Sehr schleht

Ich von kurzen angeschrieben Und gezakt mein anligend Ich hab von Zeiten bestellt und pezahlt Da steht 3bis 4 Tagen vert gelifahrt zin 1 Monat verganag ich hab noch nichtz bekommen Dan zages mir warum Zoll ich noch mall bestellen den grund oder warum zoll ich weiter entfielen Lg kleine

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? k.A.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? k.A.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? k.A.

Es passt alles

Schnelle Lieferung Gute Qualität

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Ist einfach anders

Veel complimenten gehad

Veel complimenten gehad over deze schoenen En super service.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Lekker apart en tegendraads
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? veel opmerkingen Over de schoenen

Top service, goed geholpen toen ik wat vragen had!

Er ging iets niet goed bij het afleveren ( kwam niet door Lureaux, maar lag aan de bezorger. Lureaux heeft dit keurig voor me opgelost!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De unieke printjes
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Ik ben al een paar keer aangesproken
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? De complimentjes

Snelle en goed verzorgde levering.

Uitstekend.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ze zijn kleurrijk.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel complimenten
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? N.v.t.

Ik moet zeggen dat mijn bestelling goed en netjes is aangekomen

Ik vind mijn bestelling er goed uitzien en pasvorm is ook goed , Het kwam netjes op tijd binnen en was netjes verpakt , Ik heb de schoenen gepast en zitten goed , riem moest ik een gaatje bij maken maar is verder ook netjes , Hoe ze lopen als ik ze langere tijd aan hebt weet ik nog niet ,ik heb ze besteld voor een bruiloft op 25 mei dus dan zal ik weten hoe ze verder zitten met langere tijd lopen , Maar ik ga ervan uit dat dit goed is , Ik vind het een top product mooi en goed afgewerkt. Bedankt voor jullie mooie product . Mvg Gerrit van ewijk

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Ziet er goed uit voor een mooie redelijke prijs
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Weet ik nog niet Mijn gezin vind ze mooi
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Onbekend nog

Snelle levering, duidelijke website, fijne korting.

De website is duidelijk en overzichtelijk. De schoenen staan goed beschreven. De bestelling was snel verzonden en kwam ook optijd binnen. Dit in een mooie doos met zakje voor de schoenen, zakje voor de riem en schoenlepel. Zeker een aanrader om bij dit bedrijf een mooi, uniek paar schoenen van degelijke kwaliteit en kekkie print te kopen. En dat tegen een hele betaalbare prijs.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? N.v.t.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? De schoenen vallen op en mensen vragen ook waar ze vandaan komen.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Er in trouwen. (Moet ik nog doen als ik dit typ ;) )

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Staf, Bedankt voor uw uitgebreide review. Goed om te horen dat de items bevallen. Wij wensen u veel draagplezier en een hele mooie trouwdag toe. Fijne dag, Team Lureaux

Trifft mein Geschmack einfach perfekt!

Sehr einfache Bestellung, schnelle Lieferung und natürlich top Qualität!

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Sie fallen auf!
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Oft.
  • Was war der beste Moment, den Sie mit Ihren Lureaux-Schuhen erlebt haben? Als ich sie ausgepackt und angezogen habe. Und die saßen perfekt, wie Turnschuh!

Snelle leving

Super mooie schoenen en nu nog bijpassende blousr vinden

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Veel positieve reacties

Snel, betrouwbaar en goede kwaliteit.

Nu in korte tijd wat producten gekocht. De communicatie is snel en voelt persoonlijk in een positieve manier…schoenen en riemen zijn van goede kwaliteit… Als ik dan iets moet noemen wat voor mij wel wat minder mag: de kortingen die ik krijg voelen wat drammerig als je er niet op reageert…bovendien vervallen ze al na 10 Minuten omdat het bedoelt is om een riem te kopen bij je schoenen..(bijvoorbeeld). Dat heb ik al gedaan. En dan onder het mom dat het voor het milieu beter zou zijn…bijna lachwekkend. Maar, dat neemt niet weg dat de kwaliteit prima is en dan neem ik dat aandachtspuntje graag op de koop toe

• In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd wel

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Arthur, Allereerst bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent met uw schoenen en riem. Ook fijn om te horen dat u de communicatie goed en persoonlijk ervaart, dit is voor ons erg belangrijk. Uw feedback wat betreft de kortingen nemen wij mee, door orders te bundelen hebben wij minder verzendingen. Bedankt voor uw feedback en nog veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijike groet, Team Lureaux

Goede pasvorm

Ik hou van aparte/leuke/ vrolijke schoenen !!

