WOW!!!

Sehr ansprechende Seite mit allen relevanten Informationen und ohne viel „Schnickschnack“. Sehr Kundenorientiert und tolle Produkte. Diese Schuhe sind wirklich mal was anderes und passen gut. War meine erste Bestellung und sicher nicht meine letzte.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Das Design
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Durchweg positiv

Snelle levering, goede kwaliteit

Mooie schoenen , goede pasvorm. Snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleur
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? meerdere gebruikers tegen gekomen.

Snelle levering van de bestelde goederen. Helaas komt de kleur van de schoenen (cyclie) niet overeen met de kleur op de foto. Op foto lijken het witte schoenen, met een print van fietsjes erop, helaas zijn het in realiteit licht blauwe schoenen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Zitten perfect! Super zelfs

Ik heb ze een hele dag en avond gedragen, en tot mijn verbazing geen last gehad van deze nieuwe schoenen. Zitten perfect en had erg veel complimenten daar over, zijn geen schoenen die je dagelijks ziet natuurlijk. Maar goed was erg leuk en fijn dat te horen. Daarbij staan ze mooi onder een kostuum, maar ook super onder een Jeans. Heb er geen spijt van integendeel zelfs. Ga er zeker meer bestellen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Juist omdat ze anders zijn dan de gebruikelijke zwarte en of bruine schoenen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ja heb ze gedragen op een feest, en alleen maar complimenten gehad
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De leuke aandacht

Goede kwaliteit

Zit comfortabel en leuke prints

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Iedereen vind deze schoenen leuk

Kleurrijk

Inmiddels meerdere paren voor zowel zakelijk als privé.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Totaal anders qua look. Pasvorm perfect.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar lovende reacties.

Beste Nic, Super om te horen ! Team Lureaux

Ausgepackt, angezogen, begeistert. Tolle Schuhe!

Sehr einfache und unkomplizierte Abwicklung. Das werden nicht meine letzten Schuhe von Lureaux werden ...

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Außergewöhnliches Design
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Immer wieder werde ich auf die Schuhe angesprochen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Schön zu hören und wir lieben es zu hören! Team Lureaux

Perfecte pasvorm

Prachtige schoenen, precies wat je ervan verwacht. Snel geleverd en een voor een scherpe prijs. Top!

Beste Harrie, Wij wensen u er heel veel plezier mee! Team Lureaux

Fantastisch nette schoenen

Ik ben zeer tevreden een pakket was sneller ontvangt. Alleen probleem pasvorm in schoenen is door alle twee voeten is hiel blaar zeer pijn. Ik ben fan nette schoenen maar ik heb 5 schoenen is alle hetzelfde: Lureaux is verkeerd pasvorm.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Niet bruin en zwart
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Maak vrolijker
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Torts, iedereen vondt hem gaaf

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Niels, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de pasvorm niet helemaal bij uw voet sluit. Zou u een mail kunnen sturen naar info@lureaux.com? Dan kijken we naar een passende oplossing. Team Lureaux

Geweldige schoenen!

ik heb inmiddels een flink aantal paar Lureaux schoenen. Mooi om te zien, uniek om te dragen en keurige levering inclusief beschermhoes en schoenlepel.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? uniek
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? bijna dagelijks positieve reacties

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste André, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Prima wat een leuke "onderscheidende" schoen

Snelle levering, goede producten en een erg mooie schoen. Alleen jammer dat de schoen erg smal valt, helaas moeten retourneren.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Niet te vergelijken, deze "leven"

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bernard, Bedankt voor uw review, Vervelend om te horen dat de schoen te smal viel voor uw voet... Team Lureaux

Leuke schoenen, lopen prima

Schoenen en riemenatchem goed, geen kleurverschil o.i.d. lijnen in ontwerp 'kloppen' ook. Krijg veel opmerkingen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Leuk bij onopvallende neutrale kleding
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Veel leuke reacties, wordt steeds 'Hugo' genoemd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Gerhard, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe schoenen en riem! Team Lureaux.

Gute Verarbeitung ! Lieferung pünktlich

Bin sehr zufrieden !

