Prima product

Mooie banner, prima kwaliteit. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Geleverd op tijd zoals afgesproken.

Duidelijk in het aanbod, prima prijs kwaliteit verhouding en vlotte service.

Duidelijk in het aanbod, prima prijs kwaliteit verhouding en vlotte service.

erg goed gelukt voor deze zware tijd ivm corona,vind alleen jammer dat er niet meer mensen meedoen .

iedereen heeft er oog naar,komt ten goede voor de bestrijding van het virus,met vriendelijke groet.

Kwalitatief goed verpakt produkt

Snel adequaat

Snel en de adequate order en afwikkeling.

mooie stevige vlag , goed materiaal en snelle levering

Heb het bestelde Ontvsngen !

Zie hier boven Toppers

Had alleen een maatje te klein besteld helaas

Klantvriendelijk

Eerst twee afgescheurde vlaggen, door jullie binnen 2 dagen opgelost, 2 nieuwe vlaggen besteld (Geuzenvlaggen) moesten speciaal gemaakt worden maar waren ruim op tijd geleverd. daarna weer door een storm problemen met een mast, binnen 2 dagen hersteld. Prima geregeld allemaal en binnen de afspraken top.

Prima aankoop en afwikkeling.

Een kwalitatief goed product. Een vlotte koop en levering.

Snelle levering van een mooie vlag!

Bestelling geplaatst, volgende dag een vlag in huis. Vlag wappert mooi voor het vaccinatie-onderzoek.

Supervriendelijk, drnkt mee, snel

Mijn bestelling is bij het depot in Gorredijk afgeleverd.

Het was niet helemaal duidelijk wanneer het pakketje op het depot was afgeleverd. Had een ritje extra gemaakt.

Prima kwaliteit, snelle levering en goede prijs

Voor ons nieuwe huis hebben wij een Nederlandse vlag en wimpel voor in de vlaggenmast besteld. Deze was goed geprijsd, van goede kwaliteit en snel geleverd. Al met al erg tevreden. Nu nog wachten tot hij de top in gehesen mag worden. PS. deze review is aangepast omdat ik 2 vlaggen bij 2 verschillende bedrijven besteld heb, en ik over het verkeerde bedrijf de review ingevuld had ;) Dankjewel Faber Vlaggen voor ook de snelle actie daarop.

Perfecte service

Ik kom er graag om te winkelen. Maakt alles mogelijk wat je maar vraagt op vlaggen gebied.

Nette vlag en snelle afhandeling

Snelle levering en goede service.

Snel en goede kwaliteit

jammer dat ik alleen kan de flag niet ophangen omdat ik geen vlaggenstok heb ontvangen bij de levering. Altijd Verkerk de schuld geven!!

voldeed aan alle verwachtingen

Vlaggen zoals besteld geleverd , perfect

Uitstekend geholpen

Hele vriendelijker mensen

Goede communicatie en snelle levering

Overall goed, assortiment voldoende

Goede kwaliteit service en producten. Maar ik mis soms dingen, zoals een wimpel van Rotterdam, zonder stokje. En verzendkosten zijn aan de hoge kant.

Perfecte afhandeling en vakkundig geplaatst.

Vooraf goed geïnformeerd wanneer geplaatst zou worden en vakkundig geplaatst waarbij goed rekening gehouden werd met de bijzondere voorschriften i.v.m.de heersende Corona virus besmetting. Hulde!,,,

Door mij een foute bestelling gedaan. Kon direct gecorrigeerd worden.

Bestelling is op tijd geleverd en het juiste artikels

Ben tevreden met de geleverde bestelling.

Goede service, goede kwaliteit en goede prijs!

Was erg blij met de bestelling en service ook bovendien. Had wat vragen of het ontwerp en daarbij prima geholpen. Top!

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!