shtest

shtest

• Uw oordeel over test
  • Beschrijf uw ervaring met test N.v.t.
  • Zou u test aanbevelen? N.v.t.

Heel snel en verhelderend

Handig snel en effectief. geeft een nieuwe kijk op beroepskeuze

• Uw oordeel over hetproduct
  • Beschrijf uw ervaring met hetproduct effectief

Heel nuttige test!

Deze test is heel gebruiksvriendelijk! Het kostte me weinig tijd om hem te maken en de uitslag geeft me heel veel inzicht. En ik herken me er helemaal in! Onvoorstelbaar hoe makkelijk hij werkt en dat ik er zoveel aan heb. Het helpt me om mezelf te omschrijven bij potentiële werkgevers en bij het schrijven van sollicitatiebrieven. Heel erg bedankt Jobpersonality!

• Beschrijf uw ervaring met hetproduct Heel goede ervaring
  • Zou u hetproduct aanbevelen? Ja

Duidelijk, concreet en richting gevend advies

Herken me in het rapport, duidelijk kort en krachtig verwoord. Fijn!

• Uw oordeel over hetproduct
  • Beschrijf uw ervaring met hetproduct Duidelijk, kort en passend.

was super geweldig

ik ben het eens met de uitslagen die ik heb gekregen. het past gewoon bij mijn persoonlijkheid. stond echt met een mond vol tanden te kijken hoe dat precies zo was wat ik echt wilde doen. kortom wil ik alle andere nog aanraden dat zij het moeten uitproberen. werkt uitstekend. en mijn dank is groot.

• Uw oordeel over hetproduct
  • Beschrijf uw ervaring met hetproduct ik had gedacht dat ik heel wat anders zou krijgen als resultaat. maar voor mijn geluk heb ik precies gehad wat ik wilde.
  • Zou u hetproduct aanbevelen? Ja

Goede test met leuke visuals

Eindelijk een test waarbij je niet je e-mailadres hoeft in te vullen en aan het eind plotseling moet betalen om de hele uitslag te kunnen lezen. Leuk gedaan met de visuals erbij! De uitslag klopt voor mij en geeft me nog meer boost om naar mijn nieuwe baan op zoek te gaan.

• Uw oordeel over hetproduct
  • Beschrijf uw ervaring met hetproduct N.v.t.
  • Zou u hetproduct aanbevelen? N.v.t.

lekker snel

Sloot aan bij wat ik al dacht

• Beschrijf uw ervaring met hetproduct Goed

Klopt precies.

• Beschrijf uw ervaring met hetproduct Goed

Fijne makkelijke beroepskeuzetest

Makkelijk en snel een passend(e) uitslag/advies van de test!

• Beschrijf uw ervaring met hetproduct Makkelijk en snel

snel en vermakelijk

De visualisering maakt deze test makkelijk te maken. De uitslag vind ik deels verrassend.

Behulpzaam

Ik ervaart dit als iets gunstig en leerzaam doormiddel van deze test ben ik meer over mezelf gaan ontdekken. Ik hoop dat dit ook anderen kan helpen zoals bij mij!

Goede ervaringen

Goede ervaringen

Niet genderneutraal

Wanneer je een beroepskeuzetest gaat doen is de eerste vraag of je een man of een vrouw bent. Ik snap niet precies wat dit te maken heeft met mijn beroepskeuze.

Goede test

Super snelle test

Volgens mij komt het eindresultaat goed uit

snelle test met duidelijke uitkomst

na 3 keuzetesten te hebben gedaan waar niks concreets uit kwam, of je moest betalen voor een uitslag heb ik deze gevonden. hier krijg je een algemeen maar duidelijk resultaat. het helpt je op zijn minst op weg.

Leuk resultaten te krijgen dmv het beantwoorden van eenvoudige vragen

Feedbach weergegeven met het beantwoorden in 1 vraag.

Leuke test, geeft wel inzichten

Op basis van 30 vragen toch een paar bruikbare trefwoorden te pakken die me kunnen helpen in mijn zoektocht

👍👍👌

📍

Snel

Komt overeen met hoe ik inelkaar zit

Snel en duidelijk

De website is makkelijk in gebruik. De testen zijn snel en de informatie is duidelijk en concreet. Hier kan ik verder mee. Bedankt!

Klopt precies geen onzin

Leuk om te doen snelle uitslag

super

Door een super snelle en makkelijke vragenlijst een helder beeld gekregen van wat het beste bij mij past. Daar kan ik iets mee!

Belangrijk dat zo'n eerste stap gratis is en er suggesties geboden worden voor vervolgacties. Objectiveren van zelfbeeld in een arbeidsmarkt waar je steeds meer zelf moet 'gaan staan' wordt steeds belangrijker. Als ondernemer met Workbookers zie ik ook samenwerkingsmogelijkheden.

Leuke voorbeelden met een duidelijke uitslag.

Niet duur om toch wat meer inzicht te hebben hoe ik in elkaar zit. Handig wanneer je door de bomen het bos niet meer ziet.