Prima kwaliteit, goede afspraken en worden nagekomen

Goed geholpen met prettige mensen. Worden goed op de hoogte gehouden van de planning qua plaatsing. Kwaliteit is super.

fantastische service

ik ben fantastische geholpen door een medewerker in alle opzichten. het lukte mij niet om het logo goed op de vlag te krijgen. de medewerker heeft het over genomen en gezorgd dat het er fantastisch uitziet. hele goeie kwaliteit . zeker een aanrader en indien nodig kom ik zeker terug.

Tegenvaller

Dat Faber een heel lange geschiedenis hebt in vlaggen had ik juist verwacht een betere kwaliteit, de vlag welke ik heb laten maken deed het stof heel erg plastic aanzien en voelen, je kan dwars door heen kijken, had verwacht dat het een katoen/polyester doek zegmaar

Geweldig, accuraat en goede adviezen, bovendien op tijd geleverd.

Tot nu de ervaring van het bestellen en afnemen van een viertal wimpels. 3 tijdig betaald en ook 1 op rekening, dus met betaling achteraf. Geen problemen. Wel heb ik een contactpersoon bij Faber, erg handig!

Goed en snel geleverd

Prima kwaliteit en betrouwbare webshop

Oekraïne vlag besteld, kwam niet maar bleek probleem bij transporteur te zijn. Ik kreeg na 2 dgn direct geld retour op de rekening en nieuwe bestelling had ik kort daarna wèl in huis. Telefonisch contact verliep ook uitstekend. Resumé: George Clooney zou kunnen zeggen: "Faber Vlaggen...what else?!

Prima, zoals verwacht en zo hoort het. Top.

Top.

Prachtig!

Goede kwaliteit!

Zeer correct en goede service.

Goed en duidelijk advies

Goed geholpen! Goed product

Vriendelijk geholpen/ Behulpzaam snel geleverd mooi product

Toppie

Alles prima geregeld, snel contact als je een vraag had,gewoon zo doorgaan. Een verademing vergeleken met vele andere bestel sites.

Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

geweldig klantvriendelijk

Bij het bestellen denken ze mee, als ook bij het bezorgen, dat maak je tegenwoordig niet meer mee.

Super fijne en snelle hulp!

Prima service!

Kwaliteit verloochent zich niet. Dat heeft Faber bewezen!

snelle levering en compleet.

proefdruk werd supersnel geregeld. Normaal telefonisch overleg en er werd meegedacht. Daar houden we van.

conform verwachting

Alle lof voor Faber Vlaggen

Maandag een eigen ontwerp vlag besproken via de mail en woensdag de vlag, gehaal naar wens al in huis : SUBLIEM !!

Goede prijs kwaliteits verhouding, ziet er goed uit, en super snel geleverd.

Alles conform afspraak afgehandeld

Advies en begeleiding correct en duidelijk. Ook de beloofde levertijd is nagekomen.

Top produkt

Toen de vlag was geleverd waren op de hoeken van de bootvlag al na 11Dagen aan de mast in de wind al hoekstiksels los gelaten. Ik heb het zelf opgelost door verstevigings hoeken van sterk stof aan te brengen. Als dit de oplossing is voor verhindering van snelle slijtage is ga ik dit doorgeven aan Faber zodat zij hun bootvlag kunnen modificeren

goede kwaliteit en goed service!

Als ik een vlag nodig heb, dan bel ik Faber. Ook toen ik met spoed een vlag nodig had. Alles werd keurig geregeld en bij deze spoedbestelling had ik zelfs de vlag de volgende dag al binnen! Dat noem ik nou eens onderscheidend van de rest! Top ga zo door.

Wat een service, gewoon klasse!

Als je een vlag moet bestellen en je weet dat er ooit al eens besteld is, weliswaar door een ander. Dan wordt je hier snel de goede weg ingestuurd en heb je binnen de kortste keren je offerte en na goedkeuring je vlag.

Prima geholpen

zie boven

Zeer goede vlaggen geleverd

We waren voor onze vereniging op zoek naar een paar kleinere vlaggen om mee te nemen op reizen, en zijn toen hier uitgekomen. Nadat we de vlaggen kregen waren we direct gelukkig met het resultaat. De kwaliteit van de vlaggen was zeer goed, en de opdruk was heel mooi gelukt!

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!