Adviseren n.a.v. jouw behoefte en niet om 'zo veel mogelijk' omzet te halen..

Op zoek naar een camera voor sportwedstrijden. Kreeg een eerlijk en professioneel advies naar aanleiding van mijn wensen en behoeftes die ik had. Heel erg blij mee!

Super vriendelijk en vakkundig geholpen!

Super vriendelijk en vakkundig geholpen!

Goede uitleg en vlotte bediening.

Duidelijke en transparante website. In de winkel zelf heel vlot geholpen, goede uitleg gekregen en complete informatie ontvangen.

Gekwalificeerd personeel met perfecte uitleg

Zeer fijn personeel met een perfecte uitleg over de camera en lenzen. Kon geen keuze maken maar met wat sparren kwamen we tot de perfecte oplossing en uiteindelijk ook nog eens een snelle bezorging erachteraan! Kortom dik 5 sterren waard.

Netjes en met aandacht geholpen!

Nieuwe lens gekocht, en keurig geholpen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik kocht mijn eerste camera aan bij Kamera Express. Zelf wist ik niet goed welke camera is best kocht, maar ik werd zeer goed geholpen en kreeg uitgebreid uitleg over de verschillende opties en de beste keuze voor mij.

Zodra je in een winkel komt van Kamera Express wordt je meteen vriendelijk aangesproken en krijg je de informatie die je vraagt maar ook altijd extra tips voor je camera of lens. Het achteruit leggen van een product is ook altijd mogelijk en wordt evt. opgestuurd naar de winkel die het dichts bij je in de buurt is. De services zijn opmerkelijk te noemen. Ik kom dan ook graag terug in de winkel van Kamera Express.

Eerlijke professionele hulp bij het aanschaffen van foto apparatuur.

Wij werden eerlijk en professioneel te woord gestaan, bij het aanschaffen van een nieuwe lens. Geen verkooppraatjes gelukkig.

Prima geholpen duidelijke uitleg, en alles wat ik nodig heb kunnen vinden bij kamera express

meer dan een verkoper

De gewenste wens 70-300 mm is niet voorradig in de winkel. De verkoper neemt, geheel vrijblijvend, contact op met een andere Kamera Expresswinkel. Hij reserveert de lens voor mij, doch zonder enige aankoopverplichting. Vermits ik de lens snel nodig had koop ik de lens in de andere winkel waar de verkoper perfecte info verschaft en op de hoogte is. Goede service!

Goed geholpen

2e hands Nikon Z5 gekocht. Ben snel en goed geholpen door vakkundige medewerker.

Vriendelijk en deskundig advies!

Ik was op zoek naar een powerzoom lens voor mijn Sony systeemcamera a6000. Ik twijfelde tussen types E 18-105 mm en E 18-135 mm. Medewerker Xavier van Kamera Express Amsterdam heeft mij vriendelijk en deskundig geholpen en nam alle tijd hiervoor. Uiteindelijk is de keuze gevallen op de E 18-105 mm. Aanrader, zowel lens als Xavier/vestiging!

Wat een professionele en vooral oprechte service! Enkele weken geleden voor de eerste keer langs gegaan om hulp te vragen bij mijn keuze van een eerste camera en lens. Ze namen de tijd om alles op een duidelijke manier uit te leggen en gingen ook samen vergelijken met mij. Ik kreeg de tijd om dit alles even te laten bezinken en op een later tijdstip terug te keren voor een eventuele aankoop. Vandaag was dé dag en ging ik over tot aankoop. Toch bleef ik het spannend vinden om de juiste keuze te maken. Deze keer een andere verkoper en opnieuw kreeg ik heel veel informatie over verschillende camera's en lenzen om zeker te zijn dat de gekozen toestellen 100% de juiste zouden zijn. Na nog meer tips en tricks over de toestellen ben ik overgegaan tot aankoop en ben ik super enthousiast in mijn wagen gestapt. De verkoper heeft mij nog meer zin gegeven om te starten in de fotografie en was zeer oprecht in zijn taak als verkoper! Ik ben een zeer tevreden klant.

