In één woord: Geweldig!

Ik had een "gewone" Rotterdamse vlag besteld en ontving een puntvlag. Toen ik belde kreeg ik een aardige en behulpzame meneer aan de lijn. Meneer zou kijken wat er was gebeurd en heeft een nieuwe vlag toegezonden. Deze vlag was nog mooier qua formaat dan die ik had besteld. Ik vroeg nog of ik moest bijbetalen of de puntvlag terug moest zenden, maar dat was niet nodig. Wat een service en wat ben ik blij met deze mooie vlag! Nogmaals: Hartelijk dank voor alle goede zorgen! Hartelijke groet, Lia de Boer

Een voorbeeld voor anderen

Het bestel proces is precies zoals je hoopt dat iedereen het doet, simpel, duidelijk en snel. Voor het ontwerpen heb je de mogelijkheid om deze tijdens het bestellen te maken of te uploaden. De afhandeling is snel en per mail wordt je van de verschillende stappen in de productie op de hoogte gehouden. Het eindproduct wordt goed verpakt en beschermd verzonden.

Prima spullen

Prima vlaggetjes! Helaas bleek de eerste levering verdwenen te zijn bij Post NL. Zonder probleem werd mij een nieuwe bestelling toegestuurd!

Snelle levering en geode kwaliteit.

Snelle goed service

Na contact direct aflevering, goede communicatie, snelle service.

Zeer goed, klantvriendelijk, meedenkend

Ook voor de kleine particuliere klant met slechts een bestelde vlag werd er heel goed meegedacht. Ook bij een klein foutje in het ontwerp was het eenvoudig om via de e-mail een correctie aan te brengen. Vlotte bezorging. Mooi resultaat! Met dank aan Michael.!

Snelle service en bestelling is makkelijk gemaakt. Jammer dat een van de logo's op onze vlaggen niet helemaal mooi doorgekomen is en dat hier niet even over gecommuniceerd is. Wellicht hadden we dan tot een mooier eindresultaat gekomen.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

klant erg blij

Een klant met wat specifieke wensen en prettige feedback van Faber resulteerde in mooie bedrukte vlaggen.

Heel aardig geholpen !

Wilde een knop voor de vlaggen mast hebben en die heb ik nu dankzij jullie 👍

Correct, behulpzaam, vriendelijk en snel

Na ontwerp bleek dat het niet online naar Frankrijk verstuurd kon worden. Gebeld en werden vriendelijk tewoord gestaan en konden via de mail toch een vlag bestellen. Kregen ook nog hulp om een symbool op de juiste manier in het ontwerp te zetten. Top!

De levering en de kwaliteit voldoet aan de verwachtingen

Zie hiervoor.

No nonsense bestelling en levering.

Gewoon goed!

Snelle en goed service

De hulp om het goede product te vinden verliep perfect en de levering was ongelofelijk snel. Dus top service.

goed zaken doen

goede communicatie gekoppeld aan afspraken die na gekomen zijn. Min punt is dat de bestelde vlag niet compleet was en dat dit niet vermeld was op de side en zodoende moeilijkheden heb ervaren met het bestellen van het product. Dus advies, houdt de side actueel na veranderingen van de ter verkopen artikelen.

Vlotte levering met duidelijke instructie

Het zelf plaatsen van de mastvoet ging eigenlijk prima. We moesten wel heel snel handelen vanwege de snel hardende betonmortel. Maar gelukkig stond de verankering keurig waterpas en later de maast ook. Dus toch even een tip voor andere mensen ; werk met “gewone” betonmortel. Dan heb je rustig de tijd om alles waterpas te krijgen

Fijn geholpen door de medewerkers, prachtige beachflags met snelle levering

Prachtige beachflags gekocht bij Faber vlaggen. Goede deal, mooi bedrukt en erg snel geleverd in goed afsluitende hoezen. Fijn dat we bij de deal zowel vulvoeten als grondpennen kregen. Goed geholpen door de medewerkers. Zeer tevreden!!!

Prima eerste ervaring

Geen bijzonderheden

Top Service

Lieferung naar Duitsland top. Bedankt.

Snel geleverd, mooi materiaal

Een gemakkelijke manier van selecteren van de juiste vlag op de site, prima opvolging

Netjes

Goeie communicatie

snel en effectief

snel en effectief

zeer vriendelijk en een super eindresultaat

ik ben super snel geholpen via mail en telefoon. en ik heb snel heel mooie Beach vlaggen gekregen

Snelle en correcte afwikkeling. Goede kwaliteit van de vlag.

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!