Prima service en kwaliteit.

Ik heb via de site contact gehad met een medewerker en deze heeft mij prima van informatie voorzien en geholpen bij het maken van mijn keuze.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De schoenen zien er mooi uit en het is eens iets anders.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Prima, maar wel verbeterpunten

Eerste keer besteld bij Lureaux. Mooie schoenen, met bijpassende riem. Kan echter helaas nog niet beoordelen hoe de schoenen lopen, omdat de maat te klein is. Daar ook het eerste verbeterpunt: het advies om een maat kleiner te bestellen omdat de schoenen groter uit zouden vallen klopt in mijn geval niet. Geen ramp natuurlijk: gewoon even omruilen naar een grotere maat. Onduidelijk was of ik het geheel dan moet terugsturen of alleen de schoenen. De chat gaf daarbij uitsluitsel, maar wat mij betreft mag er sneller en duidelijker worden aangegeven hoe dit in zijn werk gaat. Inmiddels enigszins gewend aan dergelijke retouracties dacht ik dat dat even snel geregeld zou zijn, maar men heeft gekozen voor een wel heel omslachtig systeem, waarbij ook een retourlabel en retourformulier moet worden geprint en ingevuld. En het formulier ook nog eens bij voorkeur gescand en per email verzonden. Word vervolgd en ben benieuwd hoe snel de grotere maat wordt verzonden. Als de verbeterpunten worden opgepakt is de kans groot dat ik in de toekomst opnieuw bij Lureaux bestel. En valt de score zeker hoger uit.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.

Geweldige schoenen

Geweldige schoenen, super pasvorm en Geweldige stof. Sportieve sneaker maar met een tikkeltje sjiek

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Betaalbaar
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Pasvorm
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Leuke reacties over de creaties

Geweldig blij met de schoenen

Het is helemaal mijn smaak en ze zitten als gegoten. Inlopen is niet nodig.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? het ongewone aan het uiterlijk en de detail die zo netjes zijn afgewerkt
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? heel veel reacties

Mooie kwaliteits schoenen

Comfortabele kwaliteits schoenen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De kleur combinaties

Beste Ger, Fijn om te horen! Team Lureaux

Erg mooie schoenen en snel geleverd!

Makkelijk bestellen, betalen en snelle levering. De maataanduiding (vallen ruimer dan gewoon) klopt ook echt!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De kleuren en de prijs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Reactie, wauw wat een mooie schoenen!

Beste Jantonio, Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is. Team Lureaux

Op aanvraag exacte levering

Door vakantie wilde ik de schoenen niet direct geleverd hebben maar op een afgesproken datum en hetgeen geschiede.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? sportiever
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? commentaar

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Loek, Fijn om te horen dat het naar wens is geleverd. We doen dit graag! Team Lureaux

Tolle Schuhe

Ich finde die Kombination aus Schuhen und Gürteln spitze

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Die Einzigartigkeit
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Oft werde ich darauf angesprochen

Danke schön. Auf diese Weise vervollständigt es Ihr Outfit. Team Lureaux

goed adres ,komen de afspraak na

altijd weer eens wat anders

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? vallen is de smaak
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? weer eens wat anders

Beste Arie, Daar doen we elke keer weer ons uiterste best voor. Team Lureaux

Afwachten is de boodschap !

Deze schoenen spannen in het begin en snijdt aan de bovenkant onder de enkel en aan de achillespees van rechtervoet , ik heb ze nog maar even gedragen dus dit zal hopelijk beteren in de toekomst . Voorts prachtige schoenen .

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? kleurrijk

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Patrick, Wat vervelend om te horen dat de schoenen niet lekker zitten. Stuur ons een mailtje met de problemen, dan kunnen wij kijken naar een passende oplossing. Immers moet je er natuurlijk wel goed op kunnen lopen ;). Team Lureaux

Geweldige service

Na een klacht over mijn schoenen, wat uiteindelijk een productiefout bleek te zijn, kon ik direct een paar nieuwe schoenen uitkiezen. Ik had enkele foto's opgestuurd om de beschadiging te laten zien en via de chat kwam er binnen enkele minuten een oplossing. Dank voor deze geweldige service Niels.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De keuze in de verschillende prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd heel positieve reacties

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste G. Fantastisch om te horen dat het naar uw wens is opgelost. Een foutje kan natuurlijk altijd. Gelukkig hebben wij u alsnog blij kunnen maken. Team Lureaux.

super

inmiddels 3 paar geweldige schoenen gekocht hier. zitten als pantoffels

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? alleen maar leuke en positive reacties

Beste Frans, Goed om te horen! Team Lureaux

Schöne Schuhe und schön verarbeitet

Die Lieferung kam pünktlich, vollständig und ohne Probleme. Die Schuhe waren mit Papier gefüllt, es war eine Stofftasche für den Transport dabei und ein kleiner Schuhlöffel.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? sieht einfach besser aus
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Oft genug, da ich schöne Schuhe mag, und man das auch weiß

