Alles wat je wenst in één bedrijf.

- Grote keuze - Goede prijzen en nu rond black friday ook nog een leuke aanbiedingen - Goede informatie - Snelle en duidelijke levering - Goede support, op de website kun je je aanmelden voor de academy waar je met filmpjes uitleg kan krijgen over je camera en allerlei andere onderwerpen betreffende fotograveren en filmen. - Mogelijkheid tot gratis langere garantie

Top service!

Ik heb een camera gekocht bij Kamera Express (Breda) en ben erg tevreden over hoe ik geholpen ben. De verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam. Goede service!

Top winkel met een top service

Topservice, medewerker met een goede en duidelijke uitleg, en een mooie prijs.

Uitstekende adviezen

Heb uitstekende opties gekregen bij de vraag om mijn oude, kapotte lens, inmiddels ruim 10 jaren oud, te laten repareren óf een nieuwe aan te schaffen. Uiteindelijk gekozen voor een nieuwe lens, de Canon EF 24-70mm f/2.8L USM II Mijn oude lens was al mijn favoriete lens,maar deze nieuwe overtreft toch weer mijn verwachtingen. Werkt uitstekend en soepel Geen enkele spijt van mijn aankoop tot nu toe En zoals gezegd, uitstekend geholpen door de medewerkster van Kamera-Express in Eindhoven

Alles in één

Zelf ga ik maanden backpacken en ben ik samen met de behulpzame medewerker in Breda gaan onderzoeken welke camera het beste bij mijn beginnende behoeftes lag: compact, gemakkelijk te bedienen, scherpe foto’s en prima prijs-kwaliteitverhouding. Dus helemaal top!

zeer goed geholpen

zeer kundig en fijn geholpen door Kamera express Almelo, verkoper nam alle tijd om mij te woord te staan

We helpen iedereen graag zo uitgebreid als nodig is. Hopelijk heb je nu een goede keuze kunnen maken!

Snelle reactie en service.

Dat is fijn om te lezen!

De service is van mijn nieuwe aankoop is bijzonder goed geweest

De snelheid waarmee men mij heeft geholpen bij het traceren van mijn bestelling, het checken bij de des betreffende locatie, de mail waarmee mij is geïnformeerd verliep snel en accuraat. De dag er na bij het het kopen van de apparatuur, een complete Canon Camera, lens, flitser en statief werd uitgebreid de tijd voor mij genomen. Kopje koffie erbij. Het was een hele prettige ervaring. Ben met een goed gevoel naar huis gegaan. Toppie dus.

De koffie staat altijd klaar! We wensen je veel plezier met je nieuwe uitrusting.

Bestelling is snel en goed afgeleverd

Camcorder voldoet aan alle verwachtingen en de leverancier heeft die snel geleverd.Wel jammer dat geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit(inmiddels gevonden op het net en gedownload) en het lijk wel of de meegeleverde accessoires ook steeds minder worden en bijbesteld moeten worden maar dat ligt niet aan diegene die het product verkoopt dus over de leverancier ben ik goed te spreken.

Klopt inderdaad, in sommige gevallen zit er steeds minder in de doos. Gelukkig is op internet heel veel te vinden qua gebruiksaanwijzingen en tips. We wensen je veel filmplezier!

Vriendelijk en kundig!

Vandaag mijn ‘oude’ Sony a7 met twee losse objectieven ingeruild tegen een Sony RX10 IV. Ik wilde af van de zware losse lens en voor een meer allround model. Ik heb zeer veel recensies gelezen en filmpjes bekeken en ik moet zeggen dat de RX10 echt fantastisch is. Hij is wat zwaar, maar dat vind ik persoonlijk prettig. De zoom is ongekend, is snel en stil. De 4K filmkwaliteit is dik in orde, al zal ik daar minder gebruik van maken. Binnenkort ben ik twee weken vrij en ga de RX10 eens flink gebruiken. Zeer vriendelijk, kundig personeel in vestiging Zwolle!

Slim om je oude gear dan in te ruilen. Zo heb je toch een mooie korting. De RX10 IV is inderdaad een super allround model. Deel je op onze socials de resultaten met ons? We zijn benieuwd!

