mooie keuze, leuke prijzen

fijne website

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? vaak
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Snelle levering en mooie goeie schoenen

Je besteld voor 22.00 en meestal heb je ze de dag erna al binnen Behoudens de pre orders maar dat weet je dan ook van te voren.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? ze zijn bijzonder
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? ontmoeting nieuwe liefde

Mooie schoen

Had de levering iets sneller verwacht maar mag toch niet klagen. Mooie schoen met bijpassende riem. Echt classy

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Door de prijs een heel goed compromis
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Nog niet gedragen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Moet nog komen

Super Online Shop

Top online Shop und sehr gute und qualitativ hochwertige Ware. Kann ich nur weiterempfehlen.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Sehen Optisch erstklassig aus
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Die Schuhe ziehen immer die Aufmerksamkeit auf einen weil sie so erstklassig und extravagant sind
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? KA

Schoenen zijn zo als afgebeeld op de site! Zitten heerlijk! En zien er super mooi uit! Inderdaad wel als je tussen bijvoorbeeld maat 43, 44 zit. Neem dan maat 43! Ze vallen wat ruim!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De patronen van de schoenen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Goeie service en snelle reactie met vragen

Super mooie schoenen en goede service

Ik geniet van mooie schoenen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De variatie
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Mensen die je spontaan aanspreken

keurige snelle levering, precies volgens afspraak.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? speels
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? ach, dat kan ik zo niet zeggen hoor.

minimaal 3 paar per jaar, dat moet kunnen toch?

Grote fan vanaf het begin, meer dan goede prijs-kwaliteitsverhouding. De bijpassende riemen zijn super! Ik krijg veel complimenten over mijn schoenen. En wanneer je de acties in de gaten houdt via de mailing wordt het pas serieus leuk shoppen!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Variatie en identiteit
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd!

Mooie schoenen, top service

Mooie schoenen en snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Vrolijk !!!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel positieve reacties !!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat iemand precies dezelfde aan had.....

Prachtige goed zittende schoenen

Inmiddels mijn 2de paar gekocht. Maat 43 is maat 43 dus prima. Daarnaast mooie modellen. Echter heb je een standaard maat dan wordt het wat moelijker om de koopjes te bemachtigen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Modeschoenen tegen een prima prijs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ja de schoenen vallen op dus krijg je leuke opmerkingen.

Snel, eigentijds en apart

Blij mens om te kunnen laten zien wie en hoe je eigenlijk bent.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? enerverend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? alleen maar leuke
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? ik heb er teveel dus niet in een zin samen te vatten.

Topper

Snel besteld en snel in huis, met goede communicatie van het tijdstip van aflevering..

Snelle levering en leuke kortingen! Kortom: zeer tevreden

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Modieus en kleurrijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Steeds weer

Mooie schoenen voor goede prijs

Mooie schoenen en mooie prijs

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd is een mooie ijsbreker

Perfect snelle service

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? 99%
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Lachende gezichten

Geweldige schoenen met bijpassende riemen voor een mooie prijs

Wederom mooie schoenen gekocht met bijpassende riem. Het blijft een feestje.

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd leuke reacties

Keurig op tijd geleverd

Keurig geleverd in een representatief postpak met leuke extra’s zoals schoenlepel en tasjes

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Leuk

Snel zoals altijd

Dit is mijn 15e paar, en zoals elke keer netjes de volgende dag geleverd wat besteld is

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik word er vrolijk van
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Regelmatig
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Verschillende, maar een aantal leuke conversaties zijn gestart door een opmerking over mijn schoenen...... ik ben een introvert, en door de schoenen volgt er makkelijker contact

geleverde schoen wijken af tov de foto's op de website

De afgebeelde schoenen komen niet overeen met de geleverde schoenen. Op de afbeelding komen de schoenen uit als egale grijze kleur met bewerking en de geleverde schoenen zijn van boven zwart en aan de zijkant boven de zool ook zwarte. Er zit alleen aan de zijkant een grijzige streep op. De geleverde schoenen komen in mijn beleving niet overeen. Wat kan de firma Lureaux BV nog betekenen voor me? Schoenen opruilen? IK hoor het graag Alvast bedankt voor de reactie

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? mooi
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? nog niet gedragen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? schoenen nog niet gedragen

Goede service en fantastische schoenen. De corktastic schoenen en riem besteld. Met de maat tabel de juiste maat kunnen vinden. Ze passen en zitten geweldig!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleur en vrolijkheid. Net even anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Meningen zijn verdeeld maar iedereen wil er wat van zeggen en of weten.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De eerste keer aantrekken blijft toch het leukste moment

Na mijn bestelling de schoenen snel in huis. Alleen vind ik de bijpassende riem veel te duur. 34 euro is bijna de helft van de schoenprijs. Helaas een gemiste kans

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Leuker ontwerp
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik hoop dat die nog gaat komen haha

Eergisteren drie paar binnengekomen, superleuk! Ondertussen zeven paar in bezit, één keer slechte kwaliteit, bij navraag kon ik direct een nieuw paar kosteloos uitzoeken. Keurig geregeld!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Erg opvallend en geniale prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel vaak!

Uistekend

Prima service uitstekende schoenen

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Hele leuke

Makkelijk, snel en HEEL mooi

Zoveel mooie opmerkingen gehad, niet te zuinig. Heerlijke schoentjes met ook nog eens een fijne zool aan de binnenkant

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Betaalbaar en uniek
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar, top dingen

Mijn schoenen retour gestuurd omdat het model niet mooi was. Retour afhandeling netjes en mijn geld teruggestort gekregen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik vind jullie keuze enorm eindelijk wat anders. Maar de schoen is wat aan de lange kant als je wat kleinere voeten heb.