Gewoon goed!

Na een tijd wikken en wegen toch besloten om om de Canon Extender RF 2.0x aan te schaffen. Na een kort telefoontje bleek deze op voorraad en kon worden gereserveerd. Zoals altijd zeer vriendelijk geholpen, even passen en kijken of alles werkt. Ook werd gevraagd of de vorige aangeschafte producten nog steeds bevielen. Al met al blij met de tele-extender en de fijne service bij Kamera Express Zwolle.

Zeer positieve interactie en zeer behulpzaam personeel

Ik heb onlangs een camera gekocht bij Kamera Express (Eindhoven) en het personeel was zeer behulpzaam, erg vriendelijk en gaf veel nuttig advies. Ook heb ik mijn bestelling online geplaatst en de volgende dag stond deze al klaar om afgehaald te worden. 10/10 ervaring, zal terugkomen

Wat ontzettend leuk om te lezen! Heel erg bedankt voor deze mooie review. Dit waarderen wij heel erg!

Duidelijk en voordelig.

Nadat onze beveiligingscamera het had begeven, opzoek gegaan naar een vervangende camera. De website van “Kamera Express” is daarbij zeer behulpzaam geweest. Alle gewenste informatie is duidelijk en goed toegankelijk. Het koste dan ook geen moeite om een keuze te maken. Het bestelproces is duidelijk en overzichtelijk. Ook de mogelijkheid om een product eventueel in een winkel af te halen, sprak mij aan.

Ideaal

Lichtgewicht en dus makkelijk mee te nemen Goede zoom Reageert snel en stelt goed scherp

Goed om te lezen dat het artikel zoveel pluspunten heeft, ik wens je veel plezier ermee!

Super goed ontvangen en duidelijk advies

Vorige week info gaan vragen in Antwerpen, tweedehands toestel laten komen naar winkel en vandaag gaan afhalen. Super advies en super aankoop.

Concurrerende prijs maar daarnaast deskundig en vriendelijk advies.

Eerst telefonisch contact gehad waarbij er naar mijn specifieke vragen werd geluisterd en werd meegedacht over problemen en oplossingen. Daarna Insta360x3 gereserveerd en opgehaald met mogelijkheid om te testen en evt. te retourneren als hij niet voldoet aan de specifieke wensen. Dus even duur als bij andere internetaanbieders maar ook de voordelen van advies en contact via een winkel.

Top winkel!!

De ideale winkel voor advies voor camera's van alle soorten en maten. Altijd vriendelijk en je wordt snel geholpen.

Fantastisch geholpen door een zeer deskundige medewerker

Ik ben een steeds enthousiaster wordende amateurfotograaf, die ook steeds meer wil op fotogebied. Meer, zowel met betrekking tot thema's als op het gebied van fotokwaliteit. Tot nu was ik erg tevreden over mijn camera, de Nikon Z6ll, maar op zoek naar nog beter werd ik enthousiast over de Nikon Z8 en de Nikon Z6lll. De medewerker van de winkel van Kamera Express in Breda heeft mij zeer uitgebreid en helder de verschillende mogelijkheden van beide camera's uitgelegd en de verschillen t.o.v. mijn Z6ll duidelijk gemaakt. Daarop heb ik mijn keuze kunnen maken en ben nu heel blij met de Nikon Z8.

Wat leuk om te lezen dat steeds enthousiaster aan het worden bent! Dan ben je bij Kamera Express wel bij het juister adres, fijn om te zien dat de ervaring in de winkel ook goed zijn waardoor je nu een goede keuze hebt kunnen maken. Ik wil je veel plezier wensen met de Z8!

Fantastisch geholpen door een zeer deskundige medewerker

Snelle levering en als enige op voorraad

De insta360 GO3s 128gb aangeschaft via Kamera Express, hier als enige webwinkel nog op voorraad en ook nog eens de volgende ochtend geleverd. Topservice!

Kennis van zaken en alle tijd voor de klant.

Deze week enorm fijn geholpen in de winkel van Kamera Express in Capelle a/d IJssel. Ik twijfelde tussen twee lenzen en ben vakkundig geholpen door de medewerker daar. Hij had antwoord op mijn vragen en kon ook uit persoonlijke ervaring mijn vragen beantwoorden. Ook kreeg ik alle tijd om een en ander te bekijken en proberen.

Geweldige winkel

Ik ben opgewonden om op mijn bestelling te wachten en uw winkel te bezoeken om meer te kopen

Je bent van harte welkom! Leuk!!

Snelle levering van de Canon EOS R8.

Aangeschaft voor het fotograferen. De R8 is een fijn in de hand liggende camera, erg licht van gewicht. De snelheid van fotograferen is ver boven wat ik gewend ben geweest. Top voor het fotograferen van sportactiviteiten. Heel fijn dat er een adapterring beschikbaar is voor mijn 'oude' lenzen. Het werkt perfect! Het bedienen van de camera met de mobiele telefoon werkt prima zolang er een goede wifi verbinding is. Het installeren van de app ging simpel, het wijst zich allemaal vanzelf. Vrijwel alle instellingen werken via een touchscreen, wat wel wat energie van je batterij vraagt. Een goede tip is dan ook een 2e batterij erbij aan te schaffen.

We doen onze uiterste best voor U!

