Mooie schoen, leek echter leer op het plaatje. Desalniettemin niet teleurgesteld, mooie glimmende st

Leuke schoen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleur
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Originele schoenen

De ik hier schoenen bestel zijn op vallend, waar door ik complimenten blijft houden over mijn schoenen.kwaliteit is goed en de prijs relatief laag, Dus een goede prijs kwaliteit verhouding.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? N/A
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Ik krijg van veel mensen ook mensen die ik niet ken te horen dat de schoenen leuk zijn. Er zijn zelfs mensen die appart naar me toe komen om dat te zeggen.

Schöne Schuhe, schneller Versand

Schöne und auffallende Schuhe, die nicht jeder hat. Gute Verarbeitung und gut Qualität. Schneller Versand.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Snelle levering. Goed maatadvies. Mooie schoen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallend design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Af en toe.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ze uitpakken na levering.

Maat is presies goed. Schoenen zijn comfortabel. En een snelle levering ik heb div schoenen besteld ze blijven goed Blijf zo door gaan Mvg Sylvester

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Echt kleurrijke kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Regelmatig. Oh wat gave kleuren

Beste Sylvester, Goed om te horen dat alles goed is! Team Lureaux

Prachtige mooie super coole schoenen… echte blikvangers.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De prachtige kleuren en designs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ongelofelijk veel reacties… iedereen zegt er wel wat van en altijd met de wauw wat gaafff ihhh wat cool
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Kleindochter vind dat ze de coolste opa heeft omdat hij van die coole schoenen draagt

Beste Anita, Leuk om te horen. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Goed bedrijf snelle levering

Netjes verpakt

Beste Jan, Veel Plezier ervan Team Lureaux

Top bedrijf!

Inmiddels het 4e paar al besteld. Prijs/Kwaliteit is dik in order. Snelle levering in een keurige, nette doos inclusief schoenenzak en schoenlepel. Iedere keer weer nieuwe modellen. Ik hou ervan!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De opvallende motieven
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Met zeer grote regelmaat
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De spontane reacties

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marcel, Leuk om te horen dat u al meerdere paar schoenen heeft van ons. Wij wensen u er veel plezier van. Team Lureaux

Top bedrijf

Klasse zoals ze elke keer met mooie spullen komen. Site werkt uitstekend en je krijgt wat ze beloven. Levering supersnel meestal de volgende dag. Ga zo door boys

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De variatie in kleuren en motieven
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Dagelijks
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Zelfs in Amerika aangesproken worden op mijn schoenen. En ze vroegen waar ze die konden kopen

Schoenen met wauw factor.

Fantastische schoenencollectie met goede pasvorm, alsof je pantoffels/sneakers aantrekt. Ik moest deze Pantera's hebben vanaf het moment dat ik ze zag. De wat "agressieve" en compleet "over de top" manier van hoe de mailings verstuurd worden past niet bij de kwaliteit van de schoenen. Dat je jezelf als merk wil onderscheiden, mag "over de top", maar sla niet door. Mailings, mogen geen "spam" worden, anders haken mensen af, hoe goed de schoenen ook zijn.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? Ze zijn niet 13 in een dozijn en dus niet voor grijze muizen.
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Altijd opmerkingen in de positieve zin over mijn schoenen.
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? Iemand noemde ze (bordeelsluipers). Om dat te begrijpen moet je denk ik wel wat ouder zijn, tegenwoordig hebben ze daar andere woorden voor.

Geweldig ziet er prima uit!!

Snelle levering. Chic verpakt. Geweldig om als kado te geven.

• While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? N/A

Beste Joly, Leuk om te horen! Team Lureaux

Chique stoere mannen schoen!

Mijn 3e paar gisteren binnen gekregen., de Bluetasitic incl riem Heb reeds de blue flowerbed incl riem en silverspider incl riem. Draag ze veel, zitten super echt perfect zelfs, komen binnen in een wel heel mooie schoenendoos, met schoenlepel, riem netjes verpakt...werkelijk SUBLIEM....prijs kwaliteit meer dan waard. Voordeel is ook je kunt op site zien als model ze aan heeft onder een spijkerbroek bijvoorbeeld, werkelijk goed over nagedacht! pssssst, 4e paar zal zeker niet lang duren, Blue breeze incl riem....... gr Erik

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? iets aparts, makkelijk in onderhoud
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? altijd, waar heb je die vandaan?................
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? wauw, wat draag jij altijd mooie schoenen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Erik, Super leuk om te horen dat u een grote fan bent van ons merk! Fantastisch. Wij wensen u met alle schoenen heel veel plezier ervan. Team Lureaux

Voor het eerst besteld bij jullie. Was blij verast mooi product zitten heerlijk en wat een klasse aan je voet

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar complimenten

Beste Elvira, Leuk om te horen! Veel plezier ervan. Team Lureaux

Prachtige schoenen en riem uitgekozen.