Altijd geweldig

Woonachtig op Madeira helaas hebben ze niet veel spullen voor mijn GoPro. Mijn protection lens is helaas kapot gegaan tijdens het kappen van suikerriet. Na enige tijd zoeken op Madeira en zelfs tijdens de vakantie naar Tenerife geen succes voor een nieuwe. Schoonouders besloten onverwachts langs te komen, dus heb ik Kamera Express gebeld en kreeg Andre aan de telefoon. Zo aan de telefoon een toffe vent! Hielp me goed ervaring uitgewisseld en vragen beantwoord over Madeira lol. Eind stand, nieuwe lens besteld. En nu wachten tot schoonouders aan komen! Zo zie je maar je denkt alles te hebben op een prachtig eiland haha maar toch heb ik mijn vrienden van kamera express zo nu en dan npg nodig! Thanks Andre!

Duidelijk, overzichtelijk en vakkundig geholpen

Op een persoonlijke wijze ben ik door een vakkundige verkoper te woord gestaan. Al mijn vragen werden vakbekwaam beantwoordt. Kamera Express is voor mij de winkel waar ik zeker terug zal komen om ...

Super geholpen

Vandaag bij Kamera Express aan de Parnassusweg geweest voor een nieuwe camera en advies. Zeer deskundig geholpen, vriendelijk, meedenkend en professioneel. Zeer aan te raden.

Hele goede uitleg en service

Ik was opzoek naar een zoomlens voor mijn camera met alleen een standaard lens. Ik ben nog een beginnende fotograaf, maar wilde graag meer mogelijkheden om verder weg te fotograferen. De verkoper nam alle tijd om me te helpen en uitleg te geven over de verschillende soorten lenzen. En de voordelen en nadelen hiervan te benoemen. Ik kreeg ook de mogelijkheid om de lens buiten uit te testen, zodat ik het verschil in gewicht kon voelen en ook in het beeld wat ik maakte. De lens werd keurig verpakt en bij ons thuis bezorgd binnen 4 dagen. Na uitpakken bleek de zonnekap niet in de doos te zitten, en deze werd ook snel na geleverd.

al 60 jaar perfect geholpen

aankoop nieuwe kamera met als gewoonlijk sublieme hulp overname van ouder type goed geregeld dus onnodig verder zoeken

Goede service en vriendelijk personeel die al de tijd voor je nemen

Ik he een statief aangeschaft. Deze was helaas niet in de winkel op voorraad. De volgende dag had ik hem in huis. Bij het bekijken van de statief vond ik de lengte niet naar mijn zin. Ik heb deze geruild met een ander statief. Terugzenden ging heel makkelijk en de nieuwe had ik een dag later. Wat een goede service.

Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed verlopen is, ook het retour process, ik wens je veel plezier met het juiste statief!

Steeds als ik iets bestel bij kamera Expres is de service geweldig....zeer klantvriendelijk en hulpzaam. Chapeau voor deze zaak..!!!!

Top winkel in Maastricht, happy klant

Zoals als altijd, vriendelijke medewerkers en hebben mij goed geholpen met mijn aankoop van een verrekijker: Bresser Condor 8x42 Ook duidelijk uitgelegd, waarom de prijzen zo kunnen verschillen en ook dat ik beter af ben als wildlife (amateur) fotograaf, dat een 8x42 beter is dan de 10x42, omwille van gemakkelijker lokaliseren van het onderwerp, en nu live in gebruik ben ik heel tevreden

Wat goed om te lezen dat je zulk goed advies hebt gekregen. Ik wens je veel plezier met de verrekijker.

Mooie winkel en snel geholpen

Prima service, goed advies en leuke inruilprijs gekregen

Had mijn. zinnen gezetop een. nieuwe Nikon Z8 body en wat ouder spul om in te ruilen. Goed geholpen en goede prijs voor de inruil

Deskundig en vriendelijk personeel

Na lang twijfelen uiteindelijk toch de Canon R5 aangeschaft, daar heb ik geen spijt van. Ik kreeg deskundige en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Mijn volgende aankoop, als het om fotografie gaat, is weer bij Kamera Express.

Wat een goede keuze heb je gemaakt je zal hier zeker veel plezier van hebben en dat ga ik je ook zeker wensen! Bedankt voor de review en veel plezier met de camera.

Als klant wil je graag op deze manier geholpen worden!

Had een 'verlanglijstje' van vier producten plus een ondersteuningsvraag. Werd vrij snel geholpen, en de medewerker van KE nam alle tijd om alle vragen te beantwoorden en mij goed advies te geven over een pakket(je) nieuwe producten. Wilde me zelfs helpen alles in de auto te zetten! Zo hoort het!

Bedrijfsgegevens

Essebaan 55

2908 LJ Capelle aan den ijssel

+31 (0)85 88 88 013

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.