Altijd goed geholpen .

De opname van de bestelling wordt gelijk in behandeling genomen. Mocht je vragen hebben kan je gelijk met ze chatten en je krijgt óók direct antwoord terug. En de verzending is óók prima.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Beste Jan, Veel draagplezier toegewenst. Team Lureaux

Hippe schoenen snel thuis

Voor het eerst bij Lureaux schoenen besteld. Snel geleverd. Zien er hoogwaardig uit. Schoenendoos met schoenlepel en opbergzak. Zoals ze zelf aangeven is de schoen iets groter dan je bij de maat verwacht. Maar echt geen hele maat groter. In mijn geval past de maat die ik altijd heb (44) prima. (Nog geen ervaring over langere tijd.)

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallende prints, kwaliteit, handgemaakt, B2C.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Dat valt op en ziet er netjes uit.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste JP, Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Geweldige klantenservice

De klantenservice is prima en ik ben altijd naar wens geholpen. De schoenen zelf zitten lekker en de sjabloontjes zijn echt gaaf

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het valt lekker op
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De PRE-Orders die binnen kwamen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Thomas, Goed om te horen dat alles naar wens is! Wij wensen je veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Prima service en te gekke schoenen

Dit is het 4e paar schoenen die ik bij Lureaux gekocht heb. De schoenen zijn echte eye catchers en Ik heb er dan ook veel complimenten op gekregen. Ook het draagcomfort is prima!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De prints maken het verschil en geven uiting aan wie je bent.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Regelmatig krijg ik een compliment en niet zelden een leuk gesprek. Voor vrijgezellen maken deze schoenen een datingsite overbodig (nvt op mij)!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jan, Zo te horen een echte Lureaux fan! Veel draagplezier met je collectie aan Lureaux schoenen. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Wie immer tolle Schuhe

Was soll ich sagen - wie immer - Tolle Schuhe.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Endlich schicke bunte Schuhe
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Immer wenn ich die Schuhe trage, bekomme ich tolle Reaktionen
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Bei einem meiner Geburtstage

Schuhe sind sehr schön, aber schwer.

Die Schuhe sind sehr schön, aber vom Gewicht her schwer. Ich bin Schuhmacher und musste feststellen, dass der Schuhe schiff gezwickt ist. Bitte zur Anregung, beim Zwicken des Schuhes auf den Derbypunkt achten. Indem das Muster sehr unruhig ist, fällt es nicht unbedingt auf. Deswegen ziehe ich einen Stern ab. Die Lieferung dauerte 4 Wochen, was nicht unbedingt von Vorteil ist, wenn man so lange auf eine Lieferung wartet.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Snelle levering en de maatvoering klopt goed met de site. Nu meerdere paren schoenen besteld en iedere keer weer blij verrast

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De kleuren en prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Iedereen start over je schoenen en dat is iedereen begint over je schoenen en dat is logisch
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De dag dat ik ze niet aan had kreeg ik de opmerking"waar zijn je schoenen"

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ger, Goed om te horen dat de maatvoering overeen komt! Wij zijn blij met uw positieve review. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

helemaal top

ik had de schoenen voor t eerst aan, ging naar een (platen) beurs en kreeg heel veel respons van mensen over mn schoenen, niets dan positief en waar ik ze vandaan had, nu is mijn vraag, hebben jullie geen visitekaartjes oid dat ik aan de mensen kan geven die over mn schoenen praten tegen mij?

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? stijlvol/lef
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? alleen maar positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? zie eerste tekst

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bastiaan, Wat leuk om te horen dat u veel positieve reacties krijgt op de schoenen! Is altijd leuk om complimenten te ontvangen! Wij hebben geen specifieke visitekaartjes hiervoor. U kan natuurlijk wel altijd onze naam benoemen en/of onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Mooie schoenen, snelle levering

Je wordt meteen na aankoop gevraagd om Lureaux schoen te beoordelen maar dat is maar beperkt mogelijk. Ik vind de beschikbare modellen herenschoenen onderscheidend en mooi. Maatvoering klopt. De levering is snel. Ze onderscheiden zich daarmee van anderen als Sacha. De beoordeling van de aankoopprijzen is afhankelijk van de geleverde kwaliteit en daar heb je draagtijd voor nodig. Mijn eerste draagervaringen met twee paar: - leer is stevig en stug en schoen behoeft daardoor inlooptijd (pasmaat is goed) en dat betekent ongemak; - het hakstuk op de zool bij een van de paren vertoont na paar dagen al afslijtsporen. Ik heb een paar weken meer tijd nodig voor een definitief oordeel maar voor nu voordeel van de twijfel.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? onderscheidend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Adriaan, Bedankt voor uw review. Wij hopen dat u over enkele weken nog steeds positief bent over onze schoenen, waar we natuurlijk wel van uitgaan ;). In ander geval kunt u altijd contact opnemen via de mail: info@ lureaux.com. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Fantastische schoenen

