Prima schoenen, vlotte levering

Schoenen zitten prima, krijg er ook leuke reacties op.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallend design
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Goede kwaliteit en snelle levering.

De schoenen lopen heerlijk, goed voetbed. Ik had ze de volgende dag al in huis!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Vrolijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik heb ze nog maar net

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Rik, Goed om te horen dat de levering snel is verlopen. Wij wensen u nog veel plezier met uw Lureaux schoenen. Fijne dag, Team Lureaux

Pas de surprise et très content des produits

C’est le look qui m’a séduit et qui m’a fait choisir vos produits Donc les couleurs

• Qu'aimez-vous des chaussures Lureaux par rapport aux chaussures marron ou noires des «grandes marques»? N/A
  • Dans quelle mesure obtenez-vous des réactions positives et / ou de belles conversations lorsque vous portez des chaussures Lureaux? On les remarque très rapidement
  • Quel est le meilleur moment que vous ayez vécu avec vos chaussures Lureaux? Bien être dedans

Ich soll bewerten, Ware ist aber nicht da.

Ich soll das Unternehmen bewerten, aber die Bar ist bis dato noch nicht angekommen. Ich wurde von dieser Firma per E-Mail darum gebeten meine Bewertung zu ändern. Das kann ich nicht. Die Ware ist nach der Bewertung gekommen. Die Ware ist okay. Danke.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Tag, Mit dem Paketdienst haben wir nicht viel zu tun, versuchen aber immer, alles pünktlich geliefert zu bekommen. Wenn alles gut geht, haben Sie die Schuhe bereits erhalten? Mit freundlichen Grüßen, Team Lureaux

Netjes en zeer tevreden

Alles wordt netjes afgeleverd

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik vind ze fantastisch en lopen heerlijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel complimenten over hoe ze eruit zien
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Kunnen we ruilen met elkaar

Schoenen lopen waanzinnig

Schoenen zitten prima niet alle schoenen hebben mijn voorkeur ieder zijn eigen smaak

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Gave schoenen

Gewoon goede service en kwaliteit

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Lekker opvallend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zeker van de dames
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De kat vond de schoendoos heerlijk om in te slapen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Diederik, Fijn om te horen dat u (en de kat) tevreden zijn. Hopelijk krijgt u nog vele complimentjes met uw schoenen. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Perfecte schoenen!

Koop schoenen bij Lureaux en je krijgt wat zij zeggen. En de maat, klopt! Dus nooit te klein of te strak of te groot. Perfecte loop comfort. Wel goed behandelen met een beschermende spray bij stoffen schoenen! Pre-order is leuk, maar helaas krijg je de dan niet “pre-order” eerder! Wel met korting!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooi design en weer eens wat anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? “Hé, draag jij Lureaux?”
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Positieve reacties en “wil ik ook”

Gedurfd creatief in design en communicatie

Ze weten het mooi te brengen letterlijk en figuurlijk. Design is prachtig. Levering snel met goede communicatie.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Creatief en gedurfd
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Frequent
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat mensen collectief naar beneden kijken

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Johan, Bedankt voor uw reactie. Wij wensen u nog veel plezier met uw schoenen. Fijne dag, Team Lureaux

Lange Lieferzeit

Die Bestellung ist erst nach knapp 3 Wochen angekommen. Die Schuhe sind sehr schön und haben für die lange Wartezeit entschädigt.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Tolle Designs
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Komplimente für meine Schuhe

Un pur bonheur

Il y a quelques année nous pouvions créer une touche d'originalité avec une cravate, ensuite la cravate ayant passé de mode, nous avons mis différentes pochettes, aujourd'hui avec le choix multiple de votre gamme, cela me laisse une possibilité d'apporter une touche sympathique à mes tenues et ne pas avoir cette tristesse des chaussures noires ou marron.

