Niets op aan te merken

Niets op aan te merken, personeel is altijd vriendelijk, het assortiment is zeer uitgebreid en vaak op voorraad in de winkels.

Fijne plek om producten te bestellen

Erg tevreden met mijn aankoop bij Kamera Express: prettige website, en snelle en fijne afhaalmogelijkheden (bij een van de filialen). Kortom, een aanrader!

Bedankt voor je mooie woorden Jesper, dat waarderen we!

Goede prijzen en goede service!

Breed aanbod, goede prijzen, en product werd ook daadwerkelijk de volgende werkdag bezorgd.

Soepel en overzichtelijk

Heel makkelijk om te vinden wat je nodig hebt, duidelijke omschrijving en snel bestelproces

Prima geholpen, zoals ik gewend ben bij Kamera Express!

Vandaag mooie telezoomlens (100-400mm) gekocht voor mijn Nikon Z8 en goed geholpen door de verkoper. Fijn ook om al jaren dezelfde gezichten te zien in de vestiging in Amsterdam.

Heel veel plezier met je nieuwe 100-400mm lens! Mocht er nog iets zijn, we staan voor je klaar in onze vestiging in Amsterdam.

Goeie service, snelle levering.

Snelle service, ze denken met je mee.

Goede service en zoals altijd netjes in levering.

Dankjewel Djen, veel plezier met je bestelling!

Fijne professionele winkel

Goede ervaring met Kamera Express. Kocht er mijn camera met 2 lenzen. Toen er na 2 jaar iets stuk was werd dit kosteloos gerepareerd. Een jaar later ging mijn lens stuk. Deze was niet meer te repareren. Fijn advies gehad in de winkel. Vriendelijk personeel (filiaal Breda).

Goede service, vriendelijke personeel, hoewel de èèn beter uitlegt dan de andere hebben ze altijd wel een oplossing. Bestelling zijn meestal binnen een dag al thuis of in de winkel. De sfeer in de winkel mag wel iets beter.

Winkel neemt ruim de tijd voor zijn klanten

De website is duidelijk en overzichtelijk en hier vooronderzoek gedaan. Ik wilde echter geen dure camera online kopen dus naar de winkel (in Amsterdam) gegaan om de camera en lens te bekijken. Voor de zekerheid gereserveerd. De reservering was bekend en vervolgens kreeg ik uitgebreid de tijd om het toestel te bekijken en te proberen met de lens. In verband met de shuttercount kon ik helaas niet echt foto's maken op mijn eigen SD-card. Wel liep de verkoper zelfs mee naar buiten om me daar ook te laten proberen. Prima service dus. Veel uitleg gekregen en alle vragen werden beantwoord. Uiteraard werden er wel pogingen tot upsell gedaan, maar aangezien er verder niets te onderhandelen viel, ben ik daar niet op ingegaan

SUPER-ervaring: prima uitleg van de verkoper en nog geen seconde spijt!

Ik kocht de Sony Alpha 7 R5...terwijl ik eigenlijk met het idee de winkel was binnen gestapt om een Canon R3-R5 of R6 te kopen. Ik fotografeer al jaren met een Canon 5D Mark II, een toestel waar ik overigens zeer tevreden over ben. Ik was echter stilaan toe aan een nieuw toestel en dacht dus opnieuw een Canon te kopen. Niet dus. De verkoper liet mij de mogelijkheden zien van de Canon toestellen en die van Sony. Vermits die laatste dichter aanleunden bij het soort foto's dat ik wou maken, werd het uiteindelijk de Alpha 7 R5 met daarbij de Sony FE 200-600mm F 5,6-6,3 G OSS. Uiteraard had ik liever een 600mm f/4 gehad, maar dat lag buiten m'n bereik. Echter: de combinatie met de Alpha 7 R5 is een winner en liet me tot op heden nog geen seconde in de steek! Super toestel dat op je object constant blijft scherpstellen. Bij sportfotografie en ook bij Air-shows en alles wat met beweging van op afstand te maken heeft, is dit een grote troef. Daarbij komt dan ook nog eens dat de Alpha 7 scherp stelt op insecten, dan zit je ook met een macro-lens gebeiteld! Prima keuze dus. Een klein minpuntje misschien, maar dat ligt vooral aan mezelf: het is even wennen aan de andere opbouw van een Sony camera als je al die jaren ervoor steeds met een Canon hebt gefotografeerd. Eén ding nog over het gebruik van een battery grip: bij Sony "trekt" de camera eerst de ene batterij leeg en vervolgens de tweede, waar bij Canon beide batterijen "samen" worden gebruikt. De service bij Kamera Express was super. Ik had nog een nabestelling die ik vlot heb ontvangen , dus ik ben een meer dan tevreden klant.

KameraExpress haalt alles uit de kast om mijn bestelling op tijd gereed te krijgen. Ik was in de veronderstelling dat een bestelling over een half uur klaar zou staan, omdat ik heb gecheckt of alles op voorraad is. Tijdens het afrekenen kreeg ik de melding dat de bestelling op vrijdag opgehaald kan worden, terwijl mijn vliegtuig morgen (donderdag) vertrekt. Na het bellen van de vesting wordt alles in het werk gesteld om vandaag nog te leveren. En dat noem ik een topservice!

