Alles conform afspraak afgehandeld

Advies en begeleiding correct en duidelijk. Ook de beloofde levertijd is nagekomen.

Top produkt

Toen de vlag was geleverd waren op de hoeken van de bootvlag al na 11Dagen aan de mast in de wind al hoekstiksels los gelaten. Ik heb het zelf opgelost door verstevigings hoeken van sterk stof aan te brengen. Als dit de oplossing is voor verhindering van snelle slijtage is ga ik dit doorgeven aan Faber zodat zij hun bootvlag kunnen modificeren

goede kwaliteit en goed service!

Als ik een vlag nodig heb, dan bel ik Faber. Ook toen ik met spoed een vlag nodig had. Alles werd keurig geregeld en bij deze spoedbestelling had ik zelfs de vlag de volgende dag al binnen! Dat noem ik nou eens onderscheidend van de rest! Top ga zo door.

Wat een service, gewoon klasse!

Als je een vlag moet bestellen en je weet dat er ooit al eens besteld is, weliswaar door een ander. Dan wordt je hier snel de goede weg ingestuurd en heb je binnen de kortste keren je offerte en na goedkeuring je vlag.

Prima geholpen

zie boven

Zeer goede vlaggen geleverd

We waren voor onze vereniging op zoek naar een paar kleinere vlaggen om mee te nemen op reizen, en zijn toen hier uitgekomen. Nadat we de vlaggen kregen waren we direct gelukkig met het resultaat. De kwaliteit van de vlaggen was zeer goed, en de opdruk was heel mooi gelukt!

Goeie kwaliteit vlag

Dit was een nieuwe bestelling van eerder georderde vlag. Goeie kwaliteit en snelle levering.

Snel en betrouwbaar

Kwaliteit is oke

snelle en correcte reactie(s)

Mijn vraag werd vlot beantwoord. Order snel uitgeleverd.

uitstekend

zie boven

geweldig product en services

Vriendelijk te woord gestaan en met geen opdringende prijzen.

Zonder problemen alles goed geregeld

Zonder problemen alles goed geregeld.

Snelle levering en prima kwaliteit

Duidelije website, ik kon snel en eenvoudig bestellen.

Goede snelle service en lage prijs

Ik heb een vlaggenmast kerstboom besteld. De prijs was de laagste die ik online tegenkwam. Hij werd zeer snel geleverd. Helaas bleek er bij de stekker een los contact te zijn, maar ik kreeg meteen een nieuwe stekker opgestuurd.

Constante kwaliteit & goede service

Wij bestellen al jaren onze vlaggen bij Faber Vlaggen. Altijd met een goed resultaat en mooie producten. Meestal binnen een week na opdracht in huis. Ook de "AfterSales" is kundig en altijd behulpzaam.

Super snel geregeld en geplaatst

Geen gelul! Goed en snel.

Vlag uit voor Faber Vlaggen

Website, bestelwijze, bevestiging van order en verzending en inontvangstneming is alles prima verlopen.

super snelle levering

Tot mijn verbazing in 3 dagen geleverd. Goede kwaliteit! De ontwerp applicatie is wel wat beperkt. Ik moest een vriend vragen mijn ontwerp in PhotoShop te verbeteren, zodat de DotsPerInch-waarde hoog genoeg was. Microsoft Paint is niet goed genoeg ;)

Zeer goede prijs-/kwaliteitverhouding en erg behulpzame/vriendelijke medewerkers!

Vlaggen gekocht voor onze vereniging en zeer goed geholpen met het ontwerp. Daarnaast een prima prijs-/kwaliteitverhouding en supersnel geleverd!

Super snelle levering en top kwaliteit

We zijn heel blij met de vlag die we voor mijn ouders hun jubileum hebben besteld. Ik belde of de levering sneller kon en dat is gebeurd. Ook de resolutie was te laag maar foto op vlag is super helder.

Top!!

Top!!

Bonne qualité - Site internet facile d'utilisation pour drapeaux personnalisés

Les drapeaux sont conformes à la demande et arrivent dans un délai très raisonnable. Le site internet est facile d'utilisation, on peut facilement personnaliser les drapeaux, et ils correspondent à ce qui est demandé. Seul bémol : Un site en français/anglais serait super :)

Top producten.

Prima aanlever tijden.

fijne samenwerking, kwalitatief prima materiaal

Wij waren op zoek naar een leverancier die ons kon helpen met beach vlaggen, tafelvlaggetjes en horizontale vlaggen, en na aantal malen via mail en telefonisch contact te hebben gehad, is de bestelling geplaatst, en zeer snel geleverd. Prima om zaken mee te doen

Een aanbeveling voor iedere toekomstige klant

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.