zeer behulpzaam in winkel Turnhout

vraag voor offerte van GF 30 mm t/s objectief vlug behandeld. Levering in winkel was heel vlug.

Bedankt voor de review! Ik wens je veel plezier met deze mooie lens!

Zeer vriendelijk geholpen

Goede adviezen gegeven en prettige service. Blij met de aankopen.

Heel fijn geholpen

Omdat ik opzoek was naar een nieuwe camera en er zelf niet uit kwam, ben ik naar de winkel gegaan om mij te laten adviseren. De medewerker heeft mij heel fijn geholpen, een duidelijke uitleg gegeven en alle opties laten zien binnen mijn budget. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Prima winkel en eerlijk advies

Voor het eerst sinds een jaar of tien toch maar weer een wat betere digitale camera aangeschaft (wel een gebruikte, gezien mn budget), een Sony RX10M4. Advies van de verkoper was super eerlijk, wilde nl eerst een Panasonic (rond de 500,-) maar uiteindelijk toch een Sony geworden. Men neemt de tijd voor je, staat een prima koffie machine - niet onbelangrijk - en zelfs voor gebruikte producten neemt men de tijd voor je. Ik ben een tevreden persoon.

Wat een goede keuze heb je uiteindelijk gemaakt Fred, deze camera is erg populair en dat is vanwege het gebruik en kwaliteit. Ik wens je er veel plezier mee!

Fantastic

It’s very good and seller was kind and helpful

Erg tevreden!

Al twijfelend tussen meerdere systeem-camera’s vroeg ik in vestiging Breda om een vrij dure camera op zicht te laten komen: twee dagen daarna al een reactie: uw camera is er! Uiterst correct en vakkundig geholpen, maar ik besloot nog wat meer bedenktijd nodig te hebben. Dat was geen enkel probleem en tijdens die denk-tijd ontdekte ik een bridge-camera die nog meer voldeed aan mijn wensen: Kamera Express liet me enkele dagen later wat uitproberen in de zaak, want mijn gewenste type was in the house. Ook weer prima voorlichting en hulp, dus dat werd’ie!

Canon EOS 2000D super leuk toestel voor de beginnende fotograaf. Ligt gemakkelijk in de hand. Leuk voor portretten planten dieren. Ik zou deze aanraden in een pakket, heb ik ook gedaan waardoor ik 140 euro korting had. Tasje, lens SD kaart erbij en je kan starten. Veel plezier zou ik zeggen!

Je hebt direct een basis om lekker mee aan de gang te gaan. Ik wens je er heel veel plezier mee!

In afwachting op mijn spullen

Normaal altijd goed geholpen maar deze keer iemand die niet veel wist. Qua rugzak had ik een duidelijk beeld wat ik wilde maar hij luisterde daar niet echt naar. Zelf uitgezocht en betasld. Verder wou ik een step-in ring. Deze was moe voorradig. Raynox was er wel. Die is gelijk mee. De andere 2 zouden nagestuurd worden. Inmiddels week verder geen idee wanneer t komt Alles is wel betaald in de winkel. Kan t ook niet op mijn account vinden. Wacht nog een halve week af dan gaan we maar eens bellen.

Geweldige service en een fantastische camera!

Geweldige service en een fantastische camera! Allereerst was ik onder de indruk van de uitstekende klantenservice die ik ontving bij het kiezen van mijn camera. Het personeel was deskundig, geduldig en vriendelijk, en hielp me bij het maken van de juiste keuze voor mijn behoeften. Ik ben een student en beginner met fotografie dus alles is mijn uitstekend uitgelegd vanaf soort camera tot aan pixels. De Canon G7X III zelf is een absoluut pareltje. De beeldkwaliteit is verbluffend, zelfs in omstandigheden met weinig licht, en de mogelijkheden voor het maken van video's zijn indrukwekkend. Het compacte formaat maakt het gemakkelijk om overal mee naartoe te nemen, en de bediening is intuïtief, zelfs voor iemand zoals ik die nieuw is in de wereld van fotografie. Al met al ben ik buitengewoon tevreden met mijn aankoop bij Kamera Expres. Ik zou het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige camera-apparatuur en uitstekende klantenservice.

