Prima eerste ervaring

Geen bijzonderheden

Top Service

Lieferung naar Duitsland top. Bedankt.

Snel geleverd, mooi materiaal

Een gemakkelijke manier van selecteren van de juiste vlag op de site, prima opvolging

Netjes

Goeie communicatie

snel en effectief

snel en effectief

zeer vriendelijk en een super eindresultaat

ik ben super snel geholpen via mail en telefoon. en ik heb snel heel mooie Beach vlaggen gekregen

Snelle en correcte afwikkeling. Goede kwaliteit van de vlag.

Ik gebruik deze wimpel al sinds 1980 voor mijn mast in de voortuin in de verschillende huizen waar ik woon/heb gewoond en naar volle tevredenheid.

Goed product, snelle service

Zie boven

Heel betrokken, hulpvaardig en profesioneel

Heel betrokken, hulpvaardig en profesioneel Vriendelijk

keurige banier

keurige banier, keurig geleverd, goed afgewerkt

Efficiënt en vriendelijk

Snelle levering en goede communicatie

Correct geholpen !!!!!!

Erg goede kwaliteit van het materiaal , dus super tevreden , weet nu de weg naar Faber Vlaggen te vinden en zal daar zeker gebruik van maken.

meedenken met de klant altijd goed

alles prima geregeld op zeer korte termijn

Alles prima geregeld op zeer korte termijn

prima service

Prima service en kwaliteit. Ook zeer behulpzaam met het upgraden van de kwaliteit ( Michel). Zowel vlaggen als spandoeken top!

Good service!

Er was een kleine vertraging van de levering van mijn bestelling vanwege de slechte service/informatie van Post.nl. Ik heb gecommuniceerd per email met Michael Fehl, jullie medewerker. Michael antwoordde snel en efficient met hele professionele manier. Daarmee was ik tevreden. De product die ik heb ontvangen is met high quality en ik ben zeer tevreden.

Fabelachtig

Kreeg onmiddellijk een nieuwe vlag toegestuurd na dat bij de eerdere zending iets was mis gegaan, zonder extra kosten, nogmaals mijn dank!

snelle service, telefonisch correct en vriendelijk, produkt meer dan goed geleverd. in tegenstelling tot een andere vlaggen leverancier. deze afbesteld en overgestapt naar Faber Vlaggen. de opgedane ervaring zeer prettig en goed. zal bij de aanschaf van vlaggen aan jullie denken en ook bij derden aangeven. dank!! :-)

Prima materiaal, meteen verstuurd

De vlag is erg mooi en voldoet aan de beloofde, via de telefoon, beloofde verwachtingen

positief!

alles volgens planning en afspraak gegaan.

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over verschillende masten........aanrader !

L.S., Vlaggemast besteld......Twaalfmorgen 15 Reeuwijk.......niet geleverd doordat de wagen van de besteldienst hier niet mag rijden....... Later geleverd door de tuinman........ Afhandeling was vriendelijk, Groet, Gerard Verwij 0182-549029

Prima. Makkelijk en snel

Prima ervaring. Makkelijk en snel

Alle afspraken zijn nagekomen

Nvt

Slecht

Wimpel zat gekreukt met 2 nietjes aan het stokje vast . Zag er erg sjofel uit! Ik beveel U niet aan!!!

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!