen

We waren op zoek naar een goede camera voor het snorkelen, de medewerker nam de tijd voor ons en heeft alle modellen uitvoerig besproken. Uiteindelijk naar huis gegaan met een mooi toestel en minder geld kwijt dan we vooraf verwachtte.

Ha Sebastiaan, bedankt voor je review. We hopen dat je met mooie foto's van je onderwateravonturen terugkomt!

Fantastic online store and sales process

I was able to find, check and order a secondhand 300mmm lens with very simple search in Google. In the results it took me straight to the product on this site and order process was a couple of clicks. It even arrived 2 days before the listed date! Great example of under promise and over delivery! Thank you.

Voordelige winkel

Prima winkel, zeker toen er nog een filiaal in Leeuwarden was. Vaak het goedkoopst, en in die tijd kreeg ik prima advies van fotoliefhebbers die er werkten. Dat maakte wel een goede indruk.

Goed geholpen met kopen camera

Goed geholpen met kopen camera

Alle antwoorden op mijn vragen en deskundige verkopers.

Als ik bij Kamera express kom dan word ik vriendelijk en deskundig geholpen. De koffie staat klaar en de verkoper neemt alle tijd voor je zodat je goed je keuze kunt maken. Ik vind Kamera Express een fijne zaak, zowel online als in de winkels.

Goed geholpen bij keuze van nieuwe Camera

Nadat ik 8 jaar met een bridge camera van Sony had gefotografeerd was het tijd voor iets nieuws. En dat is gelukt!! In de winkel werd ik super geholpen. Alle voor- en nadelen werden verteld, adviezen gegeven en mocht buiten de winkel de camera's proberen! Personeel neemt uitgebreid de tijd om je dingen uit te leggen ookal is het druk in de winkel. (Ik ben zelf 1,5 uur geholpen!) Ik ben de winkel uitgegaan met een mooie systeemcamera met telelens. Aanrader om langs te gaan bij Kamera Express en ik kom bij andere aankopen zeker hier terug.

Geweldig ben nieuw in de wereld van fotografie geweldig geholpen

Verkoper heeft alle tijd genomen om toestel te overlopen kon mij bij elke vraag direct uitleg bieden bij vertrek had ik geen vragen meer en met gerust hart naar huis met mijn nieuwe aankoop

Fijn geholpen

Vandaag in de winkel in Almelo geweest en ben daar superfijn geholpen. Er is alle tijd voor je en je kan alle vragen stellen die je wilt ze beantwoorden ze voor je. Er word met je meegedacht . Al met al een topwinkel

Meerdere aankopen bij Kamera Express. Altijd goed!

Ik laat niet zo vaak reviews achter maar voor Kamera Express maak ik graag een uitzondering. Zowel de webshop als de winkel in Zwolle bevallen altijd goed! Je wordt altijd goed geholpen en ook via de webshop verloopt alles soepel. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen. Ik blijf hier kopen!

uitstekend

Voor de eerste keer een kamera gekocht bij kamera express, zeer vriendelijke mense en hebbe me goed geholpen!

Goed geholpen en ruime keuze in de winkel

Voor mijn pas gekochte fotocamera had ik nog een UV filter en nieuwe tas nodig. Door het personeel in de winkel in Breda goed geholpen met het vinden van de juiste tas en filters waarna ik op zoek was.

Zoals altijd ... TOP !

Vriendelijke bediening door een medewerker met kennis van zaken.

Bedankt Frans!

Eerlijk, geduldig en kundig

Hoewel het druk was kreeg ik alle tijd om goed geholpen te worden. Voor- en nadelen van verschillende opties werden goed uitgelegd. Op geen moment had ik het gevoel dat ik richting een duurder product dan ik nodig had werd geduwd.