Ruim assortiment en snelle levering

De website is prima. Er is een ruim assortiment en de levering is zeer snel.

Super goede service!

De kwaliteit van de afbeelding die ik had gestuurd voor mijn vlag was niet geweldig. Faber heeft geholpen om een betere afbeelding te zoeken, zodat de vlag geweldig geworden is! Hulde voor deze goede service.

Duidelijke website en voortreffelijke service

Via de website optie ‘maak een vlag’ kon ik een ontwerp met Rgb kleursysteem uploaden Toen dit als beachvlag besteld was ontving ik weliswaar deze in andere afwerking dan besteld, maar werd dit onmiddellijk (binnen 24 uur) hersteld door toezending in de bestelde uitvoering

Top kwaliteit en goede service

Inmiddels verschillende vlaggen (standaard en gepersonaliseerd) en beachvlaggen besteld. De levertijden worden gehaald, de kwaliteit is goed en toen ik zelf een fout maakte met het ontwerp werd het door het team goed opgepakt.

Super service was op zoek naar 2 vlaggen een grootte en een maatje kleiner normaal langere levertijd maar na een telefoontje werden de vlaggen al met 3 dagen geleverd. En kon ik 2 mensen super blij maken. Zoek je een vlag kijk zeker eens bij FabelVlaggen.

Goede en en duidelijke webshop snelle levering

geleverd zoals besteld

alles conform een normaal bestelproces verlopen

geleverd volgens afspraak

Snelle en goede afhandeling van mijn order.

prima verzorging

Mooi produkt

fijne hulp ,bij het maken van de vlag.En zijn van plan ,om nog enkele vlaggen te laten maken.

correcte en snelle uitvoering van bestelling

zie hierboven

Heel correct

Zeer correct op elk gebied en goede kwaliteit wimpel

prima kwaliteit en snel geleverd.

Niets negatiefs over te melden. Goede kwaliteit , heldere kleuren en vlot ontvangen.

goede communicatie met stipte levering

goede communicatie met stipte levering

had dit niet verwacht

door een door Faber geleverde wimpel is door het breken van het ophangkoord het sleutelkastje aan de mast vernield. Het contragewicht is bij het breken van het touwtje precies op het sleutelkastje gevallen ! herstelkosten op € 300,- geschat.

Super winkel

Alles goed georganiseerd en beleefd

Prima voor elkaar.

Goede voorlichting, vlotte afhandeling, goed resultaat.

omdat u zegt, het kan altijd beter, laat ik de laatste ster blanco

De vlag heeft meer dan ik durfde dromen aan mijn verzoek voldaan. Heel wat mensen die de vlag hebben gezien, vinden het schitterend. Nogmaals bedankt. Vr.gr. Luchies

Prima.

Goed en snel.

meewerkend, vriendelijk en proactief

Door tijdnood gedwongen om alternatief te leveren/op te halen waar Faber Vlaggen me uitstekend mee heeft geholpen. Vriendelijk en adequaat.

goede snelle services

simpele bestelmethode

Met Faber kwaliteit lukt het altijd!

Vlag in goede orde ontvangen. We wonen nog niet zo lang in ons nieuwe huis op de Veluwe, er moest mega verbouwd worden. Fabers hebben over het algemeen twee rechterhanden, zodoende flinke klus en bleef de hier aanwezige vlaggenmast, onder de alg en heel smerig, lang een doorn in het oog. Uiteindelijk de mast er uit getild, schoongemaakt, nieuwe touwen er in en ja, dan de goede maat vlag besteld, uiteraard bij Faber Vlaggen. Hij heeft al meerdere keren trots gewapperd, Koningsdag en Bevrijdingsdag. Ook op Dodenherdenking, keurig eerst rustig helemaal omhoog, daarna rustig laten zakken tot halfstok. Kleinzoon hielp en heeft meteen geleerd over deze eervolle manier van hijsen. We zullen nu ieder jaar trots de prachtige vlag hijsen! Dank Fabers! ❤️

Vlag besteld. Werd keurig verpakt en op tijd bezorgd. Goede en duidelijke omschrijving op de site.

Ze hebben goed meegedacht

Supper service. Goed geholpen en tot een goede oplossing gekomen waardoor ik nu prima leesbare vlaggen heb . Top service

Goed advies voor mijn wensen

Naar aanleiding van mijn vraag kreeg ik een goed advies voor de bestelling. De bestelling werd daarop ook netjes gemaakt en snel afgeleverd. Mooie service.

Deccaweg 30

1042 AD Amsterdam

Over FaberVlaggen

Al meer dan 80 jaar worden Faber Vlaggen met vakmanschap vervaardigd. Het klassieke sjabloneren heeft al lang geleden plaats gemaakt voor geautomatiseerde zeefdrukstraten en digitale printcentra. Maar nog altijd worden Faber Vlaggen gemaakt met zorg en aandacht voor krachtige kleuren, degelijk dundoek en sterke afwerking! Als geen ander weten de mensen achter Faber Vlaggen wat een afbeelding op een vlag teweeg kan brengen. Een vlag is emotie, is trots, is geschiedenis, is respect en is traditie. Het is niet zomaar een vlag … maar een Faber Vlag!