Goede schoenen en snelle levering

Uitmuntende service

50 % korting via het rad. In eerste instantie 2 paar besteld en via de chat mijn keuze aangepast naar 3 paar. En met de 50 % procent korting.

Superrrrr

Schoenen past altijd en altijd goede levering

Prachtschoenen!

Meteen kreeg ik positieve reacties op de gouden schoen. En net als mijn eerste paar Lureaux-schoenen zit dit paar ook meteen als gegoten.

levering is goed maar het was niet duidelijk dat de schoenen grotendeels van kunststof zijn

zoals ik al aangaf viel mij het kunststof tegen

just love them

Van casual tot apart bij lereaux vind je het allemaal, en ze lopen ook nog heerlijk volgend paar ook weer van hun waarschijnlijk

Schöne Schuhe superschnell geliefert.

Die Schuhe wurden sehr schnell geliefert und haben ein sehr schönes Design. Größe und Passform sind gut. Tragekomfort kann ich noch nicht beurteilen. Einziger Nachteil: der extrem chemische Geruch (auch nach 4 Tagen Lüften immer noch vorhanden). Gruß Stefan

Mooie schoenen voor mooie prijs

Besteld betaald en geleverd super snel prima service

Zeer mooie schoen

Pas vorm goed

Super prima!

Schoenen gezien op facebook, impuls aankoop, super mooiexen fijn zittende schoenen, en dank voor het ‘maat’ advies, normaal altijd 46 en nu op basis van jullie informatie grootte 45 gekozen, zitten super!

Top top zeer professioneel. En super mooie hippe toffe schoenen. Ga in de toekomst zeker meer soorten kopen.

Mooie schoenen snelle levering

Pasvorm perfect. Net als de looks.

Goede kwaliteit schoenen voor een goede prijs en goede garantie

Mooie schoenen

Netjes op tijd geleverd , het waren de schoenen zoals verwacht !

Makkelijke site, snelle levering

Mooie kwaliteitsschoenen Zeer klantgericht contact

Eenvoudig bestellen Erg mooie schoenen passen perfect lopen erg lekker. Prima contact erg klant gericht perfect zou hier zo weer kopen

Lureaux beschikt over een hele goeie klanten service en een mooi aanbod aan schoenen.

Lureaux beschikt over een hele goeie klanten service en een mooi aanbod aan schoenen van degelijke kwaliteit die je kan kopen voor een goeie prijs

Fantastische schoenen

Heel goed, nu 2x sneakers besteld en op naar de volgende!!

Mooi en degelijk product met zeer goede service

Ruime keuze, snelle afhandeling en verzending. Ik zal er zeker in de toekomst nog bestellen

Doen wat er beloofd is

Mooie schoenen, snelle levering.

Heb ik net hierboven ingevuld.

Mooie schoenen van nette kwaliteit

Wel prijzig Al krijg je wel netjes vlug geleverd

Prachtige schoenen besteld, alleen dom genoeg had ik bij het bestellen een tikfout gemaakt bij de postcode. Via de chat service snel aan laten passen en de schoenen zijn keurig op het correcte adres afgeleverd. De schoenen zitten heerlijk. Top.

schoenen in mijn eigen stijl, perfecte pasvorm en snel geleverd

Heb inmiddels al meerdere paren in huis. Leuke aanbiedingen ook, genoeg afwisseling en vernieuwing in stijlen en uitstraling. Zelfs mijn orthopedische zooltjes kunnen er in. En niet onbelangrijk, ze lopen heerlijk.

Prima en vernieuwend

al verschillende malen steeds goed zittende en comfortabele schoenen gekocht die steeds in smaak vallen.