200% service en en topkwaliteit product

Ik heb van een foto (van geschilderde paneeltjes) een vlag laten maken. Had een paar vragen waarvoor ik telefonisch contact zocht. Michael Fehl heeft mij top geholpen met een resultaat waar ik heel gelukkig van werd en uitermate tevreden over was.

Hele goede service!

Ik heb gebeld met Faber vlaggen om de opmaak van onze vlag te laten beoordelen. Ik werd uitstekend geholpen door een medewerker die zelfs ons logo in het juiste format heeft gezet. De vlag ziet er heel mooi uit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

After I had some question about ordering I got very fast replies and the customer service even set up the order for me. Very good!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima!correcte levering, netjes verpakt.

Goed bedrijf! Kwaliteitsvlaggen! Wij hebben de Hollandse vlag besteld met wimpel incl witte stok met oranje knop! Beetje jammer dat we het oranje knopje er zelf op moesten draaien drukken.... ging niet heel erg gemakkelijk!

Onwijs snel. Goed aangeleverd. Goede kwaliteit

We waren erg tevreden over de vlaggen. Zag er goed uit en werd snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima product. Snelle service.

Prima en snel verzorgd

Website is overzichtelijk. Wat je zoekt is snel te vinden. De vlag is snel bezorgd!

Goed snelle afhandeling

Zeer goed Alleen retour artikelen moet je zelf bekostigen

Heb ik toch ingevuld.

Ervaring is goed. Heb een rood/wit/blauwe wimpel besteld en deze werd heel snel afgeleverd. Wij heb ben geen bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlaggen met een perfecte kwaliteit, veel beter dan die misschien iets goedkopere aanbieders

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering . Prima vlag. Helemaal tevreden.

Snelle levering en service

Goed en snel

Goed en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gemakkelijk en snel systeem met het maken van de vlag

Snelle levering en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

duidelijke site en goede verzorging van de bestelling

goede service etc. zeer veel dank

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zowel op produkt als de service niets aan te merken.

1) goed produkt 2) snelle en correcte levering 3) uitstekende telefonische en digitale service

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

Goede ervaring

Prima service. Ben een tevreden klant

Makkelijk zelf ontwerpen

Snelle service prima kwaliteit

duidelijk en overzichtelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

u vraagt wij draaien maar dan andersom

Goed geholpen, mooi produkt

Na een goed telefonisch overleg over hun produkt en advies wat bij mij de beste mast zou moeten zijn alles besteld via de site. Gekozen voor een klapbare polyester mast 7 meter met inwendig koord compleet met. Vlaggen etc. (Polyester mast alleen niet helemaal recht) Keurig geleverd volgens afspraak. Compleet met alle montagemateriaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele behulpzame en humorvolle medewerker aan de telefoon!

Hele behulpzame en humorvolle medewerker aan de telefoon!

Geweldige service!

Gebeld met verzoek om bepaalde vlag toch al de volgende dag geleverd te kunnen krijgen; dat kon en voila vlag op tijd binnen!

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!

Filter op Taal