Prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit. Zeer originele schoenen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Deze zijn niet saai
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Een belevenis.

Het is het eerste paar schoenen die ik bestelde. Ze waren in het echt nog mooier dan op de website. Wat een mooie schoenen. Ik kreeg mijn schoenen voor mijn verjaardag, en iedereen was onder de indruk.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het design en de gebruikte kleuren
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Mijn eigen verjaardag waar ik ze voor het eerst aan had

Op het lijf geschreven die schoenen

Altijd het perfecte, modieuze, goed zittende en betaalbare schoeisel aan de voeten. Maar vooral ook altijd de positieve reacties.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Grwoon niet te vergelijken met die duffe bruin/zwarte schoenen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Bijna altijd.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Een gesprek met een "lotgenoot" in Maastricht over de opvallende designschoenen die hij zelf ook droeg.

Snelle en goede service

Prachtige schoenen en wanneer er iets is, is hun service uitstekend.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? keuze is reuze en niet iedereen loopt erop.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar positief. Mooie schoenen heeft u aan etc

Ik ben een blije klant ook door de persoonlijke benadering.

Prima kwaliteit, uitstekende levering.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Wat zie je er goed uit en mooie schoenen heb je aan.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Op een groot feest.

Alles goed geregeld. Jammer alleen dat het vervoersbedrijf drie dagen vertraging had. Verder niets dan lof.

Vriendlief was zeer blij met de schoenen en matchende ruim. Krijgt veel complimenten. Zeker voor herhaling vatbaar als cadeau!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De aparte printjes, schoen zit soepeler.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat hij niet wist welk paar hij aan koest trekken

Top schoene

Gaaf beetje gek precies wat ik wilde. En goede prijs kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Eerste moment dat ik ze aan had gelijk drie mensen die me er positief over aanspraken.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Midden in de stad een wild vreemde die me een compliment maakte waarop zijn vriendin verbaast keek maar moest lachen

altijd geweldig

Iedere keer weer een feestje om schoenen bij Lureaux te bestellen. en dan vooral om ze te ontvangen. wat een feestje

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Hallo........... het uiterlijk van de schoenen natuurlijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? mega veel. Vaak zijn de schoenen wel een gespreksstarter
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Vergeleken worden met toemallig minister Hugo de Jonge. Ik zeg dan altijd dat hij dat van mij heeft gepikt,

Met deze schoenen win je meteen de gunfactor

Ik werk bij een autobedrijf op de receptie. Mijn schoenen zijn vaak onderwerp van gesprek. Men vindt ze mooi en vaak ook een beetje rebels. Hoe dan ook, ik krijg er louter positieve reacties op. Met Lureaux als bedrijf is het ook prettig samenwerken. De drempel is laag en op vragen wordt altijd gereageerd. Ga zo door.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ze vallen oo
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat iedereen nieuwsgierig is als er een doos van Lureaux op mijn werk wordt bezorgd.

Zeer comfortabel Snel geleverd

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Super mooie kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Moet ik nog afwachten
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Moet nog komen

Prima en snelle service

Na jaren nog steeds goede contact en nieuwe modellen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Echt apart
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Mensen geven complimenten wat je hiermee in Nederland niet gewend bent

schoenen die het gesprek op gang brengen.

Ik heb inmiddels 15 paar schoenen van Lureaux. Natuurlijk met bijpassende ( soms te dure ) riem. Schoenen en riemen van wisselende kwaliteit, wel allemaal leuk en spraakmakend." Er zijn al genoeg saaie schoenen". Als ik ver of veel moet lopen trek ik sneakers aan, bij alle andere gelegenheden de Lureaux.....

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? leuk en soms te opvallend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? veel tijdens vergaderingen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? schoenen met wiskundetekens: kinderen in de klas geloofden dat ik de antwoorden op mijn schoenen kon vinden, nu kijken ze iedere keer welke schoenen ik aanheb.

Heb al 17 paar schoenen gekocht en de ene compliment na de ander gekregen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ze zijn niet saai
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Dagelijks

Der Schuh, einfach nur WOW!

Einzigartiger Schuh für besondere Menschen. Damit stiehlst du jedem die Show. Top Design, danke Lureaux, dass es euch gibt.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Ein Feuerwerk im Zusammenspiel von Formen und Farben.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Spot on, der Schuh bekommt mehr Komplimente als ich.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Mein Freundin hat den Schuh bemerkt, bevor Sie mich bemerkt hat.

Leuk, verfrissend en betaalbaar

Prijs - prestarieverhouding meer dan uitstekend

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ze vallen op en dat vind ik juist hoed
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Overal en altijd.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? In her buitenland wilden ze mijn schoenen fotograferen.

Prachtige schoenen etc!

Geweldige schoenen Klein puntje van kritiek; na een aankoop wordt ik naar mijn smaak iets te veel “bestookt” met aanbiedingen, kortingen en niet te missen acties.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Blikvangers!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd!

redelijk tevreden

ik vind de prints op de foto scherper een volle van kleur dan in het echt . onlangs een paar City jungle schoenen gekocht en die print vond ik wel tegenvallen. zo heb ik ook diverse paren mascolori schoenen en die prints zijn scherper. uiteraard zijn deze ook veel duurder maar toch .

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Anders dan anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? leuke reacties

Alles perfekt

Service, Schuhgröße, Versand Alles suppiii

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Sie sind anders geil
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Andauernd
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Mooie snelle levering

Mooie bijzondere schoenen...

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Top schoen

Schoen ziet er geweldig uit nog mooier als op het plaatje boven verwachting en super blij mee en volgens hun de pasmaat gehanteerd welke zij beschreven en inderdaad schoen past Perfect.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Een schoen waar niet iedereen mee loopt
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat ze op een feest ook tijdens dansen perfect naar voren komen

Mooie, leuke schoenen voor een goeie prijs.

Wat een geweldige ervaring

Kopen bij Lureaux is een feestje. Vanaf het moment dat je koopt totdat je je schoenen aan hebt is het feest. En het blijft feest.

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Iedereen kijkt blij naar mijn schoenen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Het uitpakken is een feestje

goed en mooi

enige nadeel soms zijn er geen ijzeren ringen rond veder doorsteek gaatjes ene paar wel andere niet

Mooie schoenen gekocht, fijne prijs ook. Netjes verpakt met ook nog wat extraatjes

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? kleurrijk en anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? zo nu en dan

64 Noordkade

Waddinxveen 2741 EZ