Vandaag mijn nieuwe macro lens gekocht. Goed advies en uitleg gekregen. Prima service bij Kamera Express! Ben hier al langere tijd klant en heb alleen maar goede ervaringen. Ik beveel deze winkel zeker aan.

Prachtig, de kleine wereld ontdekken. Als je snel bent kun je voor zondag nog meedoen met de thuisopdracht van Het Perfecte Plaatje! Veel plezier met oefenen.

Perfect geholpen

Als beginnend fotografe opzoek naar de perfecte lens voor mijn eerste camera. Uitstekend geholpen, adviezen gekregen maar ook samen producten vergeleken! Er word ruim te tijd genomen om je zo goed mogelijk te helpen! Volgende keer weer naar Kamera Express

Leuk dat je terug wilt komen, Iris! Je bent van harte welkom. We zijn nu wel benieuwd welke lens het is geworden en in welke categorie van onze challenges je eens wat in stuurt.

K E schept vertrouwen bij keuze aankoop

Ik heb een nieuwe Sony a7 M4 met een Tamron 28-200 lens gekocht. Ik had alles op het internet al uitgezocht en het gesprek met de verkoper was een toets op mijn uitkomst. Ik kon mijn oude toestel vlot inruilen en met de Black Friday kortingen stapte ik na een half uurtje met een goed gevoel de deur uit van de filiaal uit Arnhem. Prettige zaak!!

Leuke camera met een allround lens. We zijn benieuwd wat je allemaal gaat fotograferen. Slim ook om je oude gear in te ruilen en nog eens gebruik te maken van de Black Friday kortingen. Veel plezier met je nieuwe combinatie!

Heerlijk om mee te werken

Je kan er veel mee, goede foto's, gemakkelijk in de om gang én klein. Heerlijk

Goed om te lezen dat je camera bevalt, daar zijn we blij mee!

Gebruikt product verkocht als nieuwe

Heb een nieuw prijzig statief gekocht, maar bij het uitpakken viel me al gelijk op de de doos eerder open was gemaakt/gescheurd. Ook de plastic zak van het statief zelf zat los verfrommeld in de doos, en zaten er kleine krasjes op het statief. Hij is dus al duidelijk eerder gebruikt/getest en waarschijnlijk retour gestuurd. In deze staat kan je dat niet als nieuw verkopen. Klantenservice wilde niks doen, als ik het er niet mee eens was moest ik hem maar retour sturen en een andere kopen. Vind het onacceptabel dat dit zo geleverd wordt. Bij andere winkels wordt dit verkocht als "tweede kans" oid, dus kies je daar tenminste zelf voor

Zoals we op meerdere platformen al hebben aangegeven, hebben wij jou begin november al gevraagd om foto's te sturen. Hier hebben wij nooit een reactie op ontvangen, zodat we ook niet naar een oplossing konden kijken. Graag zo snel mogelijk alsnog de gevraagde foto's doorsturen, zodat we kunnen kijken of er nog iets mogelijk is.

Snelle service en klantvriendelijkheid!

Snel gereageerd op mijn bestelling van een nieuwe camera de Fujifilm XT-5 ! Erg blij mee en voldoet aan de hoge verwachting !

Supersnel in huis, dat is altijd fijn. Veel fotografieplezier met je nieuwe XT-5!

Top winkel!

Ik heb op 20 nov 2022 mijn Canon EOS RP body gekocht bij Camera Express in Maastricht. Dennis van de fysieke winkel in Maastricht heeft mij heel goed geholpen. Meteen werd mij duidelijk dat hij kennis had van zaken. Over de camera: perfecte camera en ... full frame! Het is het instapmodel van Canon als het gaat om een volbeeld sensor en het is de kleinste en lichtste full frame. Makkelijk voor onderweg dus. Bart Gielen

Dat is een mooie aankoop geweest Bart. We zijn blij te horen dat Dennis je zo goed op weg heeft geholpen. Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe camera.

Top !

Meest recente aankoop is niet de meest spectaculaire die ik ooit heb gedaan(Olympus 30mm macro), maar zoals gebruikelijk weer snel en goed bediend. Al klant bij KE sinds men in een garagebox begon. Dat ik nu nog steeds klant ben zegt genoeg denk ik. Topwinkel !