Heel erg bedankt voor dit mooie compliment Selina. Ik wens je veel plezier van deze camera!

Prima service en zeer vakbekwame medewerkers

Prima service en vakbekwame medewerkers. Ook fijn dat je voor de deur gratis kan parkeren.

geweldige service

Erg vriendelijk personeel in de winkel in Capelle. Online een aankoop gedaan en deze in de winkel opgehaald. Ik kreeg koffie aangeboden en de kans om mijn nieuwe lens uit te proberen. Zeker een aanrader als je camera gear wilt zien, proberen en kopen.

Wat fijn dat we je konden helpen Matthijs! Ik wens je veel plezier met de lens.

Altijd professioneel en wensen van de klant staan op 1.

Ik word bij Kamera Express keer op keer goed geholpen. Ze geven deskundig advies over welke producten ik moet aanschaffen. Zo ook deze keer toen ik mijn nieuwe Sony a7 iv heb gekocht. Ze zijn eerlijk en professioneel.

Veel plezier met de camera!

Product zoals omschreven, snelle bestelling.

Bestelling op de website was eenvoudig. Product werd ook snel verzonden. Echter, na aankomst van het pakket bleek dat ik alleen een body had besteld en er dus geen lens bij zat. Ik had nog nooit een camera besteld, dus ik wist dit niet (dat het twee losse onderdelen zijn). Dus nu moest ik eerst nog een lens bestellen alvorens ik het apparaat kon gebruiken. Dit had misschien iets duidelijker bij het product kunnen staan. Aangezien op de doos een camera inclusief lens vertoond wordt, maar aangezien het een tweedehands product is, wordt de lens blijkbaar los verkocht.

Goeie service voor een nette prijs

Geen problemen gehad, goeie service en de beste prijs op het moment in Nederland.

In orde en snel contact

Nieuwe printer gekocht via de website, er waren even wat telefoontjes en emails nodig toen bleek dat de prijs veranderde terwijl het in het winkelwagentje werd gelegd. Toevallig was er op dat moment een prijsaanpassing gaande blijkbaar. Goed opgelost, en toch voor de prijs die ik gezien had kunnen kopen. De klantenservice is goed bereikbaar telefonisch en per email. Bij ophalen in de winkel duurde het even, maar heeft de medewerker de printer ook nog naar de auto gebracht, goeie service. Mijn vorige printer had ik lang geleden ook bij Kamera Express gekocht, ze hebben veel op voorraad dus voor mij een logische keuze.

Wat goed om te lezen dat we je alsnog konden helpen met een goede prijs. Bedankt voor de mooie review. Ik wens je veel plezier met de printer!

Snel en adequaat geholpen in de winkel

Ik had een artikel online zien staa, welke ik wilde reserveren. Om voor mij onduidelijke redenen kon ik bij het reserveringsformulier hem opgave doen van de vestiging waar ik het artikel some afhalen. Tijdens kort telefonisch contact is het artikel alsnog gereserveerd. Het fysiek ophalen van het artikel verliep voor vlot en zonder moeilijkheden. Ook werden losse / aanvullende, niet gerelateerde vragen zonder meer en naar alle tevredenheid beantwoord.

keurig netjes geholpen

Door een misverstand had ik een verkeerde keuze gemaakt bij de aanschaf van een camera bij Kamera Express. Ik heb dit geadresseerd bij de winkel in Capelle ad IJssel en Alex heeft toen veel uitzoekwerk voor mij gedaan, waardoor ik een betere keuze kon maken. De gekochte camera meegenomen naar de winkel ter beoordeling en ze zijn mij heel netjes tegemoet gekomen en hebben deze camera gewoon teruggenomen. ik heb nu een dubbel positief gevoel, 1 doordat ik nu wel de juiste camera keuze heb kunnen maken en 2 omdat ik zo keurig te woord ben gestaan en geholpen ben. Deskundig personeel dat met je mee denkt en heel positief is.

