Prima verzorgde levering

Prima service en snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Lekker anders dan andere
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Bijna dagelijks krijg ik positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik liep ergens op straat en een klein jongetje zag mijn schoenen..... OHHHH kijk mama die meneer heeft Delfts blauwe schoenen.

Met 1 woord gezegd.... top

Mooie kwaliteits schoenen, op tijd geleverd , goed verpakt met extra's. Echte aanrader pur sang.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleurrijke schoenen met structuur
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Genoeg positive reacties allom

Doet wat het belooft

Goeie marketing sws: goedkope buitenkant ziet er wel heel mooi uit EN zit lekker door leer aan de binnenkant. Doet dus wat het belooft. Mooie verpakking. Snelle levering en betaalbaar. Kortom: een vaste klant erbij!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Makkelijk en goed,

Makkelijk en goed. Snelle levering Mooie verpakking Kwalitatief heel goed En de schoenen zitten zelf lekker

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? t is eens wat anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Post van mn nieuwe schoenen op Facebook ontving massas positieve feedback
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Tot nu toe, de schoenen voor de 1e keer aandoen

Zeer mooie design, maar kwaliteit valt tegen.

Dit voor iemand die alles draagt maar mijn voorkeur gaat toch uit naar leren schoenen. 16 paar schoenen van mij zijn van leer en de helft daarvan met motiefjes.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ze vinden het patroon wel mooi.Schoenen vallen meteen op.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ze zeggen wat moet zo'n oude man van 75 met zulke hippe schoenen.

Heerlijke schoenen

Geweldig draagcomfort. Lekker hip en anders. Ik hou ervan!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Lekker anders en hip. Durf gezien te worden
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Bij de start van mijn nieuwe werk, werd direct de opmerking gemaakt, heey Hugo! Terwijl ik al veel eerder dan hugo de schoenen droeg haha

Außergewöhnlich und genial

Lange solche farbigen Schuhe gesucht und endlich gefunden. Dank des Obermaterials passt der Schuh sofort und ist bequem. Nach ein paar Minuten hat man das Gefühl, die Schuhe schon Wochen lang zu tragen. Ich war damit der "Hingucker" auf der Hochzeit meines Sohnes. Klasse und Dankeschön!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? nicht zu topendes Preis-/Leistungsverhältnis, exklusiv
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? durchweg Lob und Bewunderung
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Hochzeit meines Sohnes

Perfekt

Positiv

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Design, Preis
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Tolle Schuhe

Hallo Christoph, We are glad that you have a positive experience with our brand. We hope you enjoy your new shoes. Team Lureaux

Gewoon top.

Perfecte schoenen en precies geleverd zoals aangegeven. Kortom, niets op aan te merken op een compliment na.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Apart op een goede manier
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zeer positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat ik een reactie kreeg op een foto voor mijn werk met het team over mijn schoenen.

Hallo Erik, Bedankt voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. Goed om te horen dat de schoenen perfect zitten en optijd geleverd is. Wij doen ons best! Team Lureaux

Tolle Schuhe

Super Qualität

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Hallo Markus, Glad to hear you're happy with the quality! We hope you enjoy it! Team Lureaux

Very nice designs, good quality

Finally a shoe-brand that has good shoes with crazy design-prints and colors. I have several pairs and I love to wear them. Absolutely comfortable and sustainable as well

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Crazy, authentic design-prints & colors
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? No joke,: much people compliment my shoes and ask me where I bought them

Hallo Arrie, That's how we like to hear it. Thank you for your order and the positive review. We wish you a lot of fun with it. Team Lureaux

Highly recommend.

Good looking and comfortable shoes. Easy ordering. Fast delivery.

Hello Ken, Thank you! Team Lureaux

Hat alles super geklappt

Xxx

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Extravagant
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Fallen auf

Beste Micha, Bedankt voor uw positieve review. Team Lureaux

Fantastische schoenen en fantastische service

Ik heb een paar red scottish schoenen gekocht. Tijdens het bestellen ging er wat mis met een extra aanbieding (sokken). Binnen een dag het teveel betaalde bedrag terug op de rekening. De schoenen zijn werkelijk prachtig, maar op de linkerschoen zat een ietwat rare 'vlek'. Foto gemaakt en opgestuurd. Meteen reactie gekregen: we zoeken een nieuwe voor je in het magazijn. Een dag later is een nieuwe linkerschoen bij me afgeleverd. Zeer, zeer goede service. En dat had ik ook eerder al eens aan de hand gehad. Ook toen een -zelf veroorzaakt- probleempje met mijn schoenen gehad. Ook hier werd erg coulant op gereageerd. Dus: nieuwe schoenen bij Lureaux bestellen? Ik zeg: doen!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het is eens wat anders. Fleurig, grappig, bijzonder.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel reacties. Goh, wat een leuke schoenen. Op de gebruikelijke azijnzijkers na, natuurlijk.