Een week of 10 geleden heb een camera besteld bij Kamera Express. Aangezien deze camera, door bewuste productiebeperking van de fabrikant, moeilijk verkrijgbaar is, heeft het verkoopteam mij gemeld dat zij desondanks hun uiterste best zouden doen om mijn gewenste aankoop te realiseren. Groot was dan ook mijn blijdschap toen ik van de week bericht kreeg dat mijn bestelling binnen was en voor mij gereserveerd in de winkel lag. Vandaag de camera afgehaald en alle gewenste uitleg gekregen. Kamera Express bedankt voor jullie geweldige service! Jullie doen er inderdaad alles aan om tevreden klanten te hebben en te houden!!!

Heel erg bedankt voor je mooie review, als we het kunnen doen lopen we graag een stapje harder voor onze klanten, natuurlijk heel erg fijn dat het gelukt is om de camera direct te kunnen reserveren. Ik wens je er veel plezier mee!

Fijne overzichtelijke winkel

Fijne overzichtelijke winkel, vriendelijk, goed assortiment en kennis van zaken.

Fijne winkel voor de beste apperatuur

Super betrouwbaar, nieuwe dingen en 2e hands appratuur voor een wat lagere prijs, alles wat je nodig hebt voor je camera/fotos/videos.

Goed geholpen aan een fijne camera

Ik heb de Sony A6600 gekocht met een 18-300 mm tamron lens. Ik heb ze nog niet heel veel kunnen gebruiken, maar ben tot nu toe erg tevreden. Gebruiksvriendelijk voor een relatieve leek, en de foto’s zien er goed uit. In de winkel uitgebreid geholpen en voor mijn gevoel eerlijk en nuttig advies gekregen.

Prima winkel met strakke prijzen

Kamera Express doet wat je verwacht van een winkel. Goede service, goede communicatie en helpdesk.

Heel erg bedankt voor dit mooie compliment!

Helder beeld tijdens de schemering

Het groot wild op de Veluwe is veel actief in de schemering. Ik heb deze verrekijker gekocht om met weinig licht het wild goed te zien. De verrekijker geeft goed beeld met weinig licht.

Behulpzaam, kennis van zaken en goed advies

Het contact was prettig, en men had goed advies

Super goede klantenservice!

Ik had online een occasion camera besteld. Helaas kwam er een totaal andere camera binnen. Ik heb gelijk met Kamera Express gebeld, alleen konden ze niet gelijk wat doen en zou ik vanzelf wat terughoren. Een aantal dagen later, besloot ik toch zelf weer te bellen en kreeg ik een andere collega aan de telefoon. Hij heeft het gelijk uitgezocht. Helaas was de occasion die ik besteld had niet meer op voorraad, maar er was wel net een nieuwe occasion binnen gekomen. Deze meneer van de klantenservice heeft deze gelijk voor mij in bestelling gezet, met daarbij een cadeaubon vanwege de vervelende situatie. Echt top geholpen!

Erg goed geholpen!

Ik had al een ruime tijd de dji pocket 2 op het oog. Ik ben zelf niet ervaren met foto/video. Ik ben in de winkel direct geholpen door een van de medewerkers. Er zaten geen verkooppraatjes bij en de medewerker begreep goed wat ik zocht. Zeker een aanrader!

Eerlijk en goed advies, daar heb je uiteindelijk veel meer aan. We zijn blij om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad bij ons. Bedankt voor het delen!

Super geholpen!

M'n hele leven al graag foto's gemaakt, en nu de keuze gemaakt om op een systeemcamera over te gaan Eerst bij Kamera express Capelle a/d IJssel langs geweest om meer te oriënteren, en nadat we een keuze gemaakt hadden, opnieuw langs gegaan om op aanschaf over te gaan. Beide keren uitstekend en deskundig geholpen. En nu zeer tevreden met m'n Sony camera, lenzen en accessoires! Naderhand nog contact gehad met de klantenservice om een kleinigheidje (had de giftbox niet ontvangen), en ook dit is netjes afgehandeld.

Topproducten

Wij zochten een vervanging voor onze waterdichte handy-cam omdat we fanatieke zeilers zijn. Die worden niet meer gemaakt maar de experts van Kamera-Express raadden ons de Olympus Tough (OM-systems TG-7) waterdichte fotocamera aan waarmee ook 4K filmpjes kunnen worden gemaakt. Om stabieler te kunnen filmen hebben we ook een manfrotto handstatiefje aangeschaft. Nu na enkele maanden zijn we super tevreden over onze TG-7 maar tijdens onze reis door Canada ervaarden we wel behoefte aan de Telelens converter en de Fish-eye converter. Die hebben we erbij aangeschafte en dat maakt onze foto/filmset echt een heel complete kit voor mooie foto's en films. Alleen het gebrek aan een zoeker en het wel heel klein knopje om filmopnames te starten zijn wat minpuntjes.

Eenvoudig, snel en makkelijk

Nog even 4 sterren. Wat een overzichtelijke en handige web-site. Even intoetsen waarvoor je komt eb krijgt meteen de nodige en nuttige informatie. In winkelwagen, even een account aangemaakt, besteld en betaald. Ging allemaal reuze goed. Ook direct een bevestiging ontvangen met enige informatie. De laatste ster komt er bij de volgende review bij als inderdaad binnen de afgesproken termijn wordt geleverd.

Die laatste ster moeten we dan maar voor de volgende keer bewaren, ik zag dat het artikel uit een filiaal moest komen waardoor we binnen de 1-4 werkdagen het konden versturen. Ik wens je er veel plezier mee!

Essebaan 55

2908 LJ Capelle aan den ijssel