Online dji air3 besteld out of the box

Wat betekent out of the box, eerst maar eens vragen aan de klantenservice. Nou meneer deze doos is geopend geweest daarom krijgt u €75 korting….mooi!! Alles besteld, netjes de volgende dag àlles binnen. Wat blijkt er missen 3 onderdelen. Ik gebeld. Sorry meneer maar dat kunnen wij niet naleveren. Ik dus een usb-c kabel gekocht. En alles maar opgeladen. Wat blijkt ik kan niet inloggen met mijn dji account….verder zoeken. Staat er een ander account in met 15 vlieguren. Allerlei filmpjes….Gewoon een gebruikte drone….Je wordt gewoon voorgelogen

This version has a quick and handy one button ND filter that the VII doesn’t

I bought this again after my SONY DSC RX100 VII got damaged as I missed not having the ND filter. Small and easy to carry. I rarely use my other cameras as this is so handy.

Snel, prettig en deskundig

Met kapotte lens met vriendelijke en deskundige medewerker gesproken over mijn opties om de lens snel te vervangen/repareren. Morgen begint mijn vakantie. Opties waren reparatie met huur van vervangende lens of nieuwe lens. De uitkomst was een nieuwe lens. Een beslissing die voor mij als goed doordacht voelde. Met de goede en snelle informatie van de Kamera Express medewerker. Ik voel me heel goed geholpen, en op een heel prettige en deskundige manier.

Wat fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij ons! We zijn blij dat we je snel en deskundig hebben kunnen helpen met je kapotte lens, vooral vlak voor je vakantie.

Vriendelijk en erg behulpzaam

Mijn aankoop voor een monopod werd goed en duidelijk uitgelegd en geshowd hoe te gebruiken en te vervoeren. Gelijktijdig een Hoya lens gekocht en ook deze werd uitgelegd en op het scherm laten zien wat de verschillen zijn. Een winkel om zeker naar toe te gaan als je vragen of problemen hebt met je camera of er een wil kopen.

Perfect geholpen

Een Canon EOS RP gekocht als vervanging van mijn (stok)oude 350D in Capelle a/d IJssel. Goed advies, fijn geholpen. Aanrader deze winkel!

Wat geweldig om te lezen dat je een Canon EOS RP hebt gekocht ter vervanging van je oude 350D bij ons! We zijn blij dat je tevreden. Bedankt dat je ons aanbeveelt! We wensen je veel plezier met je nieuwe camera.

Fantastische hulp

Ik kwam samen met mijn vriendin voor een goede vakantie camera naar Kamera Express. We zijn super goed geholpen door de vriendelijke verkoper en zijn ontzettend blij met onze nieuwe aanwinst: een Canon EOS R50.

Happy

Een canon powershot SX70HS besteld inclusief cameratas, geheugenkaart en extra batterij. Kreeg in eerste instantie bericht ( op maandagochtend)dat t besteld zou worden bij de leverancier en dat het in de week erop geleverd zou worden. Toch dinsdag al bericht dat t was verzonden. Helaas door de PostNL steeds verzet en pas op zaterdag ontvangen. Ben zeer tevreden over het pakket. Camera werkt prettig en heeft een ver bereik wat inzoomen betreft. Na mijn vorige powershot wel even wennen aan t gewicht, vooral als de lens volledig is uitgeschoven. Tasje is toereikend aks je alleen de camera, extra batterij en geheugenkaarten wil meenemen. Batterij is snel opgeladen.

Super tevreden

Bestellen was heel gemakkelijk en de levering was supersnel! Product is netjes aangekomen. Website was ook heel overzichtelijk.

Pasfoto's

Ik heb pasfoto's laten maken. Thuis zag ik pas hoe lelijk ze waren. De kleur van mijn gezicht klopt helemaal niet. Alsof ik 4 weken onder de zonnebank had gelegen.... Zonde van de 15 euro die er voor betaald moesten worden. Nu maar ergens anders om opnieuw pasfoto's te laten maken.

