Mooie Bresser verrekijker voor een goede prijs.

Een mooie Bresser verrekijker voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooi scherp beeld. Kijker is makkelijk scherp te stellen. We werden heel leuk geholpen. Vriendelijke jongen die duidelijk uitleg gaf op onze vragen.

Prima service en vriendelijke mensen

Ze hebben heel veel keuze en nemen de tijd om alles uit te leggen. Vriendelijk personeel en schappelijke prijzen.

Dank je wel!

Professioneel geholpen.

Ik kwam met de hulpvraag voor het kopen van een lens en mijn gedachte zat op een 100 400mm lens. De vragen die de medewerker stelde kwamen we er op uit dat ik veel geld uit ging geven aan 100mm meer dan ik al had. Door wat lenzen te laten zien en uitleg daarvan. Kwamen we uit op een 150 600mm lens. Deze was wel iets duurder, maar nu ik hem dit weekend heb gebruikt en de resultaten er van zie ben ik de medewerker erg dankbaar voor de informatie die hij me heeft verstrekt. Dank je Kamera Express Breda.

Perfecte service bij aankoop Sony A6700 en inruil van apparatuur

Ik ben zorgvuldig geholpen door Ralph, winkel in Zwolle. Goed advies rondom mogelijkheden van de Sony A6700 en inruilmogelijkheden van mijn gebruikte Sony camera. Tevens advies en aanschaf van camera benodigdheden; ideaal om ook nog 5 jaar garantie op je fotocamera aanschaf te krijgen! Tot de volgende keer! Nu lekker fotograferen en oefenen..

Fantastische aankoop gekocht bij Kamera Express

Hallo, Als een student-zelfstandige ben ik enorm gepassioneerd door fotografie, ik heb onlangs een nieuwe Sony camera en alle benodigde accessoires gekocht bij Kamera Express. Deze investering van €5000 was het meer dan waard! Ik ben dol op de nieuwste technologieën en deze camera biedt precies dat, met uitstekende kwaliteit voor zowel foto's als video's. Het feit dat het beide in één combineert, maakt het ideaal voor mijn allerhande nieuwe projecten. Ik ben absoluut tevreden met mijn aankoop en zou Kamera Express aan iedereen aanbevelen.

Wat een mooie review, bedankt hiervoor. Ik wens je veel plezier met deze mooie set. Het zal je vast niet in de steek laten.

Vakkundige en erg leuke koopervaring opgedaan.

Ingelezen en wetend welke camera ik wilde kopen werd ik heel fijn geholpen. Verkoper met vakkennis die ook de tijd nam om dingen uit te leggen. Maar ook bereid om alternatieven aan te dragen en te laten zien.

Deskundig personeel dat een duidelijke uitleg geeft over mogelijkheden van camera's

Ik kocht een Sony Cybershot RX10 M4 ter vervanging van de de M3 versie. Deze M4 heeft net weer meer mogelijkheden en is ook nog sneller. In de winkel van Kamera Express werd ik prima geholpen door een vriendelijke verkoper, die duidelijk deskundig was. Goede uitleg over de mogelijkheden van deze camera. Niet opdringerig maar in alle rust en met geduld een goed verhaal van hem. Ook een eerlijk en acceptabel bod m.b.t. de inruil van de 'oude' camera. Tenslotte nog een aantal tips gekregen over handige websites met instructiefilmpjes en verwijzing naar de cursussen/modules op de website van Kamera Express. Al met al een prima koop in een klantvriendelijke omgeving.

Fijne ervaring met Kamera Express in Arnhem

Een paar maanden geleden heb ik een canon eos r50 met 2 kitlenzen bij Kamera Express in Arnhem gekocht. Gisteren een rf 1,4 extender. Beide keren heel prettig geholpen. Ze nemen echt tijd voor je.

Wat een gave set! Ik wens je hier veel plezier mee!

Fijne ervaring

Gisteren voor mijn canon eos rf 50 en rf 100-400mm een 1,4 extender gekocht bij Kamera Express in Arnhem. Zij wisten niet zeker of het op deze lens paste en hebben wat speurwerk gedaan. Dat had ik ook al gedaan. Ik mocht het natuurlijk ook uitproberen. Ik vond het heel prettig dat ze me niet iets wilden verkopen wat niet zou werken. Vandaag een rondje met camera, lens en extender gedaan. Het werkt prima.

tassenmania

In de winkel geweest in Utrecht. Keurige zaak en vriendelijk personeel. Jammer dat Peakdesign maar 5% gaf in de tassenmania.

Fantastisch en professioneel geholpen

Ik kwam vandaag bij Kamera Express om mijn sensor te laten schoonmaken en een EOS R6 te kopen. De sensor wordt snel en kundig schoongemaakt door mensen die weten wat ze doen. Ik koop al mijn camera spullen bij deze winkel en zou niet anders meer willen.

Je kan weer fotograferen met een schone sensor!