Beste Jan, Super om te horen dat u zo tevreden bent. Wij proberen altijd een zo goed mogelijke oplossing te vinden. Wij wensen u veel plezier van de schoenen! Team Lureaux

Mooie schoenen, goede pasvorm

Mooie schoenen en goede pasvorm met prima service, alhoewel sommige modellen snel kunnen beschadigen.

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Voortdurend

Hallo John, Super om te horen! Team Lureaux

Mooie schoenen

Snelle levering. Leuke aparte schoenen die goed zitten.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooie design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Leuke reacties

Hallo Jack, Fijn dat de schoenen in de smaak vallen. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Schnelle Lieferung aber...

Die Lieferung war pünktlich und auf den ersten Blick sind die Schuhe sehr schön. Die Passgenauigkeit ist für meine Füße in Gr.43 optimal. Leider ist die Verarbeitung bzw. die Verklebung des Oberschuhs auf der Sohle nicht sauber verarbeitet und lässt dadurch den Schuh Recht billig aussehen.

Math herenschoenen: mooie schoenen maar print op de schoen beschadigt snel

Ik kocht de Math maar de print op de schoen raakt snel beschadigd bij het dragen en het hielstuk blijft blaren geven. Heb deze klacht per mail bekend gemaakt bij Lureaux maar geen antwoord gekregen.

• Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? toen ze nog toonbaar waren

Beste, Wat vervelend om te horen dat de Math schoen niet naar wens is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses dat wij niet hebben geantwoord. Wij zullen meteen uw mail opnemen en een passende oplossing zoeken. Team Lureaux

Service

Goede en snelle service.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? bijzondere prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? regelmatig leuke reacties.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Tijdens diner met de Winery schoenen

Beste Willem, Super ! Team Lureaux

Prima klantenservice

Veters kapot...gratis opgestuurd

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De lagere prijs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vooral vrouwen vinden mijn schoenen leuk
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Niet één maar meerdere erg leuke reacties gehad. Gaat altijd over de leuke en opvallende schoenen

Beste Wim, Doen wij graag. Team Lureaux

Prachtige schoenen en een perfect bijpassende riem!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Uniek
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Bruiloft

Beste Jelle, Fijn om te horen. Zo kunt u uw outfit helemaal af maken! Team Lureaux

vu sur facebook commandé et livré dans la foulée

pas encore reçu mais le colis est envoyé

• Qu'aimez-vous des chaussures Lureaux par rapport aux chaussures marron ou noires des «grandes marques»? l'originalite
  • Dans quelle mesure obtenez-vous des réactions positives et / ou de belles conversations lorsque vous portez des chaussures Lureaux? la surprise et laqualité
  • Quel est le meilleur moment que vous ayez vécu avec vos chaussures Lureaux? à la reception

Fantastische schoen

Ben blij met mijn bestelling en best wel uniek ontwerp. Ga later zeker meer schoenen bestellen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? het ontwerp

Beste John, Leuk om te horen! Wij doen ons om elke collectie zo uniek mogelijk te maken. Team Lureaux

Top Schuhe Top Kundenservice

Top. Sehr gute (uns schöne) Schuhe und ein Top Kundenservice. Ich habe bereits 6 Paar und es geht weiter! Immer wieder gerne.

Hallo Thorsten, Wie fantastisch! Viel Spaß mit allen Lureaux-Schuhen. Team Lureaux

Hele mooi schoenen!

De schoenen zijn echt heel mooi, ik koop 4 paar per jaar. De kwaliteit kan soms wat beter, maar dit wordt altijd super opgelost door Lureaux.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? super
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? altijd
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? de complimenten van de gasten, omdat ik deze schoenen altijd onder een pak draag op mijn werk

Beste Joost, Super om te horen dat u tevreden bent met de schoenen. Als u enige ontevredenheid ervaart, kunt ons altijd mailen. Dan zoeken wij naar een passende oplossing! Team Lureaux