die schönsten Schuhe, die ich je hatte

Die Schuhe sehen noch besser auf als auf den Produktfotos. Tolle Ware, schnelle Lieferung, gute Passform.

Wederom geweldige schoenen.

Na het bestellen netjes op de hoogte gehouden over de levering die goed is verlopen. Al met heel tevreden, maar vooral ook weer heel blij met mijn geweldige nieuwe stappers.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Sprekende motieven.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar positieve respons.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Het passen en weten dat ze niet terug hoeven.

Mooie producten en snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Deze miste ik nog in mijn collectie

Ik heb inmiddels mijn 17e paar bij lureaux besteld en heb nu dus allerlei soorten schoenen die overal bij te combineren zijn. Leuk design en net ff anders dan de standaardschoen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Betaalbaar en leuk afwisselend design, oog voor detail.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Omdat ik veel verschillende paren heb krijg ik regelmatig leuke reacties.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Zet regelmatig een foto van "de schoen van de dag" op Twitter en krijg altijd wel leuke reacties.

Gewoon perfect

Heel keurig afgeleverd. Schoen past perfect en ziet er mooi uit.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Apparte speciale kleur
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Compliment op mijn werk

Mooie schoenen goed bedrijf snelle service

Top Prachtige schoenen

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Mooie schoenen maar doen pijn

Achter bij mijn achillespezen snijden ze , kon er niet de hele dag op lopen .

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleurstelling

wereldschoenen!!!!!!!!!!

ja leuk om iets aan je voeten te hebben dat je niet iedere dag ( om je heen ) ziet

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? zie schrijven hierboven
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? vaak
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? complimenten

Mooie, goede schoenen

Netjes afgeleverd. Goede kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Anders, opvallend

Makkelijk bestellen, goed advies mbt maat en snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooie schoenen in gedurfde design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Regelmatig, is echt een gespreks onderwerp.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik maak een foto en stuur deze naar mijn vriend. Hij moet ze ook kopen en dragen

Goede en snelle service

Leuke schoenen

Toppie!

Wel even ‘ uitlopen ‘ maar dan zijn t’ geweldige schoenen ! Dit is nu mijn 2de paar ! Helemaal mooi !

Geweldige hippe schoenen

Deze schoenen zijn niet alleen hip maar ze lopen ook nog eens geweldig. Ik had al 5 paar maar deze met fietsers kon ik niet laten lopen!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik ben niet saai dus mijn schoenen ook niet
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel, als ik in Amerika ben nemen mensen er zelfs foto’s van
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Een foto van mijn schoenen in een klanten conferentie app. Met melding de coolste schoenen van de dag

Super. Goeie service

Ik was m'n huisnummer vergeten door te geven en binnen een uur had ik een mail met de vraag wat m'n huisnummer is. Prijs kwaliteit verhouding vind ik perfect. Kortom een aanrader

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Tot nu toe alleen maar positief

Leuke collectie en een supersnelle en nette levering.Zeer tevreden.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Geen standaard schoen.Leuke motieven en kleuren en materialen.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zeer positief.Mensen worden er zelfs vrolijk van.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat een verpleegkundige in een ziekenhuis zei van wat heeft u een vrolijke en leuke schoenen aan.

Vandaag besteld, morgen in huis. Perfecte pasvorm.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? wat anders
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? als leerlingen de wiskundige symbolen ontdekken en er elkaar op wijzen, denkend dat ik het niet zie.

Tolle Schuhe, klasse Service

Netter Kontakt, Schuhe sind wie beschrieben, schnelle Lieferung

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Sie sind außergewöhnlich
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Häufig

Super goeie schoenen, lopen heerlijk, Service is uitstekend.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Teken van lekker gek doen in het leven, anders is alles zo basic
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ik werk in een supermarkt als assistent supermarktmanager en draag ze op werk, klanten spreken me vaak aan dat het hele leuke schoenen zijn.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Mijn twee collega's dragen het ook, we worden Hugo de Jonge genoemd :)

Fantastische service en goede producten

Ik heb hier inmiddels 4 paar schoenen besteld en ben er erg tevreden over. Comfort van de nette schoenen is heel hoog (erg prettig, want bij andere merken vaak meegemaakt dat draagcomfort niet fantastisch is) en ze zien er erg mooi uit. Ik had bij 1 paar schoenen dat ze na een tijd wel wat snel waren beschadigd, na contact met de helpdesk mocht ik met korting een extra paar uitzoeken. Ook het retourneren en ruilen is geen probleem en daarbij werd ik via de chat heel goed geholpen door Niels en werd er ook echt meegedacht. Top bedrijf!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kwaliteit/prijsverhouding is top en als bonus heb je dan schoenen waar je trots op kunt zijn!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Bijna altijd :)

Prima service en nette prijs kwaliteit verhouding

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het motief

Kreative und ausgefallene Schuhe mit tollem Tragegefühl

Wenn man ausgefallene Schuhe sucht, die auch noch sehr angenehm zu tragen sind, dann ist man hier richtig. Guter shop mit schneller Lieferung und gutem Kundenservice. Habe schon 2x hier bestellt und bin erneut zufrieden! Weiter so!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Sie sind viel ausgefallener und haben ein kreativeres Design. Diese Schuhe sind alles andere als langweilig. Etwas für selbstbewußte Leute
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Da die Schuhe sehr auffällig sind, kommt man schnell mit anderen Leuten ins Gespräch. Die Leute sehen solche Schuhe nicht so häufig.

Mooie schoenen goede kwaliteit

Op tijd geleverd

Perfect passende schoenen en het gevoel dat de klant hier koning is.

Cadeautje voor Vaderdag: een paar mooie schoenen! Helaas exact dezelfde schoenen enkele dagen eerder zelf besteld. Dus chromen geruild voor andere. Deze waren iets goedkoper. De schoenen kwamen snel, maar de terugbetaling niet. Na twee weken contact gezocht, per kerende post antwoord gekregen waarin excuses en directe terugbetaling. Zelfs met een aanbod voor extra korting. Een foutje is helemaal niet erg, maar de wijze van afhandeling is grandioos! Ik ben helemaal blij met alles: zowel de perfecte afhandeling als de mooie schoenen. Ik blijf klant!

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Hoe leuk is het om bijna dagelijks complimenten over je schoenen te krijgen? Ze zijn heel vaak onderwerp van gesprek. Als verkoper in een winkel met uitsluitend zwarte bedrijfskleding is het een mooie gespreksopening.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Met dit soort schoenen wordt nogal vaak de associatie met Hugo de Jonge gelegd. Ik antwoord dan altijd:" dat heeft ie van mij afgekeken!" Altijd lachen...

Snelle levering en een prachtig product

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Volop positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Reactie vriendin

SUPER!

Had schoenen besteld via de site, bleken achteraf niet in mijn maat meer in voorraad te zijn (kan gebeuren) kreeg netjes een mail met excuses en mocht anderen uitzoeken en zelfs als die duurder waren was voor deze keer geen probleem (extra kosten voor hun) dus gave groene schoenen besteld, waren ietsjes duurder maar toch ook maar een riem erbij genomen ;-). Zitten heerlijk en zien er niet saai zwart of grijs uit :-).

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Dat ze eye catchers zijn!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Nu al de ene vind ze prachtig de ander overgereden.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat mijn vrouw ze juist gaaf vond!, en bijpassend overhemd gezocht die ze bij Lureaux ook zouden moeten gaan aanbieden!

Kiyoh Bewertungen