Op donderdag avond om 22.45 bedenk ik mij ik moet nog een cadeaubon hebben.ik zie dat de klantenservice tot 22.00 bereikbaar is ,ik bel snel de klantenservice met de vraag gaat dit lukken voor zaterdag.ja hoor ia het antwoord geen probleem.Ik bestel snel een cadeaukaart online en vrijdag morgen wordt deze al geleverd wat een top service dit verdiend voor mij een dikke 10 dank je wel kamera expres voor deze fijne ervaring en super snelle levering

Wat super dat we je zo snel nog konden helpen aan dit leuke kado! Hier zal de ontvanger vast heel blij mee zijn!

Zonder gedoe een mooie lens!

De droomlens voor mij. XCD 38 f2,5 van Hasselblad. De lens doet de prijs snel vergeten! Nr. 13263932

Prachtexemplaar hoor! Veel plezier ervan!

Uitstekende levering

Gisteren heb ik de Epson-WF 3740 gekocht. Vandaag mooi op tijd bezorgd. Product is simpel te installeren op je computer. Kan zelfs nog met een cd die meegeleverd wordt of je moet de software downloaden van de Epson site. Dat gaat ook heel simpel. De paar printjes die ik tot nu toe gedaan heb zijn van prima kwaliteit. Het ging mij meer om de A3 scanner en die werkt ook uitstekend. Het bestellen van het product ging simpel. Kamera Express is een paar euro duurder als andere leveranciers. Maar de andere leveranciers geven 2 jaar garantie (je kunt wel garantie bijkopen vaak, maar dan moet je daar apart voor betalen). Bij Kamera Express krijg je van hun uit zelfs 5 jaar garantie. Dan is die paar euro opeens niets meer maar zelfs goedkoper als de rest. Kamera Express bedankt.

Bedankt dat je bij ons de printer hebt gekocht Ronald, ik wens je er veel plezier mee!

Perfect geholpen

Camera Sony A6700 compleet met lens 18-135 mm gekocht. Perfect geholpen. Fijn dat iedere vraag gesteld kan worden en men verstand heeft van de spullen die men verkoopt.

Super goede keuze. Mocht je nog vragen hebben neem dan vooral contact op. Mocht je het leuk vinden om wat foto's te delen gebruik dan onze hashtag. #yourstoryourmission

Kennis van zaken, fijn advies

We zijn enorm goed geadviseerd, hebben alle opties die we overwogen kunnen bespreken. Even rustig kunnen nadenken. En hebben vervolgens een prachtige camera met toebehoren kunnen aanschaffen voor onze zoon van 18, die gegrepen is door de fotografie.

Enorm fijn geholpen in de winkel in capelle zowel met advies als de verkoop. Enorm blij met mijn nieuwste aanwinst

Fijn om te lezen, ik wens je veel plezier met je aankopen.

Klantgerichte service

De nieuwe Nikon 28-400 mm lens voor Z camera gekocht, bij Kamera Express Breda. Goed deskundig advies en samen beoordeeld wat het beste bij mijn wensen en prioriteiten past. Nemen goed de tijd voor je.

Prima geholpen bij de keuze van een tas

Ik had twee tassen naar de winkel laten komen om ertussen te kiezen maar de verkoper stelde er op eigen initiatief nog een derde voor waar ik niet aan gedacht had. Mooie proactieve service.

Super dat je op deze manier rustig kon proberen, een tas is toch iets waar je 100% achter moet staan. Ik wens je veel plezier met je aankopen!

Essebaan 55 2908 LJ Capelle aan den ijssel

+31 (0)85 88 88 013