Twee compact kamera’s waren netjes geregeld om voor ons vrijblijvend te bekijken. Kregen ook de tijd om dit te doen. Wel werd de indruk gewekt dat dit niet het meest interessante segment is voor Kamera Express.

Goed geholpen en met mooie aankoop naar huis!

Vandaag mijn allereerste camera gekocht via Kamera Express. Heel fijn geholpen, er werd echt de tijd genomen en de verkoper wist er veel over te vertellen! Erg tevreden over de service!

Camera kwijt en promopack niet te registreren

Camera straat verder voor de deur gegooid door post nl en dat terwijl ik 1500,- heb betaald. Ik moest maar even de buurt in om te vragen of deze daar ergens was afgeleverd. Dag later staat er ineens een wildvreemde vrouw voor de deur 400 meter verderop dat daar een doos voor de deur lag. Kamera express laat bezorgen met post nl, misschien eerst even de recensies lezen van post nl. Na de recensie op trustpilot zouden ze contact met me opnemen maar nooit meer iets vernomen. Nu is er ook nog een probleem dat ik de camera niet kan aanmelden voor de cashback actie omdat ik een promopack heb gekregen. Heb 3 juli een email gestuurd, kreeg alleen een bericht kan 3 dagen duren. 13 juli is 10 dagen en nog niets gehoord, dus heb maar even gebeld.

Bedankt voor je review, ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat het allemaal wat lastig en stroef verloopt. Sorry hiervoor. Ik heb de mails opgepakt zodat ik je verder kan helpen. Wat schrikken dat PostNL je pakket zo ver weg gezet hebt! We gaan dit zeker bespreken want dit is niet oke. Ik spreek je graag verder via de mail zodat ik je verder kan helpen. Onze oprechte excuses voor al het ongemak.

Leuke winkel

Ik kom al jaren bij KE Capelle, altijd is het gezellig in de winkel en het personeel luistert goed naar mijn wensen. Ze denken met mee en geven tips. Ga zo door!

Wat geweldig om te lezen dat je al jaren tevreden bent met je bezoeken aan onze winkel in Capelle! We zijn blij dat je onze sfeer en service waardeert. Bedankt voor je positieve feedback en vertrouwen. We blijven ons best doen om je van dienst te zijn!

Deskundige en vriendelijke behandeling bij inruil en kamera aankoop

De vestiging van Kamera Express in Almelo is wat mij betreft één van de mooiste. Een ruim opgezette winkel waar je als klant in alle rust en tijd deskundig wordt geholpen. Inruilen van apparatuur is geen probleem en tegen een redelijk goede prijs. Met name Tristan, mijn favoriete verkoper, heeft mij erg vriendelijk en deskundig geholpen bij de inruil en aankoop van een nieuwe Sony kamera. De nieuwe en gebruikte apparatuur (kameras, verrekijkers, e.a toebehoren) is overzichtelijk opgesteld in ruime glasdichte vitrines. Ook staat er apparatuur opgesteld in de grote en door airco gekoelde winkelruimte. Er is een aparte technische reparatiehoek en garantieafhandeling aanwezig. Verder is er direct bij de winkel ruime gratis parkeergelegenheid. Ook voor het alleen even langskomen om je te orienteren en/of een keuze te maken onder het genot van een vers kopje koffie is een bezoek aan de vestiging in Almelo de moeite waard.

Wat een prachtige en gedetailleerde review van de Kamera Express in Almelo! Het is inderdaad een winkel waar zowel de producten als de service op hoog niveau staan. Het is geweldig om te lezen dat je zo vriendelijk en deskundig bent geholpen bij de inruil en aankoop van je nieuwe Sony camera. Bedankt voor het delen van je uitgebreide ervaring – je bent altijd weer welkom voor een vers kopje koffie ☕📷

Geweldig snelle service!

Een geweldige SuperZoom lens besteld en de volgende dag al in huis! Helaas ontbrak de giftbox, maar na mailcontact alsnog ontvangen! Helemaal Top!!

Fantastische service

Uitstekende geholpen en zulk goed en fijn advies gekregen! Eerst in Utrecht van Luts heel erg goed advies ontvangen, een Kamera is een flinke investering dus wel even over nagedacht. In Groningen nogmaals super goed advies gekregen en uiteindelijk een nieuwe kamera, lens en toebehoren aangeschaft. Er werd goed meegedacht, goud eerlijk advies gegeven en tips gedeeld. Ontzettend bedankt voor de tijd die is genomen en het vakkundige advies. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe kamera. Zo fijn dat er nog fysieke winkels bestaan waar mensen met passie en plezier werken en je de producten ook fysiek even in je hand kan houden. Merci en tot de volgende keer!

Wat goed om te lezen dat je in beide winkels super geholpen bent! Precies zoals het hoort. We zijn blij te lezen dat je met ons advies de juiste keuze kom maken. Bedankt voor de mooie review!