Amazing

I ordered a Sony a6000 with the 16-55mm f/3.5-5.6 lens. The delivery time was super quick (I ordered Friday and received Monday) and although the camera was advertised as second hand, it looked brand new! It came with the original box, lens cap, charger and Sony neck strap. I am really pleased with my order from Kamera Express and I will definitely be ordering again.

Top! Goede service en goed advies.

Verkoper, nam te tijd om dingen uit te leggen. Dacht met me mee. Kwaliteit is goed. En ook veel garantie. Kortom top! Raad het iedereen aan om hier je spullen te kopen. Ook goed voor advies indien je nog twijfel.

Snelle actie, prima service

Ik ben tevreden over de informatie en de service. Blij verrast met het ongevraagd poetsen van mijn camera die ik mee had genomen naar de winkel om de gewenste lens uit te proberen. Goed geholpen!!

geweldige service

Zojuist een webcamera gekocht en dit vond ik best wel een lastig omdat ik hem eigenlijk voor iets anders wil gebruiken. Het was best wel een puzzel om de juiste camera te vinden en ben dan ook een paar keer (3x) terug gegaan om eerst thuis na te denken over het gegeven advies en wat ik precies wilde. Maar iedere keer als ik in de winkel kwam werd ik keurig te woord gestaan en kreeg ik antwoord en advies voor mijn situatie. Tevens werd ik niet onder druk gezet om een aanschaf te doen. Ook de garantie dat ik de camera binnen 30 dagen terug kan brengen en mijn geld terug krijg (ipv een waarde bon). Fijne winkel en zal hier zeker terug komen en iemand anders heen sturen

In de winkel om een nieuwe camera te kopen. Goed geholpen, was direct op voorraad. Tips en hints gekregen. Aangename ervaring.

Bedankt voor de review! Super leuk om te lezen dat je goed geholpen bent en nu met de tips aan de gang kan met de nieuwe camera, ik wens je er veel plezier mee.

Ervaring ronduit uitstekend

Heel makkelijk om producten te reserveren en op te pikken in de winkel, het hele proces is helder en probleemloos! Naast de uitgebreide catalogus weet je ook bij wie je bestelt en heb je zekerheid over de kwaliteit en herkomst (in tegenstelling tot sommige andere online shops).

Super bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat alles probleemloos verlopen is.

Winkel Amsterdam: erg klantvriendelijk!

Vorige week heb ik een Canon r50 met 18-150mm lens gekocht bij de winkel in Amsterdam. Mijn complimenten voor de service! De camera zelf is precies wat ik zocht. Dank voor het advies!

Goed geholpen bij het uitzoeken van een verrekijker en de verkoper nam alle tijd.

Goede uitleg en gaf mij ook de tijd om de verschillen te ervaren tussen de verrekijkers.

Fijne LowePro rugzak aangekocht

Ik was op zoek naar een rugzak met een backpack deel en deel voor camera-apparatuur. Kamera Express had deze niet voorradig, maar kon er 2 voor mij bestellen en ik kreeg netjes binnen 1 week bericht dat ze binnen waren. Ik ben direct naar de winkel gegaan en heb de LowePro rugzak gekocht die volledig voldeed aan de door mij gestelde eisen zodat mijn apparatuur goed beschermd is op vakantie. Ook nog een leuke korting vanwege de tassen-mania actie. 5 sterren.

Wat fijn dat we je op deze manier toch nog konden helpen! Ik wens je er veel plezier mee!

Super en klantvriendelijk

Super goed geholpen naar het product wat ik zocht

Deskundig advies

Aardig, behulpzaam en deskundig advies. Erg blij met mijn aankoop.

Super goed geadviseerd.

Ik ben super goed geadviseerd in de winkel voor het kopen van mijn eerste systeemcamera. Aardig personeel, verstand van zaken en kunnen de verschillen goed uitleggen tussen camera’s en lenzen. Later had ik nog wat vragen en opnieuw heel fijn en snel geholpen door zowel de klantenservice als het personeel in de winkel. Dankjulliewel!

Kundig advies en….

Met uiterst geduld geholpen met de aanschaf van een systeemfototoestel. Mooi vergelijk gemaakt bij heldere uitleg. Bedenktijd…alles in eigen tempo. Voelt gedegen! Dank en ik hoop nog vaker langs te komen

Fijne service en er wordt met je meegedacht

Nadat gisteren de sluiter van mijn Sony A7III niet meer openging ben ik vanochtend in de winkel geweest voor advies en uiteindelijk een upgrade naar een Sony A7IV. Dikke pech, de auto begaf het op dezelfde dag, maar de mensen van KE Den Bosch hebben me gelukkig toch nog met een positief gevoel de winkel uit laten lopen. Blij met mijn aankoop, ook al komen de uitgaven eerder dan verwacht. Er waren verschillende opties ( huren, repareren, vervangen), maar er werd ruim de tijd genomen om met me mee te denken. Heren, bedankt!