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? individuell
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? sehr oft
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? meine Hochzeit

Hallo Jens, Gut zu hören! Team Lureaux

Altijd goed !!!

Ben elke keer bij verrast dat de schoenen Zo goed (zitten)(lopen)(staan) Met vriendelijke groet Ralph van Bodegraven

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Juist dat ze anders zijn erg leuk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Eigenlijk altijd wel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat je wordt aangesproken dat je mooie/gave schoenen aan hebt

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ralph, Fantastisch om te horen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe schoenen. Team lureaux

Superschoenen

Directe levering na bestelling. Gewoon top!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Vincent, Wij proberen altijd uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Fijn dat het pakket snel is geleverd. Team Lureaux

Prachtige schoenen, snel geleverd!

Inmiddels heb ik geloof ik 7 of 8 paar schoenen van Lureaux. Ze zijn apart (ik krijg altijd complimenten), zitten heerlijk en gaan lang mee. Ik draag (als vrouw) bijna alleen nog maar “herenschoenen”. Of eigenlijk zou ik Unisex schoenen moeten zeggen, want iedereen kan ze dragen. Geweldige klantenservice ook trouwens, bij Lureaux!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De designs en kleuren.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Bijna altijd

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marianne, Leuk om te horen dat de schoenen zo goed in de smaak vallen bij u! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. Team Lureaux

Super schoenen , snelle levering

Mooie schoenen tegen een mooie prijs. Schoenen worden snel geleverd. Een mooie aanwinst voor mijn collectie.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Apart en smaakvol
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd , zeker wanneer ik als trouwambtenaar optreedt
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat mijn baas tegen mij zei, jij overtreft mij nu echt……

Beste Ronald, Zo horen wij het graag. Team Lureaux

Gewoon goed

Gewoon goed. Bestellen is makkelijk, de levering is snel met de nodige updates. De producten zijn goed ingepakt en het ziet er altijd tiptop uit. Het enige nadeel is dat ik van die brede voeten heb.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jur, Goed om te horen dat de bestelling naar tevredenheid is gegaan. Team Lureaux

Aanrader

Vriendelijke service en mooie, comfortabele schoenen

Beste Jonathan, Bedankt voor uw positieve review. Team Lureaux

Alles Top, keine Probleme.

Ich habe nur positive Erfahrung gemacht. Tolle Schuhe, faire Preise, schnelle Lieferung.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? die Schuhe sind nicht langweilig
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Die Schuhe fallen auf und ich werde daher darauf angesprochen
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Habe bisher erst ein Paar gekauft.

zeer snelle service

De schoenen zijn schitterend en het maatadvies is zeer correct. Bovendien supersnel verzonden en geleverd.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? veel mooier
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? dat ze meteen comfortabel zaten

Beste Ivan, Goed om te horen. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Mooie schoenen binnen gekregen . Erg mooi en goede kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De variatie en de fantasie
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Mensen die het niet zo snel verwachten staan vaak perplex van de schoenen

Beste Mark, Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Such great product and service

I’m a Lureaux fan with over 25 pairs so far! My friends all ask me where I got my shoes, because they are so different and something they haven’t seen at the mall. On top of that, they are super comfortable, especially the dress shoes. I can wear them all day (and night) if I have to. Bravo Lureaux!

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? Great options and styles, comfortable as hell!
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Yes, they love my shoes!
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? I had someone stop me as I was leaving a restaurant to ask me where I got my shoes.

Toller Schuh und passt wie angegossen!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Nur positives! Die meisten sagen, schön, stylisch und mutig wer sie trägt.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Altijd goed...

Altijd goed en snel geleverd. Enig minpuntje: de neus van de delfs blauw schoenen wordt heel snel kaal. Verder altijd de show gestolen met de leuek schoenen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Onderscheidend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd lachen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? DelfsBlue op een haring party. Hele goede combi :-)

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Remco, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de schoenen! Stuur ons even een mail over het probleem met de delfts blue schoenen. Dit hoort natuurlijk niet. We zouden graag naar een passende oplossing willen kijken. Team Lureaux

Kiyoh Bewertungen