• Qu'aimez-vous des chaussures Lureaux par rapport aux chaussures marron ou noires des «grandes marques»? Originalité et, confort,
  • Dans quelle mesure obtenez-vous des réactions positives et / ou de belles conversations lorsque vous portez des chaussures Lureaux? Régulièrement ces chaussures ne passent pas inaperçu

super

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Goeie, mooie schoenen. Krijg vele mooe complimenten. Van mooie schoenen... ..tot wow die zijn gaaf/ vet

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Design

geweldig

fijn winkelen en snelle levring

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? totaal andere uitvoeringen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? veel positieve reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? wordt regelmatig aangesproken

Super snel geleverd

De gekende kwaliteit en service

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Zijn origineel
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel positief

Geweldige pasvorm en kwaliteit voor betaalbare prijs

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Prachtige kleuren combinatie
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Hele leuke soms
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Woh

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Adrie, Bedankt voor uw reactie. Wij wensen u nog veel plezier met uw Lureaux schoenen. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

snel geleverd mooie kleur rijke schoenen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? kleurrijk
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? heel veel

Schnelle Lieferung

Schuh entspricht genau der Beschreibung.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Guten Tag, Schön zu hören, dass die Schuhe Ihren Erwartungen entsprechen. Viel Spaß mit Ihren Lureaux-Artikeln. Schöner Tag, Team Lureaux

Had het eerder moeten doen

Voor mijn 50e verjaardag mijzelf getrakteerd op een paar mooie schoenen met bijpassende riem. Gaf de dag zeker een feestelijk tintje. Zeker niet mijn laatste paar.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Soms is iets kleurijks gewoon veel leuker.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Super leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Het openmaken van de schoenendoos na ontvangst.

Leuk schoenen, goede service!!!!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Goede kwaliteit en prijs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De dames op mijn werk

mooie collectie schoenen

Mooie schoenen goeie en snelle service mbt verzenden. Kortom ik heb al meerdere schoenen gekocht en de accessoires zijn ook heel stijlvol, de shirts en riemen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? uitgesproken details
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? veel leuke reacties van mooi tot cool
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? dat ik bij een optreden met de music shoes was en dat de zanger ook schoenen aanhad van Lureaux

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Frits, Goed om te horen dat de Lureaux producten naar wens zijn. Dit horen wij uiteraard graag :) Veel plezier met uw Lureaux items. Fijne dag, Team Lureaux

Goede morgen. Ik doe al jaren zaken. Heb al meer dan 10 paar schoenen van jullie gekocht. Ben heel blij met de schoenen. Ook de leveringen zijn goed en snel. Heb maar met een paar problemen gehad. Dat waren het kurk model die snel stuk waren. Had ik eigenlijk terug moeten sturen. Daarom durf ik de kurk snicker model nog niet te bestellen. Bedankt tot nu toe. Ik blijf klant. Fijne paasdagen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ik ben van kleurrijk
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat ik geridderd werd en de burgemeester mij ging vragen waar mijn schoenen vandaan kwamen.

Product goed, mailbombardement afschuwelijk

Ik bestel 1 product maar ben vervolgens zo ongeveer gestaakt met een groot aantal berichten om extra te kopen. Dat zorgt ervoor om juist niet meer hier te kopen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Eddy, Bedankt voor uw review. Kunt u ons een mailtje sturen op [email protected] over uw klacht? Dan lossen wij het graag voor u op. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Mooie schoenen voor een leuk bedrag

Het liefst schoenen uitbrengen met een lederen zool, dat zou het af maken voor mij. De prijs zou daardoor omhooggevallen gaan, dat maakt me niet uit. De kwaliteit zou daardoor ook omhooggevallen gaan

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Juist leuk die gekke printjes
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak genoeg. Dikke plus!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik hou ze aanntijdens het bedrijven van de liefde!

Prachtige set

Heel fijn dat je hier nog persoonlijk antwoord krijgt op je vragen en maat advies dat perfect aansluit. De schoenen, riem en overhemd zijn samen en prachtig cadeau, waar heel de familie complimentjes over heeft gegeven.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Origineel en uniek
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Onze trouwerij

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste kimberley, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de Lureaux producten bevallen, dit horen wij graag :) Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Kiyoh Bewertungen