Originele schoenen en colberts

De schoenen zitten perfect vanaf de eerste minuut. Overal waar je kont heb je bekijks, van dames én van heren!! Krijg regelmatig complimenten! Heel leuk! Colberts idem dito! Super, ook de service is geweldig, echte aanrader dus!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Uitstraling
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Tijdens vakantie andere gast iedere dag mijn schoen fotografeert en nadat ze alle modellen gezien had complimenten gaf!

Sooooo cooooool

Normaal schrijf ik mijn recensie in het Duits...maar na zoveel positieve berichten van mij wilde ik vandaag mijn dank uitspreken aan Lureaux! Ik draag mijn schoenen elke dag (uiteraard elke dag een ander paar) en ik ben niet de enige die er blij mee is!!! Dank aan het team!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Vielfalt
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Täglich postive, immer mit einem WOW
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Schrieb ich bereits

Snelle levering goede kwaliteit

Betrouwbaar en kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Fleurig
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Leider nicht das Qualität, was ich erwartet

Sehr billige Variante, die ich so nicht erwartet habe...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooie Riem

Riem ziet er goed uit en zit prima, moest er alleen zelf nog wat extra gaatjes bij in doen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Wat anders als de Standaard schoenen.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Gave schoenen en riem!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Mensen op het terras die keken naar de schoenen en gaven een oké teken!

Snelle en persoonlijke service, mooie design schoenen

Overzichtelijke website waar alle schoenen op te vinden zijn. Veel maten op voorraad zelfs de grotere maten, zelf heb ik mt46. Leuk om eens een andere schoen te dragen dan de gebruikelijke standaard schoenen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Geen standaard

Correct

Net verpakt,snel en mooi

Op alle gebieden positief

Altijd supertevreden met Lureaux kwaliteit service op alle gebieden echt goed&bovenal klantvriendelijk!!!!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Exclusiviteit
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vraag waar ik ze gekocht hebben vallen op

Is bloes bij schoenen of schoenen bij bloes

Helemaal blij met de combinatie. Snelle verzending

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vrolijk

Prima geregeld, goed produkt en vele reacties!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? creatief design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? klanten reageren

Schoenen zijn mooi

Schoenen zijn mooi en goed. Bezorging was drama. Liever niet meer met DHL versturen, zeggen dat je niet thuis bent terwijl je wel aanwezig bent. Wat ook jammer is, is dat de bestelling niet kompleet was. Ik mis de schoenenspray. Met vriendelijke groet, Jan-Jaap Verdonk.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De verschillende kleuren.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Iedereen vindt ze mooi.

Perfect shoes for non-standard men

So nice and good quality shoes with excellent style. I have bought my first pair in 2021 and I still wear them! Meanwhile I have 6 pairs Lureaux and Im so happy with the special Colorful designs

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleurrijk en mooie designs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Op schiphol bij de douane gevraagd worden of men even mijn schoenen mag bekijken... Niet voor controle maar omdat ze zo apart zijn

De schoen moeten uireraard de kwalitatieve testzone nog door ,maar prima levering en zien er prachtig uit!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Stijl en kleurrijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Op al mijn schoenen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Elke keer als ik bij koffiezetapparaat sta en de dames geven weer complimenten

Geweldig bedrijf

Het bedrijf heeft goed materiaal en super service. Als een product uitverkocht is kan je je inschrijven voor de volgende leverbare materialen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Leuk design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd goed

Geen goed ervaring

Ik via wathapps door gegeven dat mijn pakketje aan gekomen is bij de dhl muur maar geen code gekregen

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Leuk en divers assortiment

Leuke producten fie een goede kwaliteit en pasvorm hebben.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Onderscheiden

Geweldig mooie schoenen

Inmiddels mijn 3e en 4e paar schoenen ontvangen van Lureaux, en oh wat zijn ze weer gaaf qua model en kleuren, plus zitten ze ook nog eens heerlijk. Het tovert altijd een glimlach op gezichten van collega’s als ik weer een nieuw paar heb. En ook de service, informatie van Lureaux is gewoon TOP.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De geweldige motieven, kleuren etc.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd weer
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Iedere dag als ik ze draag!!

Wie immer alles bestens!

Immer ausgefallen Immer besonders Passgenau Gutes Preis-Leistungs-Niveau

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Immer wieder
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Jeder

Guten Tag, Vielen Dank für Ihre Antwort. Wir wünschen Ihnen viel Freude beim Tragen Ihrer Schuhe. Dein, Lureaux

Vertrouwd goed

Mijn 13e paar binnen top alleen jammer dat sommige soorten snel uitverkocht zijn

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Printd
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? In de tram oh wat een mooie schoenen

Snelle service en levering!

Fijn als je mooie schoenen ziet en besteld zijn ze er de volgende dag.

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Wow wat heb je weer gave schoenen aan.

Geweldige schoenen met super service.

Zoals ik hierboven schreef

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Variaties
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd wauw
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Iemand die dezelfde schoenen draagt

Beste Ronald, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat de schoenen en service naar wens zijn. Hopelijk krijgt u nog vele complimenten over de schoenen. Fijne dag, Team Lureaux

Schöne Schuhe, auch bequem zu einem adäquaten Preis!

Sehr freundlich , zuvorkommend, und am Kunden interessiert!

Super goede persoonlijke service!

Heel veel bewonderende opmerkingen over de schoenen. Zijn echt speciaaltjes!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Bijzonder
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? heel veel positieve reactiex
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Twee dames die mij aanspraken tijdens een discoparty waar ik die waanzinnege schoenen vandaan had

Geweldige schoenen

Zitten als pantoffels.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Veel thema's
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De bruiloft van mijn dochter

Immer wieder gut...

Alles passt

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Die bunte Vielfalt
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Täglich positive Rückmeldungen. Leite unter anderem ein Hotel. Gäste warten morgens bereits, um zu sehen, welche Farben ich trage
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Es gibt nicht den einen Moment

Guten Tag, Schön zu hören, dass Ihnen die Artikel gefallen. Viel Spaß beim Tragen. Mit freundlichen Grüßen, Team Lureaux