Bedankt voor je feedback en onze excuses voor de teleurstellende ervaring met de pasfoto's. We willen dit graag voor je oplossen en het maken van nieuwe pasfoto's aanbieden. Neem alsjeblieft contact met ons op via [email protected], zodat we dit voor je kunnen regelen.

Zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid in de winkel

Ik ben goed geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe lens, alsook bij het inleveren van mijn oude lens.

Bedankt voor je geweldige review! Het is fijn om te weten dat je goed geholpen bent bij de aankoop van je nieuwe lens en bij het inleveren van je oude lens.

Ik heb mijn camera in de winkel gekocht en werd daarbij goed geadviseerd en deskundig geholpen.

Ik was op zoek naar een opvolgende nieuwe camera na 6 jaar een instap DSLR camera gehad te hebben. Ik ben samen met de winkelmedewerker uitgekomen op de Canon R8 Full Frame camera. Ik heb hem nu een paar weken en ben meer dan tevreden. Een forse vooruitgang en met een hele mooie prijs-kwaliteitverhouding. Ik vond het prettig dat de medewerker adviserend was zonder te sturen in een bepaalde richting.

Telkens opnieuw een uitstekende service!

Ik ga al sinds enkele jaren af en toe langs in de winkel van Antwerpen als ik iets nodig heb. Ik word altijd vriendelijk onthaald en met goesting geholpen. De mensen die er werken hebben kennis in hun vak en kunnen me steeds weer goed advies geven. Heel fijne ervaring mee!

Een persoonlijke klantervaring met service die een pluim verdiend! Bedankt!

Vandaag was ik in de winkel bij Kamera Express in Capelle ad IJssel. Al bij binnenkomst werd ik vriendelijk verwelkomt. Ik kon na het kiezen van her juiste nummertje op mijn gemak rondkijken in de winkel. De medewerkers waren erg benaderbaar en behulpzaam. De service was precies wat je mag verwachten van een bekend bedrijf met een goed imago. De medewerker die mij hielp in de winkel, was ook oprecht geïnteresseerd naar mijn aankoop en de gelegenheid. De klantervaring in de winkel was top en geeft vertrouwen voor toekomstige aankopen bij Kamera Express. Bedankt!

Een mooie aankoop na zeer deskundig advies.

In de winkel van Kamera Express Capelle aan de IJssel werden we zeer vriendelijk geholpen door Tobias. We wilden een camera kopen met een zeer snelle focus en hoge lichtopbrengst. Met veel geduld en vakkennis legde Tobias ons de werking van de Sony FX30 uit en adviseerde er de juiste accessoires bij te kopen. Dat weekend hebben we met veel plezier verschillende opnamen gemaakt met veel actie. We zijn verknocht geraakt aan de mooie Sony FX30 + handle unit en ND filter en supersnelle oplader plus accu's. Het is een camera die geheel aan onze vraag en behoeften beantwoord. Een top aankoop waar we we hopelijk nog heel lang plezier aan hebben.

Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij te lezen dat je uitstekend geholpen bent in onze winkel in Capelle aan den IJssel. We hopen dat de Sony FX30 je nog lang zal blijven inspireren en dat je er nog vele mooie momenten mee zult vastleggen.

vertrouwd en betrouwbaar

Heb al meerdere aankopen gedaan bij Kamera Express, zowel in een van de winkels als online. Heb dit altijd als enorm prettig ervaren. Het is dan ook mijn go to shop wanneer ik cameraspullen nodig heb. Doordat producten vanuit een centraal punten worden verzonden duurt de levering soms iets langer, maar is het wel een stuk veiliger! Zeker een aanrader dus!

Heel blij met het advies!

We zochten naar een passend statief en handige rugzak. Kristof heeft ons goede raad gegeven en in de juiste richting geholpen. Onze vele vragen werden vakkundig beantwoord.

