Goede ervaring

Diverse keren besteld Mooie schoenen lopen lekker Snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Iedereen ecompliment ent
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Goedemorgen, Veel plezier met uw nieuwe schoenen. Team Lureaux

Tolle Schuhe

Schnelle unkomplizierte Bestellung und Bezahlung, tolle, ausgefallene bunte Schuhe, weiter so, gewöhnlich kann jeder.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Krasse Farben
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Weil sie auffällig sind
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Britta, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir wünschen viel Spaß mit den Schuhen. Team Lureaux

Schnelle Lieferung! Qualität Top!

Schuhe und Gürtel wie angeboten geliefert!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Weiß ich noch nicht... habe die Schuhe noch nicht getragen

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Bernhard, Schön zu hören, dass alles nach Ihrem Geschmack ist. Viel Spaß mit Ihren neuen Schuhen. Team Lureaux

Geweldig design goede pasvorm

Weer een paar prachtige schoenen voor mijn collectie. Altijd veel succes en leuke reacties

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Dit is voor mij een groot merk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd weer
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Alle aandacht

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bert, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn erg blij met u als klant. Veel draag plezier met uw nieuwe schoenen. Team Lureaux

je krijgt wat je besteld

prima service, goede kwaliteit van schoenen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? de kleuren en kwaliteit doet niet onder
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? altijd positeif mooie schoenen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? zo van gaaf waar heb je die vandaan

Beste Guus, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Team Lureaux

Mooie producten voor een goede prijs

De shop is prettig, goed bereikbaar en een ruime keus. Er wordt erg snel op vragen gereageerd en prettig meegedacht!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het net ff anders gehalte
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel! Wel vaak een verwijzing naar een bepaalde minister.. da’s jammer..
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? ?

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Willem, Goed om te horen dat de klantenservice naar tevredenheid is. Wij proberen een ruim aanbod schoenen aan te bieden, zodat er voor iedereen wat leuks bij zit. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

snelle afhandeling, mooie kwaliteit

De website is uitnodigend en de schoenen zijn uitdagend

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? vrolijk en anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? openen van de doos

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Hans, Fijn om te horen dat de schoenen in de smaak vallen. Veel plezier ervan. Team Lureaux

uitstekend

Ik heb twee weken terug de Colorful Paisley / Musica / en Blue Flowerbed besteld en ben er zeer tevreden mee. bij de schoenen draag ik mooie jeans en slim fit satijnen overhemden van Circle of gentleman, een prachtige kleurige combinatie en ik oogst alleen maar lof.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? kleurrijk en anders als anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? aleen maar lof en complimenten

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Nico, Wat leuk om te horen. Zo horen wij het graag. Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe schoenen! Team Lureaux

een bedrijf waar elk bedrijf een voorbeeld aan mag meemen

een bedrijf waar elk bedrijf een voorbeeld aan mag meemen proficiat hoe jullie perfect en punctueel zijn groetjes pascal doe zo voort

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? 100%
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? nog niet gedragen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Pascal, Bedankt voor uw compliment. Wij gaan zeker zo voort zetten. Team Lureaux

So Nice So Elegant but poor quality

I was very happy to receive my new shoes very quickly. The packaging is superb. The price is very attractive. the shoes are very elegant and the size is perfect. But if the shoes are very original, the manufacturing quality is mediocre.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? N/A
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? N/A
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? N/A

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Leguay, Thank you for your review. We are sorry to hear that you think the production quality is poor. We want to look at the problem and find a suitable solution. Would you like to send an email to info@lureaux.com with the problem? Team Lureaux

Mooie, leuke schoenen

Prima schoenen. Vervelende online reclame

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Dit is wel een ontzettende sturende vraag en verdient hierom geen antwoord
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Soms

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Stefan, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de schoenen in de smaak vallen. Jammer om te horen dat u de reclame online vervelend vindt. Wij proberen dit zo goed mogelijk te doen. We gaan er proberen op te letten. Team Lureaux

perfecte pasvorm

perfecte pasvorm. snel geleverd. krijg veel reacties als je gewoon over straat loopt

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? apart en individueel
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? alleen maar positief
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Door een non aangesproken dat ik mooie schoenen draag

Beste Peter, Fijn om te horen! Veel plezier ervan. Team Lureaux

Goede service, jammer dat er geen kwaliteitscontrole is bij verzending

Helaas heb ik nu voor de tweede maal schoenen ontvangen waarmee kwaliteitsproblemen waren. Bij het eerste paar schoenen was de 'print' beschadigd, en bij deze tweede paar (een nieuwe bestelling, andere schoenen), waren de schoenen helemaal gevlekt. Beide keren waren de onregelmatigheden meteen, op het eerste gezicht, zichtbaar. Hoewel in beide gevallen adequaat is gereageerd door Lureaux en werd er snel een nieuw paar opgestuurd, had dit met een korte blik in de doos opgelost kunnen worden nog voordat de schoenen worden opgestuurd.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik maak graag een statement met betrekking tot mijn kleding en daar zijn mijn schoenen een wezenlijk onderdeel van.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ik krijg inderdaad regelmatig positieve reacties wanneer ik mijn Lureaux schoenen draag.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Er is niet echt een moment dat er uitspringt. Ik vind het gewoon leuk als mensen positief reageren.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Paul, Vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden was over de schoenen. Een foutje kan natuurlijk voorkomen en proberen wij dan ook zoveel mogelijk te vermijden. Gelukkig is het netjes en juist opgelost. Veel plezier met uw nieuwe schoenen. Team Lureaux

Sehr freundliche Unterstützung

Wir hatten die Mail-Zusage für einen Sonderrabatt. Auf unsere Frage, wie wir diesen Rabatt nutzen können, kam sofort freundliche und sehr kompetente Unterstützung

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Wolfgang, Es ist schön zu hören, dass Sie mit unserer Hilfe zufrieden waren. Viel Spaß mit deinen Schuhen. Team Lureaux

Easy zu bestellen

Leider müssen die Schuhe für meinen Fuß sehr lange eingefangen werden.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Due Vielfalt, einfach fast für jeden Anlass was dabei
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.

