De vlaggen waren echt super. De vlaggen stonden voor de event locatie en iedereen was er erg enthousiast over. Kwaliteit is erg goed! Service was top.

top!

snelle, correcte service!

snelle goede levering

Snelle goede levering en mooi product

Snelle levering en zeer behulpzaam

De vlaggen en spandoek waren snel geleverd en fijn dat de communicatie goed en makkelijk is.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en meedenkend

Super tevreden

Online besteld, supersnel geleverd. Zeer tevreden !!

Fijn advies, snel in huis

Goed en snel

Veel verschillende maten, redelijke prijzen

geweldig denken met je mee

ik wilde heel graag dat de vlaggen eerder geleverd werden ivm een evenement. het werd geregeld super.

Mijn ontwerp in overleg aangepast en dus mooier!!

Snelle communicatie en levering

Opnieuw vlaggen besteld, ding makkelijk omdat we in het systeem stonden, het was dus zo geregeld, ook de levering was snel.

Prima service van deze kwaliteitsvlaggen.

Maar: de website kan beter, het is moeilijk om datgene wat je wil bestellen in het winkelwagentje te krijgen. Als je iets selecteer, aanklikt, gaat dat niet naar het winkelwagentje. Probeer het zelf maar eens.

2 x een goede ervaring

Goede rpijs/kwaliteit en een snelle leverin

Bestelling makkelijk geplaatst, Levering snel en keurig, De vlaggen zij van uitstekende kwaliteit, In één woord 'TOP'

Top service!!!!!!

Top service & snelle actie!

Ik had een eigen ontwerp gemaakt. Deze bleek niet scherp genoeg te zijn om groot te kunnen afdrukken. Ik werd hier netjes op geattendeerd. Daarna ben ik enorm goed geholpen met het ontwerp. Ik heb nu een hele mooie persoonlijke vlag hangen.

Mooie vlag en prima service

Wij hadden een vlag besteld maar deze werd op een dag geleverd dat onze winkel dicht is. Helaas konden we bij DHL geen andere dag aangeven. En dus kwamen ze nog een keer op een gesloten dag. Vervolgens werd de vlag teruggestuurd naar Faber met de opmerking pakketje geweigerd. Ik heb gebeld met Faber en zij hebben dezelfde dag nog de vlag opnieuw opgestuurd! Slechte service dus van DHL, maar prima opgelost van Faber!!

Prima klant behandeling door deskundig personeel

Ik heb zeer goede ervaringen met Faber. Het contact met Michael Fehl is altijd zeer correct, snel en deskundig. Echt een aanrader.

Mooie kiosk vlaggen!

Ik heb 2 mooie kiosk vlaggen gekocht via de webshop, ik dacht dat hier vlaggenstokken bijzaten maar dat was niet zo. Deze later bij besteld, nog contact gehad met een medewerker en een gratis verzending voor de stokken gekregen, erg netjes! Toen het binnen kwam paste de stokken naar mijn idee helaas niet bij de bestelde vlaggen, weer even contact gehad met een medewerker en met het verwijderen van de sierknop paste hij wel!

Vlekkeloos contact en super uitvoering!

Perfect.

Uitstekende service en scherpe prijzen voor kwaliteitsvolle producten!

Zeer goede tips en hulp gekregen van John Fijma! Sterke kwaliteit en scherpe prijzen. Uiterst snelle levering, zeker aan te bevelen!

Prachtig product met super service

Wij bestelden een vlaggenmast met grondanker en plaatsing. Keurig op tijd geleverd en geplaatst. Super service en ook bij het bestellen zeer vakkundig geholpen en geïnformeerd. Zeer aan te bevelen

Ruim assortiment en snelle levering

De website is prima. Er is een ruim assortiment en de levering is zeer snel.

Super goede service!

De kwaliteit van de afbeelding die ik had gestuurd voor mijn vlag was niet geweldig. Faber heeft geholpen om een betere afbeelding te zoeken, zodat de vlag geweldig geworden is! Hulde voor deze goede service.

Duidelijke website en voortreffelijke service

Via de website optie ‘maak een vlag’ kon ik een ontwerp met Rgb kleursysteem uploaden Toen dit als beachvlag besteld was ontving ik weliswaar deze in andere afwerking dan besteld, maar werd dit onmiddellijk (binnen 24 uur) hersteld door toezending in de bestelde uitvoering

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!