Als een klein kind in een snoepwinkel

Geweldige prints. Heb inmiddels al een hele collectie staan

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Bruin of zwarte schoenen zijn saai
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Van wauw tot waar heb je die vandaan
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Een gratis loempia van een verkoper die wilde weten waar ik ze gekocht had

Volgens verwachting en supersnelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleur en fantasie rijke schoen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jan, Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat de schoenen in de kleurrijke smaak vallen. Wij wensen u nog veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Prima pasvorm, snelle levering

Schoenen waar je niet alleen lekker op loopt, maar waar je ook leuke reacties op krijgt.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Het design en de reacties die ze opleveren

Gute Verarbeitung

Das Produkt (Sneaker) ist handwerklich gut verarbeitet. Lediglich die Material Auswahl entspricht nicht dem angestrebten Verkaufspreis.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Guten Tag, Sie können uns unter [email protected] kontaktieren Wir sind gespannt auf Ihr Feedback. Mit freundlichen Grüßen, Team Lureaux

Top producten top prijzen

Echte liefhebbers van details en mooie schoenen en kleding moeten wat mij betreft naar Lureaux! Top kwaliteit, betaalbaar en alles tot in detail perfect!!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Its all in the details!
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak reactie!

Vrolijk, kleurrijk

Op feestjes krijg ik vaak positieve reacties, ik vertel dan in een sappig verhaal dat het heel lang duurde voordat ik de schoenen kreeg, omdat de jager heel lang moest zoeken voordat hij een krokodil had gevonden met mijn maat en in die kleuren.

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? vaak
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Ik vertel dat het heel lang heeft geduurd voordat ze een slang met dat motief hebben gevonden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Raymond, Bedankt voor uw leuke review. Super om te horen dat de schoenen de aandacht trekken op feestjes. En ik zou dat verhaal er lekker in laten. Veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Snele en goede service.

Meerdere keren besteld en alleen maar goede ervaring.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Net even wat anders
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Alleen maar leuke reacties
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Op het zebrapad een positieve reactie krijgen van een vreemde.

Kan niet beter.

Super snelle levering. En en heel goed verpakt. Prachtige schoenen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ze zijn fleurig en passen bijna overal bij.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Als mijn deze schoenen aan heeft, valt het op dat mensen toch stiekum kijken. Eb dat vrouwen ze veelal mooi vinden.

Ware nicht erhalten!

Bis heute habe ich meinen Gürtel noch nicht erhalten. DPD ist nicht in der Lage, die Ware zu einem Pickup-Shop zu liefern! Ihre Produkte sind wirklich schön, aber Ihr Standard-Lieferservice ist das Schlechteste, was es in Deutschland gibt. Da sind DHL und UPS viel besser!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir werden Ihr Problem lösen, vielen Dank auch für Ihr Feedback. Mit freundlichen Grüßen, Team Lureaux

Super mooie schoenen die perfect zitten.

Was mijn eerste paar bij jullie en ze zijn super goed. Ook wat betreft de levering.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Mooie en leuke designs.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Van iedereen.

Goede kwaliteit met goede service

Nu meerdere paar schoenen en in begin even wennen maar nu echt een aanrader

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Goed
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Mooie schoenen mijn man durft dat niet

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Geert Jan, Fijn om te horen dat de schoenen inmiddels bevallen. Wij wensen u enorm veel plezier met de schoenen. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Bestelling komt heel snel. Schoenen voor de man die wat anders wil dragen ... Super adres hierboor

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Diverse kleuren en motieven
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel vaak mooie schoenen heeft u aan
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? In een normale schoenwinkel de opmerking van medewerkster goh waar koopt u die schoenen

Vrolijkheid aan je voeten.

Prettige en grappige schoenen. Jammer dat het assortiment broques gering is.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Aparte design.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel. Leuk, grappig.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Mag ik je een compliment geven over je schoenen,?

snelle goede service en altijd passende schoen

bestellen gemakkelijk, snel bezorgt en schoenen zitten altijd perfect en lopen goed zonder pijn aan voeten

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? krijg complimenten van anderen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? heel vaak
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? op salsadansen veel complimenten van vrouwen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Arie, Bedankt voor uw reactie. Hopelijk ontvangt u (en uw schoenen) nog vele complimenten. Fijne dag, Team Lureaux

Waanzinnig mooi product. Maar bijpassende riemen vind ik eigenlijk te duur. Adviseer een combi korting. ( Riemen goedkoper bij aanschaf schoenen of andersom).

