Perfect en goede service

Geweldig product goede kwaliteit

Snel en simpel bestellen

Snel en netjes

Super klantvriendelijk en kwaliteit

Aangegeven dat mijn maat er niet was en het advies was inschrijven voor de nieuwsbrief. Toch een aantal dagen later een persoonlijk bericht dat ze er waren. Binnen 1 dag geleverd. Goede kwaliteit en ze zitten heerlijk.

Snelle levering, heel goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Al drie paar schoenen en 2 riemen. Ik ben en blijf fan!

Goede artikelen

Snelle levering. Mooie producten. Goede klantenservice

Top schoenen

Top schoenen, veel kleuren

Een bedrijf wat goed communiceert en levert zoals bevestigd en vermeld.

Ervaring met dit bedrijf is goed. Duidelijke website waar alle informatie op terug te vinden is. Product is zoals vermeld. Aanrader!

Snelle service, goede schoenen, mooie kwaliteit.

Mijn ervaring met lureaux is louter positief. Ik krijg overal complimenten op mijn schoenen, ze zijn betaalbaar en zitten comfortabel. De snelle levering is een pluspunt en het constante vernieuwen van de modellen maakt dat je toch regelmatig kijkt of er nog iets nieuws is.

Kwalitatief goede schoenen voor een betaalbare prijs

Inmiddels 2 paar schoenen besteld en beide van goede kwaliteit. 1e paar was een pre-order en duurde daarom wat langer voordat ik ze had. 2e paar besteld en een dag later binnen. Van één schoen was de veter kapot. Mailtje gestuurd en ik krijg nieuwe veters toegestuurd.

Kwaliteit ,goede prijs ,snelle levering

Top schoen ,

Prachtige schoenen

Perfecte pasvorm. Goede prijs kwaliteitverhouding.

Goede ondersteuning ,snelle verzending!

Prettige ervaring ,app is reuze handig ,nu nog afwachten hoe de service is als er wel problemen mocht ontstaan! Tot nu toe een prima aanbeveling.

Super service !

Snelle service , en top schoenen !

Beste Filip, Goed om te horen. Wij wensen u veel draagplezier. Team Lureaux

Top schoenen met geweldigen Klantenservice!

Schoenen besteld voor mijn bruiloft. Naast dat de kwaliteit van de schoenen erg goed is, ook wat betreft maat en pasvorm, is de klantenservice echt van het niveau dat je hoopt. Erg persoonlijk en begripvol geholpen en geleverd zoals toegezegd. Echt een goed bedrijf met goede producten!

Beste Jard, Wij waarderen uw review en zijn blij om te horen dat alles naar wens is! Wij wensen u een fijne bruiloft toe en veel draagplezier! Team Lureaux

Super mooie en unieke schoenen!

Supermooie schoenen! De levering had wat vertraging, maar dit kwam niet door Lureaux. Wel netjes opgepakt En goede communicatie door team Luraux! Bedankt!

Beste Jeroen, Klopt, de pre-orders hadden wat vertraging, jammer genoeg. Goed om te horen dat u alsnog blij bent met de schoenen. Wij wensen u veel draagplezier! Team Lureaux

Snel een paar mooie schoenen thuis

Mooie schoenen. Dit is mijn derde paar en ik meen dat het binnenwerk van de schoenen gewijzigd is....? Zachter? Ik ben er telkens blij mee en je krijgt hetgeen er belooft wordt. Ben je erg gevoelig, moeilijk met schoenen, probeer ze dan eerst uit in de winkel (dit geldt voor alle schoenen van wie dan ook!). Persoonlijk hoef ik maar maat 46 aan te trekken en ik loop op alle schoenen probleemloos weg. En dat is bij dit merk dus 1 maat kleiner.... 45 in mijn geval. Tott de volgende bestelling. Ps. Ik zou een 10 geven wanneer jullie stoppen met DHL. Die sturen apps en mails met levertijden om vervolgens volstrekt willekeurig ruim eerder (deze keer) of een dag later (vorige keer) aan te bellen.... Die doen maar wat.

Beste, Goed om te horen dat de schoenen zacht en comfortabel aanvoelen. Onze schoenen vallen over het algemeen iets groter. Wij wensen u veel draagplezier en tot de volgende bestelling! Team Lureaux

Magnifieke schoenen met een ditto uitstraling

Ik heb vanaf het begin veel plezier gehad met mijn Lureaux schoenen. Zij passen prima en door de vele designs heb ik veel positief bekijks. Ik voel mij heel prettig met deze schoenen.

Beste Paul, Wat leuk om te horen! Veel draagplezier. Team Lureaux

Goede snelle service

Snelle levering, goede service. Nadat een schoen snel kapot ging is dit super snel en goed opgelost

Beste Patricia, Goed om te horen dat alles naar wens is opgelost. Bedankt voor uw review. Team Lureaux

Geweldige, aparte, bijzondere, mooie, blije schoenen

Ik ben bijzonder tevreden met mijn nieuwe schoenen. Ze trekken overal de aandacht, en dat vind ik leuk! Haha

Beste Eddy, Altijd leuk om complimenten te krijgen over de schoenen! Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Snel goed en betaalbaar

Mooie en leuke schoenen voor een betaalbare prijs.

Beste Robbert, Dank voor uw review. Veel draagplezier. Team Lureaux

Prima, snel geleverd. Prima pasvorm

Mijn tweede paar al en stiekem al kijken maar volgende.

Beste Jeroen, Leuk! Wij zijn benieuwd welke de volgende paar worden. Voor nu veel draagplezier! Team Lureaux

Prachtige schoenen en perfecte pasvorm

Snelle levering en prachtige schoenen van zeer goede kwaliteit

Beste Gerard, Veel draagplezier! Team Lureaux

Super schoenen

Goede service en snelle reacties via de chat. Schoenen zitten heerlijk en retourneren is geen probleem.

Beste Bam, Goed om te horen. Bedankt voor uw review. Team Lureaux

Alles ging super!

Mijn vragen werden netjes via de chat beantwoord en de volgende dag werden mijn schoenen netjes thuis bezorgt.

Beste Job, Goed om te horen. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Snelle en correcte levering

Directe afhandeling van mijn bestelling

Beste Tom, Bedankt voor uw review. team Lureaux