Goede kwaliteit schoenen voor een goede prijs.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Goede prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Krijg er regelmatig een compliment voor.

Sehr tolle Schuhe

Sehr nette Kontakt, super Schuhe! Vielen Dank, gerne wieder!

mooie schoenen en riem, goede prijs

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? niet saai
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? eerste reactie was wow heel mooi

Gürtel und Schuhe sehen gut aus

Die Ware kam sehr schnell und entspricht meinen Vorstellungen. Die Schuhe habe ich bereits einen kompletten Tag getragen. Die sind chic und fallen auf, dass was ich wollte. Grüsse Matthias Fieles

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? die fallen auf!
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? werde auf die Schuhe angesprochen
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Mooie schoenen, prima kwaliteit en uiteindelijk een keurige prijs

Zelfs een saaie dag, word door het dragen van Lureaux schoenen, toch weer positiever .

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? In ieder geval zijn ze verre van saai
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd wel positief en nieuwsgierig
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Sehr gute Qualitätsschuhe

Danke für die tollen Schuhe, die soeben angekommen sind. Sie sehen fantastisch aus.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Die tollen Muster und Farben.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Immer wieder werde ich darauf angesprochen.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Ein Herr machte an einer Ampel heimlich Fotos von meinen Schuhen. Ich sprach ihn an, dass er gerne auch Fotos von einer anderen Seite machen kann und so kamen wir ins Gespräch.

Das Material macht einen guten Eindruck, aber…

… leider passen meine Füße nicht dazu: der Spann ist zu hoch und der Fuß vorne zu breit. Ich muss daher leider zurückschicken.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Das Design - nicht so langweilig.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.

Uitdagende, makkelijke zittende en modieuze schoenen

Nooit een slechte ervaring gehad met welke Lureaux dan ook! Service en kwaliteit voert de boventoon!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Alles
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel vaak, eigenlijk is het een beetje mijn 'handelsmerk' geworden
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Meerdere momenten en niet op één hand te tellen.

Geweldige schoenen, geweldige service en goede prijs/kwaliteit

Heb inmiddels > 10 paar schoenen verzameld in de tussentijd en krijg altijd overal zeer lovende reacties van mensen. Die verwijs ik altijd graag door naar jullie, ook omdat ik zeer tevreden ben in alle opzichten.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Out of the box
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zeer regelmatig
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Jongeman van rond de 20 die mijn Silver Spider schoenen helemaal te gek vond, midden in het uitgaanscentrum van Wenen. Awesome !

Immer super Qualität !

Guten Tag, Gut zu hören. Deshalb machen wir es. Schöner Tag, Team Lureaux

Außergewöhnlich, elegant und bequem...

Klasse Schuhe!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Man wird automatisch von Menschen angesprochen ;)

Steeds een verrassing

Mooi en fleurig

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Het wauw effect

Die persoonlijke aandacht, heerlijk!

Ik heb mn nieuwe sneakers (zwart waves) nu een paar keer gedragen, maar wat lopen ze lekker en de aandacht die je krijg met altijd dezelfde vraag; Waar heb je die vandaan? Lureaux.....de wie? Check hun website en je weet gelijk wat ik bedoel. 200% aanbevolen en zal met de tijd meer bestellen bij deze toffe gasten!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Zoveel variatie
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd als ik ze draag

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Dennis, Super om te horen dat de Sneakers lekker lopen. Hopelijk ontvangt u nog vele leuke reacties. Wij staan in de toekomst graag weer voor u klaar. Fijne dag, Team Lureaux

Tolle Schuhe passen genau

Ist nicht fürjedermann , anredet es ausgefallen mag genau das Richtige

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Den Unterschief

Perfecte schoenen en overhemd

Duidelijk vermeld hoe de maten vallen. Hierdoor direct de juiste maat kunnen bestellen

Perfect bezorging levertijd

Al1 geluisterd naar advies maat kleiner te nemen.Maw helaas zitten sneakers te strak

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? exclusiviteit kwaliteit materiaal
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? vaak/veel
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? helaas nu te krap maar al 1xgedragen met idee ze lopen uit niet ‘t geval

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Darinka, Het overgrote deel van de mensen past de schoenen meteen door het volgen van het maatadvies. Wanneer de schoenen niet de juiste maat zijn kunt u altijd contact met ons opnemen voor een gepaste oplossing. ([email protected]) Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Voor tweede maal product gekocht. Goed en en mooi product

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Heel apart
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zeer positieve reactie

Meine Erfahrungen sind ausschließlich positiv!

Meine Erfahrungen sind ausschließlich positiv!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? bunte Schuhe für Männer
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? ich werde immer angesprochen - geile Schuhe!
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Ich genieße jeden Augenblick

Kwaliteit voor een mooieprijs

Positief

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel

Mooie schoenen, goede service

Mooie schoenen, eye catcher.. helaas paar keer een mindere koop gehad met prints die sleten/verlaagden. Wel elke keer top opgelost met retouren of korting of andere service Ik blijf klant

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Top prints..
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De vele gesprekjen

Immer wieder!

Mittlerweile besitze ich mehrere Paare Schuhe von Lureaux. Immer abgestimmt auf das übrige Outfit, wobei mittlerweile schon andersrum geplant wird. Erst die Schuhe , dann Hose, Hemd und Sakko. Dieses Mal habe ich das erste Mal ein farblich passendes Sakko dazu genommen. Leider war die angegebene Grösse deutlich zu klein, aber Rücksendung und Erstattung verliefen easy und schnell. Ich bin Wiederholungstäter :-)

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? die grandiosenfarblichen Designs.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Ich bin über 60 und dennoch sprechen mich weltfremde Menschen auf der Strasse an und geben ein Lob über die perfekten Schuhe ab.

top schoenen

geweldige schoenen en top afwerking

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? alles
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? heel vaak

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Rene, Goed om te horen dat de schoenen naar wens zijn. Zo horen wij het graag. Fijne dag, Team Lureaux

Sehr zufrieden!

Lieferung erfolgte sehr rasch - das Paket traf 3 Tage nach der Bestellung ein. Die Schuhe sind ein echter Hingucker. Tadellose Verarbeitung und sehr bequem. Preis-Leistungsverhältnis TOP!

excellent qualité rapidité de la livraison parfait

excellent qualité rapidité de la livraison parfait, je recommanderais merci pour ces belles prestations, les chaussures sont superbes et de bonne facture.

Is een heel mooie hemd ,zit lekker

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel positieve reacties

Kiyoh Bewertungen