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De kleurrijk heid
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak verbaasd men zich over mijn leeftijd. Dat ik zulke schoenen draagt. Heerlijk zo'n reactie.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Niet echt aan te geven. Bijna altijd verbaasde reacties. Meeste positief

Mooie website

In een woord top!

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Zeer positief

Teveel spam mailn

Mooie schoenen, gedaan wat werd geadviseerd een maatje kleiner genomen. Mijn voet ook nog opgemeten zoals op de maattabel staat aangegeven. Wat bleek als nog te klein. Maar wat krijg veel spam mail. Veel te veel.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Marcel, Bedankt voor uw feedback, wij gaan uw feedback toepassen. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

mooie schoenen en goede kwaliteit

juiste foto's op de website en snelle verzending zoals op de site is vermeld.. vandaag besteld, morgen in huis.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? aparte modellen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? valt altijd op

Kleurrijke schoenen van goede kwaliteit

Ben nu al jaren drager van Lureaux schoenen. Heb div soorten en ontvang er ook regelmatig complimenten over. Heb wel 1 advies: laat mensen de keuze of ze een schoenenzak en schoenlepel bij hun bestelling willen ontvangen. Want daar heb ik ondertussen wel genoeg van.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleurrijk en divers
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Krijg van diverse mensen complimenten
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dat een klein meisje vroeg of ik de bloemen zelf op mijn schoenen had geschilderd en zij tegen haar moeder zei dat ze ook zulke schoenen wilde

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ben, Super om te horen dat u al jaren drager bent van Lureaux schoenen. Wij waarderen uw feedback enorm. Veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Ruim assortiment, goede levering en aan te bevelen bij vrienden

Ik was al enige jaren op zoek naar schoenen met een wow factor. Lureaux heeft deze schoenen. Dankzij de verschillende prints en kleuren zijn het echte eyecatchers die in 1 veel gevalle zorgen voor een gesprek. Ik ben er héél blij mee. Achteraf het missende stukje van de kleding puzzel

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De prints maken de schoenen tot echte eycatchers. Dat lukt niet met een standaard bruine schoen
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Iedereen die mijn schoenen ziet is enthousiast en vind de schoenen mooi, top, geweldig..
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De eerste keer dat ik Lureuax schoenen droeg was ik een beetje huiverig maar vanaf moment 1 was iedereen enthousiast. Het bleek een gouden keuze

Snelle levering, hoge kwaliteit

Ik krijg het ene compliment na het andere over mijn schoenen

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Steeds weer

Mooie items

Zeer tevreden met snelle levering.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Diversiteit
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd positieve reacties op de niet alledaagse design
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Vaak worden maar in schoenen vergeleken met die van Minister de Jonge

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Huub, Fijn om te horen dat de designs + de levering naar wens zijn. Zo horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Ziet goed uit

Lekker anders dan anderen. Niet goedkoop maar goede kwaliteit.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Geweldig
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Nog geen negatieve reacties gehad
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Altijd als ik ze aan heb.

Heerlijke kleurrijke schoenen

Snelle levering loop al jaren voor me werk op schoenen van Lureaux kleurrijk en ze zitten heerlijk. Top schoenen

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Vaak positief reactie s

Sichwr und schnell geliefert. Alle Angebotsangaben sind stimmig.

Schuhe haben, trotz meiner etwas komplizierten Füße und Einlagen gepasst. Ganze Nacht mit den neuen Schuhen getanzt, keine Probleme bekommen.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Farbliche und Disinervielfalt.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Bin sofoet positiv auf die beuden neuen Paar Schuhe angesprochen worden
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Die erste Party...ein Hingucker beim Tanzen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Guten Tag, Vielen Dank für Ihr nettes Feedback. Schön zu hören, dass Du schon viele bunte Schritte machen konntest. Schöner Tag, Team Lureaux

64 Noordkade

Waddinxveen 2741 EZ