Mooie vlag

Zelf een vlag ontworpen en besteld is precies binnen de termijn van 6 werkdagen geleverd

Goed produkt!

Nog maar 2 keer gebruik gemaakt van Faber vlaggen, tot nu toe met een goed resultaat. Ook de service is prima!

Mega! Kan dit iedereen aanraden.

Vlaggen 2 dagen geleden aangekomen en de kwaliteit is super! Daarnaast een zéér behulpzame klantenservice. De configurator geeft namelijk aan dat de kwaliteit wat minder is etc, vervolgens contact opgenomen met de klantenservice (John) en perfect geholpen. John maakte voor mij zelf de vlag op van de bestanden die ik hem even kon mailen. Nogmaals bedankt!

enkel jammer van 1e levering werd tergu genomen omdat NV naam niet overeenkwam met hotel naaml

Exactly what I ordered, great quality, even better service

I placed my order, and the response is so quick and so excellent and incredible helpful. They even helped expedite shipping after the order was placed. It is an extremely affordable and excellent quality source for flags.

Contact en levering perfect.

Snelle levering, keurig ingepakt!

Gemakkelijke site, overzichtelijk. Eenvoudig bestellen en snelle levering.

Super netjes

Mooie vlag

Op tijd geleverd

prima gedaan

Snelle fantastische service

Snelle fantastische service

Geweldige snelle service

Geweldige snelle service, vandaag vlag besteld dan hangt die de volgende dag wapperend in de wind buiten.

Geweldige service!

Snel vriendelijk en adequaat. Super

top kwaliteit en snelle levering!

Zelf een vlag ontworpen met veel kleuren en daardoor twijfels of het eindresultaat wel gedetailleerd genoeg zou zijn. De vlag ziet er precies zo uit als in het ontwerp dus erg content mee!

Snelle bezorging, prima service

Het artikel was voorzien van een duidelijke omschrijving. Wel iets duurder dan vergelijkbare andere aanbieders, maar de kwaliteit was voor mij toch doorslaggevend. Zeker aan te bevelen.

Snelle levering van de bestelde tafelvlaggen, kwaliteit valt echter tegen

Bestelling verliep vlot via de site. Ik vond de vlaggen wat minder. Dacht dat het een materiaal was dat steviger was. Nu valt het doek min of meer in plooien. Jammer, op de foto zag het er strak uit.

Mijn ervaring is beter dan verwacht

Bij de omschrijving van deze vlag staat dat er 2 haakjes aan zitten, maar na ontvangst blijken er 3 haakjes aan de vlag te zitten. Boven, midden en onder. Dat is dus beter dan verwacht :) De haakjes zijn van wit plastic. Een lipje aan het haakje voorkomt dat het haakje uit het ophangpunt (oogje) gaat. De vlag is sterk en goed afgewerkt. Klaar om op te hangen. Deze vlag heeft een hoge nationale en cultureele waarde.

Vlot geregeld!

Ik had op hele korte termijn een vlag nodig en daar werd uiterst netjes een passende oplossing voor verzonden. Persoonlijke dienstverlening op een online webshop is dus wel degelijk mogelijk. 5 sterren dik verdiend!

Naar te vredenheid verlopen

Opgezocht op de site,kon duidelijk het product vinden wat ik zocht en heb het besteld.

Fantastische service

Snelle levering, professionele service afdeling en goede kwaliteit banners!

Goed bedrijf. Slechte transporteur GLS liegen over bezoek. Nooit geweest.

Het bedrijf regelt de bestelling en betaling prima en snel. Het gaat fout bij GLS. Het totaal PLAATJE is ondanks deze manco ruim voldoende.

Geweldige klantenservice en producten

Ik heb contact gehad met Michael. Zijn reactie was altijd snel en vriendelijke. De qualiteit van de vlaggen zijn excellent!

Ziet er perfect uit

uitstekend.

Fout mijnerzijds. Even een telefoontje en probleem was opgelost. Top. Geen klacht hoor, maar het viel mij op dat de retourzending niet kosteloos kon.

Snel geregeld en netjes

Was snel geregeld na telefonisch contact. Na overleg nette oplossing en bedrijf is klantvriendelijk en klantgericht. Ik zou het bedrijf zeker aanraden.

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!