Goede service en ongeloofelijke pakketprijs!

Afgelopen week een Lumix s5 II met 2 lenzen aangeschaft voor veruit de laagste prijs die ik op het internet kon vinden. Erg blij mee!

Slechte levering

We zijn nu 4 weken onderweg, nog steeds niks ontvangen. Helaas niet optijd voor mijn vakantie !!!

Uitstekende service!

Ik start binnenkort aan een opleiding digitale fotografie voor beginners. Op aanraden van een kennis ben ik terechtgekomen bij Kamera Express in Mechelen. Ik werd heel vriendelijk ontvangen en kreeg een heel heldere uitleg over de verschillende systemen, modellen,… Ze namen echt de tijd om te helpen! Ik ben als een zeer tevreden klant naar buiten gestapt met mijn eerste digitale camera :-) Ik kom hier zeker en vast nog terug!

Snel geschakeld

Ik was op zoek naar een Sony RX10Miv. Gelukkig hadden ze er eentje op voorraad. Er werd goed meegedacht hoe de camera optimaal in te stellen en had leuk contact met de verkoper. Tijd voor een grapje was er zeker, hier hou ik zelf altijd wel van. Vriendelijk en behulpzaam.

Super overzichtelijk en de goedkoopste prijs

Mijn ervaring met kamers express was echt top. De site is super overzichtelijk. De mails komen snel binnen en zijn duidelijk. Uiteindelijk de camera in de winkel in Breda gekocht omdat ik er in de straat woon. En daar ook erg goed en vriendelijk geholpen. Top ervaring!

Ik heb goede uitleg gekregen door Raf

Ik heb een drone aangeschaft om iets anders dan anders te doen . Ik hoop dat het een speeltuigje is waar ik veel plezier aan ga hebben. Het was de uitleg van de verkoper uit Turnhout (Raf) waar ik graag iets aankoop . Hij is een kenner en vakman op zijn werk . Ik ga er nog veel bij kopen.

Top winkel. Super goed geholpen door Pascal.

waardeloos

1e bestelling Een aantal wegwerpkamera s bestel. Website geeft aan op voorrraad en afhalen mogelijk de volgende dag tussen 09.30 en 18.00u, gekozen voor afhalen in filiaal omdat ik ze snel nodig had. In bevestiging die ik ontving stond dat het afhalen pas na 4 werkdagen kon. 2e bestelling Opnieuw aantal wegwerpkamera s besteld. Website geeft wederom aan dat de items aanwezig zijn en vandaag voor 23.59 besteld, morgen in huis! 4 dagen later....niets ontvangen. Gebeld met callcenter....men wacht nog tot de kamera s bij hun binnen zijn. Info van kamera express op de website mbt voorraad en verzending klopt dus niet! goederen/diensten aanbieden die niet waargemaakt worden. Voor mij geen kamera express meer

Prima winkel

Veel keus en goede kennis van zaken. Aardige verkopers. Ik ga elke keer weer een beetje slimmer weg… ;-)

Daar doen we het voor Annemieke, het is erg leuk om onze kennis te delen! Bedankt voor de leuke review.

Goede service van begin tot eind, en zelfs nog geweldige service na het eind!!

Hele fijne ervaring gehad, alle informatie gekregen die ik nodig had en veel geduld en tijd gekregen van de medewerkers!

Wat een mooie review, dank je wel!

Reiniging sensor

Winkel in Gent. Kon makkelijk zonder afspraak, ik mocht er op wachten en kreeg zelfs een tas koffie. Goede service!

Ik werd uitstekend en vriendelijk geholpen.

Ik kwam binnen lopen, keek even rond en werd meteen aangesproken of ik geholpen kon worden. Daarna doorverwezen naar een medewerker die me meer kon vertellen over de inhoud van camera’s. Die gaf me een goede uitleg en verwachting van de camera met vergelijking. Ik heb een leuke camera gekocht, dankzij de hulp!

Leuk om te lezen dat de ervaring in de winkel goed was Carlijn. Veel plezier met je nieuwe camera!

Keuze kunnen maken door website en top personeel!

Ik heb tussen een aantal camera’s getwijfeld. Er staat echt veel goede informatie op de site van KameraExpress je kunt er ook makkelijk bepaalde camera’s vergelijken, dat heeft mij geholpen een keuze te maken. Toch was het voor mij een belangrijke keuze (zo’n goede, dure camera koop ik niet zo 1, 2, 3) en ben naar de winkel in Zwolle geweest. Daar ontzettend goed geholpen door het personeel, ik kreeg veel tips vanuit persoonlijke ervaring, ook over objectieven, etc. Uiteindelijk in de winkel de camera nog vast kunnen houden en mee naar huis genomen. Ben nog steeds erg blij mee! Verder heb ik er later nog wat assessoires besteld, zoals extra batterij en polsriem, snel geleverd, vertrouwd!

Essebaan 55

2908 LJ Capelle aan den ijssel