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Vrolijke kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel vaak!!!
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Hippe trouwambtenaar

Mooie schoenen tegen een betaalbare prijs

Goede service. Geen volle 5 sterren vanwege de vele mailtjes die ze sturen.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Heel veel enthoushiaste reacties

Geweldig kleurrijk en zitten erg lekker. Wel een maat groter dan ik normaal draag.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Fleurig en Vrolijk
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Het plezier van mijn Moeder toen mijn nieuwe sneakers voor het eerst zag.

Een ware eycatcher

Mooi hemd met geweldige print. De complimenten kwamen al bij het eerste feest. Mooie kwaliteit en te gekke print.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Monique, Super om te horen dat u tevreden bent. Hopelijk komen er nog vele complimentjes binnen ;) Fijne dag, Team Lureaux

Goede pasvorm en mooi design

Schoenen zitten fijn en zijn net even anders dan anders.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Kleurrijk
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dagelijks leuke opmerkingen

Snelle levering, goede kwaliteit

Originele producten en snelle levering

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Opvallend
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? N.v.t.

Telkens foutloos

Telkens foutloos

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Bijzonder
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Dochter die breed lacht, mooi zegt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goedendag, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de producten en service naar wens zijn. Wij wensen u en uw dochter veel plezier met de schoenen. Met vriendelijke groet, Team Lureaux

Bestellung super

Die Bestellung und Lieferung war bestens.

• Was magst du an Lureaux-Schuhen im Vergleich zu den braunen oder schwarzen Schuhen der "großen Marken"? Ich trage schon fast 15 Jahre nur noch bunte Schuhe.
  • Inwieweit erhalten Sie positive Reaktionen und / oder nette Gespräche, wenn Sie Lureaux-Schuhe tragen? Immer wieder werde ich angesprochen

Zeer professioneel

Een hele fijne ervaring. Nog nooit van het merk gehoord maar ben zeer tevreden met de service en kwaliteit. Ga vast en zeker nog eens bestellen

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Net dat beetje anders, waardoor geweldig
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Dat hoor ik op mijn bruiloft
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Het uitpakken met de personal shopper

Betaalbare, opvallende schoen met groot draagcomfort

Ik draag ze nu al 4 jaren. Steeds een groot draagcomfort, opvalle d en betaalbaar. Top service met zelfs kosteloze levering in Spanje.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Be different, start with your shoes. Het is mijn trademark
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Steeds een blikvanger en wordt er vaak over aangesproken.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Het is steeds leuk dat mijn klanten kijken welke schoenen ik weer draag.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goedendag, Bedankt voor uw reactie. Leuk om te horen dat de schoenen bevallen en een echte blikvanger zijn. Wij wensen u nog veel draagplezier. Adios, Team Lureaux

Besondere Schuhe / Gürtel

Schnelle Lieferung. Verarbeitung sehr gut. Optik genial. Habe mir noch ein Paar bestellt.

Fijn om zaken mee te doen

Fijne schoenen voor een redelijke prijs. Klein minpuntje is als je de bestelling hebt geplaatst je alsnog een mail krijgt om nog meer te bestellen. Sorry medewerkers van lureaux dat had ik dan wel gelijk gedaan.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Lekker kleurrijk
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Die wil ik wel

Snelle levering en goed. Prima voor mekaar.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? De kleuren
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Nog niet gehad

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Johan, Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat u tevreden bent met de levering en kleuren van de schoenen. Fijne dag, Team Lureaux

Weer een paar prachtige schoenen

Ik heb me weer laten verleiden km een paar mooie stappers te kopen. En ja wil je complimenten krijgen dan moet je daar kopen. Ik heb inmiddels zo'n 4 paar staan. De pasvorm is prima en het is leuk om je schoenen aan te passen aan je kleding.

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Net iets anders dan het normale.
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Meerdere malen.
  • Wat is het leukste moment dat je hebt meegemaakt met jouw Lureaux schoenen? Wat een leuke schoenen.

Snelle levering Kwaliteit pasvorm extra’s service Top alleen retour beetje omslachtig maar functioneel Ben eigenlijk al jaren van van mascolori die heeft niet meer de vette prints dus deze is weer super

• Wat vind je leuk aan Lureaux schoenen ten opzichte van de bruine of zwarte schoenen van de "grote merken"? Goeie prints
  • In hoeverre krijg je positieve reacties en/of leuke gesprekken als je Lureaux schoenen draagt? Altijd super

64 Noordkade

Waddinxveen 2741 EZ