prachtige schoenen supersnelle levering.

Al weer het 8e paar schoenen dat ik bij Lureaux heb gekocht pasvorm is geweldig. Snelle levering met een schoenlepel en schoenenhoes erbij.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? de fleurige motieven
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? leuke opmerkingen van wildvreemden over de mooie schoenen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Bij de brillenwinkel waar de verkoper ook Lureaux schoenen aan had . er ontstond een levendig gesprek over unieke schoenen.

Snelle levering en snelle omruiling!!

Schoenen maatje te groot. Terug gestuurd voor omruilen en binnen 3 dagen de juiste maat in huis. Top!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? onderscheidend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Prijs - kwaliteit perfect.

Mooie prijs voor schoenen met een uitstekkende kwaliteit.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Veel mooier
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Als ik bij bepaalde mensen kom kijken ze direct naar mijn schoenen.

Is voor feest dus nog niet echt gedragen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Prijs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Mooie schoenen

Mooie schoenen, comfortabel en vaak nieuwe en uitdagende modellen!

Enkel positief. Schoenen gaan lang mee, het zijn uitdagende prints en de service is altijd pijlsnel en secuur.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Dit zijn speelse schoenen met een persoonlijkheid.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Mensen kijken tegenwoordig eerst welke schoenen ik draag voor ze naar de rest van mijn outfit kijken, iedereen is altijd dol enthousiast.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Alleen maar leuke momenten meegemaakt.

Nette en correcte levering

Goed Ga deze zeker onder aandacht van mijn kennissen brengen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Leuk anders zijn blikvangers niet alledaags
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat zelfs mijn jeudige collega’s er positieve opmerkingen overmaken

Hele mooie en fijne schoenen

Lureaux maakt hele mooie en fijne schoenen. Het is alleen jammer dat zo af en toe de vaste klanten vergeten worden met akties. Dit zegt dus niets over de schoenen zelf, die kan ik iedereen aanraden. Hoewel, iedereen? Dan zijn ze niet meer zo exclusief, als iedereen er op gaat lopen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Je valt echt op met de schoenen, een gesprek beginnen is heerlijk simpel.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Enkel en alleen positieve reakties, ook in schoenenwinkels waar ze geen Lureaux verkopen.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat ik een passende outfit, broek, vest en jasje gekocht heb in Duitsland, passend bij mijn schoenen. Een heel leuk gesprek met de verkoopster.

Mooie hippe schoenen

X mooie nette afgewerkte schoenen, zitten en lopen goed. Doen zeker niet onder voor de “duurdere” merken.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Gedurfde printjes, tegen een nette prijs.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Absoluut positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Doe je schoenen eens uit ik wil ze passen…

perfecte levering

perfecte levering en topkwaliteit qua schoenen en riem

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? zijn modieus
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? van waar komen die ?
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? complimenten zeker met bijpassende riem

Zoals afbeelding en snelle levering

Zeer tevreden met de levering, hoe snel het was verzonden. Hoe het aankwam etc. Schoenen zagen er uit zoals de afbeelding, ben er wel achter dat ik toch van een wat hogere schoen houdt ipv het lage maar dat is persoonlijk.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Super prijs , zou zeker hier weer willen bestellen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Op de bruiloft waar ik ze voor had aangeschaft continu
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De complimenten

schnelle Lieferung von sehr schönen Schuhen!

schnelle Lieferung von sehr schönen Schuhen!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Geweldige service

Ik had 2 jaar geleden een paar schoenen gekocht, niet heel veel gedragen, toch lieten op de zijkanten de naden ietsjes los. Ik heb dit gemeld, kreeg meteen 50% korting op m,n volgende aankoop, dat vindt ik een geweldige service

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel iedereen vindt ze mooi en apart
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik stond in m,n flat in de lift een 55+woning en kreeg veel complimenten over m,n schoenen

Top Ware, guter Preis, schneller Versand!

Kann ich nach einem Kauf jetzt nur empfehlen.

Leuke modellen en een perfecte pasvorm, kortom: helemaal super

Ik heb een leuke collectie opgebouwd (19 paar van Lureaux), zodat ik altijd keuze heb uit een leuke schoen, daarnaast nog een aantal paren uit het verleden en nu nog afwachten op de brogues van Lureaux. Maar één paar die wat krasjes hebben, maar verder een perfecte collectie schoenen.....

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? leuke opvallende modellen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd leuke reacties, ook op mijn tweets over mijn schoenen van de dag.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Compliment dat ik leuke en mooie schoenen draag. Opmerking dat ik elke week een ander paar draag....

Geweldige schoenen.

Goede pasvorm, goede kwaliteit.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? anders dan andere
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? vaak
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? compliment over mijn schoenen

Super mooie schoenen en snel geleverd.

Bijzonder mooie schoenen en keurig net en op tijd geleverd. Koop zeker ooit nog een paar.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Bijzonder
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De opmerkingen.

ruime keus, snelle levering en goede kwaliteit.

ik zit inmiddels aan mijn 26e paar (ja, ja ik weet het..) en elke levering is hetzelfde. Snel, netjes en correct. Daarbij de uitgebreide keus is het steeds een dikke 10!!!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? uitdagend van design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? alleen maar
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? als ze binnen komen en ik ze uit kan pakken.

Beste klantervaring van 2021

Zonder enige twijfel is dit mijn beste klantervaring van 2021! Wat een geweldig goede service van Lureaux! Deze website staat vanaf nu opgeslagen bij mijn favorieten. ZO moet het, ga vooral op deze ‘voet’ verder ☺️

Al 6 paar!

Geweldige prijs kwaliteit verhouding!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Veel speelser!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Van iedereen! Ook op het werk zie ik nu dat collega's schoenen gaan kopen van Lureaux!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat een collega de nieuwe zojuist had besteld die ik die dag voor het eerst aan had!

Super geregeld bij lureaux

Mooie schoenen ,goede pasvorm waarom zou U verder zoeken

Bijzonder en apart

Verrassend

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Stijl
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? 8
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? T ontvangen en passen

Excellent value for very stylish shoes which compliment both suits and casual wear

Easy website to navigate, very reasonable prices and goods delivered within a short timeframe.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? Very stylish and outgoing but very complimentary of the clothes one is wearing
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Very complimentary comments on how good the shoes look and how fashionable they are.
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? Wearing to a wedding, the shoes very much complimented the suit I was also wearing.

Prachtige unieke schoenen

Prachtige unieke schoenen. Mooie kleuren, verfijnde afwerking en prima online verkoop en levering!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De diversiteit aan kleuren!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar!

Mooi paar schoenen besteld en op het afgesproken moment bezorgd.

Ze zitten heerlijk. Nu moeten ze nog wel ingelopen worden.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Afwijkend, opvallende kleuren. Niet zo saai.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel vaak.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat het toch wel iedere keer opvalt.

Mooie schoenen, Snelle levering.

Dit keer sneakers en een riem besteld. Allemaal weer van supermooie kwaliteit en zeer snel geleverd. In het weekend besteld, Dinsdag geleverd. Top!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Zien er mooi uit, zijn op een juiste manier opvallend.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar positieve reacties.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Toen ik de schoenen voor het eerst buiten aan had. Veel bekijks en complimenten.