Het lijkt te goed om waar te zijn

Inmiddels hebben mijn zusje en ik allebei een camera aangeschaft via Kamera Express en we zijn beide zo ontzettend tevreden over de service! Beide super goed en lief te woord gestaan door de medewerkers voor onze vragen en zelfs opgebeld van ‘hey we zien dat je het zo vaak al hebt geprobeerd om iets aan te schaffen, we zullen het even gemakkelijker voor je maken en reserveren er 1 voor je.’ Ook werd mij camera pas in de week van volgende week verwacht maar hij is er dus al! Zooo super blij, nogmaals heel erg bedankt voor alle hulp en service!

Super goede service!

Blijft altijd mijn favoriete winkel. Super behulpzaam en vriendelijk personeel. Altijd hele fijne ervaring om hier te winkelen. Betrouwbaar en eerlijk. Ook zeer betrouwbaar voor producten inruilen. Word altijd goed te woord gestaan en krijgt goed advies. Zeker dé locatie voor foto/video!

Bedankt voor de 5 sterren en de lovende woorden over onze winkel en onze collega's, wordt erg gewaardeerd! We kijken uit naar je volgende bezoek!

Mijn fototoestel werd hersteld.

Camera express biedt een top service. Een duidelijke offerte, een correcte planning, alle nodige informatie en communicatie. Top. Bij afhaling een superleuke babbel over mijn droom fototoestel en droomlens. Veel, op korte tijd bijgeleerd. Ooit een full frame camera....

Onduidelijkheid over leveringstijd

Ik had een occasion lens besteld bij Kamera Express, maar tijdens het bestellen is nergens vermeld dat deze uit het buitenland moest komen en dus een langere verzendtijd had. I.p.v. 1-4 werkdagen (wat op de website staat bij levering van occasions) kreeg ik de lens pas binnen na 8 werkdagen (waar dus ook nog een weekend tussen zat). Ik had de lens nodig voor een shoot, dus ik had er behoorlijk wat stress van. Als ik van te voren wist dat het zo lang zou duren, had ik natuurlijk het risico niet genomen en ergens anders besteld... Ik heb uiteindelijk maar de klantenservice gebeld om te vragen waar mijn bestelling bleef en waarom het zolang duurde. Beetje jammer dat ik vanuit Kamera Express zelf niet op de hoogte werd gebracht van deze langere levertijd.

Bedankt voor je eerlijke review, Lieke. Vervelend om te lezen dat de levertijd veels te lang was. Ik ga contact met je opnemen per e-mail.

Snelle en correcte levering

Spullen uiteraard in perfecte staat en een snelle levering zonder enige problemen.

Bedankt voor de 5 sterren, Jonathan! Heel veel plezier met je aankoop!

Waanzinnig

Na lang sparen toch gegaan voor de extra range. De 24-105 2,8 RF objectief van Canon is waanzinnig goed en de resultaten heel mooi. Uiteraard weer geadviseerd door personeel van Kamera Express. Ze verkopen niet alleen mooie spullen maar het personeel heeft er ook verstand van. Een super winkel !

Wauw, een prachtlens! Fijn dat mijn collega's je van goed en helder advies kunnen voorzien. Heel veel plezier met je aankoop, Bert!

top service, prima website

al vaker wat gekocht via de website. zeer gebruikersvriendelijk en uitstekende service

Professionele zaak met goede uitleg.

Als beginnend amateur fotograaf heb ik me goed laten informeren bij een professionele fotozaak Kamera Express. Waar te beginnen met welke camera werd me hier duidelijk uitgelegd. Prettige verkoper die rustig alles vertelde en demonstreerde. Ik ben met een mooie camera de winkel uitgelopen. Ben blij met mijn aankoop.

Goed dat je je bij ons hebt laten informeren! Heel veel plezier met je nieuwe camera. Mochten er toch nog vragen zijn, of mocht je ergens tegenaan lopen, weet dat we voor je klaarstaan!