Dat is toch een spectaculair lensje. Wauw, wat tof dat je er al sinds het begin bij bent, dat waarderen we enorm! Dankjewel Sandor.

TV na 2,5 jaar kapot, gratis garantie telt niet en geen hulp - levensduur maakt niet uit

Samsung Q70R op 10-2-2020 besteld met verkoopnummer 8438865. Nu 2,5 jaar later is er plots een zwarte dunne streep over het scherm te zien en gebeld met de klantenservice maar omdat ik niet de gratis(!) 5 jaar garantie email kan laten zien kom ik niet in aanmerking voor die garantie. Na navraag of daar niet wat mee gedaan kan worden kreeg ik te horen dat dit al vaker met de managers is besproken en die hier niks mee willen doen. Kosten voor opsturen zijn voor mijzelf en is het nog maar afwachten of de fout aan Samsung ligt. Anders moet ikzelf de reparatie betalen! De levensduur van digitale producten zoals die door de consumentenbond wordt aangegeven kunnen ze ook niks mee zeggen ze. Heb verteld mijn negatieve ervaring op alle social media kanalen te gaan delen en dus bij deze. Zal er voor zorgen dat ik zoveel mogelijk mensen kan behoeden met dit bedrijf is zee te gaan, er wordt totaal geen hulp geboden en ben nu dus na 2,5 jaar toe aan een nieuwe TV. Bedankt Kamera express! Nooit meer!

Op een Samsung televisie zit altijd maar 2 jaar garantie, deze zijn niet te verlengen naar 5 jaar. De televisie is daarom ook buiten garantie. Wanneer je ons de gevraagde gegevens stuurt, kunnen we deze aanmelden voor reparatie en de kosten van de reparatie verdelen, rekening houdend met de UNETO regeling.

Makkelijk bestellen en ophalen in de winkel

Online bestellen en afhalen in de winkel met aanvullend advies, prima!

Heel slim, zo ben je in ieder geval al verzekerd van jouw nieuwe gear!

Fijn geholpen in de winkel in Arnhem. Mijn vragen werden serieus genomen en er werd goed gekeken naar mijn wensen rondom nieuwe aankoop van een camera. Heel blij met deze aankoop.

Als jij blij bent, zijn wij het ook! Veel fotoplezier met je nieuwe camera.

Vandaag in de vestiging in Arnhem geweest voor de aanschaf van een nieuwe camera. Erg goed geholpen en denken erg goed met je mee. Hierdoor was ik er snel uit en liep met een Nikon Z5 en bijbehorende lens de winkel uit.

Gefeliciteerd met je nieuwe Z5 met lens, daar zul je vast veel plezier van hebben. Blij dat we in Arnhem konden helpen om jouw keuze te maken.

Goed advies en prettig geholpen

We zijn door de medewerker van goed advies voorzien. Daarbij konden we de gewenste modellen goed bekijken en proberen. Er werd ruim de tijd genomen en nergens werd een beslissing geforceerd, wat we al heel prettig hebben ervaren. Vooral omdat het best een uitgave is die je doet.

Het is zeker een hele uitgave, daarom proberen we iedereen zo goed mogelijk te adviseren. Hopelijk heb je een goede keuze kunnen maken!

Geweldig geholpen bij aanschaf van nieuwe digitale camera

We gingen voor een nieuwe digitale camera van Sony naar Kamera Express. Daar werden we vakkundig geholpen door medewerker Jos. Hij heeft ons alles keurig uitgelegd en geadviseerd. Volgende keer gaan we daar zeker weer naar toe

We zien jullie ook graag weer terug! Veel plezier met jullie nieuwe Sony en bij vragen, weten jullie Jos te vinden. ;)

Goede service en advies

vandaag bij kamera express aankoop gedaan van een nieuwe systeem camera. ik werd goed geadviseerd over de verschillende mogelijkheden en keuze's helder uitleg en zeer vriendelijk geholpen

Gefeliciteerd met je nieuwe systeemcamera. Top dat we je met jouw keuze konden helpen. We wensen je veel plezier met het leren kennen van je nieuwe topper.