Hallo Reinhold, Wir wünschen Ihnen viel Freude beim Tragen. Team Lureaux

Mooie site

Binnen 24 uur ontving ik mijn bestelling, ik heb de schoenen gelijk kunnen dragen zonder vermoeide voeten ervan te krijgen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Je draagt iets speciaals
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Iedereen zeg wat een gave schoenen, dit is toch leuk om te horen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Elk moment dat ik een compliment krijg

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jeroen, Fantastisch om te horen. Bedankt voor uw positieve review. Team Lureaux

Mooie schoenen en riemen

Ik heb nu 2 paar schoenen met matchende riem. De schoenen zitten goed en de matchende riem maakt het helemaal af. Ook de klantenservice is super, ze reageren snel, retourneren kan zonder problemen als dit nodig is. Aanrader voor alle mannen die nette schoenen zoeken die niet standaard zijn.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Deze zijn niet saai
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? ‘Leuke schoenen’ hoor ik vaak.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Vincent, Fijn om te horen dat de schoenen naar wens zitten. Zo horen wij het graag. Team Lureaux

très belles chaussures de bonnes qualités

chaussures originales de bonnes qualités ,livraison rapide ;je vous recommande .

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? originalité
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? réactions positives

Bonjour Jean, Fantastique! Team Lureaux

Goede schoenen

Leuke en goede schoenen voor een goede prijs/kwaliteitverhouding

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? apart
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? excentrieke schoenen

Beste Toon, Fijn om te horen! Team Lureaux

Zoals het hoort

Nette en snelle levering. De maat wordt ook goed uitgelegd op de website en door een medewerker bevestigd, heel gemakkelijk en snel via chat. Mooie producten!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste F.A., Fijn om te horen dat alles duidelijk was op de website. Natuurlijk helpen wij u anders graag verder met de live-chat. Team Lureaux

Mal wieder alles zu meiner vollen Zufriedenheit!

Ich kann Lureaux nur empfehlen! Alles wieder top gelaufen. Man hat meine Änderungswünsche hinsichtlich der Lieferadresse perfekt berücksichtigt und so sind die Schuhe richtig angekommen. Die Qualität und das Design sind wieder überragend. Gerne wieder!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Das extravagante Design
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Da die Schuhe auffallen, gibt es stets positives Feedback und die Schuhe sind schnell Thema
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Sven, Schön zu hören, dass alles nach Ihrem Geschmack ist. Wir versuchen die Kollektionen bei guter Qualität so abwechslungsreich wie möglich zu gestalten! Wir wünschen Ihnen viel Freude beim Tragen. Team Lureaux

Leuke schoenen, prima prijs

snel geleverd, nu elke dag aan.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? zien er leuk uit

Beste Marijn, Fantastisch om te horen! team Lureaux

Schnelle Lieferung und super Qualität

Ich bin sehr zufrieden mit diesen Schuhen. Die Qualität ist sehr gut, schöne Verarbeitung und das Fussbett sehr angenehm… sogar etwas weicher als ich es von anderen Schuhen gewohnt bin.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Kreativ gestaltet
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Die passform

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Wolfgang, Schön zu hören, dass die Schuhe besser passen als erwartet! Viel Spass damit. Team Lureaux

Pasvorm is prima

De opdruk is schade gevoelig. Afdruk van fietsstandaard gebruik is snel te zien.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Vrolijkheid
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd wel. Net dat detail
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Nog geen huwelijk aanzoek gehad.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Rob, Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de opdruk. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat de schoenen snel beschadigen. U kunt altijd een mail sturen naar info@lureaux.com, dan kunnen wij kijken voor een passende oplossing. Team Lureaux

TOP!

mooie schoenen en wat anders dan het saaie standaard

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Arthur, Daar staan onze schoenen bekend om! Leuk om te horen dat u dat ook zo ervaart. Veel plezier van uw schoenen! Team Lureaux

Uitstekende service en mooie schoenen

De schoenen zitten heerlijk. Zien er precies zo uit als op de foto's. En eigenlijk zelfs nog mooier. Contact met klantenservice is een keer nodig geweest. Hierbij werden wij meer dan goed geholpen. Aanrader!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? de variatie en ook wel beetje bijzonder
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat een vriend ook bij Lureaux schoenen nu besteld en mijn man en hij tegelijk de schoenen droegen. Wel met ander motief overigens.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Annemarie, Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Fijn dat u tevreden bent over de schoenen en de klantenservice. Team Lureaux

Tot nu toe prima.

Eerste keer dat ik bij Lureaux schoenen heb besteld. Ik heb een wat bredere voet, dus inlopen voor mij noodzakelijk. Maar verder lijkt kwaliteit prima en comfort ook prima.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marco, Fijn om te horen dat u voor nu tevreden bent met de schoenen. Mocht er iets zijn of heeft u nog vragen kunt u altijd ons mailen of contact opnemen met de Live-Chat. Team Lureaux

Kiyoh Bewertungen