Service op maat.

Gisteren had ik een reportage flits en transmitter nodig en als amateur zie je bij dergelijke aankopen, wel vaker het bos door de bomen niet meer. Heel blij dus dat - zoals eerder - je een gedegen advies op maat krijgt. En wat een genoegen om niet voor een pusherige verkoper te komen die je persé het duurste wil verkopen. Well done dus.

We hebben ook zoveel! Dus ik begrijp goed dat je om advies vraagt, fijn om te lezen dat je weer goed geholpen ben.

Super goeie service!

Op de foto beurs zag ik iets wat ik graag wilde. Het bleek niet juist in het systeem. Alles werd op alles gezet om het toch te regelen en allemaal zonder mopperen, super vriendelijk en super snel. Helder advies, fijne mensen! Bedankt weer!

Met een gerichte vraag kwam ik binnen en zeer tevreden met 2 nieuwe aankopen naar huis.

Ik werd goed en deskundig geholpen. Kwam voir schommelkop voor mijn Nikon camera en ging met fijn Sirui statief en schommelkop Ph-10 de winkel uit. Hoe het allemaal werkt werd goed uitgelegd. De volgende dag aan de slag en prachtige foto’s van ooievaars gemaakt. Bedankt voor de goede service

Erg fijne zaak, goede service!

Hele fijne winkel. Voordeel is dat deze winkel naast online ook fysieke winkels heeft en je daardoor ook de producten in de winkel kunt bekijken. Ook als er iets is wordt je goed geholpen.

Ik heb voor mijn verjaardag een camera gekocht en was er erg blij mee

Voor mijn verjaardag besloot ik een camera te kopen omdat ik gedeeltelijk geïnteresseerd begon te raken in fotografie. Ik koos voor een Sony zv-e10 en een Sony FE 1.8/50 lens. Ik was blij met de aankoop omdat ik er ook € 100,- korting op kreeg dit cameramodel

Super mooi cadeau! En wat een goede keuze heb je gemaakt. Ik wens je er veel plezier mee!

Meedenken in het gedachtegoed

Mijn camera's en objectieven neem ik mee naar Lapland waar ze worden ingezet voor astrofotografie (noorderlicht) in omstandigheden waarvoor ze volgens de fabrikanten niet geschikt zijn. Concreet is dat een werkomgeving met temperaturen tussen -5 en -35 graden. De vervanging bestaat uit een nieuwe Sony A7rV met handgreep en vier batterijen. Ook de adapter LA-EA5 ontbrak er niet aan en de set werd afgemaakt met de Larmor screenprotector. Er lagen twee batterijen in het schap dus werd de toonbank overhoop gehaald om te kijken of er nog ergens een rondzwierf en dat had succes! Dan moest er nog een extra lader bij want 4 batterijen in serie laden wordt een lang verhaal. Dat was wel een dingetje want ik vlieg en dan telt elke gram in je bagage om onder het standaardgewicht van 23kg te blijven. Ook het volume van de lader is een dingetje want te groot is in datzelfde kader ook niet handig. Er was wel een Hahnel Pro Cube2 maar die is toch wat zwaar en groot. Voordeel is echter dat er een adapter is bijgeleverd om AA-accu's te laden. Nu had ik dit ding niet echt nodig en hij is ook wat prijzig. Alternatieven waren even niet voor handen. Maar omdat het bedrag inmiddels aardig was opgelopen en ik over een paar maanden voor mijn volgende vertrek naar Lapland nog zo'n set kom halen omdat ik in panorama schiet kreeg ik een goede korting op de lader. Over de geheugenkaartjes zaten we even te dubben. Leuk dat deze body de supersnelle UHS-II kaartjes aankan maar echt werk voor ze heb ik niet want filmen doe ik zelden. Daarbij waren de snelsten ook niet voorradig dus hakte de verkoper de knoop door met de mededeling dat ik gewoon mijn huidige kaartjes gebruik en dan kijken hoe de buffer in de body zich gedraagt en of het uitlezen op de computer nog snel genoeg blijft. Het is natuurlijk wel zo dat die enorme 61Mpix bestanden nogal wat vragen. Snellere en grotere kaartjes zijn zo gekocht als dat nodig blijkt. Het benodigde objectief staat in bestelling en komt binnen een paar dagen.

