Correct

Ik heb een tweede paar schoenen besteld omdat de reacties op het eerste flitsende paar geweldig waren en het model mijn prima zit. Hoe de schoenen zich houden over langere tijd geen idee, maar de eerste periode houden ze zich goed. Contact met de klantenservice (kon niet inloggen, lag aan mij) liep vlot een correct. Prima, een geruststellende gedachte. De verpakking van de verzending is luxueus, maar dat hoeft van mij niet.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Flitsende motieven, dat past overal onder.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Regelmatig en nooit negatief.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Kinderen vinden de felle kleuren mooi.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste JP, Wat goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Lureaux weet zeker dat u nog veel meer positieve reacties gaat ontvangen. Wij wensen u alvast veel draagplezier toe. Team Lureaux

Zeer mooie collectie

Hele mooie schoenen, prima prijs en perfecte pasvorm. Nu al het 2e paar ontvangen en er gaan er nog meer volgen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Meer bekijks en meer stijl
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Van bijna iedereen komen de positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Erwin, Goed om te horen dat de schoenen in de smaak vallen, kan ook niet anders ;). Wij wensen u veel draagplezier toe! Team Lureaux

Wunderbare Schuhe

Ich liebe die Schuhe von Lureaux. Inzwischen habe ich es auf stolze Zehn Paar gebracht! Weitere werden sicher folgen. Einzigartiges Design. Der Blickfang wo immer man mit diesen Schuhen auftritt. Der Preis ist durch die hochwertigen Materialien und die perfekte Verarbeitung absolut gerechtfertigt. Schwer ist es nur, sich jedesmal für ein oder Zwei Paare zu entscheiden. :-)

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Das ausgefallene Design
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Besonders Frauen sprechen mich oft auf die Farben und Muster an und sind begeistert.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Als mich unser Vorstand bei der Arbeit für meinen Geschmack gelobt hat.

Antwort des Geschäftsinhabers

Es ist schön zu hören, dass dir die Schuhe gefallen. Wir können uns zwischen all den schönen Drucken kaum entscheiden. Lureaux gibt in jeder Kollektion sein Bestes, um die Prints so lustig und abwechslungsreich wie möglich zu halten. Wir wünschen Ihnen viel Freude beim Tragen mit Ihren zehn Paar Lureaux-Schuhen!

Prachtige schoenen

Veel positieve reacties

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Frivool en smaakvol
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel positieve reacties van familie, vrienden en collega's

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Leo, Er gaan nog veel positieve reacties volgen. Veel draagplezier. Team Lureaux

goede service

Klacht was erg snel en goed opgepakt. Oplossing acceptabel

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? kleurrijk

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ronald, Fijn dat uw klacht naar wens is opgelost! Veel draagplezier toegewenst. Team Lureaux

Tolle Schuhe, passen perfekt!

Ich habe 4 Paar Schuhe und zwei Gürtel passend dazu bestellt, schnelle Lieferung, tolle Schuhe, Passform perfekt! Den halben Punkt Abzug gibt es weil ein Gürtel in der falschen Länge geliefert wurde. Da ich aber eine Lochzange besitze ist mir der Rückversand zu aufwendig - das kriegt man(n) auch selbst hin. Lureaux ist auf jeden Fall eine empfehlenswerte Marke die ich im Blick behalten werde.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? ausgefallenes Design, genau mein Stil
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Ich erhalte nur positive Reaktionen auf meine Schuhe

Antwort des Geschäftsinhabers

Schön zu hören, dass Sie von der Marke begeistert sind! Schön, dass du es selbst beheben konntest. Wir wünschen viel Spaß mit den Schuhen und Gürteln.

Unieke schoenen

Mooie prints, goede pasvorm.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ze zijn opvallend mooi
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ik krijg vaak positieve en leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Je lijkt die minister wel

Beste Richard, Goed om te horen dat u de schoenen leuk vindt! Team Lureaux

Super shoes!!

