goede en snelle service en heel vriendelijk

Vorig jaar een vlag laten maken bij Faber Vlaggen. Zijn wij erg te vreden over. Dit jaar hebben we er een vlag bij genomen voor carnaval. Had hun woensdag gesproken of het voor carnaval er kon zijn. Gisteren binnen gehad echt TOP!!! Dankjewel voor de snelle service

Vlag, stok en knop. Alles compleet.

onze oranje knop was eerst kapot aangekomen, maar dat hebben ze heel goed afgehandel en we hadden binnen 3/4 dagen een nieuwe op onze deurmat liggen!

Geweldige service

Ieder jaar bestel ik 'n vlag: altijd zeer vriendelijk aan de telefoon, behulpzaam, service staat hoog in het vaandel!

Mooie vlaggenmastjes, snel geleverd

Erg goed product, mag NL trots op zijn!

Zoek een vlag, ga naar FaberVlaggen en krijg de beste kwaliteit.

Goede service top

Mijn eigen vlag omwerp super mooi gedaan

Faber prima, GLS matig

Vlaggen zijn prima. Volgens bestelling. Netjes verpakt. Bezorging door bezorgdienst GLS was minder correct. Mijn kritiek op de bezorging telefonisch toe gelicht aan Faber

zeer corect geholpen

de bestelling op tijd en vlaggen zien er goed uit.

Vlag besteld en bezorging elders. Keurig verpakt en snel.

Mooie wimpel, wel gehorig

Mooie wimpel qua kleurstelling en afmeting. Echter door het harde materiaal duidelijk hoorbaar op de mast (tikken van stokje en doppen).

goed geholpen

Dit was de eerste keer maar heb gekregen wat ik nodig had ook de uitleg was goed

Kwaliteit voor een juiste prijs.

Korte levertijd.

Kwaliteit aan de mast

Makkelijk besteltraject, ontwerp zo ge-upload, bestelling conform afspraak geleverd... uitgepakt een mooi resultaat in mijn handen. Die gaat straks in top. Op naar een volgende klus.

Perfect zowel de bestelling, communicatie en aflevering.

Duidelijke site.

Ik heb niets aan te merken.

goed geholpen via helpdesk

ik kreeg mn kleur en logo niet helemaal juist omdat ik iets fout had gedaan met een te zwak logo. via de helpdesk stuurde ik de juiste en ze hebben t voor me gefixt. ik heb toen zelf de afbeelding in het systeem kunnen doen en nu heb ik n eigen vlag.

goede ervaring

Prachtige Beach vlaggen ontvangen met goede service en mooi ingepakt.

Altijd goede kwaliteit

Faber was eerst gevestigd in Markelo , we konden zo even langsgaan om een vlag of wimpel te kopen. Waren altijd erg blij met de kwaliteit vandaar dat we nu hebben besteld via de site.

mooie vlaggen

het zelf ontwerpen is niet moeilijk het bestellen is niet moeilijk vlugge levering Kleuren zijn helder Maar zou alleen graag stevige bevestigings ringen willen. We wonen vlak bij zee waar het nogal eens kan waaien. Moet dus zeer regelmatig het band en de ringen verstevigen of opnieuw aanbrengen om te voorkomen dat het band doorslijt en de vlag los schiet

Snelle levering en nette service!

Ok

Ok

3 stuks besteld

De levering was volgen de afspraak dus zeker tevreden en de druk is super ik zou zeggen weer een tevreden klant erbij

Super blij

mooi op tijd geleverd fijn behandeld , prima site

Makkelijk te bestellen, binnen de afgesproken tijd. Uitstekende ervaring

Service met een hoofdletter S

Kopen met korting is altijd fijn. Meteen bericht bij onvolledige gegevens en deze worden ook meteen door een medewerker aangepast. Zoals elk jaar, want wij bestellen dit product jaarlijks, snelle en goede levering!

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!