Super geholpen!

Ik kwam met de brede vraag, welke compacte camera ideaal is voor reizen. Al snel liet de medewerker een aantal camera’s zien. Ik had mij al ingelezen op de website en had de Sony Cybershot DSC-RX100 Mark VII gezien. Ik twijfelde nog wel veel, maar nadat de medewerker de camera liet zien en erover vertelde was ik erg overtuigend. Hij wist al mij vragen te beantwoorden en uit te leggen! Ik zei tegen de medewerker dat ik hem morgen wel wilde ophalen omdat ik het nog steeds een lastige keus vond. Hij zei meteen dat hij hem ging achterhouden voor mij omdat die bijna was uitverkocht, en als ik hem dan toch niet wilde ging die morgen weer de verkoop in. Na een uurtje twijfelen ben ik weer terug gegaan naar de winkel. De medewerker herkende mij meteen. Hij zei dat die het leuk vond dat ik zo snel terug was gekomen, en een goede keus had gemaakt. En dat was het inderdaad! Ik ben enorm blij met mijn nieuwe camera. Door de overtuiging en vriendelijke medewerker heeft dit mijn keus makkelijker gemaakt :) Hartelijk dank!

Fijne winkel met kundige en vriendelijke verkopers

Ik ben goed geholpen, leuk inruil bedrag voor de lenzen Administratief foutje op rekening, goed opgelost. Is mijn 2e camera/lenzen set, beide gekocht bij Kamera Express. Waar het goed is kom je graag terug

Rugtas Lowepro Fastpack Pro BP 250 AW III Grijs voor fotoapparatuur besteld. Prima rugtas tegen een scherp tarief die de volgende dag werd bezorgd.

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Ik had wat onduidelijkheden over mijn aankoop, sommige features snapte ik niet helemaal. Terug geweest naar de winkel en daar werd alle tijd genomen om alles uit te leggen en te testen. Ja, ben zeer tevreden over Kamera- express

Goed advies en veel mogelijkheden om te testen

Ik heb met behulp van de medewerkers van Kamera Express Amsterdam mijn eerste camera gekocht. Ik kwam met mijn wensen en vertelde waarvoor ik de camera wou gebruiken en meteen had de verkoper een idee, hij legde uit waarom deze camera geschikt was en liet ook meteen een paar bijpassende lenzen zien! Ik voelde mij gehoord en ben uiteindelijk ontzettend blij met het advies!!

Wat goed om te lezen dat je met ons advies de juiste keuze hebt kunnen maken. Ik wens je veel plezier met de camera!

Dikke prima!

Een mooie full frame camera online besteld bij Kamera Express. Product was snel binnen en voldeed aan alle verwachtingen. Daarnaast bezoek ik regelmatig een winkel van Kamera Express om een foto rolletje af te drukken. Sympathieke medewerkers en ik word altijd goed geholpen. Fijne zaak!

Wat een fantastische ervaring hebben wij gehad!

Het is een grote winkel. Veel balies. Allemaal vriendelijke en kundige mensen die daar werken. Ze denken echt met je mee. Prijs en kwaliteit is perfect. Ze geven eerlijk advies. De winkel ziet er professioneel uit en er is veel keuze. Om door de bomen het bos nog te zien heb je degelijk advies nodig. Deze mensen geven dat broodnodige advies. Ik ben zeer blij met mijn aankopen. Ik zou iedereen aanbevelen om naar Kamera Express te gaan.

Het klopt inderdaad wel dat we een hoop producten hebben, gelukkig konden mijn collega's je goed helpen. Heel erg bedankt voor je leuke review.

Fantastische ervaring die ik zeker zou aanbevelen!

Ik wil graag mijn ervaring delen over de winkel waar ik mijn allereerste camera heb gekocht. De service die ik heb ontvangen was uitstekend; het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik werd grondig geïnformeerd over de verschillende camera's en kreeg de kans om ze uitgebreid te testen en te vergelijken. Ik ben zelf nog een student en heb nog niet de volledige kennis, maar de verkoper die mij hielp had alle geduld en legte het erg duidelijk uit. Het geduld en de expertise van de verkopers maakten mijn aankoopproces zeer aangenaam. Bovendien was er een ruime selectie aan apparatuur beschikbaar, wat mijn keuze gemakkelijk maakte. Kortom, mijn ervaring in deze winkel was buitengewoon positief en ik zou het zeker aan anderen aanbevelen."