Goede pasmaat. Snelle levering!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Netjes, goede kwaliteit
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Mensen spreken me aan vanwege de schoenen (vorm, materiaal, kleur en style).
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Iemand dacht dat ik schoenen had gekocht met krokodillenleer.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Harm, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel draagplezier toe! Team Lureaux

Top service, ook bij tegenslag

Door mijn eigen fout zijn mijn schoenen kwijt geraakt bij transport. Hier werd erg goed mee omgegaan en een aantal dagen later gewoon zonder moeilijkheden mijn mooie nieuwe schoenen ontvangen. Helemaal top Lureaux

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De kleur en motieven

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ramses, Fijn dat het goed is opgelost en dat u alsnog kan genieten van uw nieuwe paar schoenen. Team Lureaux

Zeer tevreden met de bestelling

Schoenen en riem besteld helemal goed en netjes afgeleverd. Ook zeer vlot gedaan! Enige nadeel is dat de kleur op foto toch wel iets afweek van het echte product. Desalniettemin zeer tevreden!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Hou wel van wat anders!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zeer positief

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jelco, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de kleur vond afwijken. Wij gaan hier mee aan de slag! Excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Gewoon top

Snel geleverd, goed verpakt en mooie schoenen. Ik heb ze nu 2 dagen aan en ze zitten goed.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jurrie, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u erg tevreden bent over de schoenen. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

heerlijke schoenen

schoenen zijn goed en heerlijk om op te lopen. Mijn ervaring is om de maat te nemen die je normaal draagt en niet naar beneden afgerond zoals de leverancier schrijft. probeer gewoon een paar en oordeel zelf.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? diverse printen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? altijd goede reacties

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Edgar, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Mooie kwaliteit, snel geleverd.

Goede ervaring

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Speciaal, out of the box
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vinden het "gedurft"

Beste Jan-Eric, Lureaux wenst u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Waanzinnig mooi

Ik ben geen schoenenloefhebber, maar sinds ik Lureaux schoenen draag, is dat anders geworden. Prachtig design en ze zitten als gegoten. Top!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Oorspronkelijk design.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel! Het valt op!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Mensen die “wauw” zeggen in een schoenenwinkel.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Pieter, Wat fijn om te horen dat u door Lureaux een echte schoenenliefhebber bent geworden. Wij wensen u veel draagplezier toe! Team lureaux

Verrassende ontwerpen snel geleverd

Soms zijn de ontwerpen gedurfd, altijd verrassend. Opnieuw voor de verleiding bezweken en een paar uitgezocht die de volgende dag al binnen kwam. Nu maar even een tijdje geen aanbiedingemail van lureaux meer openen.......

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ontwerpen die uniek zijn
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd aanleiding voor een positieve opmerking, vraag of gesprek
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Vooraan gezet bij groepsfoto

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Andre, Goed om te horen dat de schoenen zo in de smaak vallen bij u! Het is toch altijd verleidelijk, nieuwe schoenen. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Perfecte winkel, met super kwaliteit artikelen

Zeer klantvriendelijke winkel: reageren snel op vragen, leveren voorraadartikelen de volgende dag en informeren over verwachte levermomenten bij niet-voorraadartikelen. Zijn zeer oplossingsgericht als er per ongeluk een keer iets een beetje mis gaat (slechts één keer voorgekomen). Die schoenen zijn gewoon top! Lopen geweldig, blijven erg lang mooi en de zool + hak slijt minder snel dan een doorsnee schoen. En dat voor deze prijs!!! En dan nog een tip: bestel altijd een riempje mee in hetzelfde design, dat sta je er echt top op!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Veel spannender en van vergelijkbare kwaliteit.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd en overal!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ronnie, Bedankt voor u zeer positieve review. Dit waarderen wij enorm. We doen ons best om altijd oplossing gericht te handelen. Fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd. Wij wensen u veel draagplezier toe met uw Lureaux schoenen! Team Lureaux

Genial

Super einfach und problemlos. Einfach genial und stylische Ware in Top Qualität.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Andere Designs
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Permanent
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Die neidischen Blicke von Frauen, da ihre Männer sowas nicht haben.

