Verrassende ontwerpen snel geleverd

Soms zijn de ontwerpen gedurfd, altijd verrassend. Opnieuw voor de verleiding bezweken en een paar uitgezocht die de volgende dag al binnen kwam. Nu maar even een tijdje geen aanbiedingemail van lureaux meer openen.......

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ontwerpen die uniek zijn
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd aanleiding voor een positieve opmerking, vraag of gesprek
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Vooraan gezet bij groepsfoto

Perfecte winkel, met super kwaliteit artikelen

Zeer klantvriendelijke winkel: reageren snel op vragen, leveren voorraadartikelen de volgende dag en informeren over verwachte levermomenten bij niet-voorraadartikelen. Zijn zeer oplossingsgericht als er per ongeluk een keer iets een beetje mis gaat (slechts één keer voorgekomen). Die schoenen zijn gewoon top! Lopen geweldig, blijven erg lang mooi en de zool + hak slijt minder snel dan een doorsnee schoen. En dat voor deze prijs!!! En dan nog een tip: bestel altijd een riempje mee in hetzelfde design, dat sta je er echt top op!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Veel spannender en van vergelijkbare kwaliteit.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd en overal!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Genial

Super einfach und problemlos. Einfach genial und stylische Ware in Top Qualität.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Andere Designs
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Permanent
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Die neidischen Blicke von Frauen, da ihre Männer sowas nicht haben.

Vielen Dank für Ihre Bewertung, sie bedeutet uns sehr viel. Wir wünschen Ihnen viel Freude beim Tragen. Team Lureaux

Geweldig veel keus

Levertijd niet helemaal zoals beloofd (dag later) maar verder goede kwaliteit schoenen voor zeer weinig geld. Ruime keus.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Gedurfd maar daar hou ik van
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel complimenten

Beste Erik, Excuses voor het ongemak van de (iets) langere levertijd. Dit kan komen door verschillende aspecten. Wij doen ons best dat dit niet nogmaals voorkomt. Bedankt voor uw review. team Lureaux

Boven verwachting goed

Ik had al twee paar veterschoenen, maar deze sneakers zijn exht fijn en boven verwachting goed en fijn

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het is nieuw
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak leuke reacties

Beste Gertjan, Wat goed om te horen dat u zeer tevreden bent. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Sehr schönes Design, aber von der Ausführung erwartete ich mehr

Die Ferse des Schuhs ist sehr steif. Die Ferse ist auch sehr weit nach vorne gezogen im Vergleich zu z. B. Lloyd, welche ich hauptsächlich sonst trage. Das führt ebenfalls zu einem hohen Druck auf die Ferse. Die Gürtelschnalle sollte hochwertiger sein. Sie ist sehr leicht in Verhältnis zu anderen.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Design. Ich habe Schuhe von Pepe Milan, bei denen der Preis zwar höher ist, aber die Qualität ebenfalls.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Positives Feedback von Freunden, Kollegen.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit dem Schuh nicht zufrieden sind. Sie können eine E-Mail an info@lureaux.com senden. Dann suchen wir nach einer passenden Lösung. Team Lureaux

Mooi verpakt en snelle levering

Zeer goed , alles past perfect

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Beste Eric, Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

zeer tevreden

mooie schoen voor redelijke prijs. En ze lopen prima. En eindelijk een bedrijf dat herenschoenen verkoopt in maat 39! Dat vind je niet gauw.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? trendy
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? ja ik krijg leuke reacties en complimenten
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? de complimenten over mijn schoenen

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review. Wij proberen schoenen te maken voor iedereen, dus ook voor mensen met een kleine of grote voet. Wij zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen. Veel draagplezier toegewenst. Team Lureaux

Je suis toujours en attente de mon colis

Je n'ai pas reçu mon colis et la Poste me réclame deux euros car le colis est mal étiqueté. Votre envoi n'est pas sérieux, je suis très mécontent. D'autres part je suis français, alors s'il vous plait écrivez moi en Français et non en Néerlandais, Allemand ou Anglais. Votre service après vente est détestable. J'attends toujours mes chaussures ainsi que ma ceinture !!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Gute Qualität, guter Sitz, absolute tolle Designs

Gute Qualität, guter Sitz, absolute tolle Designs

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? die Designs natürlich, aber auch, dass sie sehr unkompliziert passen und zu allen Gelegenheiten getragen werden können
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? In meiner Band sind meine Schuhe mittlerweile eine feste Design-Institution!
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Wer solche Schuhe trägt, darf nicht aufhören ... :-)

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit Ihren Schuhen. Team Lureaux

Alles bestens, gerne wieder

Schneller Versand und gute Qualität und Passform, so muss es sein.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Sind sehr auffällig
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Bisher noch keine, da noch nicht in der Öffentlichkeit getragen.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Bisher noch nicht erlebt

Geweldige klantenservice!

Ik kan Lureaux zeer zeker aanraden! Top schoenen die erg lekker lopen! Veel keuze in verschillende designs!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Veel designs

Beste Kevin, Goed om te horen dat alles naar wens is! Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Makkelijk, Mooi, Maf!

Prima shoppen: uitzoeken, juiste maat bepalen, bestellen en snel in huis. Enig minpuntje is dat sommige schoenen niet in mijn maat beschikbaar zijn.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Afwijkend van de 'standaard', bijzondere voetmode voor een betaalbare prijs.

