Goed geholpen door John, snelle informatie, goede terugkoppeling. Wimpel van goede kwaliteit. Wimpel is enorm goed ontvangen ook door de ontvangers ervan.

Prachtige kwaliteit en uitstekende service

Vlak voor Koningsdag in Corona tijd bestelde ik de vlag. Mijn maat was niet voorradig maar ik kreeg zonder bijbetaling een maat groter of geld terug. Ik koos voor het eerste en ze hebben hun best gedaan hem op tijd te bezorgen. Ik had hem de volgende dag al binnen. En dat in de drukke Corona tijd. Prachtige kleur en kwaliteit. Een aanrader

Prima service. De bestelling was niet helemaal compleet maar na een telefoontje werd het ontbrekende onderdeel de volgende dag reeds bezorgd. Super.

geweldig bedrijf

de 10 zegt genoeg

Goede Service

Na de winter wil ik mijn wimpel weer in de mast hangen, deze heb ik gekocht in mei verleden jaar breekt het touw op diverse plaatsen volledig vergaan! hierover een mailtje gestuurd met de vraag of dit normaal is? kreeg als antwoord date wimpel 3 tot 6 maanden meegaat en dat er geen garantie op zit. Na een telefoongesprek met de medewerker van Faber werd er gevraagd om foto's van het touwtje, deze gestuurd. Hierna nogmaals contact gehad met Faber waarna er kosteloos een nieuwe Wimpel werd gestuurd. Uiteindelijk goed Service van de firma Faber.

Snelle levering. Fijne webshop

Ik zocht een paar onderdelen voor mijn vlaggenmast. Snel gevonden. en snel in huis!

Het was de volgende ochtend al in huis. Hele snelle levering!

Bestelproces etc. is ok, het product zelf verdient verbetering.

Ik koop met enige regelmaat een wimpel bij Faber. En soms ook elders. Dan valt op dat goedkopere wimpels soms kwalitatief beter zijn. Zwakke punten van Faber wimpels zijn het touwtje waaraan de wimpel hangt; dit is al na één seizoen doorgesleten. Dat wordt dan natuurlijk noodlottig bij veel wind, dus kun je dan de wimpel bij de buren uit de boom gaan halen. Dan de twee houten klosjes aan het uiteinde van het stokje waaraan de wimpel zit. Deze vallen er al na een paar maanden af, en moeten er dan weer op worden gelijmd. Daarna blijven ze wel zitten. Waarom dan niet meteen goed. Tenslotte: kleurechtheid van de stof laat te wensen over. Na 1 seizoen vaal en onze driekleur onwaardig.

Goed en snel!

Prima, vlot

Prima website om je eigen vlag samen te stellen, en vlotte en prima levering. 1 aanbeveling: wanneer een banier wordt besteld, graag advies o.i.d. koppelen t.a.v. banieruithouders. Ik vind het aanbod vrij prijzig en ga nu zelf een constructie bedenken.

Producten volgens omschrijving

Snelle levering en producten zoals omschreven, prima!

Fijn telefonisch contact, duidelijke afspraken, snelle levering!

Aan te bevelen!

Nette levering

Alles was snel geleverd. Verpakking handig ook om vlag in te bewaren en tekst erop wanneer je mag vlaggen. Minpunt voor vlag is dat de stiksels trekken hierdoor niet mooi glad.

Fijne en betrouwbare leverancier! Nette service.

Prettige website en bestel mogelijkheid en vlotte bezorging. Bestelde vlag is van keurige kwaliteit.

keurig geleverd

Een complete vlaggenset besteld: vlaggenstok, vlaggenstokhouder, Nederlandse vlag en een wimpel, alles ziet er keurig uit en werd op tijd geleverd. Wel lijkt het me zaak om de koker waarin alles verpakt zat een keer te updaten, we hebben al tien jaar een Koning...en we vieren nu Koningsdag ipv Koninginnedag.

Aangename verrasssing!

De ene dag besteld, de volgende al geleverd!

Prima contact, goede service, meedenkend ... top !!!

Met tekst en uitleg

Vlag gekocht fight the virus om steun te betuigen en medeleven. Vlag zelf is niet vlag beste kwaliteit waardoor deze niet mooi wappert. Voelt goedkoop aan. Het is voor een goed doel anders had ik hem terug gestuurd.

Goede, snelle service en kwaliteit

Kwaliteit van vlag is goed en blijft kleurecht.

Super ervaring, na bestelling bleek er een fout in het aangeleverde bestand te zitten. Gelukkig kon het drukken van de vlag nog tegengehouden worden. Na aanlevering van het juiste bestand, hadden we de vlaggen heel snel in huis. Hele fijne kwaliteit vlaggen, hopelijk gaan deze langer mee.

Doen wat ze beloven

Zie hieronder

Klantvriendelijke organisatie die meedenkt met haar klanten. Snelle levering. Ga zo voort. SUPER EN BEDANKT.

uitstekend

Acteert goed op actuele ontwikkelingen en belangrijke evenementen met een mooie vlag. Vragen en een klacht over een vlag werden snel beantwoord en naar volle tevredenheid opgelost. Prima en vriendelijke klantenservice.

Bestelling is geheel volgens verwachting geleverd. Keurig verpakt en goede kwaliteit.

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!