Top mondkapjes!

Nette mondkapjes, prima kwaliteit en zitten goed.

Bestelling kunnen volgen van inpakken tot afgeven tot aan de deur

Dat de bestelling niet op de afgesproken dag en tijd kon worden afgeleverd werd door de transporteur gecommuniceerd. De volgende dag werd de bestelling afgeleverd. Zowel de maker als de besteller proberen hun best te doen en dat lukt denk ik elke dag weer.

Goede site, makkelijke keuze, veel keuze, snelle afwikkeling en snelle levering.

Netjes geholpen , duidelijke uitleg en snelle levering.

Keurig verzorgd

Keurig verzorgd

Het is echt een bedrukte vlag met fletse kleuren.

Na deze klach had ik snel bericht om e.e.a. op te lossen wat naar alle tevredenheid ook is gebeurd. Toch Faber waardig deze service!

Prachtige vlaggenset gekocht. Snel geleverd ook

Prachtige vlaggenset gekocht. Snel geleverd ook

TOP product

Had dit veel eerder moeten doen, mooie kwaliteit en snelle service.

vriendelijk geholpen en een mooie vlag ontvangen.

Prima ervaring!

Ik had een vlag nodig voor aan de gevel. Prima geholpen om het juiste formaat uit te kiezen. Hij wappert prima!

Een geweldige service zoals u hem zelden tegen zult komen.

Tijdens het bestelproces ontzettend goed geholpen en de vlaggen zijn van zeer goede kwaliteit. Een klein ontwerpfoutje van mijn kant werdt gelukkig direct opgemerkt door het team en ze kwamen direct met een aantal passende tegenvoorstellen. Binnen een paar dagen had ik de vlaggen al in huis. 100% tevreden.

Uitstekend!

vlaggen besteld. Uitstekende service en tijdig geleverd. Zeker een aanrader.

Topservice

Fijn en snel geholpen!

Top service!

Masten en vlaggen gekocht. Keurig op tijd geleverd. Toen bleek dat de fundering van een van de masten niet kon op de plaats waar de mast moest komen, kwamen ze met eem prima alternatieve oplossing.

Prima bedrijf, snelle reactie en vakkundig advies.

Vorige week donderdag mondkapjes met eigen ontwerp besteld en gisteren al in huis. Fantastisch.

Fantastisch geholpen en snel geleverd! De vlag hangt en ziet er geweldig uit!

Erg vriendelijk personeel en een snelle levering!

Geweldig bedrijf.

Een vlag besteld. Deze is van top kwaliteit, en snel geleverd. Dank fabervlaggen..

zeer slecht

55 vlaggen besteld ,op tijd geleverd maar touwtje aan verkeerde kant. worden op nieuw geleverd ( allerlei excuses) is spoed bij. zouden op maandag of dinsdag geleverd worden. op woensdag maar gebeld moest ze uiterlijk donderdag hebben. blijken nog niet eens in productie te zijn genomen.

Beste Rene, We hebben elkaar hier vorige week over gesproken. Het is inderdaad niet gegaan zoals je dat van ons had mogen verwachten. Nogmaals onze excuses. De enige oplossing die nog restte was een creditering, die hebben we inmiddels in orde gemaakt. Met vriendelijke groet, Huib Faber

niet voldoende

BESTELLING BESTOND UIT 2 ARTIKELEN. MOEST GELEVERD WORDEN OP ANDRES ANDER ALS FACTUUR ADRES. 1 ART. GELEVERD GOEIE ADRES 1 ART. 2 DAGEN LATER OP VERKEERDE(factuur adres)ADRES.

Netjes verpakt

netjes verpakt en op tijd binnen. Ondanks de corona geen vertraging

van oudsher een goed bedrijf en nu ook weer punctueel product afgeleverd

Faber Vlaggen heeft weer bewezen een betrouwbaar bedrijf te zijn met mooie en kwalitatief hoogstaande producten

eerlijk en netjes bedrijf

Goed, snel en netjes materiaal en 4 vlaggen afgeleverd

Nette telefonische afhandeling en snelle levering.

Enkele jaren geleden ook vlaggen besteld. De oude informatie werd voor ons opgezocht en de levering kon op factuur, snel worden geleverd. Goede kwaliteit/prijsverhouding.

Binnen 24 uur ontving ik de bestelling.

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!