Goede test met leuke visuals

Eindelijk een test waarbij je niet je e-mailadres hoeft in te vullen en aan het eind plotseling moet betalen om de hele uitslag te kunnen lezen. Leuk gedaan met de visuals erbij! De uitslag klopt voor mij en geeft me nog meer boost om naar mijn nieuwe baan op zoek te gaan.

• Uw oordeel over hetproduct
  • Beschrijf uw ervaring met hetproduct N.v.t.
  • Zou u hetproduct aanbevelen? N.v.t.

lekker snel

Sloot aan bij wat ik al dacht

• Beschrijf uw ervaring met hetproduct Goed

Klopt precies.

• Beschrijf uw ervaring met hetproduct Goed

Fijne makkelijke beroepskeuzetest

Makkelijk en snel een passend(e) uitslag/advies van de test!

• Beschrijf uw ervaring met hetproduct Makkelijk en snel

snel en vermakelijk

De visualisering maakt deze test makkelijk te maken. De uitslag vind ik deels verrassend.

Behulpzaam

Ik ervaart dit als iets gunstig en leerzaam doormiddel van deze test ben ik meer over mezelf gaan ontdekken. Ik hoop dat dit ook anderen kan helpen zoals bij mij!

Goede ervaringen

Goede ervaringen

Niet genderneutraal

Wanneer je een beroepskeuzetest gaat doen is de eerste vraag of je een man of een vrouw bent. Ik snap niet precies wat dit te maken heeft met mijn beroepskeuze.

Goede test

Super snelle test

Volgens mij komt het eindresultaat goed uit

snelle test met duidelijke uitkomst

na 3 keuzetesten te hebben gedaan waar niks concreets uit kwam, of je moest betalen voor een uitslag heb ik deze gevonden. hier krijg je een algemeen maar duidelijk resultaat. het helpt je op zijn minst op weg.

Leuk resultaten te krijgen dmv het beantwoorden van eenvoudige vragen

Feedbach weergegeven met het beantwoorden in 1 vraag.

Leuke test, geeft wel inzichten

Op basis van 30 vragen toch een paar bruikbare trefwoorden te pakken die me kunnen helpen in mijn zoektocht

👍👍👌

📍

Snel

Komt overeen met hoe ik inelkaar zit

Snel en duidelijk

De website is makkelijk in gebruik. De testen zijn snel en de informatie is duidelijk en concreet. Hier kan ik verder mee. Bedankt!

Klopt precies geen onzin

Leuk om te doen snelle uitslag

super

Door een super snelle en makkelijke vragenlijst een helder beeld gekregen van wat het beste bij mij past. Daar kan ik iets mee!

Belangrijk dat zo'n eerste stap gratis is en er suggesties geboden worden voor vervolgacties. Objectiveren van zelfbeeld in een arbeidsmarkt waar je steeds meer zelf moet 'gaan staan' wordt steeds belangrijker. Als ondernemer met Workbookers zie ik ook samenwerkingsmogelijkheden.

Leuke voorbeelden met een duidelijke uitslag.

Niet duur om toch wat meer inzicht te hebben hoe ik in elkaar zit. Handig wanneer je door de bomen het bos niet meer ziet.

Goed geraden

Ik wilde altijd al een eigen bedrijf beginnen

Duidelijk en transparant

prima test

Leuk om te doen uitkomst is duidelijk.

Verder geen commentaar

Aanrader voor mensen die niet goed weten welk werk bij ze past.

Ik wil me misschien laten omscholen omdat ik twijfel of dat wat ik doe, wel echt bij me past. Met deze beroepskeuze heb ik meer inzicht gekregen wat bij mij past. De uitslag kwam behoorlijk goed overeen met dat wat ik verwacht had!

goede realistische test

Test gedaan, en het komt goed overeen met wie ik denk dat ik ben en wat bij me past.