Snelle levering , en altijd goed

Voor de eerste keer besteld via de website en dit ging snel en precies. Dank hiervoor.

Fijn dat alles goed verlopen is Dick, ik wens je veel plezier met je aankopen.

Super attente medewerkers

De juiste informatie die ik op dat moment nodig had om tot een goede aankoop te komen. Eerlijk advies over inruilproducten. Perfect winkel.

De vriendelijk bediening zonder dat je lang moet wachten, en de deskundige uitleg zorgen er voor dat Kamera Express (Turnhout) mijn favoriete winkel is geworden. Ook al is het een eindje rijden, ik heb het er graag voor over. Er is dan ook geen twijfel mogelijk mijn volgende artikel op het verlanglijstje koop ik vast en zeker terug bij hen.

Overzichtelijk, en makkelijk. Genoeg informatie over producten en goed bereikbaar

Ik heb vandaag een Sony FX30 besteld. Dit ging erg gemakkelijk. Er staat veel informatie over deze camera, waardoor ik de keuze heb kunnen maken!

Super fijn om te lezen dat het gelukt is, mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen.

Blij mee

Mooie camera Veel mogelijkheden. Summiere handleiding. Hopelijk komt er gauw een goede handleiding. Maar voor de rest zeer tevreden

Prima geholpen, vriendelijk personeel.

Eerst contact gehad via email en vervolgens contact gehad in winkel in Gent. Alles naar tevredenheid. Jammer dat het door mij gewenste product niet op voorraad was.

Bedankt voor de review Ad, helaas kunnen we niet alles op voorraad hebben in de winkel. Hebben we je kunnen helpen door het na te sturen? Wist je dat je van te voren ook artikelen kan reserveren zodat je deze kunt bekijken in de winkel ?

Snelle levering, goede combi deals

Ik heb mijn nieuwe camera, geschikt voor onder water fotografie, besteld op donderdagavond. Vrijdag werd mijn bestelling al geleverd. Door de leuke combi deal ontving ik een extra accu voor de camera en een korting op de SD-kaarten en mijn bestelling was compleet.

Snel en efficient

Ben op tweede paasdag nar Capelle aan de IJssel gereden en kocht daar een video camera met bijbehoren. Zelden zoveel professionaliteit en "verstand van zaken" meegemaakt in zo'n grote gespecialiseerde fotozaak. De chocolademelk en cappucino smaakten prima en de inrichting van de winkel is een lust voor het oog. Alle afhandeling verliep soepel en gezwind als op vleugelen van de wind.

Bedankt voor de mooie review!

Fijne service!

De medewerker in de winkel nam ruim de tijd voor al onze vragen. Gaf eerlijk antwoord over alle voor- en nadelen van de producten.

Uitstekend geholpen, veel kennis van zaken.

Kocht 9 April een tweedehands Nikon d600. Niet bepaald de meest moderne camera maar de heren konden mij er alles over vertellen en namen uitgebreid de tijd me alle ins en outs te laten zien. Absolute aanrader, winkel, encamera.

Deskundig en vriendelijk geholpen

Deskundig en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe camera. Er werd ruim de tijd genomen. Ook erg prettig dat ik diverse modellen mocht zien, vast houden en uitproberen. Erg blij met mijn aankoop. De camera mag zelfs nog terug als ik mij bedenk. Maar dat gaat niet gebeuren want ik heb een weloverwogen beslissing kunnen nemen.