Het is goede kwaliteit en heel mooi

Ik heb een vlag besteld en ik vind hem heel mooi, goede kleuren en goede kwaliteit ik raad het zeker aan.

Vlotte en correcte levering

Top vlag!

Al eerder vlag besteld wij zijn super tevreden.

Snelle levering en meedenken over ontwerp

Vooraf check over ontwerp, kleuren en vervolgens levering binnen 5 dagen!

bovenkant dichtgenaaid

de vlaggen zijn van boven dichtgenaaid nu kan de zwarte knop er niet op tenzij ik alles weer lostorn helaas dit vindt ik wel jammer verder de vlag ziet er perfect uit

Gemakkelijk te bestellen

Het was de tweede keer dat ik een vlag besteld heb erg makkelijk te bestellen

Snelle en correcte levering

De vlag was snel binnen en voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

Klasse service

Snel en ongecompliceerd tot een tevreden resultaat gekomen!

Goede en snelle service

Het was al weer even geleden dat ik besteld had. Een belletje en mijn account met alles er op was weer actief. De levering was nog sneller dan de website aangaf.

Prima levering

Snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit

Top vlaggen & standaards geleverd!

Ondanks een kort maar krachtig en duidelijk contact werden binnen een week drie prachtige ceremoniële vlaggen afgeleverd! Ongelofelijk snel en totaal niet verwacht! Maar één klein minpuntje: doordat de 3 vlaggen op elkaar gepakt hadden gezeten in een staande doos, waren ze aan de rand waar ze op hadden gestaan nogal gekreukt en moesten ze opgestreken worden om de gekreukte rand glad te krijgen! Nagenoeg Perfecte order afhandeling! Dank!

Vetrouwd en altijd goed

Als altijd goed!

Mijn ervaring is zeer positief.

Ik heb twee keer wimpels besteld en werd keurig op mijnwenken bediend.

Fantastische service

De service die Faber geleverd heeft is perfect! Ze hebben met mij meegedacht en oplossingen aangedragen toen de kwaliteit mijn ontwerp niet voldeed aan de eisen. Dat heeft erin geresulteerd dat de kwaliteit van de vlag, die ik ontvangen heb, helemaal voldoet aan mijn verwachtingen. Ik ben hen ontzettend dankbaar en kan niet anders dan dit bedrijf aan te bevelen!

Voldoende.

Er zit geen beschrijving in het pakket voor de montage van de vlaggenstok. De bijgeleverde pluggen voor montage van de vlaggenstokhouder aan de muur zijn van matige kwaliteit.

Vriendelijk en behulpzaam

Prettig om mee samen te werken. Denken goed mee en zijn zeer behulpzaam. Prima producten.

goede vlaggen en snelle levering

Vlotte, accurate orderafhandeling

Kwalitatief goede vlaggen!

Snelle levering, prachtige vlag

Handig ontwerp programma. Mooi resultaat en snel geleverd

Zeer tevreden over het product

Online gevel vlaggen besteld met logo. Snel geleverd en super kwaliteit.

Goede snelle levering! Mooie kwaliteit!

Snel, betrouwbaar en goed

Ik heb via de webwinkel enkele vlaggen besteld voor ons bedrijf. De keuze was groot en toch overzichtelijk ingedeeld. Het bestellen verliep vlot, de levering was volgens afspraak en de kwaliteit uitstekend!

Prima spullen snel bezorgd.

Al een aantal masten over de jaren heen besteld, evenals banieren en mast toebehoren. Tot volle tevredenheid.

Snelle levering, vriendelijk telefoongesprek

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!