Uitmuntend

Tweede vlag bij Fabervlaggen besteld paar jaar terug al eigen ontwerp en nu weer. Binnen vier dagen in huis!!! Maar buiten dat, UITSTEKENDE kwaliteit ik ben er erg blij mee, zeker omdat ik hem cadeau doe. Ik heb niet iedere dag een vlag nodig maar als, dan bij Fabervlaggen. En niet te vergeten de goede chat met Michael dank voor de goede uitleg.

goede service, snelle levering

vriendelijke en efficiente behandeling

Alles prima en snel.

Alles prima en snel.

Eerste keer, maar mocht het nodig zijn, weet ik jullie te vinden.

Keurig netjes geholpen met mijn vragen. Binnen de gestelde tijd bij me thuis afgeleverd. En precies hoe ik het wilde hebben. Dus kan niet anders dan een tien geven.

We hebben een vlag besteld, vrij snel kregen we deze toegestuurd.

Goede partij.

Komen afspraken goed na en denken mee.

Goede service. Had nog beter gekund als het vaantje dat ik had besteld niet in een veel te grote doos was verpakt maar in een envelop. . Die had door de bus gemunt. Had me een ritje naar het ophaalpunt gescheeld.

kwaliteitsvlaggen!

prima levering en altijd goede kwaliteit vlaggen

Van vraag tot levering, een duidelijk traject

Vanaf de eerste vraag tot aan de leverantie een goede communicatie. Heldere afspraken. afgesproken lever data en een goed product.

uitstekend

uitstekend voor herhaling vatbaar.

Goed geholpen en snelle levering

Goede ervaring met Faber Vlaggen

Prima kwaliteit en goede service!!

Vlag met eigen logo is perfect. In eerste instantie was het bestand met logo niet goed genoeg. Dit werd via een mailtje aangegeven. Nieuwe bestand was goed, waarna de vlaggen snel gereed waren. Zeer professioneel opgelost!!

Snelle service, mooi product

Makkelijk te bestellen op de site en sneller geleverd dan verwacht. Er waren ook nog vier spanner meegeleverd.

Keurig op tijd geleverd!

Meedenkende medewerker aan de lijn. Heeft zelfs nog contact opgenomen met het magazijn om te horen of de vlaggen toch op voorraad lagen. Gelukkig was dat zo en konden de vlaggen op tijd geleverd worden.

Fantastisch, super snel en gewoon goed spul voor een normale prijs.

Een proffessionele aanpak vwbt de korting en het feit dat het ook naar Frankrijk gestuurd kon worden. Bravo!

Goede, snelle service top kwaliteit

In één woord: Geweldig!

Ik had een "gewone" Rotterdamse vlag besteld en ontving een puntvlag. Toen ik belde kreeg ik een aardige en behulpzame meneer aan de lijn. Meneer zou kijken wat er was gebeurd en heeft een nieuwe vlag toegezonden. Deze vlag was nog mooier qua formaat dan die ik had besteld. Ik vroeg nog of ik moest bijbetalen of de puntvlag terug moest zenden, maar dat was niet nodig. Wat een service en wat ben ik blij met deze mooie vlag! Nogmaals: Hartelijk dank voor alle goede zorgen! Hartelijke groet, Lia de Boer

Een voorbeeld voor anderen

Het bestel proces is precies zoals je hoopt dat iedereen het doet, simpel, duidelijk en snel. Voor het ontwerpen heb je de mogelijkheid om deze tijdens het bestellen te maken of te uploaden. De afhandeling is snel en per mail wordt je van de verschillende stappen in de productie op de hoogte gehouden. Het eindproduct wordt goed verpakt en beschermd verzonden.

Prima spullen

Prima vlaggetjes! Helaas bleek de eerste levering verdwenen te zijn bij Post NL. Zonder probleem werd mij een nieuwe bestelling toegestuurd!

Snelle levering en geode kwaliteit.

Snelle goed service

Na contact direct aflevering, goede communicatie, snelle service.

Zeer goed, klantvriendelijk, meedenkend

Ook voor de kleine particuliere klant met slechts een bestelde vlag werd er heel goed meegedacht. Ook bij een klein foutje in het ontwerp was het eenvoudig om via de e-mail een correctie aan te brengen. Vlotte bezorging. Mooi resultaat! Met dank aan Michael.!

Snelle service en bestelling is makkelijk gemaakt. Jammer dat een van de logo's op onze vlaggen niet helemaal mooi doorgekomen is en dat hier niet even over gecommuniceerd is. Wellicht hadden we dan tot een mooier eindresultaat gekomen.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

klant erg blij

Een klant met wat specifieke wensen en prettige feedback van Faber resulteerde in mooie bedrukte vlaggen.

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!