Mooie stoffen en heel snel geleverd

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en keurig de volgende dag in huis. Stoffen zijn netjes en afbeelding en daadwerkelijke kleuren komen zeer goed overeen. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

order

Took a little longer to get here than expected but it got here, was much nicer than expected. I plan on going to the shop itself as I prefer it that way, but happy to order online when I can not get to the shop,,,

Slechte communicatie

Mooie stoffen, maar slechte communicatie: Bestelling week onderweg geweest en op mails wordt niet geantwoord

positief

Ik bestelde stof deze was niet meer verkrijgbaar.., ik had zelf moeten terugbellen zo lang..., men zocht dit dan onmiddellijk uit. Ik kreeg een supergoed alternatief en dit werd dan onmiddellijk verstuurd! Heel, heel content!

Goed spul.

Snelle afhandeling.

Diverse malen materiaal besteld en altijd perfect.

Als fotograaf gebruik ik vaak diverse stoffen tijdens fotoshoots. Snelle levering en redelijke prijzen voor goede materialen.

zeergoed en Prettig.

Goede bediening goede stoffen prettig winkelen . En zeer goede kleur.

prima service

Top service, zeer tevreden😀

Snelle levering en mooie stofjes, erg blij ermee!

Mooie stof en bestelling op tijd ontvangen

Dit was de eerste keer dat ik stof bestelde bij het stoffenwinkeltje en online. In onze woonplaats is er namelijk weinig keus. Ik voor deze eerste keer best wel huiverig. Want zou de stof wel net zo mooi zijn als op internet. Maar mijn twijfels waren nergens voor nodig De viscose stof die ik bestelde was prachtig!

mooie stoffen bestelling snel thuis

mooie stoffen en mijn bestelling snel in huis,alleen jammer voor knopen moest ik naar een andere site

Zeer snelle service! Kleine opmerking: de werkelijk kleur klopte wel met de omschrijving, maar niet met het plaatje.

Supersnel top

Wat een goede en snelle service. Echt top

Wat was snel!!

Ik heb meteen de stof gebruikt ,dat was razend snel.

Goede, snelle service

Goede , snelle service. Had de bestelling de volgende dag al in huis! Beveel deze website/winkel zeker aan!

Mooie stof maar ....

Had antraciet grijs besteld maar de kleur die ik ontvangen heb is meer bruin dan grijs , t is dat mijn ouders m op zich wel mooi vinden maar persoonlijk zou ik m terug gestuurd hebben . Wel mooie stevige stof alleen jammer dat de kleur zo afwijkt

Hele snelle en goede service

Alles snel en naar wens verlopen. Ik ben dik tevreden.

Geweldige service!!!

Zelden zo snel een bestelling ontvangen, als bij deze webwinkel. En vooral ook geweldige service...

Wat een goede service en super snelle levering

Ik ben zeeer te vreden

goede service en snelle levering

ik had zondag avond mijn bestelling geplaatst en 5 minuten later kreeg ik al een bevestiging en een factuur per mail toegestuurd. vervolgens hebben ze me dinsdag avond laten weten dat het pakket bij post NL was en wat de verwachte aankomst tijd van het pakketje zou zijn. vervolgens werd het pakketje netjes en ongeschonden geleverd.

Pluspunten

Kleuren komen overeen met de foto's, mooie kwaliteitsstoffen, goede verhouding prijs/kwaliteit, snelle levering

Pluspunten

Snel levering en ook goede melding van de levering

Pluspunten

goede en vlotte afhandeling bestelling stoffen van goede kwaliteit

Pluspunten

Duidelijke site, snelle levering en goede communicatie