Fantastische schoenen en geweldige service

De schoenen van Lureaux zijn prachtig vormgegeven, hebben een uitstekende pasvorm en een lust voor het oog. Toen de veters van een paar van mijn eerste Lureaux schoenen knapten, werd er niet geaarzeld door de klantenservice en werd me kosteloos een nieuwe set veters toegestuurd. Inmiddels 9 paar schoenen (incl sneakers en brogues) in bezit en nog altijd op zoek naar uitbreiding van mijn collectie.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het zijn echte eyecatchers
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Regelmatig
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat een collega exact dezelfde schoenen in de kast had staan en we ze op verschillende dagen droegen, ik werd aangesproken met de naam van mijn collega

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Fabian, Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over de schoenen. Dit doet ons altijd goed! Wij wensen u heel veel plezier met alle 9 paar de schoenen ;). Team Lureaux

Vriendelijk, behulpzaam, snel en duidelijk

Sneakers maat 38 zijn niet meer te koop via de site, helaas, zitten fabuleus goed. Dus heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of er nog wat in het magazijn staat, en ik kreeg snel antwoord, ja hoor, ik stuur de afbeeldingen door, en dat gebeurde ook snel, ik had de keuze snel gemaakt, doorgegeven, mooie prijs kunnen afspreken en ze worden nu verstuurd. Naast de fantastische schoenen die ze verkopen, zeer klantvriendelijk, vlotte en snelle afhandeling, chapeau, zo ga je met klanten om, een dikke 10!!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ze zijn bijzonder, maar zitten ook fantastisch
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak, over mijn sneakers maar mijn man vooral over zijn gave gekleurde schoenen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat er iemand zich verwonderde dat ik met die schoenen durf te lopen, haha

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ingrid, Super om te horen dat alles naar wens is gegaan. Ik hoop dat de schoenen weer net zo bevallen als uw vorige paartjes, maar dit kan haast niet anders :). Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

geweldig

mooie schoenen goede service, besteld? de volgende dag geleverd

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? geen alledaagse schoenen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? wordt er vaak op aangesproken, noemen mij dan Hugo de Jonge

Beste Dirk, Fijn! Zo horen wij het graag. Team Lureaux

prima snelle levering

uitstekende goederen van goede kwaliteit

• Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? waar gekocht ?

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jan, Goed om te horen dat u de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend vindt. Wij doen hiervoor natuurlijk zeer ons best. Team Lureaux

Tolle Ware schnell geliefert

Hab die neuen Schuhe super schnell bekommen. Hervorragend

Hallo Ulf, Gut zu hören! Team Lureaux

Leuke schoenen

Leuke schoenen,die ook nog lekker lopen ook en niet onbelangrijk ze zijn ook nog betaalbaar!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Gave schoenen
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat traplopen wel effe een dingetje was haha

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Henk, Zo horen wij het graag. Wij wensen u veel draagplezier. Team Lureaux

Good, with fast delivery.

I was slightly concerned when I hadn't received a confirmation email after making a purchase. A few days later I sent an online message and Nils answered immediately and said he would mail out my order that day. My order arrived in Ireland 2 days later which is extremely fast. I am very happy with my Lureaux shoes and would purchase from this company again. You need to send confirmation emails though after a purchase has been completed.

• What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? Colour and design
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? They are for my wedding in June so haven't worn them yet.
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? N/A

Antwort des Geschäftsinhabers

Dear Jonathan, We are happy to hear that the shoes were delivered correctly and to your satisfaction. We hope you enjoy your new shoes! Good to hear it's resolved by email. Probably there was a mistake somewhere, of course this can happen. Hopefully in the future this won't happen again. Team Lureaux.

Alles conform afspraken.

Ben zeer tevreden over de afwerking van mijn bestelling en de levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? goede kwaliteit
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heb al verchillende mensen opmerkzaam gemaakt gemaakt en jullie site doorgegeven
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De reacties van vrienden en kennissen

Beste Wally, Goed om te horen ! Team Lureaux

Zeer tevreden !

Prachtige schoenen ! Zitten goed, en ook de uitneembare binnenzool is handig. Ik ben er heel blij mee ! Zullen niet de laatste zijn die ik bij Lureaux koop !

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? onderscheidend mooi ontwerp !
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vlotte schoenen, waar heb je die gekocht ?
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Jaren 70 feestje

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Geert, Fantastisch om te horen. Geniet van uw nieuwe schoenen! Team Lureaux

Good product(s).

Initial small delay with delivery which was not of Lureaux making and was quickly corrected. When contacted, the service provided was good issue promptly resolved - thank you. Will use again. More product options please e.g. more shoe design options (colours, 'slip-ons', etc.).

• Would you recommend us? No
  • What do you like about Lureaux shoes compared to the brown or black shoes of the "big brands"? Look like photos, good fit.
  • While wearing Lureaux shoes, to what extent do you get positive reactions and / or nice conversations? Not worn yet but I expect will be positive (they look good).
  • What is the best moment you have experienced with your Lureaux shoes? None as yet but I am sure their will be plenty to come.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Ray, Glad to hear it was resolved quickly with the delivery and thanks for the tip! We will remember this. Team Lureaux

Kiyoh Bewertungen