Top Beratung, Service und Produkte!

Super Beratung von David. Danke dafür! Service, online Bestellungen und Lieferung, alles Bestens. Die Produkte von songbird, LiquiWachs und Massage Wachs sind richtig gut und meine Klienten, sind mehr als zufrieden. Ich kann den fascia shop allen Kolleg:innen ( Physiotherapeut;innen, Körpertherapeut:innen und Heilpraktiker:innen) wärmstens empfehlen.

Prima communicatie en levering.

Fijne cups en prettige service!

Ik heb een startersset gekocht met verschillende cups, prettig in gebruik, goed verpakt en snelle service. Had niet opgemerkt dat mijn factuur ontbrak, werd zelfs nog nagestuurd zonder dat ik het had gemist. Bedankt!

Goede webshop en snelle levering

Goede service en producten

De prijs was goed, zonder verassingen. Snelle verzending en goed verpakt.

Snelle levering, fijn in gebruik

Cup van 4 cm zuigt zich minder hard vast dan die van 5 cm. Ook lijkt het glas dunner dan voorheen. Wel tevreden over de werking.

Het proces moet beter

Kettlebells besteld die met enkele dagen levertijd op de site aangeboden werden.. Uiteindelijk heb ik weken moeten wachten voordat ze bezorgd werden. Ik moest zelf steeds informeren naar de status. Dat geeft geen vertrouwen. Uiteindelijk heb ik ze en het zijn prima kettlebells.

De shop prima, de 8 verzoeken voor een beoordeling irritant

Ik schrijf een beoordeling om te zeggen dat ik de dwingende mailtjes die vragen om een beoordeling erg irritant vind, ze blijven maar komen. De bestelling is prima afgehandeld, het product goed. Maar doe die eindeloze beoordelingsvragen a.u.b niet.

Heel blij met de aankoop!

Het ruikt heerlijk voelt zacht aan en werd snel bezorgd.

Prijs, kwaliteit en klantenservice top

Reageren snel. Ze leveren Toco Tholin producten die een goede werking hebben. Vriendelijke en meedenkenden klantenservice.. en klein presentje bij levering maakt het persoonlijk.

Snelle levering!

Ik vind de producten top. Levering is ook snel. Wat ik mis is een bon of een factuur in de mail na de bestelling. Die zou ik graag krijgen als ik iets bestel ongeacht of ik het voor mezelf bestel of voor mijn praktijk.

Nie erhalten

Nie erhalten!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Martin, Es tut uns leid zu lesen, dass Sie Ihr Paket nicht erhalten haben. Ich habe nun auch auf Ihre E-Mail geantwortet und mitgeteilt, dass das Paket an uns zurückgeschickt wurde. Der Grund dafür ist, dass die Ware nicht zugestellt werden konnte und zu einem DPD-Abholpunkt gebracht wurde. Das Paket wurde nicht rechtzeitig abgeholt und aus diesem Grund zurückgeschickt. Wir freuen uns auf Ihre Antwort auf unsere E-Mail, um diese Angelegenheit weiter zu klären. Mit freundlichen Grüßen, Joris van Hulten

niet ok

Ik heb een cupping glas van 3cm zonder pomp besteld en u heeft er één geleverd van 4cm. Hoe gaan wij dat regelen dat ik het juiste product krijg?

Niks op aan te merken.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle Jelle

prima goede service

Zowel de verzending als het product. De galzen cups liggen fijn in de hand en de ballonnen niet zo'n dikke bal om in te knijpen. Goed vacuüm sterkte te regelen

Obwohl ein Teil der Lieferung auf dem Versandweg entwendet wurde, wurde hier direkt mit Ersatz reagiert. Das ist top!

Snelle levering alles netjes ingepakt top

Mooie producten, super snel geleverd.

Ik ben erg tevreden over de producten van fasciia shop. Fijne massage olie.

Negatief

Ik was tevreden totdat ik steeds mail ontvang na mijn bestelling. Hou op met vragen naar je ervaringen

Uitstekende zaak om producten te kopen

Heel goede prijs - kwaliteit. Duidelijke website. Heel goede communicatie en snelle levering.

snelle orderverwerking

De bestelling werd snel verwerkt. Er werd snel gereageerd op vragen over de bestelling.

Snelle levering en goeie uitleg !

De massage en reflexologie wax gekocht van Songbird. Hele duidelijke uitleg op de website te vinden, welke wax/ geur voor wat goed is. Snelle levering. Heel aangenaam verrast van de producten ook. Ik heb de testpakketten gekocht maar zal zeker de volwaardige potjes ook aankopen !

27 Milhezerweg

Deurne 5752BA

Über Fascia Shop

Fascia Shop en Songbird Massagewachs is een bedrijf dat is opgericht in 2014 door twee fysiotherapeuten. Wij leveren een uitgebreid assortiment braces, verbruiksmaterialen en trainingsproducten aan fysiotherapeuten, personal trainers en particulieren. Om dit te leveren werken wij samen met merken over de hele wereld en zijn wij trotse distributeur van merken als Nasara, AcuTop, Sanctband en Songbird. Ben je op zoek naar een betrouwbare partner voor een eerlijk advies tijdens het aanschaffen van producten? Wij beschikken over een ruime ervaring in de branche voor optimale ondersteuning. Wij zijn altijd bezig met het overtreffen van de klantverwachting! --------------------------------------------------------------------------------- Die treibenden Kräfte hinter Songbird Massagewachs Deutschland sind David Jansen und Joris van Hulten, beide Massage- und Physiotherapeuten. Wir haben Fascia Shop vor sechs Jahren gegründet, weil wir qualitativ hochwertige und dennoch erschwingliche Produkte für myofasziale Behandlungen auf den niederländischen Markt bringen wollten. Im Laufe der Jahre kamen Massage- und Faszienlöseprodukte von Songbird Naturals auf uns zu. Unserer Meinung nach stellt dieses englische Unternehmen wunderschöne Produkte her, die wir selbst häufig und mit großer Zufriedenheit in unserer täglichen Praxis verwenden. Wir arbeiten stets daran, die Erwartungen unserer Kunden zu übertreffen!

Kiyoh Bewertungen