Door mijn eigen schuld waren de schoenen langer onderweg(straatnaam vergeten). Maar super opgelost door team Lureaux. Schoenen zitten geweldig! En staan fantastisch. Team Lureaux bedankt!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Je maakt impact met deze schoenen!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Richard, Eind goed al goed! Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en over onze service. Dit horen wij graag. Veel draagplezier van uw nieuwe schoenen. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Goede kwaliteit zoals gebruikelijk

Weer een paar schoenen gekocht. Mooi design, goede pasvorm, schappelijke prijs. Wat wil een mens nog meer. met Lureaux schoenen onderscheidt je je van de rest.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Uitdagende kleuren en patronen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Mensen kijken en zeggen soms dat ze ze mooi vinden.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Langs een terras lopend en een een man die mij complimenteert met mijn schoenen en zegt dat ie ze zo mooi vindt.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jakob, Leuk om te horen dat de schoenen goed in de smaak valt! Veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Schnell und perfekte Qualität

Ich habe weder am Preis noch an der Qualität was auszusetzen. Alles wie angekündigt erfolgt.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Guter Sitz
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Nicht alltägliche Modelle - Begeisterung

Mooie pasvorm en uiterlijk super

Snelle levering, passen goed.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? prijs en uitvoering
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? meestal wel

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste P.R., Bedankt voor uw positieve review. Veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Ausgefallene Prints auf Kunstleder

Ausgefallene Muster auf Kunstlederschuhen. Die Prints sind nicht symmetrisch, der linke Schuh also mitunter anders als der rechte Schuh. Die Verarbeitung ist in Ordnung, die Sohle recht einfach. Sie tragen sich bisher recht angenehm. Der Versand ist sehr flott, die Bezahlung und Bestellabwicklung einwandfrei. Der Preis ist in Ordnung, man bekommt halt einen Kunstlederschuh und keinen Echtlederschuh, das sollte man beim Vergleich mit den altbekannten Größen berücksichtigen.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? na die tollen Muster und Farben
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Bisher immer, aber genauso wie bei den tollen Schuhen anderer Marken (Floris van Bommel, Melvin& Hamilton etc)

Ik vind hun designs van schoenen en riemen fantastisch! En de kwaliteit is ook echt goed!

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Iedere dag!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat na een presentatie in Zwitserland mensen me onthielden als die kerel met die hippe schoenen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Pieter, Wij proberen elke collectie zo uniek mogelijk te maken met een unieke print. Goed om te horen dat u de schoenen fantastisch vindt! Wij doen ons best! Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Leuke schoenen. Goede levering. Stel een vraag via info of chat en het blijft oorverdovend stil.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ton, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u geen reactie heeft gekregen op onze live chat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Wij gaan hiermee aan de slag. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

mooie schoenen. netjes en op tijd geleverd

__

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? opvallend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? af en toe

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Han, bedankt voor uw review! Veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Mooie schoen

Nette aparte schoen van prima leer en kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Uitvoering
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Die wil ik

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Hans, Lureaux wenst u veel draagplezier! Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Leuke schoenen

Veel bekijks met de schoenen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? speels
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? alleen positief

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Henny, Altijd leuk om complimenten te krijgen over je schoenen! Veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Prachtige schoenen, snelle levering

De schoenen zijn prachtig en nog mooier in het echt dan op het plaatje.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Zeer kleurig en uitbundig. Het maakt de wereld een stukje mooier
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ze vallen echt wel op. Ik wist niet dat zoveel mensen naar beneden keken.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Karst, Boven verwachting mooi! Leuk om te horen. Veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Schnell und zuverlässig

Perfekter und professioneller Handelspartner

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Sie sind ein Hingucker.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Man fällt auf.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Sie sind Bühnentauglich.

Over 30 pairs and counting!

Love the shoes, boots, and sneakers you offer. People always ask me where I get my shoes!

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? Everything
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Yes!
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? I wore lime green shoes with a wild pair of 70s inspired pants to a disco-themed party. Everyone loved them!

geweldige service

schoenen zitten erg prettig en van goede kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? dessins
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? heb ze nog te kort

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Max, Bedankt voor uw review. Veel draagplezier! Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Buitengewoon snelle en correcte levering van de schoenen en de riem Maten zijn goed en de schoen ziet er kwalitatief erg goed uit Voor 20.30 uur besteld volgende dag in huis

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik hou van iets geks en dit is gekkig en erg mooi
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Iedereen is erg positief over mijn schoenen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marcel, Hier doen we het voor! Bedankt voor de leuke review. Veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Schoen ziet er mooi uit, kwaliteit valt tegen

In eerste instantie blij met een schoen die groot én breed genoeg is voor mij. Maar: de contrefort is slecht afgewerkt en zorgt voor problemen bij hiel en hak. Daarom moet ik zelf aan de slag om e.e.a. soepel te maken, de stiksels zachter te maken etc etc. Het binnenwerk vind ik slecht afgewerkt met naden die overlappen etc. Jammer ...........

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Eigen signatuur, niet saai
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Redelijk positief, men reageert wel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? ??? lastig

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Leo, Jammer dat u de schoen als niet comfortabel ervaart. U kunt een mail sturen naar info@lureaux.com. Wij zoeken dan naar een passende oplossing. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Kiyoh Bewertungen