Goede service in een mooie winkel

Onlangs voor het eerst een camera gekocht bij Kamera Express locatie Almelo. Voordat ik mijn camera kwam kopen, kwam ik al eerder langs voor advies. Hierbij werd ik snel geholpen en het personeel herkende mij meteen toen ik een paar dagen later weer binnen kwam lopen. Er is goede en vriendelijke service geboden en er werd ruim de tijd voor je genomen. Dit was erg prettig.

Ik ben uitstekend geholpen bij het maken van een keuze voor een nieuwe camera.

Na overleg met en advisering door medewerker Mike heb ik besloten over te stappen van mijn Nikon D500 naar de Nikon Z8. Ik heb de camera een dag uitgeprobeerd via Budgetcam en de camera beviel direct goed. Herkenbare knoppen, ligt fijn in de hand en fotografeert zeer snel en prettig. Aan alle extra mogelijkheden en instellingen zal ik moeten wennen, maar dat komt wel goed. De onderwerp herkenning, de oogdetectie en het instelbare camerageluid zijn de eerste grote verbeteringen die me opvallen.

Very helpful staff

Today i bought my first camera from Kamera express. i was very happy with the service

Thank you for you positive review!!

Super fijne en persoonlijke service!

Ik werd op locatie Amsterdam geholpen door Xaveer. Hij kon al mijn vragen uitgebreid beantwoorden. Hij dacht mee met mijn keuze en hield op een persoonlijke en passende manier rekening met mijn budget wat ik heel erg fijn vond. Ik ben super goed door hem geholpen en toen ik dat tegen hem zei bleek het zijn eerste werkdag te zijn! Als ik vragen heb over mijn nieuwe camera of een ander product zou ik sowieso naar deze winkel terug gaan.

Hartelijk dank voor je positieve feedback! Het is geweldig om te lezen dat je zo goed geholpen bent bij onze locatie in Amsterdam, en dat al je vragen uitgebreid beantwoord zijn. We zijn blij dat het op een persoonlijke en passende manier rekening mee is gehouden met je budget, en dat je de service als zeer prettig hebt ervaren. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over je nieuwe camera of andere producten, dan ben je altijd welkom bij ons. We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn!

Fijn bedrijf met een groot assortiment.

Goed advies!

Dank je wel voor de 5 sterren !

Zeer vriendelijk en deskundig personeel

Wij werden snel, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Zij hebben ruime keuze in producten, ook voor accessoires.

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te lezen dat je snel, vriendelijk en vakkundig bent geholpen. Fijn dat je onze ruime keuze in producten en accessoires waardeert.

PRIMA SERVICE

Bij de vragen die ik had was in korte een Antwoord!! De Service is online goed organiseerd en kompetent. De kamera-keus was hier door prakties. Ik ben met mijn Nikon Z6-II hartstikke tevreden.

Prima camera, communicatie kan beter

Ik heb een prachtige Canon sx740 hs gekocht, maar de communicatie omtrend een prijsmatch en eventuele teruggave van "teveel" betaald gaat erg langzaam.

Een top ervaring

Ik ging een vorige week voor een fotoscanner naar Kamera Express in den Bosch. Natuurlijk had ik mij ingelezen en had ik mijn keuze min of meer gemaakt. Twijfels blijven er nog wel en dus een gesprek met Flavio. Deze bleek veel van oudere, nieuwere en nieuwste scanners te weten. We spraken over scantechnieken en scansoftware. Ik had er daarna alle vertrouwen in dat de juiste scanner aan het kopen was. Nadat er een prijsvergelijking met de concurrent was gemaakt ging er ook nog wat van de prijs af en was de koop snel gesloten. Bedankt!

Bedrijfsgegevens

Essebaan 55

2908 LJ Capelle aan den ijssel

+31 (0)85 88 88 013

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.