Beste François, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat alles naar wens is. Helaas zijn sommige modellen schoenen snel uitverkocht. Wij adviseren u om ons te volgen op sociale media. Zo bent u er snel bij als wij weer een nieuwe collectie lanceren en bent u verzekerd van uw maat. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Bestelde schoenen niet meer leverbaar. Snel een prima alternatief gevonden.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Bijzonder

Beste Marcel, Goed om te horen dat er een prima alternatief is gevonden. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

GEWELDIG!!!

Super goede schoenen en lopen heerlijk!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Lureaux is in mijn ogen een groot merk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? alleen maar positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? als ze geleverd worden

Beste Roy, Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Snelle levering en goede communicatie

Had verkeerde maat riem besteld. Snel gemaild. Bestelling aangepast voor verzending zodat ik alsnog de juiste maat kreeg. Schoenen en riem snel geleverd en prima kwaliteit.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Betaalbaar en mooie designs

Beste Martin, Goed om te horen dat het nog aangepast kon worden. Nu kan u genieten van uw nieuwe riem en paar schoenen. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Mooie schoenen

Mooi en zuinig ingepakt en gratis schoenlepel,

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Passende op jou kleding
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Schoenen en riem in kleur

Beste John, Fijn om te horen dat u positief bent over de verpakking. Wij doen ons best hiervoor. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

TOP schoenen maar ook : TOP service!

Ik heb inmiddels acht paar Lureaux schoenen met bijpassende riem. Als ik had geweten dat dames zo erg op schoenen letten, dan had ik vroeger niet zo veel in de sportschool gehangen maar gewoon een paar mooie schoenen gekocht ;-). Toen ik met één van mijn schoenen een probleempje had, stuurde ik een mail. "Beste Lureaux, ik ben tevreden over jullie schoenen maar ik heb een probleem". Ik kreeg als antwoord :" Bij deze heb je geen probleem meer". Adequaat, effectief en klantvriendelijk opgelost. Een verademing.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Anders dan anders en krijg veel positieve opmerkingen.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Echt heel veel. Zeker 9ok over de bijpassende riem.

Beste Job, Wat een leuke review heeft u geschreven. Dit doet ons erg goed. Goed om te horen dat u tevreden bent met ons merk. Zo te horen bent u een echte Lureaux-Fan! Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Mooie schoenen

Precies mijn maat...mooie afwerking...ga hier vaker kopen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooie svhoenen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik heb ze pas

Beste Jan Arie, Goed om te horen dat u tevreden bent over ons merk. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Ein Hingucker für alle Lebenslagen.

Wie stets; gute Qualität, cooles Design und ausgezeichnete Passform.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Fallen auf
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Wow!

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir wünschen Ihnen viel Freude beim Tragen. team Lureaux

Geweldige schoenen

Heel fijne en bijzondere schoenen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Altijd mensen die zich omdraaien
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijg
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Altijd aanspraak

Beste Fred, Goed om te horen dat u tevreden bent met de bijzondere schoenen. Wij doen ons best hiervoor. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Fantastische Schoenen

Prima kwaliteit schoenen met een goede prijs kwaliteit verhouding. Moderne eigentijdse look.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallende eigentijdse look, wat zien "normale"schoenen er eigenlijk saai uit vergeleken met Lureaux.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Krijg dagelijks opmerkingen over mijn schoenen, hoe gaf ze zijn.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Een opmerking van een zeer mooie vrouw, die wilde dat haar man ook van die schoenen zou gaan dragen.

Beste GertJan, Goed om te horen dat u tevreden bent over de schoenen. Ieder schoen heeft een unieke uitstraling. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Alles bestens

Tolle Designs, gute Passform, und vor allem super, dass man endlich die Innensohle herausnehmen kann und seine eigenen Einlagen in den Schuh einlegen kann.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Die knalligen Farben und Designs
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Sehr oft!
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Als ausgerechnet die Kollegin im Büro, die mir von allen Kolleginnen am allerbesten gefällt, gesagt hat wie geil die Schuhe sind!

Schön zu hören, dass Sie mit dem Schuh so zufrieden sind. Wir haben uns bewusst dafür entschieden, auf die Einlegesohle zu verzichten, insbesondere bei allen Einlagen. Wir wünschen Ihnen viel Freude beim Tragen. Team Lureaux

Altijd goed geholpen .

De opname van de bestelling wordt gelijk in behandeling genomen. Mocht je vragen hebben kan je gelijk met ze chatten en je krijgt óók direct antwoord terug. En de verzending is óók prima.

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel positieve reacties

Beste Jan, Veel draagplezier toegewenst. Team Lureaux

Hippe schoenen snel thuis

Voor het eerst bij Lureaux schoenen besteld. Snel geleverd. Zien er hoogwaardig uit. Schoenendoos met schoenlepel en opbergzak. Zoals ze zelf aangeven is de schoen iets groter dan je bij de maat verwacht. Maar echt geen hele maat groter. In mijn geval past de maat die ik altijd heb (44) prima. (Nog geen ervaring over langere tijd.)

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallende prints, kwaliteit, handgemaakt, B2C.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Dat valt op en ziet er netjes uit.

Beste JP, Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux