Zo mooi die schoenen!

Prachtige schoenen , uitstekende pasvorm en onwijs snelle levering. Alle lof voor Lureaux.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Geweldige kleuren combinaties
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Dagelijks positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Iedere keer als ik met weer nieuwe schoenen aan kom

Schade aan schoen

Graag reactie op mijn mail, aansluitend kan ik een goede beoordeling geven. Alvast bedankt.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Leuke style
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Fijne schoenen, snel geleverd.

Zie onderwerp.

leuk design, zitten geweldig

Ik ben erg tevreden over de schoenen van Lureaux, helaas wel jammer dat ik de schoenen pre-order heb besteld en deze met een leuke pre-sale prijs geleverd zijn. Maar had beter kunnen wachten op de vaderdagkorting hierdoor was de pre sale korting niet zo aantrekkelijk meer ze waren goedkoper geweest als ik ze een week later had besteld met de vaderdag korting.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? aparte design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? altijd positief

Helemaal top!!

Al vaker een paar schoenen besteld en iedere keer helemaal top!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooie designs. Voor ieder wat wils.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? “Jij hebt altijd mooie schoenen aan.” Dan leg ik uit dat mijn moeder altijd zei: “al zijn je kleren kapot of vuil, je schoenen moeten kloppen!”
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dagelijks tijdens mijn werk als tattooeerder in stijl.

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gave schoenen, mooie bijpassende riem, voor een goede prijs. Zeker nu met de leuke vaderdagkorting. Snelle en nette levering ook.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De gave en aparte designs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Eigenlijk altijd positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat onze mopshond blaft als ik met mn nieuwe schoenen opduik.

rien reçu très déçu de ce cite

argent bien débiter sur le compte , pas de retour de date de livraison , ni de suivi de commande , très DECU de cette expérience !!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • Qu'aimez-vous des chaussures Lureaux par rapport aux chaussures marron ou noires des «grandes marques»? pas livrer
  • Dans quelle mesure obtenez-vous des réactions positives et / ou de belles conversations lorsque vous portez des chaussures Lureaux? pas livrer
  • Quel est le meilleur moment que vous ayez vécu avec vos chaussures Lureaux? pas reçu

Topkwaliteit ! Zeer snelle levering.

Hi, woensdag besteld en donderdag 15u00 geleverd. Onmiddellijk gedragen en het is alsof ze op maat zijn gemaakt, echt een luxe voor mijn voeten !!!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ze zijn gewoon SPECIAAL.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? heb ze slechts 1x gedragen

Blitse schoenen van hoge kwaliteit!

Net als de eerder gekochte schoenen zitten deze ook weer direct als gegoten. Als de kwaliteit net zo is als mijn eerste paar, kan ik weer vele jaren de blits maken met deze stappers!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Leuk, vlot design.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd leuke reacties.

Schoenen zitten lekker. Eindelijk iets anders dan zwart of bruin.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? veel leuker
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? mensen vinden het leuk

Topkwaliteit - prachtig design!

Topkwaliteit producten, prachtig design!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Prachtig Design

. Mooie schoenen. Goeie pasvorm. Al veel complimenten gekregen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Geen 13 in een dozijn schoenen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zie boven
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Reactie van mijn dochter. Cool

Leuk, mooi, goed zittend en vlotte service

Mooie kleurrijke en originele designs, goed zittende schoenen, redelijke prijs - top

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? origineel
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? ja

Prachtige schoenen en een top service.

Alles klopt. De bestelling en betaling verlopen soepel. Goede korting op de prijs. Aflevering en berichtgeving ook prima geregeld.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Uitdagende designs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel complimenten
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Mijn leerlingen van groep 4 die mijn blauw gevlamde sneakers zo mooi vonden en de schoenen op de site van Lureaux wilden zien.

Prima kwaliteit en goede service

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallend
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De verbazende blikken en tegenwoordig noemt iedereen je minister de Jonge

perfect geregeld en fantastisch op tijd afgeleverd

Mooi en apart goed zittende schoenen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? lekker apart
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Apart wel positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Op feestjes

Mooie schoenen

Mooie schoenen met bijpassende riem.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleurrijk en modieus
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel en opmerking oh mooi bijpassende riem
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Op het moment van ontvangen schoenen op mijn verjaardag

Nice item fitting perfectly

Nice item fitting perfectly

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? 100%

Leuke schoenen en goede service

Via Facebook ben ik bij Lureaux terecht gekomen. Voor mij waren er onmiddellijk 2 paar schoenen die mij opvielen. Even contact gehad met Niels omdat er een paar dingen niet op de site stonden die ze wel hadden wat toch wel jammer was ook omdat het een presale was met een klein beetje extra korting, ik heb toen ook niks besteld. Enkele dagen later toen de presale voorbij was stond wel alles online en dan mijn bestelling geplaatst die zeer vlug geleverd werd. Ik moet zeggen mijn schoenen met bijpassende riem zijn beautys :). Dus al bij al goede service al zou ik het bij de volgende presale fijn vinden dat alles direct op de website staat zodat er vlot kan besteld worden.

Goed, en daar bedoel ik mee de klantvriendelijkheid en de website. ziet er allemaal goed uit. Ook de prijs is erg vriendelijk, en dat maakt het dan ook niet uitstekend. De kwaliteit van het product is goed gezien de prijsstelling. Maar het zijn dus geen vol lederen schoenen of riemen. Dus daar zit dan toch een verschil in van uitmuntend het kan niet beter en mijn beoordeling goed. Want dat de schoenen niet van vol leer zijn staat niet zo duidelijk vermeld op de website. Het staat er wel, maar voor de bijzondere uitstraling is de grondstof van het product toch niet zo goed als dat de uitstraling doet geloven.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De schoonheid
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel dat wel

Heerlijke, mooie schoenen aan mijn voeten

Het is elke keer weer een genot om een zending te mogen ontvangen. De geur van mooie, nieuwe schoenen nodigt uit om de dozen snel te openen. Snel de nieuwe modieuze schoenen aantrekken en er heerlijk mee rondlopen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? de verschillende designs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? hele positieve reacties vanwege de afwijkende kleuren en designs.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? leerlingen van mijn school, die vragen of ik nog meer van die mooie schoenen heb

Sehr gut verarbeitet und passen perfekt

Unkompliziert, schnell und hochwertig

Attention à la pointure

Sur le site il est marqué de prendre une taille en dessous car les chaussures taillent grand. Ceci est plus ou moins vrai car je fais entre 39 et 40 suivant les marques. J'ai donc pris 39 et la longueur est juste (je n'ai pas beaucoup de place devant mon pied pour être vraiment à l'aise). Je ne les ai pas renvoyer pour ne pas payer les frais de retour et ainsi alourdir la facture des chaussures.

• Qu'aimez-vous des chaussures Lureaux par rapport aux chaussures marron ou noires des «grandes marques»? originalité
  • Dans quelle mesure obtenez-vous des réactions positives et / ou de belles conversations lorsque vous portez des chaussures Lureaux? pas encore portées
  • Quel est le meilleur moment que vous ayez vécu avec vos chaussures Lureaux? pas encore portées

Super service!

Bestelling snel verzonden en verwerkt. Contact via de chat ging super en snel geregeld.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Een keer iets aparts, leuk
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Het openen van de doos