Geweldig, goede, duidelijke en vriendelijke uitleg

Wij zijn zeer prettig behandeld door verkoopster, deze kon duidelijk uitleggen wat de voordelen zijn om tot deze camerakeuze te komen. We hadden een andere camera in gedachten omdat daar wat voordelen aan zaten in gebruik van de camera. Deze voordelen zat ook in de camera die we nu gekozen hebben. Ik ben zeer blij met deze aankoop. We vonden het ook prettig dat verkoopster ook toe gaf dat ze bepaalde handelingen niet wist omdat ontwikkelingen van camera’s snel gaan

Ze namen de tijd

Ik wilde een nieuwe systeem camera kopen en dan is kamera-Express een winkel die dichtbij zit en alle merken verkoopt. Ik ben in totaal 3 keer langsgeweest omdat het toch een hele uitgave is. Twee keer door de zelfde medewerker geholpen en nam de tijd. Werd ook geen druk uitgeoefend om snel een beslissing te nemen wat ik als prettig heb ervaren. Bij de tweede medewerker andere informatie gekregen en advies over een andere lens maar kon ook goed het eerdere advies begrijpen. Wederom werd er weer de tijd genomen en uiteindelijk overgegaan tot aanschaf. Ook mijn oude camera kunnen inruilen.

Uitstekend Advies Zonder Koopdruk - Fijne Ervaring bij Aankoop van Camera

In onze review willen we graag benadrukken dat we zeer tevreden waren met het advies dat we kregen bij de aankoop van onze camera. De verkoper heeft ons uitstekend geadviseerd en nam de tijd om onze vragen te beantwoorden, zonder enige vorm van dwang om tot aankoop over te gaan. Daarnaast liet hij voordringer op zijn juiste beurt wachten door ons eenvousigweg te vragen of we al geholpen werden terwijl we op onze beurd aan het wachten waren. Dit maakte onze winkelervaring zeer positief en we zouden deze verkoper zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar deskundig advies.

We nemen graag de tijd voor iedereen zodat je de beste keuze kunt maken. Heel erg bedankt voor het delen van jullie ervaring bij ons in de winkel.

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Ik heb een gimbal gekocht in de vestiging Cappelle a/d IJssel, het verbaasde mij dat ze een ticketsysteem gebruikte, maar gezien de drukte wel een slimme zet. Ik werd dan ook snel geholpen, ik kreeg een goed en eerlijk advies en daardoor ook snel mijn aanschaf gedaan. Ik haal er volgende keer weer opnieuw mijn gear en raad het andere ook zeker aan.

Slecht

Fraudeurs houden zich niet aan de deadline voor de levering van goederen aan de klant

Hi Jarek, wat jammer om te lezen dat je pakket niet optijd zal aankomen. Ik zou graag met je mee willen kijken waarom het pakket vertraagd is en dat we daarom de deadline niet gehaald hebben. Natuurlijk wil ik ook mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Gewoon TOP

Reserveren via de site, binnen een half uur alles compleet af te halen in de winkel. Kijken nog even naar de goedkoopste samenstelling. Goed geregeld

Mooie tweedehands camera voor een zacht prijsje!

Onlangs een tweedehands Sony camera gekocht “met gebruikssporen”. Die sporen heb ik niet kunnen vinden.

Goed geholpen met eerlijk advies

Wij zijn naar een winkel van Kamera Express geweest om informatie te verkrijgen over fototoestellen. Wij werden goed geholpen door medewerker Micha. Hij was erg eerlijk en gaf duidelijk aan wat hij zou aanraden, maar ook afraden. Verder bleef hij ook erg geduldig toen wij soms twijfelden over een extra lens of een verzekering en het daardoor wat langer duurde. De tijd werd echt voor ons genomen en ik ben ontzettend blij met de aankoop van mijn R50. Vandaag ermee op pad geweest en al hele mooie foto's kunnen schieten. Al met al een erg goede ervaring.

Heel goed geholpen. Deskundig advies van een zeer vriendelijke en hulpvaardige verkoper. zeker als beginnend fotograaf is het leuk om zo'n goede informatie te krijgen om de juiste camera te kiezen.

Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent bij ons! Ik hoop dat je een goede keuze hebt kunnen maken. Bedankt voor de review!

Alles is zoals het hoort!

Het is altijd een plezierige shopervaring bij Kamera Express. Dit komt door hun fantastische service en deskundig advies. Ik ben vakkundig geholpen door een enthousiaste medewerker in Capelle aan den IJssel. De medewerker brengt mijn wensen in kaart en geeft me daarna uitgebreid en onderbouwd advies. Ze denken ook echt met je mee en hebben passie voor het vak! Een groot pluspunt was dat ik de mogelijkheid kreeg om de Canon RF 24-105mm F/4L IS USM lens uit te proberen voordat ik tot aankoop overging. Dit gaf me het vertrouwen dat ik de juiste keuze maakte. Daarnaast zijn de garantievoorwaarden en het care plan zeer gunstig. Ik waardeer mijn bezoekjes aan Kamera Express enorm. Hierdoor ben ik een tevreden klant en kom ik zeker weer terug voor toekomstige aankopen. Kortom, een aanrader voor iedereen die informatie wilt inwinnen, testen en kopen!

Essebaan 55

2908 LJ Capelle aan den ijssel