Ausgepackt, angezogen, begeistert. Tolle Schuhe!

Sehr einfache und unkomplizierte Abwicklung. Das werden nicht meine letzten Schuhe von Lureaux werden ...

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Außergewöhnliches Design
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Immer wieder werde ich auf die Schuhe angesprochen.

Perfecte pasvorm

Prachtige schoenen, precies wat je ervan verwacht. Snel geleverd en een voor een scherpe prijs. Top!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Fantastisch nette schoenen

Ik ben zeer tevreden een pakket was sneller ontvangt. Alleen probleem pasvorm in schoenen is door alle twee voeten is hiel blaar zeer pijn. Ik ben fan nette schoenen maar ik heb 5 schoenen is alle hetzelfde: Lureaux is verkeerd pasvorm.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Niet bruin en zwart
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Maak vrolijker
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Torts, iedereen vondt hem gaaf

Geweldige schoenen!

ik heb inmiddels een flink aantal paar Lureaux schoenen. Mooi om te zien, uniek om te dragen en keurige levering inclusief beschermhoes en schoenlepel.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? uniek
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? bijna dagelijks positieve reacties

Prima wat een leuke "onderscheidende" schoen

Snelle levering, goede producten en een erg mooie schoen. Alleen jammer dat de schoen erg smal valt, helaas moeten retourneren.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Niet te vergelijken, deze "leven"

Leuke schoenen, lopen prima

Schoenen en riemenatchem goed, geen kleurverschil o.i.d. lijnen in ontwerp 'kloppen' ook. Krijg veel opmerkingen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Leuk bij onopvallende neutrale kleding
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Veel leuke reacties, wordt steeds 'Hugo' genoemd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Gerhard, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe schoenen en riem! Team Lureaux.

Gute Verarbeitung ! Lieferung pünktlich

Bin sehr zufrieden !

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? individuell
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? sehr oft
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? meine Hochzeit

Hallo Jens, Gut zu hören! Team Lureaux

Altijd goed !!!

Ben elke keer bij verrast dat de schoenen Zo goed (zitten)(lopen)(staan) Met vriendelijke groet Ralph van Bodegraven

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Juist dat ze anders zijn erg leuk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Eigenlijk altijd wel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat je wordt aangesproken dat je mooie/gave schoenen aan hebt

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ralph, Fantastisch om te horen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe schoenen. Team lureaux

Superschoenen

Directe levering na bestelling. Gewoon top!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Vincent, Wij proberen altijd uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Fijn dat het pakket snel is geleverd. Team Lureaux

Prachtige schoenen, snel geleverd!

Inmiddels heb ik geloof ik 7 of 8 paar schoenen van Lureaux. Ze zijn apart (ik krijg altijd complimenten), zitten heerlijk en gaan lang mee. Ik draag (als vrouw) bijna alleen nog maar “herenschoenen”. Of eigenlijk zou ik Unisex schoenen moeten zeggen, want iedereen kan ze dragen. Geweldige klantenservice ook trouwens, bij Lureaux!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De designs en kleuren.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Bijna altijd

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marianne, Leuk om te horen dat de schoenen zo goed in de smaak vallen bij u! Wij wensen u veel plezier met de schoenen. Team Lureaux

Super schoenen , snelle levering

Mooie schoenen tegen een mooie prijs. Schoenen worden snel geleverd. Een mooie aanwinst voor mijn collectie.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Apart en smaakvol
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd , zeker wanneer ik als trouwambtenaar optreedt
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat mijn baas tegen mij zei, jij overtreft mij nu echt……

Beste Ronald, Zo horen wij het graag. Team Lureaux

Gewoon goed

Gewoon goed. Bestellen is makkelijk, de levering is snel met de nodige updates. De producten zijn goed ingepakt en het ziet er altijd tiptop uit. Het enige nadeel is dat ik van die brede voeten heb.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jur, Goed om te horen dat de bestelling naar tevredenheid is gegaan. Team Lureaux

Aanrader

Vriendelijke service en mooie, comfortabele schoenen

Beste Jonathan, Bedankt voor uw positieve review. Team Lureaux

Alles Top, keine Probleme.