Prachtige mooie schoenen en riem besteld. Volgende dag geleverd en ontvangen Gelijk aangetrokken en wat zit dat goed zeg. Pas mijn 2e bestelling bij Lureaux, maar dat worden er meer in de toekomst.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Dit zijn speciale items.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zeker altijd positieve reactie
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? WHOW, wat een mooie schoenen heb jij

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jason, Leuk om te horen. Zo horen wij het graag. Wij wensen u er veel plezier van. Team Lureaux

Lopen goed, positieve reacties

Ik heb nu 3 paar schoenen en 2 riemen. Ik heb 1 paar waar volgens mij een soort lakfilm op zit. Deze laat snel beschadigingen zien in de vorm van witte streepjes en vlekken. Het lijkt er op dat de schoenen met de meeste glans, de zwakste toplaag hebben. Ook is er 1 riem waar de toplaag van los laat. Dit heb ik gemeld en kreeg de tip om dit, op kosten van de Lureaux, te laten repareren bij de schoenmaker. Op zich mooi, maar de schoenmaker vindt de toplaag te dun om er iets aan te doen. Lureaux is een bedrijf waar ik een goed gevoel bij heb. Wel zullen ze de kwaliteit goed in de gaten moeten houden.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? gewoon anders, kleurrijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Een enkeling is negatief. Een leuke opmerking was: prachtige schoenen maar ik zou ze zelf niet snel dragen.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Er zijn meerdere. Je hebt direkt gespreksstof.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Herman, Vervelend om te horen dat u dit ervaart. Ik zal u nogmaals vragen om contact op te nemen via de mail. Wij zullen kijken voor een passende oplossing. Wij doen er alles aan om onze kwaliteit goed te houden en te verbeteren. Dit hoort dus niet. Team Lureaux

Toller Schuh, sehr angenehm zu tragen :-)

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? weiches Leder

Gut zu hören! Wir wünschen Ihnen viel Spaß. Team Lureaux

Alles Top, schnelle Lieferung, ausgefallenes Design und es hat alles gepasst

schnelle Lieferung und gute Verarbeitung der Produkte. Habe sie aber erst eine Woche.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? ausgefallenes Design
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? hab sie erst eine Woche

Das ist gut zu hören. Sie werden viel Freude daran haben. Team Lureaux

Geweldige schoenen!

Veel leuke reacties. Ik ga nooit meer gewone schoenen dragen. Enige nadeel is dat ze achteraan wat snijden, maar dat gaat wel over.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Origineel, opvallend, vrolijk. Ze brengen kleur in het leven.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? 3 reacties op 2 dagen tijd.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Gisteren een werkgerelateerd gesprek onder collega's, een van hen kijkt toevallig naar mijn schoenen (model Mystery) en roept ineens uit "Wauw, wat een schoenen!" Verder ging het gesprek over mijn schoenen...Echt mooie schoenen, die volgens mijn collega "een stuk andere Roeland naar boven brengen".

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Roeland, Leuk om te horen dat u zeer tevreden bent over de schoenen. Vervelend om te horen dat de schoenen achteraan snijden. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dan kijken wij naar een oplossing. Team Lureaux

Mooie en goede schoenen

Schoenen hebben een goede pasvorm en lopen heerlijk. Mooie designs die bij veel mensen in de smaak vallen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooie designs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Hele leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Die schoenen passen echt bij jou.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ad, Leuk om te horen. Wij doen ons best om steeds weer een leuke/kleurrijke nieuwe collectie uit te brengen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Team Lureaux

Elégance, confort et originalité

J'en suis à ma 4ième paire de chaussures LUREAUX. Grand confort et belle qualité de fabrication avec une grande originalité des formes et des couleurs. Le modèle Panthéra fait beaucoup d'effets auprès de mes étudiants et mes amis... Bravo continuez à être très original

Antwort des Geschäftsinhabers

Très agréable à entendre. Merci pour votre avis. Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec les 4 modèles Lureaux. Team Lureaux

Super ,heel netjes verpakt . Heel snel geleverd gewoon Top en ze lopen prima

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Nog geen vergelijkbare schoenen gekocht
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Leuke reakties een keer schoenen die je niet elke dag ziet

Beste Berrie, Goed om te horen. Wij wensen u er veel plezier van. Team Lureaux

Snelle levering mooie schoenen

Snelle levering mooie schoenen en accesoires. Ze lopen lekker.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ze vallen op.Ik hou van verschillende soorten schoenen.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Mensen komen naar je toe om te zeggen dat ze mijn schoenen leuk vinden.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Een man in een restaurant kwam toen ik met vrienden uiten was naar mijn toe om te zeggen dat hij mijn schoenen leuk vond.Omdat ze ook opvallen.

Beste J H, Veel draag plezier ervan! Team Lureaux

erg mooie schoenen, goede pasvorm

Lureaux heeft prachtige schoenen voor een zeer schappelijke prijs. Snelle levering. 1 nadeel is wel de hoeveelheid mail. Heb je net schoenen gekocht, dan volgt er een lading mail met bonussen en kortingen die niet altijd duidelijk zijn. Graag zie ik in één oogopslag wat dan de korting is. Nu moet je eerst de hele bestelling afronden om de korting te zien. Erg ingewikkeld en niet klantvriendelijk. Maar de schoenen zijn geweldig, daar gaat het om.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? anders, gedurfd, kleurrijk
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? de hele tijd positieve reacties.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bert, Super om te horen dat de schoenen geweldig zijn! Zo horren wij het graag! Vervelend om te horen dat u de mails niet fijn vindt. Wij zullen dit intern bespreken. Voor nu heel veel plezier ervan. Team Lureaux

Goede kwaliteit en snelle levering

Gegeven als kado aan mijn vader! Super mooi, goede kwaliteit en snelle levering

Beste Wendy, Leuk! Daar zal die vast blij van zijn geworden! Team Lureaux

Kiyoh Bewertungen