Ze doen wat ze beloven op internet

Eerste keer in mijn leven dat ik voor een eerste ervaring de maximale sterren geef. Duidelijk en goed navigeerbare internetsite. Een van de weinige schoenensite waar je kunt selecteren op los voetbed. Want daar gaat het mij als eerste om. Dan heb je bij andere schoenenverkoper s, als je geluk hebt, de keuze uit zwart, bruin of grijs. Ik wil kleuren, werkjes of andere catchy dingen. Ik heb grijs haar (53 jr. ) maar wil mij positief en kleurrijk onderscheiden met mijn schoenen. Dat maakt Lureaux mogelijk. Een aanrader! P.S. had ik al geschreven dat ik maat 47 heb? NeNee.......47ebben ze in alle kleuren. Wat een luxeprobleem, kiezen uit tientallen modellen.

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat mensen in de bus naar mijn schoenen wijzen met een lach en duim omhoog :-)

Goede online winkel

Duidelijke website (ook mobiel). Heldere toelichting voor het maken van keuzes. Snelle levering en goed traceerbaar

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ze passen beter bij mij
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Goede schoenen , makkelijk te bestellen en snelle levering.

Leuke schoenen en bijpassende riemen. Snel geleverd.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Dat ze kleur brengen in iedere outfit. Lekker even anders.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel positieve

Beste Rene, Goed om te horen, veel plezier ervan! Team Lureaux

außergewöhnliche Muster aus Kunstleder

Wer außergewöhnliche Muster mag und nicht allzu viel ausgeben möchte, und der auch nicht vor Kunstleder zurückschreckt, der ist hier richtig.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? braune und schwarze Schuhe kaufe ich nicht, weil langweilig
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? ich werde oft angesprochen, aber auch auf meine anderen bunten Schuhe
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Hallo Ramon, Habe Spaß! Team Lureaux

Weer geweldig geregeld

Foto's en werkelijkheid zijn weer als vanouds. Levering is weer snel! Ga snel weer kijken naar nieuwe schoenen!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Veel variatie in aparte schoenen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Mensen regelmatig door kunnen verwijzen. Vooral positief!

Beste Herman, Goed om te horen dat u tevreden bent. Team Lureaux

Top, een glimlach op mijn gezicht!

Met deze schoenen ziet er alles een stuk kleurrijker uit. De vele positieve reacties maak een mens blij!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Alles ziet er vrolijker uit met deze schoenen!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Niets anders dan positieve reacties. Ook van passanten met de vraag waar ik deze schoenen koop!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? teveel

Beste Tjerk, Super om te horen! Dat zijn de leukste complimenten. Team Lureaux

Mooie goed afgewerkte heerlijk zittende schoenen.

Super blij met de aankoop van de Lureaux Flower Paradise, echte eyecatchers en ze zitten geweldig. Ik had gekozen voor same-day-delivery en kreeg ze ook netjes dezelfde avond nog binnen. Top dikke vijf sterren, dik verdiend.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? mooier, betere afwerking en zitten veel lekkerder
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? op gala waar eigenlijk zwarte schoenen 'vereist' waren kreeg ik veel positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? unboxing, ze stralen je tegemoet en je krijgt een schoenlepel en handige opbergtas

Beste Remy, Fijn om te horen dat de levering goed was! De schoenen waren vast een echte eyecatcher op het gala. Leuk! Team Lureaux

Top, mijn maat 43 past altijd!

Buiten de prachtige designs vind ik pasvorm belangrijk. Mijn maat past me altijd als gegoten!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De variëteit in kleurstellingen!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel!!

Beste Lureaux, Het is natuurlijk het belangrijkste of de schoen goed zit! Fijn om te horen dat dit zo is. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Mooie schoenen en bijpassende riem

Mooie schoenen en bijpassende riem. Goede kwaliteit en snelle levering.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooie prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? regelmatig
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Het uitpakken en dat ze goed passen

Beste Arnold, Fijn om te horen dat de schoenen en de riem passen! Team Lureaux

Niet alleen prachtige schoenen, ook TOP service!

Lureaux brengt prachtige schoenen naar de markt en is in al zijn eenvoud zeer bereikbaar. Op de chat ben je binnen de 5 minuten geholpen en ook de levering gaat zeer vlot!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Zalige ontwerpen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd. Ik wordt constant aangesproken wanneer ik mijn schoenen aan heb.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Een paar weken geleden had ik tv-opnames (als gast). De host van het programma wou absoluut dat mijn 'math' schoenen in beeld gebracht werden. Nu nog hopen dat het de uitzending haalt.

Beste Hilaire, Goed om te horen dat u zo enthousiast bent over de schoenen. Leuk om te horen dat iedereen zo enthousiast is over uw schoenen. Wij zijn benieuwd in welke uitzending de schoenen in voor gaan komen! Dan zullen wij zeker gaan kijken! Super leuk. Team Lureaux

Geweldig weer!