Ich habe nur positive Erfahrung gemacht. Tolle Schuhe, faire Preise, schnelle Lieferung.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? die Schuhe sind nicht langweilig
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Die Schuhe fallen auf und ich werde daher darauf angesprochen
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Habe bisher erst ein Paar gekauft.

zeer snelle service

De schoenen zijn schitterend en het maatadvies is zeer correct. Bovendien supersnel verzonden en geleverd.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? veel mooier
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? dat ze meteen comfortabel zaten

Beste Ivan, Goed om te horen. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Mooie schoenen binnen gekregen . Erg mooi en goede kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De variatie en de fantasie
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Mensen die het niet zo snel verwachten staan vaak perplex van de schoenen

Beste Mark, Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Such great product and service

I’m a Lureaux fan with over 25 pairs so far! My friends all ask me where I got my shoes, because they are so different and something they haven’t seen at the mall. On top of that, they are super comfortable, especially the dress shoes. I can wear them all day (and night) if I have to. Bravo Lureaux!

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? Great options and styles, comfortable as hell!
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Yes, they love my shoes!
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? I had someone stop me as I was leaving a restaurant to ask me where I got my shoes.

Toller Schuh und passt wie angegossen!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Nur positives! Die meisten sagen, schön, stylisch und mutig wer sie trägt.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Altijd goed...

Altijd goed en snel geleverd. Enig minpuntje: de neus van de delfs blauw schoenen wordt heel snel kaal. Verder altijd de show gestolen met de leuek schoenen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Onderscheidend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd lachen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? DelfsBlue op een haring party. Hele goede combi :-)

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Remco, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de schoenen! Stuur ons even een mail over het probleem met de delfts blue schoenen. Dit hoort natuurlijk niet. We zouden graag naar een passende oplossing willen kijken. Team Lureaux

Fijne schoenen zitten altijd direct goed

Altijd mooie schoenen. Van goede kwaliteit. Goede service en snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooi design er zit altijd wel een perfect paar bij
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Mensen benoemen het dat ik altijd leuke eigentijdse schoenen heb
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Die zijn heel toepasselijk voor jou schoenen met wijn

Beste Rik, Alleen maar positieve punten! Fijn om te horen. Team Lureaux

Goede kwaliteit en service

Makkelijk te bestellen, goed betaalbaar en prima kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallende designs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak zeker op de math variant

Beste Mark, Fijn om te horen! Team Lureaux

Weer een paar mooie schoenen erbij.

Dit is niet mijn eerste paar schoenen van jullie. Nu een paar sportieve. Ik ben blij met de modieuze schoenen. Ook het verzenden gaat lekker snel Ga zo door.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Anders dan anders.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vallen op dus complimenten.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Gerard, Een beetje afwisseling tussen sportief en netjes! Leuk. Veel plezier ervan. Team Lureaux

Mooie, fijne schoenen

Volop keuze in kleuren en motieven. Snelle levering van de schoenen en keurig verpakt.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleurrijk, veel keuze
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel reacties, mensen vragen waar heb je ze gekocht, waren ze duur?

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Albert, Bedankt voor uw positieve review. We proberen steeds af te wisselen tussen verschillende kleuren en patronen. Team Lureaux

Enorm soepele communicatie

Bestelling geplaatst, was er erg snel. Uiteindelijk net niet de goede maat, dus moest ruilen. Was heel helder beschreven hoe dat ging en was geen probleem. Uiteindelijke producten zijn prachtig.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marieke, Fijn dat u nu de juiste maat heeft. Wij wensen u er veel plezier van. Team Lureaux

Ze doen wat ze beloven op internet

Eerste keer in mijn leven dat ik voor een eerste ervaring de maximale sterren geef. Duidelijk en goed navigeerbare internetsite. Een van de weinige schoenensite waar je kunt selecteren op los voetbed. Want daar gaat het mij als eerste om. Dan heb je bij andere schoenenverkoper s, als je geluk hebt, de keuze uit zwart, bruin of grijs. Ik wil kleuren, werkjes of andere catchy dingen. Ik heb grijs haar (53 jr. ) maar wil mij positief en kleurrijk onderscheiden met mijn schoenen. Dat maakt Lureaux mogelijk. Een aanrader! P.S. had ik al geschreven dat ik maat 47 heb? NeNee.......47ebben ze in alle kleuren. Wat een luxeprobleem, kiezen uit tientallen modellen.

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat mensen in de bus naar mijn schoenen wijzen met een lach en duim omhoog :-)

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Eric, Bedankt voor de zeer leuke en positieve review. Zo horen wij het graag van onze klanten! Wij hopen dat u veel plezier gaat hebben van de schoenen. Team Lureaux

Kiyoh Bewertungen