Antwort des Geschäftsinhabers

Vielen Dank für Ihre Bewertung, sie bedeutet uns sehr viel. Wir wünschen Ihnen viel Freude beim Tragen. Team Lureaux

Geweldig veel keus

Levertijd niet helemaal zoals beloofd (dag later) maar verder goede kwaliteit schoenen voor zeer weinig geld. Ruime keus.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Gedurfd maar daar hou ik van
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel complimenten

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Erik, Excuses voor het ongemak van de (iets) langere levertijd. Dit kan komen door verschillende aspecten. Wij doen ons best dat dit niet nogmaals voorkomt. Bedankt voor uw review. team Lureaux

Boven verwachting goed

Ik had al twee paar veterschoenen, maar deze sneakers zijn exht fijn en boven verwachting goed en fijn

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het is nieuw
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak leuke reacties

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Gertjan, Wat goed om te horen dat u zeer tevreden bent. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

Sehr schönes Design, aber von der Ausführung erwartete ich mehr

Die Ferse des Schuhs ist sehr steif. Die Ferse ist auch sehr weit nach vorne gezogen im Vergleich zu z. B. Lloyd, welche ich hauptsächlich sonst trage. Das führt ebenfalls zu einem hohen Druck auf die Ferse. Die Gürtelschnalle sollte hochwertiger sein. Sie ist sehr leicht in Verhältnis zu anderen.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Design. Ich habe Schuhe von Pepe Milan, bei denen der Preis zwar höher ist, aber die Qualität ebenfalls.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Positives Feedback von Freunden, Kollegen.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Antwort des Geschäftsinhabers

Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit dem Schuh nicht zufrieden sind. Sie können eine E-Mail an info@lureaux.com senden. Dann suchen wir nach einer passenden Lösung. Team Lureaux

Mooi verpakt en snelle levering

Zeer goed , alles past perfect

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Eric, Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel draagplezier toe. Team Lureaux

zeer tevreden

mooie schoen voor redelijke prijs. En ze lopen prima. En eindelijk een bedrijf dat herenschoenen verkoopt in maat 39! Dat vind je niet gauw.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? trendy
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? ja ik krijg leuke reacties en complimenten
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? de complimenten over mijn schoenen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review. Wij proberen schoenen te maken voor iedereen, dus ook voor mensen met een kleine of grote voet. Wij zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen. Veel draagplezier toegewenst. Team Lureaux

Je suis toujours en attente de mon colis

Je n'ai pas reçu mon colis et la Poste me réclame deux euros car le colis est mal étiqueté. Votre envoi n'est pas sérieux, je suis très mécontent. D'autres part je suis français, alors s'il vous plait écrivez moi en Français et non en Néerlandais, Allemand ou Anglais. Votre service après vente est détestable. J'attends toujours mes chaussures ainsi que ma ceinture !!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Gute Qualität, guter Sitz, absolute tolle Designs

Gute Qualität, guter Sitz, absolute tolle Designs

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? die Designs natürlich, aber auch, dass sie sehr unkompliziert passen und zu allen Gelegenheiten getragen werden können
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? In meiner Band sind meine Schuhe mittlerweile eine feste Design-Institution!
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Wer solche Schuhe trägt, darf nicht aufhören ... :-)

Antwort des Geschäftsinhabers

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit Ihren Schuhen. Team Lureaux

Alles bestens, gerne wieder

Schneller Versand und gute Qualität und Passform, so muss es sein.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Sind sehr auffällig
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Bisher noch keine, da noch nicht in der Öffentlichkeit getragen.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Bisher noch nicht erlebt

Kiyoh Bewertungen