Ik heb weer een paar prachtige schoenen, die ik met veel plezier draag!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? de diverse kleurenmogelijkheden en designs
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat leerlingen van mijn school vragen of ik de schoenen speciaal voor hun aangetrokken heb

Beste Paul, Dat is fantastisch om te horen. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Nieuwe schoenen zijn weer fantastisch!

Fijn en mooi materiaal

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Leuke en/ mooie schoenen heb je aan

Beste Hans, Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe paar schoenen. Team Lureaux

Correct en op tijd

Leuke en aparte stijl, als je eens iets anders wil om te dragen dan zijn deze schoenen echt wel een aanrader. Bestellen was makkelijk, de levering verliep perfect. Pasvorm is goed, dus ik ben tevreden.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Eigen stijl en design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Dat zijn mooie schoenen

Beste Rudi, Wij proberen elke keer weer zo uniek mogelijk te zijn in prints. Fijn om te horen dat dit goed overkomt. Wij wensen u veel plezier ervan. Team Lureaux

Top schoenen!!!

Vlotte afhandeling van de bestelling en prachtige producten.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De coole prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Beste Bert, Zo horen wij het graag. Team Lureaux

Shoes look and fit great - fast delivery

Bought my first two pairs on Kickstarter. Getting two more this week!

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? Style
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Yes.
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? Getting ready for Coourt

Hallo Don, Great!! We wish you a lot of fun with all Lureaux shoes. Team Lureaux

mooi schoenen voor een redelijke prijs

Altijd even kijken of er weer nieuwe modellen zijn. Niet alles vind ik mooi, maar er zit altijd wel wat tussen. Heb intussen al verschillende paren naar mijn zin gevonden.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? vrolijk en uniek
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? bijna altijd

Beste Albert, Voor elk wat wils zit er in de collectie. Fijn om te horen dat er voor u ook leuke schoenen in de collectie zit. Team Lureaux

Kwaliteit en klasse

Vorig paar schoenen meer dan een jaar mee gedaan. Erg goede kwaliteit en goede service.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Wees vooral jezelf en draag wat jij mooi vind
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd een conversatie starter
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Iemand maakte een grap over mijn schoenen tijdens een vergadering. Maar belde mij in de avond op om te vragen waar ik deze gekocht had.

Beste Sander, Fijn om te horen. Veel plezier ervan! Team Lureaux

zoals het hoort

ze hebben super mooie schoenen voor een knappe betaalbare prijs en komen maken mijn verwachtingen waar zoals het hoort.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? ze zijn bijzonder
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? je krijgt vaak te horen dat je gave schoenen aan hebt

Beste Marc, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw schoenen. Team Lureaux

Snel besteld en vlug thuis.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Veranderlijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel leuke reacties

Beste Jan, Zo horen wij het graag! Team Lureaux

Goede ervaring

Diverse keren besteld Mooie schoenen lopen lekker Snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Iedereen ecompliment ent

Goedemorgen, Veel plezier met uw nieuwe schoenen. Team Lureaux

Tolle Schuhe

Schnelle unkomplizierte Bestellung und Bezahlung, tolle, ausgefallene bunte Schuhe, weiter so, gewöhnlich kann jeder.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Krasse Farben
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Weil sie auffällig sind

Hallo Britta, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir wünschen viel Spaß mit den Schuhen. Team Lureaux

Schnelle Lieferung! Qualität Top!

Schuhe und Gürtel wie angeboten geliefert!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Weiß ich noch nicht... habe die Schuhe noch nicht getragen

Hallo Bernhard, Schön zu hören, dass alles nach Ihrem Geschmack ist. Viel Spaß mit Ihren neuen Schuhen. Team Lureaux

Geweldig design goede pasvorm

Weer een paar prachtige schoenen voor mijn collectie. Altijd veel succes en leuke reacties

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Dit is voor mij een groot merk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd weer
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Alle aandacht

Beste Bert, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn erg blij met u als klant. Veel draag plezier met uw nieuwe schoenen. Team Lureaux

je krijgt wat je besteld

prima service, goede kwaliteit van schoenen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? de kleuren en kwaliteit doet niet onder
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? altijd positeif mooie schoenen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? zo van gaaf waar heb je die vandaan

Beste Guus, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Team Lureaux

Mooie producten voor een goede prijs

De shop is prettig, goed bereikbaar en een ruime keus. Er wordt erg snel op vragen gereageerd en prettig meegedacht!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het net ff anders gehalte
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel! Wel vaak een verwijzing naar een bepaalde minister.. da’s jammer..
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? ?

Beste Willem, Goed om te horen dat de klantenservice naar tevredenheid is. Wij proberen een ruim aanbod schoenen aan te bieden, zodat er voor iedereen wat leuks bij zit. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux