Grote stalen

Stof in het echt was mooier dan op de site. Erg blij dat ik eerst staal aan kon vragen. Had wel in een envelop gekund, hoeft niet in een doosje. Scheelt verzendkosten. Meteen grote bestelling gedaan, daar dan geen verzendkosten voor.

Hélemaal geweldig, snel en goed

Site is leuk om te shoppen, stoffen zijn moou en naar verwachting. Service prima.

zwaar onvoldoende

Ik heb een stofstaaltje besteld, 10 x 10 cm is wat mij betreft genoeg, 5x5 kan ook. Moet je afrekenen voor pakketkosten. Het past wat mij betreft in een envelop. Pakket komt niet aan met postNL. Ik heb gebeld, ze gaan ernaar kijken vervolgens hoor ik niks en ik krijg niks. Dan weer gemaild, geen antwoord. Niks in huis en € 5,45 armer.

Prima levertijd maar kleuren waren iets anders

Prima website, prima levertijd en lage kosten van de stoffen. Ik had organza besteld, waaronder aqua die op de website een groenblauwe gloed heeft. Echter, het is gewoon lichtblauw. Verder had ik 4x een monster besteld voor 50 eurocent. Aangezien een meter 2 euro kost, had ik verwacht dat ik dus wel een aardig stukje zou krijgen. Maar dat was niet het geval. Verder waren de organza stukken heel erg rafelig.

Klasse, snelle levering en mooie stoffen

prima stof en snelle levering>

Mooie stoffen, vriendelijke prijs

De bestelde stoffen voelen degelijk aan, goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Nog even contact gehad over een vraag dus het werd niet klakkeloos opgestuurd. Snelle levering.

Prachtig.

Ik heb nog nooit voering online besteld dit was voor de eerste keer,het was een rekbare voering,ik vindt het een mooie voering.en zeer voordelig in prijs,en een snelle levering.Ik denk dat ik in de toekomst vaker iets ga bestellen.

Snel en het juiste geleverd

Het was makkelijk om de collectie stoffen te bekijken maar een echte staal maakt veel verschil niet dat het dan gemakkelijker wordt.

Mooie stoffen en heel snel geleverd

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en keurig de volgende dag in huis. Stoffen zijn netjes en afbeelding en daadwerkelijke kleuren komen zeer goed overeen. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

order

Took a little longer to get here than expected but it got here, was much nicer than expected. I plan on going to the shop itself as I prefer it that way, but happy to order online when I can not get to the shop,,,

Slechte communicatie

Mooie stoffen, maar slechte communicatie: Bestelling week onderweg geweest en op mails wordt niet geantwoord

positief

Ik bestelde stof deze was niet meer verkrijgbaar.., ik had zelf moeten terugbellen zo lang..., men zocht dit dan onmiddellijk uit. Ik kreeg een supergoed alternatief en dit werd dan onmiddellijk verstuurd! Heel, heel content!

Goed spul.

Snelle afhandeling.

Diverse malen materiaal besteld en altijd perfect.

Als fotograaf gebruik ik vaak diverse stoffen tijdens fotoshoots. Snelle levering en redelijke prijzen voor goede materialen.

zeergoed en Prettig.

Goede bediening goede stoffen prettig winkelen . En zeer goede kleur.

prima service

Top service, zeer tevreden😀

Snelle levering en mooie stofjes, erg blij ermee!

Mooie stof en bestelling op tijd ontvangen

Dit was de eerste keer dat ik stof bestelde bij het stoffenwinkeltje en online. In onze woonplaats is er namelijk weinig keus. Ik voor deze eerste keer best wel huiverig. Want zou de stof wel net zo mooi zijn als op internet. Maar mijn twijfels waren nergens voor nodig De viscose stof die ik bestelde was prachtig!

mooie stoffen bestelling snel thuis

mooie stoffen en mijn bestelling snel in huis,alleen jammer voor knopen moest ik naar een andere site

Zeer snelle service! Kleine opmerking: de werkelijk kleur klopte wel met de omschrijving, maar niet met het plaatje.

Supersnel top

Wat een goede en snelle service. Echt top

Wat was snel!!

Ik heb meteen de stof gebruikt ,dat was razend snel.

Goede, snelle service

Goede , snelle service. Had de bestelling de volgende dag al in huis! Beveel deze website/winkel zeker aan!

Mooie stof maar ....

Had antraciet grijs besteld maar de kleur die ik ontvangen heb is meer bruin dan grijs , t is dat mijn ouders m op zich wel mooi vinden maar persoonlijk zou ik m terug gestuurd hebben . Wel mooie stevige stof alleen jammer dat de kleur zo afwijkt

Hele snelle en goede service

Alles snel en naar wens verlopen. Ik ben dik tevreden.