Super leuke schoenen en een top service. Snelle bezorging

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Printjes en kleur
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Complimenten
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Aangesproken worden door vreemden

Goede ervaring

Snelle bezorging en mooie goedpassende schoenen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

goede, mooie en betaalbare schoen!

ik was nog niet toe aan nieuwe schoenen, maar met de extra korting was het toch te verleidelijk. dus heb ik ze maar gekocht. en wederom passen ze perfect.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Noud, Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat de schoenen wederom perfect passen. Dat horen wij natuurlijk graag. Fijne dag, Team Lureaux

Sehr schöne Schuhe, schöner als auf den Bildern

Passgenau, bequem, rutschfest und tolles Design

Perfect product and nice qulaity shop

Everything was fine and the delivery quick and although the cnaceling if you not buy the right size!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Quit cool
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

We hebben al 16 paar gekocht en nooit problemen gehad en super kwaliteit. En heel veel complimenten mogen ontvangen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Alles
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat we in een theater aangesproken werden en de opmerking kregen wat hebben jullie geweldige schoenen aan

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Peter, Bedankt voor je reactie. Wat een eer om te horen dat u 16 paar Lureaux schopenen thuis heeft staan. Hopelijk krijgt u nog vele complimenten over uw schoenen. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Geweldig mooie en van goede kwalitiet schoenen

De schoenen zien er beter uit als op welke foto dan ook. Klasse voor een goede prijs.

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd positieve reacties.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Bezoek aan de oogarts met mn zoon die ook lureaux schoenen draagt. Oogarts tot ons beiden: wat een gave schoenen dragen jullie

Gewoon top

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Gewoon leuker
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Kwaliteit

Bedrijf met een uniek en kwalitatief goed aanbod. Levering volgens afspraak.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Zijn unieke designs. Vindt ze nergens anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Allemaal lovende

Goede service op een fantastisch product

Ik heb nu mijn 3e paar schoenen gekocht via lureaux. En het is iedere keer weer een feest om het te mogen ontvangen. Een mooie verpakking, met van alles erbij aan accessoires. Maar bovenal waanzinnige eye-catchers aan schoenen. Ze zitten als gegoten, zijn behandeld tegen slecht weer. Kortom je hebt er direct lol van en de reacties van mensen om je heen blijven ook altijd leuk.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het unieke van de lureaux schoenen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heeeeel veel leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De standaard tekst: wat een gave schoenen heb jij aan

superdesign for heathy feed

I have to use vey soft shoes as I have feed problems, and your shoes are not very soft, my feet have to adapt to your shoes. so its not the best purchase. It would be amazing your design with softer materials. for people who do not have feet problems yes I would recomend, for people like me, absoutely not.

Antwort des Geschäftsinhabers

Thanks for your response. We will take your feedback into consideration in consultation. Yours sincerely, Team Lureaux

Topkwaliteit.

Schitterende schoenen die perfect passen. Ook de gekochte overhemden zitten als gegoten.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallend en toch niet ordinair.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar complimenten.

Fantastische schoenen om te zien en te dragen

Snelle levering, goede prijs. Bijzondere schoenen voor wie ze durft te dragen. Ik heb nu 5 paar high schoenen en ik kijk uit naar het moment dat er weer nieuwe hoge schoenen worden gepresenteerd.

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Regelmatig

Mooie schoenen

Super mooie schoenen. Normaliter heb ik maat 43 echter deze waren voor mij echt te groot. Helaas retour

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Bijzonder
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Dagelijks
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Van vriendenclub alle mannen Lureaux

Zit goed en veel positieve reacties op gekregen

Lopen prima, met deze “math shoes” kan je voor de dag komen als wiskunde docent !

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallende print en zeker niet duurder dan de “grote merken”
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Meestal wel positieve reacties ook omdatbik meestal op leren klompen loop

100% tevreden en blij.

Lureaux heeft een prima team vriendelijke en vakbekwame mensen. Na wat problemen met DHL hebben de mensen van Lureaux alles tot mijn volle tevredenheid opgelost.

Ich bin zufrieden!!!!

Meine erste Bestellung bei Lureaux B.V. fiel sehr positiv aus. Sofortige Bestätigung der Bestellung, auch die Sendungsverfolgung wurde schnell zur Verfügung gestellt. Die Lieferung war nach kurzer Zeit bereits bei mir und die Preis / Leistung sind einfach nur als einwandfrei zu bewerten!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Diese Schuhe sind anders und besonders ausgefallen!
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Ich werde auf die Schuhe angesprochen und diese werden bewundert.

Goed zitten overhemd met mooie muziek print!

Dit is mijn 4de overhemd van Lureaux. Het zijn kwalitatief goed zittende overhemden. Blijven na het wassen mooi van kleur. Het is een overhemd dat complimenten uitlokt voor de creatieve motieven.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.

Prachtige spullen, toegewijde klantenservice

Prachtige spullen, toegewijde klantenservice

• Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Compliment van een modedesigner

Prijs/kwaliteit is top!

Zeer mooie en kwalitatieve schoenen. Zeer snelle levering.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Exclusief
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zeer veel positieve reacties

geweldig

Snelle reactie, als je er om vraagt. Denken mee met een oplossing.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? opvallend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? iedere dag weer

Brengt kleur in het leven!

Ik krijg altijd positieve reacties als mijn schoenen draag!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? kleurrijker
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? bijna altijd positief!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ben ik boodschappen aan doen komen er onbekenden naar me toe en zeggen dat ze altijd genieten van mijn schoenen

Geweldige schoenen

Superleuke schoenen Zitten prima en ik kan er goed op lopen Inmiddels al een flinke verzameling lureaux schoenen in mijn kast staan

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De fleurige prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Iedereen zegt altijd wat heb je toch weer mooie schoenen

Ein schönes Schuh

Der Schuh ist prima. Die Farbkombination,sowie die Verarbeitung sind einwandfrei. Wer ein extravaganten Schuh sucht,ist hier genau richtig. Von mir gibt es eine klare Kaufempfehlung.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.

Heerlijke schoenen

Al meerdere malen schoenen besteld in maat 44 in de originele maat en altijd zitten ze goed met perfecte pasvorm

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Hele toffe reacties

Kiyoh Bewertungen